Joburi asistent farmacie in timisoara

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru asistent farmacie in orasul timisoara dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu asistent farmacie in orasul timisoara
05 Dec
Asistent marketing cu limba franceza
Oradea, Resita, Arad, Timisoara, Lugoj

CANDIDATUL IDEAL : Esti o persoana pragmatica, comunicativa, adaptabila, cu o buna capacitate de a invata lucruri noi ? Vino in echipa noastra si creeaza-ti o cariera in marketing! Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de: -Cunostinte de limba franceza la nivel avansat (B2 minim) ; -Bune cunostinte ale programelor Microsoft Office ( Excel -prioritar) si SAP ; -Foarte bune abilitati in a

lucra cu cifre ; -Acuratete si rigurozitate ; -Foarte bune abilitati analitice ; -Buna capacitate de a invata un nou domeniu de competente ; -Experienta in domeniul economic, comercial, marketing – reprezinta un avantaj -Disponibilitate pentu formare in Franta pe o perioada de minim sase luni ; RESPONSABILITATI : Ref : (R20209001140) In calitate de Asistent marketing, principalele tale misiuni vor fi : -Receptionarea si inregistrarea dosarelor de achizitie prezentate de Asistentii comerciali/Buyeri -Examinarea dosarelor in conformitate cu procedurile interne si cu directivele superiorului citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
05 Dec
GRATUIT! Curs Asistent/Manager Proiect
Timisoara ROMANIA

Postat la: 10-11-2014 Responsabilitati Manager Proiect: Detalii curs: Ocupatia de Manager Proiect este solicitata pe piata muncii si este regasita in organigramele multor firme. Ocupatia Manager Proiect are [COR: 242101].

Competentele dobandite in urma cursului de Manager Proiect asigura respectarea prevederilor contractuale ale proiectului, precizarea cerintelor proiectului, conducerea implementarii proiectului, identificarea si analizarea riscurilor si precizarea actiunilor de control al riscurilor pentru oameni, proprietati si mediu, orientarea muncii echipelor si indivizilor pentru realizarea obiectivelor organizationale si de proiect, estimarea resurselor necesare proiectului, identificarea surselor si elaborarea programelor pentru proiecte, precum si asigurarea resurselor operationale pentru proiect. Asistent Manager: Prezentare generala a cursului: Ocupatia Asistent Manager [COR: 334303]. Asistentul Manager se ocupa in principal cu coordonarea contactelor de afaceri, citeste mai mult
Companie
R B Consulting S.R.L.
Categoria jobului
Management
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
20 Dec
Asistent manager
Timisoara ROMANIA

Postat la: 19-12-2014 Responsabilitati - Gestionarea apelurilor telefonice/fax - Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor - Relationarea cu clientii si furnizorii de materiale si servicii - Cunoasterea si prezentarea caracteristicilor produselor comercializate - Intocmirea si editarea diverselor documente, rapoarte si analize (periodice si la cerere)

Cerinte Cerinte: - experienta in utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului; - abilitati de comunicare si de abordare interpersonala; flexibilitate, sociabilitate; - rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor; - cunoasterea limbii engleze obligatoriu; Descrierea firmei Sisteme de monitorizarea prin satelit, o tehnologie avansata de localizare si comunicare. Ne adresam nevoilor de securitate si protectie, atat a vehiculelor, cat si a conducatorilor acestora. Companie GPS INFO SRL Posturi disponibile 1 citeste mai mult
Companie
GPS INFO SRL
Categoria jobului
Transport
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
17 Dec
Asistent manager
Timis,Timisoara

Companie
Alexandru Razvan
Categoria jobului
Marketing management
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.jobhaze.ro
Aplica la job Detalii job
08 Dec
Asistent vanzari IT&C cu atributii de caserie - oportunitate in noile locatii DOMO din - Timisoara
Timisoara

Candidatul ideal: Experienta in vanzari -minim 2 ani; Obligatoriu experienta in retail -minim 3 ani; Experienta in management -minim 2 ani; Studii superioare absolvite/ in curs- preferabil contabilitate Cunoasterea pietei locale de retail; Orientarea spre rezultate; Abilitati organizatorice si de planificare; Orientare spre obtinerea de rezultate si eficienta; Dinamism, energie, perseverenta;

Personalitate deschisa - sa relationeze usor cu potentialii clienti; Obiectivitate Spirit de lider; Implicare; Cunostinte operare calculator -pachet Microsot Office (Word, Excel, Power Point) Descrierea jobului: - Depunerea tuturor eforturilor in realizarea targetului de vanzari; - Sa controleze si sa optimizeze indicatorii de vanzari; - Sa administreze activitatea intregii locatii din punct de vedere al vanzarii, administrare bunuri companie, mijloace fixe; - Este responsabil de gestiunea scriptica si faptica a stocului existent in magazin; - Coordonarea si conducerea tuturor activitatilor din citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
21Dec
06 Dec
Asistent Manager
Timisoara

