Joburi palas hotel in iasi

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru palas hotel in orasul iasi dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu palas hotel in orasul iasi
03 Jul
receptioner de hotel
IASI

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul receptioner de hotel in IASI este 1 posturi Contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Cod intern Job: 24/01/1150001929/4 Contact : Iasi, Str. Cucu Nr. 1 Tel. 0232254578, e-mail : is_lmv@is.anofm.ro .

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul receptioner de hotel in IASI este 1 posturi Contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Cod intern Job: 24/01/1150001929/4 Contact : Iasi, Str. Cucu Nr. 1 Tel. 0232254578, e-mail : is_lmv@is.anofm.ro
Sursa jobului
www.anofm.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jun
Casier la Sushi YA, Palas Mall
Iasi

Se cer abilitati buna de comunicare si relationare cu clientii, plus, experienta in vanzari este binevenita.Cerinte:Pregatirea zonei de servire si incasare (tavi, farfurii, bete, boluri, etc), igiena spatiului de lucru, curatenie, indemanare si rapiditate in preluarea comenzilor.Compensatii:700-2000, in functie de numarul de ore lucrate (part-time / ful-time), experienta, vechime.

Bonusuri la incasari mari. Reduceri mari pentru angajati
Companie
Sushi YA Food SRL
Categoria jobului
Restaurante/Baruri/Catering Catering
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.iasijobs.ro
Aplica la job Detalii job
03Jul
15 Jun
Promoter Palas Mall
Iasi

Cerinte:https://www.facebook.com/palasiasi/photos/a.151477884900884.27070.147359628646043/838560836192582/?type=1&theater Cautam o fata draguta pentru job-ul de promoter. Va rog sa trimiteti CV-ul la adresa lucian.boz@palasiasi.ro impreuna cu 3 fotografii. .

Cerinte:https://www.facebook.com/palasiasi/photos/a.151477884900884.27070.147359628646043/838560836192582/?type=1&theater Cautam o fata draguta pentru job-ul de promoter. Va rog sa trimiteti CV-ul la adresa lucian.boz@palasiasi.ro impreuna cu 3 fotografii.
Companie
Palas Mall
Categoria jobului
Vanzari Elevi/Studenti Publicitate/PR/Marketing Vanzari Educatie Relatii clienti Publicitate
Sursa jobului
www.iasijobs.ro
Aplica la job Detalii job
14 Jun
Bucatar Frankly Burgers Palas Mall
Iasi

Candidatul ideal: - Energie, ambitie si dorinta de a lucra intr- un mediu dinamic; - Persoane comunicative si cu abilitate de a lucra intr- o echipa; - Seriozitate si responsabilitate cu privire la locul si conditiile de munca; - Respectarea procedurilor de curatenie si igiena.

Cerinte:Lucratorul este responsabil cu prepararea produselor - burgeri, salate, supe cu respectarea retetelor; Pregatirea legumelor, sosurilor si a altor ingrediente necesare. Participa la determinarea necesarului de materii prime de comandat si la realizarea comenzilor de aprovizionare; Debaraseaza si asigura curatenia bucatariei; Participa activ la intretinerea ustensilelor de bucatarie si a echipamentului din dotare; Tine cont de perisabilitate, termenul de garantie, de modul in care urmeaza sa fie folosite ingredientele; Face prelucrarile preliminare gatitului - sorteaza, curata, spala, divizeaza ingredientele; Indeplineste si alte sarcini curente atribuite de catre superiorul direct, in citeste mai mult
Companie
SC FRANKLY SRL
Categoria jobului
Comert Restaurante/Baruri/Catering Comert Catering
Sursa jobului
www.iasijobs.ro
Aplica la job Detalii job
03Jul
18 Jun
camerista hotel
IASI

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul camerista hotel in IASI este 1 posturi Contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Cod intern Job: 24/01/1150002963/1 Contact : Iasi, Str. Cucu Nr. 1 Tel. 0232254578, e-mail : is_lmv@is.anofm.ro .

