Joburi asistent farmacie in timisoara

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru asistent farmacie in orasul timisoara dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu asistent farmacie in orasul timisoara
27 Mar
Asistent manager cu sau fara experinta
Timisoara

Firma de design ,angajam pentru biroul din Timisoara asistent manager.Dorim o persoana cu cunostinte operare pc.Salar atractiv si bonusuri.Program de luni pana vineri 9-17. .

Firma de design ,angajam pentru biroul din Timisoara asistent manager.Dorim o persoana cu cunostinte operare pc.Salar atractiv si bonusuri.Program de luni pana vineri 9-17.
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
29Mar
28 Mar
Asistent manager
Timisoara

Firma de plasare de forta de munca,angajam pentru biroul din Timisoara asistent manager.Oferim un pachet salarial atractiv si bonusuri.Dorim o persona cu nostinte de operare pc.Asteptam sa ne contactati .

Firma de plasare de forta de munca,angajam pentru biroul din Timisoara asistent manager.Oferim un pachet salarial atractiv si bonusuri.Dorim o persona cu nostinte de operare pc.Asteptam sa ne contactati
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
17 Mar
Angajam asistent manager
Timisoara

Angajam asistent manager Cerinte: -Aspect fizic placut -Atentie distributiva -Promptitudine -Disponibiltate la program prelungit

Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
19 Mar
Angajam secretar(a)/ asistent manager
Timisoara

Firma de remorcari/ridicari auto din Timisoara angajeaza secretar(a)/asistent manager. Oferim: -program flexibil. -stres acceptabil. -conditii ok. -salariu in functie de interesul depus. -la nevoie auto de firma + telefon. Cerinte/obligatoriu: -cunostinte IT. -permis cat.B -exceptional comunicator. -anti'alcool. Cerinte/Avantaje: -cunostinte juridice si de contabilitate. -auto personal.

-o buna cunoastere a Timisoarei. -fumator. -cu simtul umorului. La numarul de telefon strict intre orele 12:00-20:00.
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
15 Mar
Asistent Manager
Timisoara

Firma Step Up cauta pentru clientul sau, o firma multinationala din judetul Timis, un Asistent Manager. Este importanta cunoasterea limbii germane si engleze (daca germana este la un nivel avansat, este in regula ca engleza sa fie la nivel mediu; iar daca engleza este la un nivel avansat, este in regula ca germana sa fie la un nivel mediu).

Chiar daca nu locuiesti in judetul Timis, dar esti dispus la relocare, asteptam sa ne contactezi.
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
29Mar
13 Mar
Angajam asistent manager
Timisoara

Angajam tanara pe postul de Asistent Manager/secretariat Persoana serioasa, constincioasa, motivata, prezenta agreabila, spirit de initiativa,energica, asumarea responsabilitatii - Absolvent/a studii superioara - permis auto, cu experienta - conditie obligatorie - Experienta minima in activitate de birou, organizare agenda de lucru, previzionare -dorinta de perfectionare; - viteza de lucru,

capabila sa lucreze in conditii de stres, cu termene limita; - foarte bune abilitati de comunicare; - responsabilitate, seriozitate, punctualitate. -rezistenta la stres - Cunostinte operare calculator ( internet/mail, word, exel) - Constituie un avantaj cunoasterea buna a orasului Se ofera: - Pachet salarial motivant - Dezvoltarea pe plan profesional cat si personal - Oportunitatea dezvoltarii abilitatilor antreprenoriale
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
17 Mar
Asistent vanzari
Timisoara ROMANIA

Postat la: 16-03-2015 Responsabilitati Ce vei face in rolul de Asistent Vanzari in Altex? Scopul principal al Asistent Vanzari in Altex este acela de a-si indeplini obiectivele de vanzari prin crearea unei experiente de cumparare memorabila clientilor Altex, bazata pe respect, disponibilitate si solutionarea eficienta a nevoilor clientului.

 Asigura vanzarea produselor si serviciilor oferite de catre companie;  Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile tehnice si modul de folosire ale produselor;  Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta in alegerea produselor in acord acestea;  Realizarea target-ului lunar de vanzari;  Servirea clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa. Cerinte Ce cautam la urmatorul Asistent Vanzari? Pregatirea necesara obligatorie:  Experienta relevanta in promovarea si vanzarea de produse electronice, electrocasnice, entertainment, IT si comunicatii;  Studii medii / superioare;  Cunostinte operare PC citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
25 Mar
Asistent Manager Locuri de munca » Personal administrativ - Contabilitate Bucuresti, Sectorul 1 Ieri10:04 Economist cu experienta prestez servicii contabilitate
Bucuresti, Sectorul 1 Ieri10:04 Economist cu experienta prestez servicii contabilitate Locuri de munca » Personal administrativ - Contabilitate Timisoara

- cunostinte bune operare PC MSOffice WORD, EXCEL, navigare internet - limba engleza scris/vorbit - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - placere si abilitate de a invata lucruri noi - responsabilitate, ordine,

corectitudine si seriozitate - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate - asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigurarea transmiterii documentelor citeste mai mult
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
19 Mar
Asistent manager
Timisoara

Compania noastra comercializeaza piese si consumabile pentru utilaje de constructii Descriere job: - intocmire situatii si rapoarte de vanzari, solduri; - preluarea si directionarea cererilor catre departamentul de vanzari; - tine legatura cu contabilitatea; - facturare, urmarire incasari; - activitati protocol Cerinte: - cunostinte operare PC; - cunostinte contabilitate primara; - experienta

minima intr-un job similar
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
18 Mar
Asistent manager
Timisoara

Candidatul ideal: Abilitati - Capacitate de invatare si adaptare, concentrare, atentie la detalii, implicare si buna organizare, abilitati de comunicare, prezenta agreabila, Limbaj elevat si decent, disponibilitate de deplasare in tara si strainatate, permis categoria B, capacitate de a invata lucruri noi, disponibilitate la program prelungit, fire perseverenta si deschisa, cunostinte solide de

folosire a calculatorului- windows, Office. Descrierea jobului: Gwstioneaza problemele administrative zilnice ale companie,i Raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise in si din companie. Organizeaza agenda zilnica a conducatorilor companiei. Organizeaza intalniri de afaceri si protocol. Asigura activitati de secretariat Arhiveaza documentele societatii. Descrierea companiei: Patrick Trek Trans srl este o societate de transport si constructii , tanara, ce a fost infiintata in 2014 ca raspuns la cerintele pietei in ceea ce priveste constructiile civile, industriale si citeste mai mult
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job