Joburi call center limba romana

Cauta in 136 locuri de munca call center limba romana in 2015

03Jul
26 Jun
Operator call center limba italiana
Full time

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora. .

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora.
Companie
Media Center Communications
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jun
Operatori Call Center - Limba Italiana
Curtea de Arges, Ramnicu Valcea, Gaesti, Mioveni, Pitesti, Campulung Strainatate Italia

Adecco Resurse Umane recruteaza la nivel national pentru clientul sau, o companie multinationala ce activeaza in domeniul telecomunicatiilor, Operatori Call Center in orasele Craiova, Pitesti, Constanta.



OPERATOR CALL CENTER

Descrierea activitatii:
Posibilitate de a-ti incepe cariera si a te dezvolta in industrie la clientul nostru, cunoscuta companie multinationala, jucator cheie in piata de telecomunicatii romaneasca

Responsabilitati principale:
• Efectuarea/primirea/gestionare de apeluri, asistenta telefonica
• Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente
• Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
• Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu

Profilul candidatului:
• Nu este necesara experienta in call center
• Abilitati excelente de comunicare in limba citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
26 Jun
Operator Call Center - limba italiana avansat
Craiova ROMANIA

Postat la: 25-06-2015 Responsabilitati - Activitate in limba italiana pentru clienti din industria telecom din Italia; - Preluarea apelurilor telefonice; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Cerinte Clientul nostru este o companie de outsourcing cu capital italian care se ocupa cu oferirea de servicii si consultanta catre companii din domeniul telecom si finance. Cerinte: - Cunostinte avansate de limba italiana; - Studii medii sau superioare; - Abilitati de comunicare si relationare; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Bune cunostinte de operare Windows, Internet, Microsoft Office. Beneficii Oferite - Programe de formare continua; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Echipa tanara si dinamica. Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
03Jul
23 Jun
Angajam Operatori Call Center - Limba Italiana
Campulung Muscel ROMANIA Strainatate Italia

Postat la: 22-06-2015 Responsabilitati Adecco Resurse Umane recruteaza la nivel national pentru clientul sau, o companie multinationala ce activeaza in domeniul telecomunicatiilor, Operatori Call Center in orasele Craiova, Pitesti, Constanta.

OPERATOR CALL CENTER Descrierea activitatii: Posibilitate de a-ti incepe cariera si a te dezvolta in industrie la clientul nostru, cunoscuta companie multinationala, jucator cheie in piata de telecomunicatii romaneasca Responsabilitati principale: • Efectuarea/primirea/gestionare de apeluri, asistenta telefonica • Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente • Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu Cerinte • Nu este necesara experienta in call center • Abilitati excelente de comunicare in limba italiana • Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office) • Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
IT&C It&c
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
25 Jun
Operator call center limba italiana / spaniola
Arad ROMANIA

Postat la: 04-06-2015 Responsabilitati Cerinte logistice&tehnice privind derularea activitatii la domiciliu: - Acces la Internet de mare viteza - 4Mbs download speed - Linie telefonica (telefon fix si/ sau mobil) in timpul programului de lucru - Windows 7 cu licenta.

Responsabilitati: - Ofera suport clientilor, in limba spaniola/italiana,pe mail Cerinte Nivel avansat (C1) limba spaniola/italiana scris/ citit/ verbal - Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e- mail si Internet) - Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil - Studii: minim studii liceale Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4 Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037 Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005 Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005 Nr. Operator Date Personale: 15866 Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54 E-mail: office@adecco.ro, Web: citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jun
Angajam Operatori Call Center - Limba Italiana
Ramnicu Valcea ROMANIA Strainatate Italia

Postat la: 22-06-2015 Responsabilitati Adecco Resurse Umane recruteaza la nivel national pentru clientul sau, o companie multinationala ce activeaza in domeniul telecomunicatiilor, Operatori Call Center in orasele Craiova, Pitesti, Constanta.

