Joburi cromsteel in targoviste

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Alte anunturi asemanatoare cu cromsteel in orasul targoviste
02 Sep
Analist Reaprovizionare
Bucuresti

Candidatul ideal:

• Experienta anterioara in domeniu constituie un avantaj;
• Minim studii medii (Diploma de bacalaureat);
• Cunostinte avansate de Excel;
• Cunostinte de limba engleza;
• Abilitati de comunicare & relationare, buna organizare ;
• Dinamism, lucru in echipa, spirit inovativ, rezistenta la stres;

Descrierea

jobului:

Responsabilitati:
• Emiterea comenzilor catre furnizori pentru Depozitul Central;
• Urmarirea produselor comandate din momentul emiterii comenzii pana in momentul receptionarii produselor;
• Asigurarea unui stoc optim in Depozitul Central evitand out of stock-ul (rupturi de stoc) si overstock-ul (suprastoc);
• Intocmirea service level-ului pe furnizori;
• Raspunderea si solutionarea intr-un timp scurt a tichetelor care se adreseaza Departamentului Replenishment, deschise de catre magazine;
• Follow up cu furnizorii externi.
citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
03 Sep
SALES ACCOUNT MANAGER
Galati

Esti o persoana dinamica, sociabila si dornica sa lucrezi intr-o echipa tanara? Cautam colegi cu o disponibilitate de munca pe termen lung care sa accepte provocarea de a promova si a vinde serviciile companiei, sa mareasca portofoliul actual de clienti si sa se implice activ in realizarea obiectivelor de vanzari.

Te asteptam sa te alaturi echipei noastre daca indeplinesti urmatoarele Cerinte: • Ai abilitati foarte bune de comunicare si relationare; • O atitudine pozitiva combinata cu putere de convingere; • Retii cu usurinta date si caracteristici tehnice; • Cunoasterea unei limbi straine (engleza la nivel avansat); • Experienta in vanzari de peste 3 ani; • Un avantaj in plus il reprezinta cursurile si calificarile in vanzari, sau experienta in domeniul IT/WEB. • Disponibilitate la program prelungit; • Cunoasterea procesului de vanzare –cumparare; • Persoana creativa, dinamica, orientata catre rezultat. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre daca indeplinesti citeste mai mult
Companie
THECON SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Sursa jobului
www.locuri-munca.com
Aplica la job Detalii job
03Sep
02 Sep
IT Administrator (part-time)
Bucuresti

Requirements

- University student or recent graduate, IT specialty
- Good knowledge with Cisco equipment
- Experience in IT services and in PC maintenance (hardware & software)
- Medium experience in Help-Desk IT
- Knowledge about IP telephony
- Professionalism and promptness in client interactions
- Advanced knowledge in technical support with Windows

OS
- Medium knowledge with data transfer equipment and communications
- Advanced English language skills
- Good communication abilities with colleagues
- Availability to work part-time (4hrs/day, flexible schedule)

Responsibilities

- Insures technical support for client IT infrastructures: network administration and server maintenance based on Windows OS
- Implementation and administration of security protocols, e-mail services, web services
- Installation and configuration of networks and peripheral equipment
- Hardware maintenance of citeste mai mult

Other info

What we offer:

- A flexible and dynamic work environment
- The possibility of personal growth and career development within an international environment
- Continuous education and training
- A motivating salary and a comprehensive package of benefits (23 vacation days, life & accident insurance, medical insurance, travel insurance, meal vouchers etc.)
- Performance related bonus

Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
ANALIST TESTARE TEHNICA
Sibiu

- Efectuarea de teste si documentarea cerintelor de mediu;
- Analiza defectiunilor;
- Raportarea defectiunilor si imbunatatire tehnica.


- Conducerea de teste electromecanice si electronice;
- Asigurarea cu privire la procesele folosite, managementul proceselor de testare, asigurarea implmentarii standardelor;
- Testare, analiza defectiunilor, raportarea acestora si promovarea ideilor de imbunatatire;
- Documentarea cerintelor de mediu;
- Specificarea instantelor de testare, executarea testelor, raportarea/urmarirea defectelor;
- Asistenta in definirea si implementarea procesului de imbunatatire a testelor;
- Scolarizarea altor membrii apartinand echipei.

