Joburi palas hotel in iasi

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru palas hotel in orasul iasi dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu palas hotel in orasul iasi
27 Jul
Promoter Palas Mall
Iasi

Cerinte:https://www.facebook.com/palasiasi/photos/a.151477884900884.27070.147359628646043/838560836192582/?type=1&theater Cautam o fata draguta pentru job-ul de promoter. Va rog sa trimiteti CV-ul la adresa lucian.boz@palasiasi.ro impreuna cu 3 fotografii. .

Cerinte:https://www.facebook.com/palasiasi/photos/a.151477884900884.27070.147359628646043/838560836192582/?type=1&theater Cautam o fata draguta pentru job-ul de promoter. Va rog sa trimiteti CV-ul la adresa lucian.boz@palasiasi.ro impreuna cu 3 fotografii.
Companie
Palas Mall
Categoria jobului
Vanzari Elevi/Studenti Publicitate/PR/Marketing Vanzari Educatie Relatii clienti Publicitate
Sursa jobului
www.iasijobs.ro
Aplica la job Detalii job
01Aug
24 Jul
receptioner de hotel
IASI

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul receptioner de hotel in IASI este 1 posturi Contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Cod intern Job: 24/01/1150001929/4 Contact : Iasi, Str. Cucu Nr. 1 Tel. 0232254578, e-mail : is_lmv@is.anofm.ro .

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul receptioner de hotel in IASI este 1 posturi Contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Cod intern Job: 24/01/1150001929/4 Contact : Iasi, Str. Cucu Nr. 1 Tel. 0232254578, e-mail : is_lmv@is.anofm.ro
Sursa jobului
www.anofm.ro
Aplica la job Detalii job
14 Jul
Casier la Sushi YA, Palas Mall
Iasi

Se cer abilitati buna de comunicare si relationare cu clientii, plus, experienta in vanzari este binevenita.Cerinte:Pregatirea zonei de servire si incasare (tavi, farfurii, bete, boluri, etc), igiena spatiului de lucru, curatenie, indemanare si rapiditate in preluarea comenzilor.Compensatii:700-2000, in functie de numarul de ore lucrate (part-time / ful-time), experienta, vechime.

Bonusuri la incasari mari. Reduceri mari pentru angajati
Companie
Sushi YA Food SRL
Categoria jobului
Restaurante/Baruri/Catering Catering
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.iasijobs.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jul
Bucatar Sef , Iasi - 2000 euro - Restaurant cu specific i...
Iasi ROMANIA

Postat la: 26-07-2015 Responsabilitati Job 10.255 - Executive Chef, Restaurant Fine Dining, Iasi, 2000 Euro / luna + apartament , ELITE HOSPITALITY JOBS Romania – G&G Recruitment – DETALII JOB: Head Chef / Executive Chef, Restaurant Fine Dining, Iasi, salariu 2000 euro, contract perioada nedeterminata , data start 25 – 30 Iulie 2015 ; alte beneficii: apartament asigurat ROL:

schimbare meniu la sezon, coordonare si supervizare echipa de 14 bucatari CERINTE: Experienta de minim 2-3 ani intr-un post similar , de preferat intr-un restaurant de fine dining/ gourmet cu bucatarie internationala Cerinte Recrutam un bucatar pasionat, creativ, cu excelente abilitati de leader si trainer, cu initiativa si spirit antreprenorial, bun organizator si gestionar al resurselor si bugetelor. CUNOSTINTE DESPRE : Administrare si management - Cunoasterea principiilor de management implicate in planificarea strategica, alocarea resurselor, training de resurse umane, tehnica de citeste mai mult
Companie
G G Recruitment
Categoria jobului
Restaurante / hoteluri / catering Hoteluri
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jul
Asistent administrativ Suport Vanzari
Iasi ROMANIA

