Joburi kaufland angajari in iasi

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru kaufland angajari in orasul iasi dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu kaufland angajari in orasul iasi
24 Jul
Economist contabil
Iasi ROMANIA

Postat la: 23-07-2015 Responsabilitati - Intocmirea/verificarea evidentelor contabile la nivel de balanta de verificare/Bilant pentru clientii din portofoliul alocat - Prelucrarea si analiza documentelor primare ale clientilor - Mentinerea legaturii cu clientii din portofoliu pentru acordarea de consultanta la solicitarea acestora - Analiza situatiilor lunare si intocmirea de rapoarte catre

clientii din portofoliu - Determinarea impozitelor si taxelor si intocmirea declaratiilor prevazute de legislatia in vigoare - Analiza fiselor sintetice de evidenta pe platitor de la ANAF - Intocmirea statelor de plata si a platilor de contributii - Introducerea datelor in Revisal (angajari, modificari, incetari) - Intocmirea procedurilor de lucru pentru clientii din portofoliu si imbunatatirea continua a acestora Cerinte - persoana dinamica, atenta la detalii, - bun organizator, capacitate de lucru in echipa si de a ajuta pe cei din echipa - cu o buna capacitate de recunoastere si analiza a citeste mai mult
Companie
firma de evidenta si expertiza contabila
Categoria jobului
Audit Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28Jul
08 Jul
Specialist resurse umane
Brasov, Chisinau, Iasi

Responsabilitati:
Implicare activa in toate procesele departamentului resurse umane (recrutare,inductie,relatii de munca,evaluare);
Participa la procesul de recrutare si selectie ( postare anunturi,planificare interviuri,transmitere oferte);
Ofera consultanta managementului operational privind gestionarea problemelor de resurse umane

;
Elaboreaza si actualizeaza fisele de post;
Verifica permanent cunoasterea si respectarea procedurilor de lucru de catre angajati;
Realizeaza diverse rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
Administrare personal (angajari, incetari contracte, modificari etc); 
Asigurarea altor activitati de secretariat in departamentul Resurse Umane: redactarea/evidenta/ arhivarea documentelor din cadrul departamentului, preluarea apelurilor telefonice, a corespondentei.

Cerinte citeste mai mult
• Studii superioare finalizate;
• Minim 2 ani experienta intr-un post cu responsabilitati similare;
• Cunoasterea legislatiei aplicabile in domeniul de activitate;
• Abilitati excelente de comunicare si relationare;
• Bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job