Joburi ajofm

Cauta in 23 locuri de munca ajofm in 2016

27Aug
26 Aug
Agent Vanzari
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 25-08-2016 Responsabilitati - administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; - urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; - participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora -

raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare; - participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; - urmareste derularea si finalizarea contractelor. Cerinte - Experienta intr-un post similar; - Experienta in vanzari- abilitati de comunicare, relationare si exprimare; - Cunostinte de operare pe calculator( pachetul microsoft office);
 - Atitudine profesionista; - Persoana organizata, punctuala, constiincioasa si responsabila;
 - Nivel mediu/ avansat de cunoastere a limbii engleze (cunoasterea altor limbi citeste mai mult
Companie
SC GE-COST 2001 SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Aug
Agent turism
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 25-08-2016 Responsabilitati - Identificarea potentialilor clienti;
 - Gestionarea portofoliului de clienti actuali si contractarea de clienti noi; - Stabilirea contactului cu clientii, preluarea cererilor si consilierea acestora in alegerea pachetului turistic; - Crearea, promovarea si vanzarea pachetelor turistice;
 - Solicitarea de oferte catre hotelurile interne si externe; -

Efectuarea de rezervari hoteliere interne si externe; 
 - Emiterea documentelor de calatorie;
 - Urmarirea derularii actiunii turistice de la preluarea comenzii pana la finalizarea acesteia;
 (Pe intreaga derulare a procesului de vanzare - prelucrare, rezervare, emitere, facturare, incasare, emitere documente de calatorie, feedback calatorie); - Mentinerea relatiei cu clientii pe parcursul calatoriei; daca este cazul, rezolvarea eventualelor probleme; - Mentinerea legaturii cu furnizorii de servicii, interni si externi;
 - Contactarea furnizorilor interni si externi (hoteluri, citeste mai mult
Companie
SC GE-COST 2001 SRL
Categoria jobului
Turism Turism
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
24 Aug
Payroll specialist
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 23-08-2016 Responsabilitati • Administers payroll practices utilizing diverse procedures and program requirements for the purpose of ensuring compliance with established guidelines; • Analyzes a variety of payroll related information (e.g. contract requirements, time sheets, salary schedules, etc.

) for the purpose of ensuring accurate payroll calculation; • Maintains a variety of payroll information, files and records (e.g. labor contracts, eligibility policies, benefits, payroll authorizations, etc.) for the purpose of providing an up-to-date reference and audit trail for compliance; • Elaborates and submits monthly declarations; • Maintains a good relationship with the institutions (ITM, AJOFM, CASMB etc.) • Reporting activities; • Maintain a good relation with internal clients; Cerinte Adecco Professional & Executive Search is looking for Payroll Specialist, for one of its clients, one of the world leaders in the habitat and construction markets. citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Resurse Umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27Aug
23 Aug
Inspector Resurse Umane
Ploiesti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Inspector de resurse umane calificat si cu experienta in administrarea personalului intr-o firma de productie. Experienta in industria textile reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Raspunde de: - respectarea normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informatiilor; - exactitatea datelor furnizate; - intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului; - inregistrarea si transmiterea corecta si la termen a datelor in REVISAL; - organizarea recrutarii si selectiei personalului, astfel incat sa fie ocupate la timp toate pozitiile libere din firma; - organizarea evaluarii performatei angajatilor, in functie de planul stabilit in firma; - intocmirea corecta si citeste mai mult
Companie
Cash Control Management S.R.L.
Categoria jobului
Resurse umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
24 Aug
INSPECTOR RESURSE UMANE SI SSM
Bucuresti

Candidatul ideal - Cunoasterea legislatiei muncii si a procedurilor de calcul salarial. - Atestat de Inspector Resurse Umane. - Curs SSM 80 ore - Experienta intr-o pozitie similara. - Abilitati bune de comunicare, spirit de echipa, bun analist, rezistenta la stres. - Operare PC (Word, Excel).

Descrierea jobului - Gestionarea dosarelor de personal (intocmirea contractelor de munca, acte aditionale, desfaceri contracte de munca). - Transmiterea electronica date personal in REVISAL. - Gestionarea si completarea adeverintelor de vechime si altor tipuri de adeverinte salariale. - Tinerea legaturii cu institutiile abilitate ITM, AJOFM, Casa de Pensii etc. - Intocmirea si calculul statului de plata in softul de contabilitate. - Intocmirea analizelor de cost si salarizare si alte rapoarte solicitate de catre management. - Studierea legislatiei muncii in vigoare; - Intocmirea fisei postului pentru toate functiile si meseriile din societate; - Anchete, atunci cand se constata abateri citeste mai mult
Companie
CONFIDENTIAL
Categoria jobului
Resurse umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
21 Aug
Payroll Specialist
Brasov

Job Summary: The Payroll Specialist is responsible for providing support and coordination on various projects and activities regarding the payroll administration processes, in order to support the operational initiatives and development.