- Experienta in domeniile mecatronica, mecanica sau electronica minim 2 ani;
- Cunostinte / experienta in sisteme mecatronice cuprinzand microprocesoare;
- Cunostinte / experienta in testarea product lifecycle si managementul procesului de testare;
citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
03Sep
02 Sep
Global Buyer
Kraków

For our Client - internationally recognized company, that establishes a new GBS in Cracow, we are currently looking for experienced candidate on the position of Global Buyer.

A successful Candidate will be responsible for managing the end to end sourcing process and the implementation category strategy in relation to goods and services.

This role includes working with stakeholders (inside and outside of Group Procurement) to standardise/simplify specifications, define a sourcing strategy, analyse RFP output, negotiate commercial terms and contract agreement drafting.
This role covers all sourcing processes globally within the category with key objectives being savings, cash improvement, transaction automation, e-Sourcing, Supply base rationalization, Risk mitigation and ensuring contractual coverage.

Ideal Candidate should demonstrate minimum 5 years’ experience gained as Senior Buyer within international structure. Moreover, we are looking for person citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
Gestionar Depozit, Iasi
Iasi

DB Schenker cauta GESTIONAR pentru sediul din Iasi.

Responsabilitati:

- Gestionarea intrarii si iesirilor de marfuri
- Participarea activa la descarcare
- Intocmirea documentatiei specifice a stocurilor
- Evidenta stocurilor
- Relationarea cu clientii alocati

/>
Cerinte:

- Experienta pe un post similar
- Minim studii medii
- Cunostinte de limba engleza - nivel intermediar
- Cunostinte pachet MSOffice 
- Cunostinte solide in domeniul logistica
- Abilitati de coordonare
- Permis de conducere categ. B (avantaj)
- Permis de stivuitorist (avantaj)

Oferta:

- Pachet salarial atractiv
- Echipament de lucru
- Bonuri citeste mai mult
- Sistem de bonusare

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
System Administration with German
Bucuresti, Timisoara

Short company description

BearingPoint consultants understand that the world of business changes constantly and that the resulting complexities demand intelligent and adaptive solutions. 
Our clients, whether in commercial or financial industries or in government, experience real results when they work with us.

We combine industry, operational and technology skills with relevant proprietary and other assets in order to tailor solutions for each client’s individual challenges. This adaptive approach is at the heart of our culture and has led to long-standing relationships with many of the world’s leading companies and organisations. 

Our global consulting network of 9200 people serves clients in more than 70 countries and engages with them for measurable results and long-lasting success.

In Romania, we are present since 2005, currently employing 200 people in our three offices in Bucharest, Sibiu and Timisoara.

Requirements

- citeste mai mult

Responsibilities

In your role as (Senior) Consultant for System Administration / Application Service for Regulatory Reporting your main tasks will focus on process planning, controlling and coordination of the ABACUS Reporting software; mainly in:

- ABACUS software Installation and configuration
- Administration and system monitoring 
- Technical implementation of various release-upgrades, patches, hotfixes
- Customer service via dedicated Managed Service Hotline

We are looking for passionate IT professionals in the area of Managed Services, which we will train and prepare within our on the job training program.

ABACUS is our high quality standard software solution for bank supervisory and regulatory reporting. Over 180 institutions currently use it to submit reports to the banking supervisory authorities. Our Abacus team in Romania numbers more than 50 IT and Business Consultants.

Other info

What do we offer you?
- A great place to develop your career
- Exciting and meaningful projects for some of the world's most well-known organizations
- Continuous education and training
- A motivating salary and a comprehensive package of benefits (23 vacation days, life & accident insurance, medical insurance, travel insurance, meal vouchers etc.)
- Performance related bonus, seniority bonus

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
CASIER Penny Market Cugir, Campeni
Cugir, Campeni

Candidatul ideal:

-Absolvent de studii medii
-Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
-Rezistenta la efort fizic mediu, ritm de lucru alert;
-Contribuie activ la implementarea standardelor de calitate in procesul de deservire al clientilor;
-Experienta in domeniul comercializarii cu amanuntul a produselor

alimentare;
-Experienta intr-un post similar in magazine specializate;
-Capacitate foarte buna de comunicare, atentie distributiva, capacitate rapida de decizie, experienta in lucrul in echipa

Descrierea jobului:

-Raspunde de implementarea standardelor de siguranta si securitate a produselor
-Asigura gestiunea corecta si completa a numerarului si a produselor la casa de marcat
-Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
Analist Programator
Bucuresti

Scop: Analizeaza, propune, justifica si documneteaza solutii pentru schimbarile necesare in Sistemul de integrare al companiei (BUS), in concordanta cu standardele si procedurile agreate, cu cerintele de business si cu capabilitatile si arhitectura sistemului de integrare.



Responsabilitati principale: 

• Analizeaza cerintele de business in vederea determinarii impactului acestora in Sistemul de Integrare;
• Analizeaza cerintele tehnice tehnice de proiect si arhitectura existent, pentru a oferi solutii eficiente pentru implementare, care pot fi interfete noi intre sisteme sau modificari / customizari ale serviciilor existente;
• Evalueaza schimbarile declarate in alte sisteme ale companiei in vederea extragerii impactului acestor schimbari in sistemul de integrare.
• Comunica si agreeaza Solutia tehnica pentru Sistemul de Integrare, cu toate structurile implicate, in citeste mai mult
• Compileaza, functie de rezultatul analizei, cerintele tehnice pentru Sistemul de Integrare, cu scopul de a oferi dezvoltatorilor atribuiti impactului complet si documentat in Sistemul de Integrare.
• Propune solutii temporare sau definitive pentru a asigura parametrii de functionare ai sistemului de integrare (disponibilitate si performanta);
• Aproba documentatia pentru codul sursa dezvoltat pentru a fi in concordant cu procesele diviziei/companiei;
• Informeaza clientul intern / beneficiarul de durata estimata a implementarii si urmareste sa obtina informatiile / livrabilele necesare pentru a rezolva sarcinile alocate conform planificarii.

Cerintele postului

• Diploma de studii superioare – Universitatea tehnica

Experienta in munca:

• Experienta minima de lucru in IT: 2 ani;
• Experienta minima intr-un post similar: 1 an (dezvoltare aplicatii Java)

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:

• Cunostinte de programare Java, folosind J2EE, EJB, JavaScript, Java Beans, experienta in XML, SQL – avansat;
• Experienta de lucru cu diagrame UML, Microsoft Visio – de baza;
• Cunostinte de programare orientate obiect, arhitectura software - mediu;
• Cunostinte de lucru cu bazele de date (Oracle, DB2, SQL Server, MySQL) – mediu;
• Experinenta de lucru cu un mediu de programare in Java (Eclipse, JBuilder)- mediu;
• Experienta de lucru cu servere Web si – de aplicatie: Apache, Bea Weblogic, JBoss - mediu;
• Cunostinte de protocoale middleware: COABA, SOAP, RMI – de baza
• Experienta de lucru cu diverse aplicatii de versionare de cod (CVS) – de baza
• Cunostinte de sisteme de operare Microsoft 200x/XP/NT/7, Linux / UNIX; - avansat
• Cunostinte de MS Office (Word si Excel) – mediu
• Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – avansat
• Orientare catre client
• Orientare catre rezultate
• Bune abilitati de comunicare
• Abilitatea de a invata
• Capacitate de analiza
• Atentie la detalii
• Initiativa
• Cooperare
• Flexibilitate

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
Manichiurista Bucuresti
Ilfov,Bucuresti

Companie
Magic Salon
Categoria jobului
Servicii intretinere-infrumusetare-sport Service Servicii infrumusetare
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.jobhaze.ro
Aplica la job Detalii job