Postat la: 27-07-2015 Responsabilitati (R10807001150) In calitate de Asistent administrativ Suport Vanzari in Veo, principalele tale misiuni vor fi : - Asigurarea inregistrarii si verificarii informatiilor in programele puse la dispozitie de catre client, in conformitate cu specificul proiectului (operare de date administrative); - Realizarea rapoartelor saptamanale si lunare

privind respectarea normelor interne de functionare de catre salariatii clientului; - Verificarea si validarea facturilor de hotel, reuniuni, taxi, tren, inchirieri masini din departamentul de Vanzari al clientului; - Centralizarea saptamanala a pontajelor semnate cu orele lucrate, planificarea concediilor, etc. in magazinele clientului; - Actualizarea si centralizarea planning-urilor personalului in detasare; - Validerea decontarii cheltuielilor salariatilor clientului in programele puse la dispozitie de catre acesta; - Validarea cererilor de prime pentru diverse citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
01Aug
26 Jul
Infirmieri/Asistenti medicali UK
Cluj-Napoca, Iasi, Oradea,

Descrierea companiei BRG este agentie de recrutare a fortei de munca infiintata in 2005, implicata in dezvoltarea programelor de schimb cultural si experienta practica: au pair, career training, work and travel, step up etc in tari precum: Grecia, SUA, Anglia, Canada, Germania. Noi iti vom oferi o experienta de viata pornind de la propria noastra experienta.

Descrierea postului Descrierea jobului: Agentia de recrutare Belrao Group cu peste 9 ani experienta si autorizata de ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca), cauta persoane interesate sa lucreze in Anglia in azile de batrani.(ingrijire batrani) si asistenti/infirmieri medicali Agentia noastra se bucura de un real succes in desfasurarea programului Health & Care Assistant, in ANGLIA datorita stransei colaborari cu agentiile partenere din Marea Britanie numarul candidatilor plasati lunar este in continua crestere. Insa cel mai imbucurator lucru este feed-back-ul pozitiv pe care il primim de la candidatii plecati de-a lungul citeste mai mult
Companie
BRG
Categoria jobului
BabySitter / Menaj / Servicii curatenie Management / Consultanta Medicina Relatii cu publicul Vanzari / Comert Vanzari Medical Ingrijire copil Servicii curatenie Relatii clienti categori
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jul
Asistent administrativ Suport Vanzari
Iasi

VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta Business to Business, cu peste 450 de angajati, 8 ani de experienta in Romania si o crestere anuala de 70% in ultimii 4 ani. Activitatea noastra acopera o arie larga de domenii in care activeaza clientii nostri: COMERT INTERNAȚIONAL, IT, FINANTE, RESURSE UMANE.

Suntem o companie de consultanta cu experienta si expertiza internationala. Tot ceea ce facem in VEO, realizam cu pasiune si implicare, iar acest lucru s-a reflectat in cursul celor 8 ani de activitate in cifre si prin crestere continua. In VEO poti evolua, iti oferim posibilitatea de a te dezvolta, iti propunem lucruri noi si provocari, zi de zi! Incurajam spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenta, originalitatea si munca in echipa. Oferim training-uri la nivel international in domenii multidisciplinare, spirijin si continuitate in cariera. Daca iti doresti un angajament pe termen lung cu un lider al pietei, citeste mai mult

Misiune:
(R10807001150)
In calitate de Asistent administrativ Suport Vanzari in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
- Asigurarea inregistrarii si verificarii informatiilor in programele puse la dispozitie de catre client, in conformitate cu specificul proiectului (operare de date administrative);
- Realizarea rapoartelor saptamanale si lunare privind respectarea normelor interne de functionare de catre salariatii clientului; 
- Verificarea si validarea facturilor de hotel, reuniuni, taxi, tren, inchirieri masini din departamentul de Vanzari al clientului; 
- Centralizarea saptamanala a pontajelor semnate cu orele lucrate, planificarea concediilor, etc. in magazinele clientului; 
- Actualizarea si centralizarea planning-urilor personalului in detasare; 
- Validerea decontarii cheltuielilor salariatilor clientului in programele puse la dispozitie de catre acesta; 
- Validarea cererilor de prime pentru diverse categorii de salariati ai clientului (prime de inlocuire, prime de intineranti, etc); 
- Participarea la managementul calitatii avand o contributie activa la ameliorarea procedurilor interne ale departamentului;
- Realizarea diverselor rapoarte si anchete solicitate de catre manager si/ sau de catre client.