The Payroll Specialist serves as the link between the organization and its employees and represents the company in Payroll issues such as managing the employee files and employee database, keeping all personnelfiles up to date due with the changes in the individual labor contracts, in order to provide complete and accurate data that supports the monthly salary calculation process. The Payroll Specialist is also responsible for offering support to all colleagues in the offices he/she manages (Brasov) in matters regarding the issuance of necessary confidential certificates, internal regulations and job descriptions. What will your responsibilities look like? Prepare correct and timely documents requested by employees Prepare employment citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
21 Aug
Specialist Resurse Umane
Iasi

Candidatul idealCerinte: - Studii superioare- Operare calculator (MS Office)- Cunostinte de legislatie a muncii- Experienta intr-un post similar minim 2 ani- Abilitati de comunicare, diplomatie- Capacitate de analiza,sinteza si decizie- Capacítate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le pune in aplicare- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile

cu oamenii- Receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)Descrierea jobuluiResponsabilitatile postului: - acualizeaza aplicatiile de gestiune salariati (Charisma) cu modificarile aparute in contractele individuale de munca, stare civila, adresa, studii ale angajatilor- informeaza AJOFM cu privire la locurile de munca vacante- intocmeste actele de angajare, contractele si dosarele personale ale noilor angajati- intocmeste acte aditionale in cazul modificarii articolelor din contractul individual de munca in termenele stabilite de lege- intocmeste si actualizeaza baza de date citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
17 Aug
CONTABIL CU RESURSE UMANE
Constanta

Criterii de selectie  Peste 5 ani experienta in Financiar / Contabilitate, Resurse umane / Psihologie Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Studii superioare Bune cunostinte de utilizare MS Office special excel si program de contabilitate SAGA Limba engleza nivel mediu -avansat. Experienta anterioara in domeniul contabilitate-financiar-resurse umane-salarizare: minim 5 ani. Descrierea jobului Rugam respectuos sa aplice doar persoanele cu experienta in domeniul contabil cerut, fara pozitii de management intru-cat pozitia este de executie. Constituie avantaje: Cunostinte solide de legislatia muncii, contabilitate financiara, salarizare calcul. Experienta anterioara in lucrul cu programe de contabilitate exp SAGA, HR payroll si raportare externa grup. Responsabilitati: ca responsabil citeste mai mult
Companie
RO TUR LOGISTIC SRL
Categoria jobului
Financiar / Contabilitate Resurse umane / Psihologie Educatie Finante Resurse umane
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
20 Aug
Oportunitate pentru persoanele din mediul rural
Ilfov,

Descrierea companiei Asociatie non-guvernamentala Descrierea postului CURSURI GRATUITE ACREDITATE de Operator introducere si validare date si Asistent relatii publice si comunicare, adresate somerilor (inregistrati sau neinregistrati) si persoanelor in cautarea unui loc de munca (inclusiv persoane angajate) din mediul rural (sate si comune) al judetul Ilfov.

Participantilor li se asigura gratuit masa si li se acorda o subventie de 500 lei. Detalii la tel. 0786227914 sau pe email: europasociala2014@gmail.com Cerintele postului Conditii de eligibilitate: - someri inregistrati/neiregistrati la AJOFM sau persoane aflate in cautarea unui loc de munca, inclusiv persoane care au loc de munca in prezent. - studii gimnaziale absolvite (minimum 8 clase) - domiciliu in Ilfov, mediul rural
Companie
Asociatia Europe Generation 2020
Categoria jobului
Altele Educatie / Training / Cultura / Arta IT Software Marketing Relatii cu publicul Training Software Relatii clienti Marketing Arta Altele
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
16 Aug
Economist - Contabil
Brasov

Criterii de selectie  Peste 2 ani experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal MATHILDE Romania angajeaza pentru sediul din Brasov: ECONOMIST - CONTABIL - Cunostinte programe de gestiune financiara, preferabil WINMENTOR. Se ofera training de perfectionare; - Cunostinte contabilitate primara ( inregistrare facturi diverse, facturi marfa, registru de casa, registru de banca, decont deplasari) pana la Balanta. Se lucreaza in echipa; - Cunostinte salarizare: - Inregistrari in ReviSal - Intocmire Contracte individuale de munca si a actelor aditionale - Intocmire pontaje - Calcul salarii - Calcul concedii medicale - Intocmire si depunere Cereri de recuperare indemnizatii concedii medicale la CASJBV - Depunere declaratii conventii la AJOFM - Persoana comunicativa, tanara, citeste mai mult
Companie
MATHILDE ROMANIA - SC INEX STYLE SRL
Categoria jobului
Financiar / Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 23 locuri de munca ( ajofm ) , afisate in 3 pagini.