Responsabilitati: -ofera suport managerului direct, privind desfasurarea curenta a activitatilor -indeplineste diverse sarcini administrative, relationate la activitatile sefului direct -mentine legatura cu institutiile statului ( Primarii, Casa de Sanatate, Casa de Pensii, etc) -arhiveaza documentele relationate cu activitatile societatii Oferta: -salariu atractiv -bonusuri in functie de

performanta -mediu de lucru placut Cerinte:Cerinte: -limba germana la nivel B2 (scris si vorbit) -permis de conducere,cat. B -cunoasterea pachetului Microsoft Office -cunostinte de contabilitate primara Compensatii:-Detalii Companie:Agentie de recrutare si plasare forta de munca Romania si Germania.
Companie
SC KANNE&JOOS VERDE ENERGIES SRL
Categoria jobului
Administratie / Office
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
05 Dec
Asistent Service
Timisoara ROMANIA

Postat la: 24-11-2014 Responsabilitati - Introduce in sistemul de gestiune facturile de la furnizorii interni sau externi - Gestioneaza bazele de date cu clienti/ piese/ echipamente din parc - Emite facturi de vanzare in concordanta cu cererile clientilor sau pe baza proformelor intocmite anterior - Intocmeste devize in sistemul de gestiune pe baza referintelor primite de la colegi sau clienti

- Se preocupa de arhivarea fizica si electronica a documentelor emise si urmareste buna aranjare si organizare a documentelor - Participa la inventare periodice si anuale si intocmeste rapoarte lunare privind activitatea de service - Mentine relatia cu departamentul contabil asupra incasarilor, situatiei cont client si avansuri Cerinte - Studii finalizate, de preferat in domeniile economic sau tehnic - Experienta in gestiune, contabilitate primara, facturare - Experienta de lucru cu clientii si furnizorii - Cunostinte avansate de operare PC - Word, Excel - Cunostintele de limba engleza citeste mai mult
Companie
IPSO SRL
Categoria jobului
Customer service / call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
05 Dec
Asistent Social
Timisoara

Asistentul social asigura consultatii in probleme sociale si conexe in scopul depaANDamp;537;irii dificultatilor sociale, culeg informatii necesare acordarii de consultanta privind drepturile si obligatiile asistatilor, analizeaza situatia persoanelor asistate si propun masuri de ajutorare sau recuperare a acestora.

- studii superioare in domeniul asistentei sociale
-experienta intr-un post similar minim 3 ani
- capacitatea de a lua decizii
- putere fizica si psihica
- persoana comunicativa, ordonataDetalii Companie:organizatie nonprofit, desfasuram activitate in domeniul protectiei copilului, ong
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Asistenta sociala
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
05 Dec
Gestionar - Livrator
Timisoara ROMANIA

Postat la: 07-11-2014 Responsabilitati Trenkwalder cauta Gestionar - Livrator depozit pentru unu din clientii sai, companie din domeniul farmaceutic. Cerinte Cerinte: - studii medii; - carnet de soferi categoria B; - persoana deschisa, comunicativa; Descrierea firmei Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane.

Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding. Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selectie si plasare de personal din Romania, avand 9 filiale in Sibiu, Bucuresti, Pitesti, Oradea, Timisoara, Cluj, Iasi, Arad, Brasov cu 99 de consultanti si venituri consolidate de 22 de milioane de euro in 2011 (Trenkwalder si Trenkwalder Services). Trenkwalder este membra a Asociatiei Romane a Agentilor de Munca Temporara (ARAMT). Companie TRENKWALDER Posturi disponibile 1 Domeniu Medical / Farmacie Nivel experienta Sub 6 luni Tip contract Full-time citeste mai mult
Companie
TRENKWALDER
Categoria jobului
Medical / Farmacie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
05 Dec
Business Developer
Timisoara ROMANIA

Postat la: 09-11-2014 Responsabilitati Proiect de servicii medicale care aduce noutati in domeniul sanatatii, lansat de curand in Timisoara; Responsabilitati: - Promovarea proiectului de servicii medicale la Medici de Familie si Medici Specialisti; - Crearea unui portofoliu de Medici de Familie si Specialisti, ca Parteneri in proiect; - Gestionarea, dezvoltarea si fidelizarea portofoliului de

Parteneri; - Mentinerea unei legaturi permanente cu acestia, acordandu-le asistenta necesara pe intreaga durata a parteneriatului; - Prospectarea continua a pietei si abordarea potentialilor Parteneri; - Elaborarea de oferte personalizate pentru potentialii clienti. Cerinte - studii superioare; - perseverenta, cu atitudine pozitiva si abilitati de comunicare; Beneficii Oferite - Sistem atractiv de recompensare, bazat pe venit fix si bonus-uri legate de performanta; - Beneficii extrasalariale; - Instruire (training) si pregatire profesionala de specialitate; - Posibilitati reale de promovare. citeste mai mult
Companie
West Events SRL
Categoria jobului
Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job