Joburi call center limba romana

Cauta in 150 locuri de munca call center limba romana in 2015

29Jul
25 Jul
Operator call - center - limba romana
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 03-07-2015 Responsabilitati - Acordarea de suport clientilor, oferind informatiile solicitate; - Contactarea telefonica a potentialilor clienti in vederea vanzarii si promovarii produselor companiei; - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client; - Identificarea potentialilor clienti si promovarea produselor companiei telefonic.

; Cerinte - Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - Punctualitate si multitasking; - Cunostinte MS Office; - Auto-motivat si cu spirit de echipa; - Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj; Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala. Companie HUMANGEST GROUP citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jul
Operatori call center limba italiana
Bacau

OPERATORI CALL CENTER LIMBA ITALIANA-1500RON ORION CONSULTING Bacau angajeaza operatori call center -limba italiana cu ocazia extinderii sediului din Bacau .

SE CERE: * Vorbirea limbii italiene la un nivel mediu * Conostinte minime utilizare calculator * Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva * Nu este necesara experienta anterioara in call center SE OFERA: * Contract de munca perioada nedeterminata * Program de munca full time sau part time * Salariu fix + bonuri de masa * bonusuri la atingerea obiectivelor de echipa * premi in functie de atingerea targetului lunar(200- 1000euro) * salarizare si pe perioada trainingului * Formare profesionala gratuitaCerinte:BacalaureatDetalii Companie:Activitati de promovare telefonica
Companie
Orion call srl
Categoria jobului
Call Center; Call Center/Operator call center; Vanzari Comert; Vanzari Comert/Telesales Vanzari Call center
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.workfinder.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jul
OPERATOR CALL CENTER LIMBA ITALIANA
Mehedinti/Drobeta-Turnu Severin

OPERATOR CALL CENTER LIMBA ITALIANA CANDIDATUL IDEAL: Vorbitor de limba italiana la un nivel avansat Echilibrat Flexibil Calm si rezistent la stres. Increzator in sine Poseda abilitati de comunicare Onest Respectos RESPONSABILITATI / BENEFICII: OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA- Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call

center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora. CV la (click pe butonul a€Răspunde oferteia€)Cerinte:BacalaureatDetalii Companie:Call center in limba italiana
Companie
Media Center Communications srl
Categoria jobului
Call Center; Call Center/Operator call center Call center
Sursa jobului
www.workfinder.ro
Aplica la job Detalii job
29Jul
17 Jul
Operator call center limba italiana
Full time

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora. .

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora.
Companie
Media Center Communications
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
28 Jul
Operator Call Center - limba italiana avansat
Craiova ROMANIA

Postat la: 28-07-2015 Responsabilitati Activitate in limba italiana pentru clienti din industria telecom din Italia; - Preluarea apelurilor telefonice; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Cerinte Clientul nostru este o companie italiana care se ocupa cu oferirea de servicii si consultanta catre clienti din domeniul telecom si finance. Cerinte: - Cunostinte avansate de limba italiana; - Studii medii sau superioare; - Abilitati de comunicare si relationare; - Disponibilitatea de a lucra in doua schimburi; - Bune cunostinte de operare Windows, Internet, Microsoft Office. Beneficii Oferite - Programe de formare continua; - Echipa tanara si dinamica. Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28 Jul
Operator Call Center - limba italiana
Constanta

Candidatul ideal:

Sei alla ricerca di un posto di lavoro e non hai tanta esperienza? T’interessa un programma di lavoro flessibile? Allora sei arrivato nel posto giusto! Noi ti possiamo aiutare! Cerchiamo delle persone che corrispondono ai seguenti criteri: - ottime capacita comunicative e attitudine orientata verso il cliente; - ottime abilita di

negoziazione, persuasione e presentazione professionale; - eccellenti capacita di comunicazione in italiano; - capacita di analisi e pianificazione; - attitudine positiva, voglia di imparare cose nuove e attenzione al dettaglio; - attitudine proattiva e orientamento al cliente; - precedente esperienza nell'uso della lingua italiana nella comunicazione con i clienti e considerata un vantaggio;

Descrierea jobului:

Offriamo: - condizioni di lavoro eccellenti in una squadra giovane e unita; - pacchetto di benefici motivante (stipendio attraente, citeste mai mult

 

Descrierea companiei:

Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile.

Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
25 Jul
Operator Call Center - limba engleza avansat
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 03-07-2015 Responsabilitati Activitate in limba engleza pentru un client din industria telecom din UK; - Contactarea sau preluarea apelurilor telefonice; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Prezentarea si promovarea serviciilor companiei; - Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Cerinte - Cunostinte de limba engleza - nivel avansat; - Cunostinte in domeniul vanzarilor prezinta un avantaj; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Disponibilitate pentru un program full time - dupa- amiaza Beneficii Oferite - salariu fix - tichete de masa - bonusuri si comisioane din vanzari, corelate cu rezultatele Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jul
Operator call center - limba spaniola
Cluj Napoca ROMANIA

Postat la: 05-07-2015 Responsabilitati •Gestionarea de apeluri outbound/inbound, •Formularea de intrebari specifice, •Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem, •Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.

Cerinte •Excelente abilitati lingvistice in limba spaniola, •Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, •Persoane dinamice si optimiste, •Persoane orientate spre rezultate si procedura. Beneficii Oferite •Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate/apelurilor gestionate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa •Posibilitate de a lucra part time (6 ore/zi), •Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare, Descrierea firmei Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari citeste mai mult
Companie
SC CONTACTCENTER RO SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
17 Jul
Operatori Call Center - Limba Italiana
Curtea de Arges, Ramnicu Valcea, Gaesti, Mioveni, Pitesti, Campulung Strainatate Italia

Adecco Resurse Umane recruteaza la nivel national pentru clientul sau, o companie multinationala ce activeaza in domeniul telecomunicatiilor, Operatori Call Center in orasele Craiova, Pitesti, Constanta.



OPERATOR CALL CENTER

Descrierea activitatii:
Posibilitate de a-ti incepe cariera si a te dezvolta in industrie la clientul nostru, cunoscuta companie multinationala, jucator cheie in piata de telecomunicatii romaneasca

Responsabilitati principale:
• Efectuarea/primirea/gestionare de apeluri, asistenta telefonica
• Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente
• Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
• Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu

Profilul candidatului:
• Nu este necesara experienta in call center
• Abilitati excelente de comunicare in limba citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
17 Jul
Operator Call Center - limba italiana avansat
Craiova ROMANIA

Postat la: 25-06-2015 Responsabilitati - Activitate in limba italiana pentru clienti din industria telecom din Italia; - Preluarea apelurilor telefonice; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Cerinte Clientul nostru este o companie de outsourcing cu capital italian care se ocupa cu oferirea de servicii si consultanta catre companii din domeniul telecom si finance. Cerinte: - Cunostinte avansate de limba italiana; - Studii medii sau superioare; - Abilitati de comunicare si relationare; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Bune cunostinte de operare Windows, Internet, Microsoft Office. Beneficii Oferite - Programe de formare continua; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Echipa tanara si dinamica. Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 150 locuri de munca ( call center limba romana ) , afisate in 15 pagini.