Joburi call center limba romana

Cauta in 99 locuri de munca call center limba romana in 2015

19 Jan
Operator call center - limba romana
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-01-2015 Responsabilitati - contactare telefonica posibili clienti; - prezentare si promovare serviciile companiei Cerinte - foarte bune abilitati de comunicare/relationare - experienta in vanzari - persoana comunicativa, convingatoare Beneficii Oferite - mediu de lucru placut - salariu fix+ comision din vanzari+ bonuri de masa Descrierea firmei Professional, lider pe piata

agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, administrare de personal, executive search, evaluare de personal, assessmnet & development centers, audit organizational si training. Pastram confidentialitatea si tratam cu profesionalism fiecare candidatura. Site: www.professional.com.ro Sediul central: Bucuresti B-dul. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1 Tel.: +40 21 314.69.30 E-mail: office@professional.com.ro Filiale: Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, citeste mai mult
Companie
Professional HR Agency
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
21 Jan
Operator call center limba italiana
Full time

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora. .

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora.
Companie
Media Center Communications
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
24 Jan
Operator Call Center - limba italiana
Cluj Napoca

CANDIDATUL IDEAL: - Sa cunoasca limba italiana la un nivel cel putin conversational - Studii medii absolvite - Sa prezinte toleranta la situatii stresante - Sa empatizeze, sa trateze cu calm problemele intervenite - Sa isi asume responsabilitatea - Sa fie determinat pentru realizarea cu succes a obiectivelor - Experienta in call-center constituie avantaj RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Oferirea

de solutii pentru clientii companiilor de telefonie mobila, customer support. - Participarea la training-urile oferite pentru formarea personalului Beneficii: - Salariu atractiv - Bonusuri de performanta - Program de lucru de la 09:30-18:30, cu pauza de masa 1h. - Nu se vor solicita ore suplimentare de lucru
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
28Jan
22 Jan
Operator call center Limba Germana
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: germana sau engleza la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;
Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;

- citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
20 Jan
OPERATORI CALL CENTER (limba Italiana)
Cluj-Napoca Strainatate Italia

Societa di telecomunicazioni che lavora sul mercato italiano assume per il suo call center interno. Manda il tuo CVA  oppure chiama 0746 581 302

Companie
data call
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.locuridemuncacluj.net
Aplica la job Detalii job
19 Jan
Agent call center - limba engleza
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-01-2015 Responsabilitati - Contactarea telefonica a clientilor; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Agentii trebuie sa incheie asigurari pentru proprietati, precum si pentru continutul acestora; - Realizarea procedurii de vanzare si a planului de vanzari.

Cerinte - Cunostinte de limba engleza - nivel avansat; - Cunostinte in domeniul vanzarilor prezinta un avantaj; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Disponibilitate pentru un program full time: 14.00 - 22.00 - luni - vineri. Beneficii Oferite - salariu fix - tichete de masa - bonusuri si comisioane din vanzari, corelate cu rezultatele Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jan
Operator call center Limba Franceza
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: franceza, engleza sau germana la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;

Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;
citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii Service Serviciu clienti Service Telecomunicatii Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
21 Jan
Operator Call Center - limba engleza avansat
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 21-01-2015 Responsabilitati Activitate in limba engleza pentru un client din industria telecom din UK; - Contactarea sau preluarea apelurilor telefonice; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Prezentarea si promovarea serviciilor companiei; - Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Cerinte - Cunostinte de limba engleza - nivel avansat; - Cunostinte in domeniul vanzarilor prezinta un avantaj; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Disponibilitate pentru un program full time - dupa- amiaza Beneficii Oferite - salariu fix - tichete de masa - bonusuri si comisioane din vanzari, corelate cu rezultatele Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
15 Jan
Operator call center - limba italiana
Cluj Napoca ROMANIA

Postat la: 14-01-2015 Responsabilitati •Gestionarea de apeluri outbound, •Formularea de intrebari specifice, •Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem, •Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul •Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor

valide. Cerinte •Excelente abilitati lingvistice in limba italiana, • Limba engleza la nivel avansat •Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, •Persoane dinamice si optimiste, •Persoane orientate spre rezultate si procedura. Beneficii Oferite •Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa •Posibilitate de a lucra part time (4,6 ore/zi), in intervalul 10.00- 16.00 •Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare, •Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii citeste mai mult
Companie
SC CONTACTCENTER RO SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
10 Jan
Operator Call Center limba italiana
Bacau ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 99 locuri de munca ( call center limba romana ) , afisate in 10 pagini.