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul camerista hotel in IASI este 1 posturi Contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Cod intern Job: 24/01/1150002963/1 Contact : Iasi, Str. Cucu Nr. 1 Tel. 0232254578, e-mail : is_lmv@is.anofm.ro
Sursa jobului
www.anofm.ro
Aplica la job Detalii job
03 Jul
Internship: Front Desk Assistant
Iasi ROMANIA

Postat la: 02-07-2015 Responsabilitati - editing and issuing internal communications; - phone calls screening; - office tasks (fax, scan documents, archive different internal documents, tests correction); - organises necessarily bussines travel arragements (hotel/ flight/ transfer reservations for office visits); - offers assitance with organizing different internal and external events (Take

your child to work day, Ice cream day, etc). Cerinte - fluency in English; - excellent communication skills; - dynamic, flexible, ambitious, results oriented, with a positive attitude; - availability: 4 hours/ day, from Monday to Friday, 3-4 months; - previous experience with clients is not mandatory. At the end of the internship, the intern could be hired. Descrierea firmei Capgemini is headquartered in Paris, France and operates in more than 30 countries. We are, above all, a people company¿¿¿with over 90,000 employees in North America, Europe, and the Asia Pacific region. With more than citeste mai mult
Companie
Capgemini Services Romania SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
03 Jul
Asistent administrativ Suport Vanzari
Iasi ROMANIA

Postat la: 11-06-2015 Responsabilitati (R10807001150) In calitate de Asistent administrativ Suport Vanzari in Veo, principalele tale misiuni vor fi : - Asigurarea inregistrarii si verificarii informatiilor in programele puse la dispozitie de catre client, in conformitate cu specificul proiectului (operare de date administrative); - Realizarea rapoartelor saptamanale si lunare

privind respectarea normelor interne de functionare de catre salariatii clientului; - Verificarea si validarea facturilor de hotel, reuniuni, taxi, tren, inchirieri masini din departamentul de Vanzari al clientului; - Centralizarea saptamanala a pontajelor semnate cu orele lucrate, planificarea concediilor, etc. in magazinele clientului; - Actualizarea si centralizarea planning-urilor personalului in detasare; - Validerea decontarii cheltuielilor salariatilor clientului in programele puse la dispozitie de catre acesta; - Validarea cererilor de prime pentru diverse citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
01 Jul
Asistent administrativ Suport Vanzari
Iasi

VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta Business to Business, cu peste 450 de angajati, 8 ani de experienta in Romania si o crestere anuala de 70% in ultimii 4 ani. Activitatea noastra acopera o arie larga de domenii in care activeaza clientii nostri: COMERT INTERNAȚIONAL, IT, FINANTE, RESURSE UMANE.

Suntem o companie de consultanta cu experienta si expertiza internationala. Tot ceea ce facem in VEO, realizam cu pasiune si implicare, iar acest lucru s-a reflectat in cursul celor 8 ani de activitate in cifre si prin crestere continua. In VEO poti evolua, iti oferim posibilitatea de a te dezvolta, iti propunem lucruri noi si provocari, zi de zi! Incurajam spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenta, originalitatea si munca in echipa. Oferim training-uri la nivel international in domenii multidisciplinare, spirijin si continuitate in cariera. Daca iti doresti un angajament pe termen lung cu un lider al pietei, citeste mai mult

Misiune:
(R10807001150)
In calitate de Asistent administrativ Suport Vanzari in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
- Asigurarea inregistrarii si verificarii informatiilor in programele puse la dispozitie de catre client, in conformitate cu specificul proiectului (operare de date administrative);
- Realizarea rapoartelor saptamanale si lunare privind respectarea normelor interne de functionare de catre salariatii clientului; 
- Verificarea si validarea facturilor de hotel, reuniuni, taxi, tren, inchirieri masini din departamentul de Vanzari al clientului; 
- Centralizarea saptamanala a pontajelor semnate cu orele lucrate, planificarea concediilor, etc. in magazinele clientului; 
- Actualizarea si centralizarea planning-urilor personalului in detasare; 
- Validerea decontarii cheltuielilor salariatilor clientului in programele puse la dispozitie de catre acesta; 
- Validarea cererilor de prime pentru diverse categorii de salariati ai clientului (prime de inlocuire, prime de intineranti, etc); 
- Participarea la managementul calitatii avand o contributie activa la ameliorarea procedurilor interne ale departamentului;
- Realizarea diverselor rapoarte si anchete solicitate de catre manager si/ sau de catre client.