Candidatul ideal:
Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura echipei Suport Vanzari, din cadrul companiei noastre.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- Cunostinte de limba franceza nivel mediu (minim B1);
- Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (cu preponderenta Excel);
- Cunostinte minime de legislatia muncii, economice;
- Atentie la detalii; 
- Buna organizare si rapiditate;
- Responsabilitate;
- Rezistenta la stres;

Beneficii:
- Formare la nivel international;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
29 Jul
Customer Service Advisor with Italian & English
Iasi ROMANIA Strainatate Italia

Postat la: 29-07-2015 Responsabilitati POSITION LOCATED IN IASI (Palas) Main accountabilities: • Undertaking initial diagnostics of the incident, using the tools available and resolving as many as possible on initial contact, • Accurately recording and classifying all incoming incidents with the appropriate priority, category and incident summary details or error messages, • Proactive

flagging incidents where no knowledge solution was found, • Meeting or exceeding the level of Service when responding to all incoming incidents, • Accurate and timely hand off to other resolving teams. Cerinte • Fluency in Italian; • Good English skills. • Excellent verbal and written communication skills, • Professional telephone manner, • Basic experience in MS Office, MS based applications, • Basic technical support experience an advantage but not necessary, • Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure, Available to work in shifts. Beneficii Oferite citeste mai mult
Companie
Capgemini Services Romania SRL
Categoria jobului
Serviciu Clienti Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jul
Asistent administrativ departament Achizitii
Iasi, Iasi

Responsabilitati :

R50309001150


In calitate de Asistent administrativ principalele tale misiuni vor fi:

-Tratarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre

asistentii comerciali sau achizitori;
-Realizarea unui raport de geo-localizare a achizitorilor din Franta, confruntand informatiile de pe GPS cu informatiile trecute in raportul lor de activitate si introducerea acestor date cu privire la activitatea lor in SAP;
-Tratarea tuturor cererilor de integrare a noilor salariati: intocmirea cererilor de material informatic, telefon, masina, avans deplasari;
-Organizarea deplasarilor la saloane si turnee pentru toti angajatii departamentului in functie de planificarea lunara: validarea traseelor, rezervari citeste mai mult
-Organizarea tuturor turneelor de teren pentru departamentul Marketing –Achizitii, dupa validarea managerilor: organizarea traseelor, rezevari de masini, rezervari de hotel, inregistrarea costurilor si facturilor.

 

Candidatul ideal:

 


Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- Cunostinte avansate de utilizare pachet Microsoft Office ;
- Nivel avansat de limba franceza si engleza ;
- Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
- Experienta profesionala de minim 1 an in domeniul administrativ-secretariat – reprezinta un avantaj.

 

Beneficii :

 


- Formare la nivel international ;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes ;
- Pachet salarial atractiv.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
27 Jul
Asistent administrativ departament Achizitii
Iasi ROMANIA

Postat la: 27-07-2015 Responsabilitati Misiune : In calitate de Asistent administrativ principalele tale misiuni vor fi: -Tratarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre asistentii comerciali sau achizitori; -Realizarea unui raport de geo-localizare a achizitorilor din Franta, confruntand informatiile de pe GPS cu informatiile trecute in raportul lor de activitate si introducerea

acestor date cu privire la activitatea lor in SAP; -Tratarea tuturor cererilor de integrare a noilor salariati: intocmirea cererilor de material informatic, telefon, masina, avans deplasari; -Organizarea deplasarile la saloane si turnee pentru toti angajatii departamentului in functie de planificarea lunara: validarea traseelor, rezervari de masini, rezervari de hotel, trimiterea sintezei – foaia de ruta – catre toate persoanele care merg la salon, inregistrarea costurilor si facturilor, cumpararea badge-urilor ; -Organizarea tuturor turneelor de teren pentru departamentul Marketing citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job