OPERATOR CALL CENTER Descrierea activitatii: Posibilitate de a-ti incepe cariera si a te dezvolta in industrie la clientul nostru, cunoscuta companie multinationala, jucator cheie in piata de telecomunicatii romaneasca Responsabilitati principale: • Efectuarea/primirea/gestionare de apeluri, asistenta telefonica • Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente • Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu Cerinte • Nu este necesara experienta in call center • Abilitati excelente de comunicare in limba italiana • Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office) • Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
IT&C It&c
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
15 Jun
Operator Call Center - limba engleza avansat
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 25-05-2015 Responsabilitati Activitate in limba engleza pentru un client din industria telecom din UK; - Contactarea sau preluarea apelurilor telefonice; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Prezentarea si promovarea serviciilor companiei; - Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Cerinte - Cunostinte de limba engleza - nivel avansat; - Cunostinte in domeniul vanzarilor prezinta un avantaj; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Disponibilitate pentru un program full time - dupa- amiaza Beneficii Oferite - salariu fix - tichete de masa - bonusuri si comisioane din vanzari, corelate cu rezultatele Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
16 Jun
Operator Call Center - limba italiana
Constanta

Candidatul ideal:

Sei alla ricerca di un posto di lavoro e non hai tanta esperienza? T’interessa un programma di lavoro flessibile? Allora sei arrivato nel posto giusto! Noi ti possiamo aiutare! Cerchiamo delle persone che corrispondono ai seguenti criteri: - ottime capacita comunicative e attitudine orientata verso il cliente; - ottime abilita di

negoziazione, persuasione e presentazione professionale; - eccellenti capacita di comunicazione in italiano; - capacita di analisi e pianificazione; - attitudine positiva, voglia di imparare cose nuove e attenzione al dettaglio; - attitudine proattiva e orientamento al cliente; - precedente esperienza nell'uso della lingua italiana nella comunicazione con i clienti e considerata un vantaggio;

Descrierea jobului:

Offriamo: - condizioni di lavoro eccellenti in una squadra giovane e unita; - pacchetto di benefici motivante (stipendio attraente, citeste mai mult

 

Descrierea companiei:

Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile.

Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
14 Jun
OPERATOR CALL CENTER LIMBA FRANCEZA
Bucuresti

Cerinte: Compensatii: Detalii Companie:HR GLOBAL SOLUTIONS

Companie
ABC HUMAN CAPITAL
Categoria jobului
Chimie Industrie chimica
Sursa jobului
www.franco-jobs.com
Aplica la job Detalii job
02 Jul
RECRUTAM OPERATORI CALL CENTER CU LIMBA FRANCEZA
Romania BUCURESTI, Ploiesti, Galati

Titlu: RECRUTAM OPERATORI CALL CENTER CU LIMBA FRANCEZA Status: Activat Locuri disponibile: 10 Tara: Romania Orase: BUCURESTI, Ploiesti, Galati Tip post: Full time Domeniu: Vanzari - Serviciu clienti Nivel cariera: Incepator, Intermediar Descriere: Telus Brasov este in cautare de operatori cu limba franceza pentru un call center in Bucuresti, Ploiesti si Galatti.

Unul dintre clientii nostri din Romania cauta colegi comunicativi, carora le place sa lucreze in echipa pentru un important grup de electronice internationale si de telefonie publica.RESPONSABILITATI• Raspunsul la solicitarile clientilor prin analiza lor de afaceri si problemele tehnice si sa puna in aplicare o solutie rapida si de durata a problemelor intalnite mentinand in acelasi timp un nivel foarte bun de satisfactie a clientilor.• Sprijinirea clientilor in digitalizarea serviciilor lor (zona de Client on-line, de sprijin on-line) prin intermediul canalelor de e-mail, chat si social media.• Informati clientii despre citeste mai mult
Companie
Tellus Jobs
Categoria jobului
Vanzari - Serviciu clienti Vanzari Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Salariu
3251300 ron
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 136 locuri de munca ( call center limba romana ) , afisate in 14 pagini.