Candidatul ideal:
Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura echipei Suport Vanzari, din cadrul companiei noastre.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- Cunostinte de limba franceza nivel mediu (minim B1);
- Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (cu preponderenta Excel);
- Cunostinte minime de legislatia muncii, economice;
- Atentie la detalii; 
- Buna organizare si rapiditate;
- Responsabilitate;
- Rezistenta la stres;

Beneficii:
- Formare la nivel international;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
01 Jul
Asistent administrativ Departament Formare - Iasi/Bucuresti/Brasov/Constanta
Iasi, Bucuresti, Brasov, Constanta

VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta Business to Business, cu peste 450 de angajati, 8 ani de experienta in Romania si o crestere anuala de 70% in ultimii 4 ani. Activitatea noastra acopera o arie larga de domenii in care activeaza clientii nostri: COMERT INTERNAȚIONAL, IT, FINANTE, RESURSE UMANE.

Suntem o companie de consultanta cu experienta si expertiza internationala. Tot ceea ce facem in VEO, realizam cu pasiune si implicare, iar acest lucru s-a reflectat in cursul celor 8 ani de activitate in cifre si prin crestere continua. In VEO poti evolua, iti oferim posibilitatea de a te dezvolta, iti propunem lucruri noi si provocari, zi de zi! Incurajam spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenta, originalitatea si munca in echipa. Oferim training-uri la nivel international in domenii multidisciplinare, spirijin si continuitate in cariera. Daca iti doresti un angajament pe termen citeste mai mult

 

Misiune:

In calitate de Asistent administrativ Departament Formare in Veo, principalele tale misiuni vor fi :

-       Planificarea, organizarea si urmarirea derularii stagiilor de formare la sediul clientului astfel incat acestea sa se desfasoare in cele mai bune conditii;

-          Realizarea si completarea corecta a programelor de formare derulate de client pentru integrarea fiecarui stagiar si urmarirea derularii acestora ;

-       Participarea la organizarea logistica a sesiunilor de formare derulate in cadrul societatii cat si la sediul clientului, pentru a asigura stagiarilor necesarul pe durata formarii (efecturea de rezervari la hotel, restaurant, bilete de tren, punerea la dispozitie a echipamentele/produselor necesare, verificarea disponibilitatii participantilor, etc);

-          Gestionarea relatiei cu partenerii firmei: clienti, furnizori, etc, precum si cu alte departamente din cadrul societatii (ex. Contabilitate, Plati, etc.);

-    Verificarea si validarea facturilor si a altor documente primite, legate de activitatea financiar-contabila si transmiterea catre persoanele din Departamentul Financiar-Contabil;

 

-          Respectarea procedurilor de lucru si termenelor limita, in elaborarea documentelor de lucru.

 

Candidatul ideal:

Cautam o persoana autonoma, organizata si responsabila pentru a se alatura echipei Departamentului de Formare in Veo, la unul dintre sediile noastre din Iasi/Bucuresti/Brasov/Constanta.

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :

-          Cunoasterea la nivel avansat a limbii franceze (minim B2) ;

-          Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office ;

-          Rezistenta la stres ;

-          Dinamism ;

-          Spirit de initiativa ;

 

-          Perseverenta.

 

Beneficii :

-         Formare la nivel international;

-    Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica de succes ;

 

-       Pachet salarial atractiv (parte fixa plus sistem de bonusare lunar) .

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
30 Jun
Asistent administrativ Departament Formare - Iasi/Bucures...
BUCURESTI ROMANIA Iasi

Postat la: 08-06-2015 Responsabilitati (R50309002150) In calitate de Asistent administrativ Departament Formare in Veo, principalele tale misiuni vor fi : - Planificarea, organizarea si urmarirea derularii stagiilor de formare la sediul clientului astfel incat acestea sa se desfasoare in cele mai bune conditii; - Realizarea si completarea corecta a programelor de formare derulate de client

pentru integrarea fiecarui stagiar si urmarirea derularii acestora ; - Participarea la organizarea logistica a sesiunilor de formare derulate in cadrul societatii cat si la sediul clientului, pentru a asigura stagiarilor necesarul pe durata formarii (efecturea de rezervari la hotel, restaurant, bilete de tren, punerea la dispozitie a echipamentele/produselor necesare, verificarea disponibilitatii participantilor, etc); - Gestionarea relatiei cu partenerii firmei: clienti, furnizori, etc, precum si cu alte departamente din cadrul societatii (ex. Contabilitate, Plati, etc.); - Verificarea si citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job