Fisa postului administrativ

FISA POSTULUI Nr. ......

Titulatura postului:
responsabil administrativ
Status-ul postului:
¨ vacant
x ocupat:
Titularul postului: se completeaza numele titularului postului
Cod C.O.R.:
123107
Organizatia: se completeaza numele exact al firmei
Departamentul:
administrativ
Titulatura postului imediat superior: se completeaza titulatura postului ierarhic
superior

Limite salariale: limita salariala inferioara si superioara pentru acest post
Data intocmirii: se completeaza data la care a fost intocmita fisa de post
Intocmita de: se completeaza numele persoanei care a realizat fisa de post
si postul ocupat de aceasta in cadrul organizatiei


Rezumatul postului:
 planificarea si coordonarea activitatii administrative, supravegherea utilizarii rationale a resurselor si a efectuarii cheltuielilor.

Atributii si responsabilitati:
• planificarea, coordonarea si controlul activitatii personalului administrativ (paza, curatenie, intretinere, protocol);
• intocmirea graficelor de paza si a pontajelor de prezenta pentru muncitorii necalificati si personalul de paza din cadrul biroului Administrativ;
• aprovizionarea sau avizarea aprovizionarii cu rechizite, papetarie si alte materiale necesare pentru intretinere si alte reparatii necesare la firma;
• intocmirea receptiilor si bonurilor de consum la magazia firmei pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul financiar-contabil pentru decontari;
• asigurarea cazarii si protocolului delegatiilor venite in organizatie;
• intocmirea planului de paza, avizarea acestuia si a actelor aferente;
• avizarea si supervizarea activitatii de colectare a deseurilor industriale si neindustriale, de evacuare, de depozitare si de predare a acestora spre valorificare;
• asigurarea aplicarii prevederilor legale referitoare la confectionarea stampilelor, folosirea si evidenta stampilelor;
• asigurarea instruirii pe linie de Protectia Muncii si Prevenirea si Stingerea Incendiilor a personalului de paza si a muncitorilor necalificati din cadrul departamentului administrativ;
• oferirea de informatii referitoare la paza si ordinea din cadrul organizatiei, la solicitarile organelor de politie;
• inlocuirea secretarei in timpul concediului de odihna si zilnic, pe perioadele in care aceasta ridica corespondenta de la posta.

Relatii la locul de munca:
• de subordonare: se completeaza titulatura postului ierarhic superior
de supraordonare:
personal paza, curatenie, intretinere, protocol
si/sau titulatura altor posturi din cadrul organizatiei care sunt subordonate acestui post
• de colaborare/ functionale: se completeaza titulatura tuturor posturilor din
cadrul organizatiei cu care sunt stabilite relatii de colaborare


Program de lucru:
• 8 ore/zi, 5 zile/saptamana (sau se completeaza cu un alt program al organizatiei);
• posibilitate de prelungire a programului de lucru in cazuri exceptionale – se completeaza doar daca este cazul.

Conditii de munca:
• obisnuite;
• munca de birou;
• deplasari pe distante scurte sau medii (aprovizionare).

Unelte, instrumente, echipament de lucru:
• instrumente specifice muncii de birou (computer, xerox, imprimanta, fax, scanner, etc.).

Posibilitati de promovare:
• in sfera de activitate actuala (se precizeaza daca exista sau nu posibilitati de promovare);
• transferul in cadrul unui alt departament sau pe o alta pozitie ierarhica superioara sunt conditionate de nevoile organizatiei si de achizitia unor abilitati si deprinderi din alte sfere de activitate.

Cerinte pentru exercitare:
1.
Cerinte medicale:
1.1. rezistenta la oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2. acuitate auditiva normala;
1.3. vorbire normala.
2.
Cerinte psihologice:
2.1. inteligenta peste nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata, judecata rapida, capacitate de deductie logica);
2.2. asumarea responsabilitatilor;
2.3. rezistenta la sarcini repetitive;
2.4. capacitate de relationare interumana;
2.5. adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.6. echilibru emotional.
3.
Activitati fizice:
3.1. lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2. vorbire;
3.3. ascultare;
3.4. diferentiere a culorilor;
3.5. folosire a mainilor;
3.6. folosire a degetelor;
3.7. comutare si concentrare a privirii.
4.
Educatie si pregatire profesionala:
4.1. cel putin studii medii;
4.2. cunostintele de operare pe calculator;
4.3. cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.
La acest capitol se pot adauga toate conditiile pe care ar trebui sa le indeplineasca un candidat pentru a putea ocupa acest post, conditii care sunt stabilite in functie de specificul fiecarei organizatii in parte.
5.
Deprinderi transferabile:
5.1. acordare si transmitere de informatii;
5.2. culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.3. planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.4. pregatire de materiale si rapoarte.

Indicatori de performanta: