Joburi transmec group srl in oradea

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru transmec group srl in orasul oradea dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu transmec group srl in orasul oradea
02 Feb
SC UNICARM SRL angajeaza AGENTI VANZARI pentru punct lucru:1.SATU MARE; 2.ORADEA; 3.SIBIU; 4.IASI; 5.CRAIOVA;
Craiova Iasi Oradea Satu-Mare Sibiu

Criterii de selectie  Peste 2 ani experienta in Vanzari, Alimentatie / HoReCa Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii. Candidatul ideal Serios, dinamic, perserverent, cu experienta in domeniul vanzarilor, fara cazier.

Descrierea jobului Se ofera salariu si conditii de munca avantajoase. Descrierea companiei SC Unicarm SRL este producator si distribuitor national de carne si preparate din carne, lactate, lapte praf, panificatie / cofetarie si patiserie, respectiv inghetata. Nivelul investitiilor in echipamente de ultima generatie, reteaua de distributie dezvoltata, filozofia si atitudinea noastra dinamica si optimista, au drept rezultat pozitionarea societatii pe primele locuri pe tara in aceste domenii. In anul 2005 am inaugurat fabrica noua de mezeluri, in 2006 abatorul, in 2007 fabrica de conserve, iar in citeste mai mult
Companie
SC UNICARM SRL
Categoria jobului
Alimentatie / HoReCa Vanzari Vanzari Horeca Industrie alimentara
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
08Feb
08 Feb
Shop Sales Assistant
Bacau Bucuresti Cluj-Napoca Oradea

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Relatii clienti / Call center, Telecomunicatii, Vanzari Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Cerinte:• Nivel studii - minim absolvent Bacalaureat sau studii universitare in curs• Experienta de minimum 6 luni in vanzari, relatii clienti, promotii sau merchandising• Nivel mediu/avansat al limbii engleze• Utilizator independent al PC-ului (pachet Microsoft Office) Suntem in cautarea unei persoane caracterizate de:• Orientare spre client, proactiva si cu initiativa• Orientare spre rezultate si calitate, determinata si organizata• Usurinta in relationare si cu abilitati excelente de comunicare si prezentare• Un bun coleg/o buna colega, cu o atitudine pozitiva, politicoasa Descrierea jobului Scopul postului:Optimizarea traficului citeste mai mult
Companie
Orange Romania
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Telecomunicatii Vanzari Vanzari Telecomunicatii Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
08 Feb
Bucatar/ajutor bucatar
Oradea ROMANIA

Postat la: 07-02-2016 Responsabilitati Pregatirea materiilor prime Gatire conform retetelor / instructiunilor Cerinte experienta in bucataria romaneasca - minim Beneficii Oferite cursuri de dezvoltare a abilitatilor de bucatar Companie Exotic SRL Posturi disponibile 1 Domeniu Restaurante / hoteluri / catering Nivel experienta 1 - 2 ani Tip contract Full-time Nivel studii Scoala profesionala

Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate Oradea Tara ROMANIA
Companie
Exotic SRL
Categoria jobului
Restaurante / hoteluri / catering Hoteluri
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
Junior Quality Engineer
Oradea

Candidatul ideal • studii superioare tehnice;• cunoasterea standardului ISO 9001;• cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;• abilitati de comunicare;• abilitati de operare MS Office;• lucru in echipa;• abilitati de comunicare, transferare de informatii si de organizare;• persoana echilibrata, dar dinamica;• lucru in conditii de stres; Descrierea jobului • primeste de la

client cerintele generice si specifice de calitate referitoare la calitatea produsului;• creaza un plan al calitatii pentru fiecare produs;• asigura culegerea datelor in punctele cheie ale proceselor, asigura cunoastrerea si intelegerea de catre operatori a importantei, semnificatiei si modului de colectare a datelor asupra procesului;• analizeaza datele colectate, distribuie echipei aceasta analiza;• notifica echipa asupra principalelor cauze ale neconformitatilor din proces pentru fiecare etapa a acestuia si urmareste implementarea unor actiuni corective;• aduna si analizeaza datele citeste mai mult
Companie
SC Celestica (Romania) SRL
Categoria jobului
Inginerie Inginerie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
01 Feb
Responsabil Punct de Lucru Salad Box
Arad Bucuresti Galati Oradea Ploiesti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Alimentatie / HoReCa, Relatii clienti / Call center, Turism / Hotel staff, Vanzari Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Cerinte privind educatia si experienta profesionala - studii finalizate, de preferinta in domeniul economic/alimentatie publica - cursuri de formare/perfectionare privind tehnici de vanzare, comunicare cu clientii, - experienta in domeniul HORECA minim 1 an ; - cunostinte minime de contabilitate primara ; - cunostinte operare calculator – MS Office ; - permis conducere categoria B; Aptitudini si abilitati personale dezirabile - abilitati dezvoltate de planificare, coordonare si organizare a timpului, a sarcinilor si locului de munca; - abilitati excelente de comunicare: verbal, non-verbal, scris ; - atitudine citeste mai mult
Companie
DMA Quality Food
Categoria jobului
Alimentatie / HoReCa Relatii clienti / Call center Turism / Hotel staff Vanzari Vanzari Hoteluri Industrie alimentara Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
Test Engineer
Oradea

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Engleza Peste 2 ani experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal • degree/Diploma holder in Electronics, Computer Science or technical related field;• good organization skills;• good English knowledge;• 2 years work experience in area of Process/Test Engineering;• ability to evaluate problems, gather and analyze data and determine the root cause of problems;• ability to effectively communicate with a the customers;• excellent computer and electronic skills;• knowledge of Labview and Teststand environment; • related experience is a plus. Descrierea jobului • maintenance of the test equipments and test programs;• spare parts administration;• develop test codes according with the product changes; • analyzes citeste mai mult
Companie
SC Celestica (Romania) SRL
Categoria jobului
Inginerie Inginerie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
08Feb
04 Feb
Finance and Controlling Director - Automotive
Oradea ROMANIA

Postat la: 13-01-2016 Responsabilitati Objectives: Develop the accounting system in line with overall corporate objectives, including preparation of monthly, quarterly and annual reporting.

Responsibilities: Full overall responsibility for finance and accounting; Operating and strategic responsibility for the planning, management and control of budgeting and cash flow; Manage the accounting and controlling team, settle proper and efficient processes, and optimize the organisation of the accounting and controlling team; Full professional and disciplinary responsibility for the leadership, organization, management and supervision of the finance department including management accounting and bookkeeping; (general and subsidiary ledgers, fixed asset ledger); Comprehensive presentation of financial data (budget and actual) for internal and external purposes in monthly, quarterly and annual reporting; Liaising and exchanging information with group companies in connection with a wide citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
08 Feb
LUCRATOR DEPOZIT JYSK in ORADEA EPISCOPIA
Oradea

Candidatul ideal De ce sa ni te alaturi? JYSK este o companie foarte puternica pe piata din Europa, avand stabilitate financiara, si care aprecieaza si recompenseaza efortul si rezultatele obtinute in vanzari.Clientii nostri aprecieaza serviciile competente oferite, cat si ofertele excelente. Ca si asistent de vanzari, tu esti persoana potrivita pentru a i le oferi clientului.

Cum poti face diferenta in fiecare zi?• Oferi servicii de calitate clientilor nostri• Esti intotdeauna disponibil pentru clienti si ii intampini cu o atitudine profesionala• Nu te sperie mai multi clienti care au nevoie de ajutorul tau. Dimpotriva, gasesti ca un astfel de mediu dinamic te motiveaza.• Iti place sa vinzi si sa tratezi fiecare client in mod individual. Incerci sa le oferi servicii competente oferindu-le un pachet de produse adaptat nevoilor fiecaruia.• Iti place sa vinzi alaturi de colegii tai. O zi buna inseamna pentru tine sa stii ca ai avut clienti satisfacuti, cifre excelente de citeste mai mult
Companie
JYSK ROMANIA SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
02 Feb
General Manager Assistant
Oradea

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal • studii superioare; • gandire analitica; • persoana organizata, motivata si disciplinata; • cunostinte solide de Microsoft Office; • cunostinte avansate de limba engleza; • abilitati excelente de comunicare; • atitudine proactiva. Descrierea jobului • planifica agenda de lucru a Directorului General si il asista in activitatea sa zilnica; • intocmeste si publica minuta sedintelor echipei de management; • organizeaza deplasarile si monitorizeaza cheltuielile de deplasare conform bugetului; • colecteaza, analizeaza si sintetizeaza informatiile necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate de catre Directorul General; • mentine un flux comunicational citeste mai mult
Companie
S.C. Celestica (Romania) S.R.L.
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
08 Feb
Sofer autoutilitara < 3,5 tone
Oradea ROMANIA

Postat la: 07-02-2016 Responsabilitati - Manipulare marfa (descarcare si incarcare) - Raspunde de intretinerea zilnica a autoutilitarei, verificand totodata starea generala a acestuia, informand seful ierarhic asupra tuturor aspectelor care pot determina nefunctionarea utilajului.

- Comunicarea permanenta privind desfasurarea transportului si evenutale incidente - Efectuarea transportului de marfa in conditii optime Cerinte - Permis de conducere categoria B - Experienta ca sofer pe autoutilitara 3,5 tone in comunitate de minim 1 an - Cazier fara antecedente penale - Cazier auto fara evenimente rutiere grave - Persoana calma, punctuala, organizata, serioasa; - Loialitate si integritate in activitate; - Experienta de minim 3 ani intr-un post similar constitie avantaj - Cunostinte de nivel incepator/mediu/avansat conversational in limba maghiara constituie avantaj Beneficii Oferite BONURI DE MASA Descrierea firmei Firma Ramdalvo si-a inceput activitatea in anul 2003, pornind de la citeste mai mult
Companie
RAMDALVO SRL
Categoria jobului
Distributie Distributie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job