Joburi la sc vyd offer logic srl

Companie: Sc Vyd Offer Logic Srl
Vezi toate informatii le despre aceasta firma: Sc Vyd Offer Logic Srl
Aici vezi toate locurile de munca ale companiei / firmei Sc Vyd Offer Logic Srl.

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Filtre suplimentare Alte anunturi asemanatoare cu
28 Aug
Asistent Operator Productie
Belgia rosselare

Titlu: Asistent Operator Productie Status: Activat Locuri disponibile: 1 Tara: Belgia Orase: rosselare Tip job: Full time Domeniu: Muncitori Tehnicieni - Agricultura Nivel cariera: Intermediar Descriere: Nivel ridicat de educatie (facultate).Cunosterea limbii franceze este un mare avantaj sau sa doriti sa invatati limba franceza.Program de lucru de 8 ore.

Responsabilitati: Mentinerea si efectuarea reparatiilor in timpul productiei. Cerinte: Poti lucra in echipa Sunteti flexibilPoti lucra independent si eficientAplicati norme de protectia a mediuluiSe ofera: Salariu atractivPosibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o companie de succes Tip promovare: Standard Salariu: Negociabil € Cazare gratuita: Nu Masa gratuita: Nu Transport platit: Nu Data expirarii: 26-09-2015 Experienta minima: Nivel minim de studii: Limba straina: Limba CV: Provider-ul de job: Sc. INTERNATIONAL JOBS SUPPORT SRL. Mini interviu online Detalii job Asistent Operator Productie: citeste mai mult
Companie
Sc. INTERNATIONAL JOBS SUPPORT SRL.
Categoria jobului
Muncitori Tehnicieni - Agricultura Agricultura Tehnician Muncitori
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
27 Aug
Director Adjunct de magazin - Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 05-08-2015 Responsabilitati In calitate de Director Adjunct de magazin, principalele tale responsabilitati vor fi: - Observarea si corectarea disfunctionalitatilor constatate in magazin ; - Asigurarea respectarii exigentelor calitative si cantitative in cadrul magazinului; - Imbunatatirea indicatorilor de performanta ; - Optimizarea suprafetei de vanzare si punerea in valoare a

produselor; - Participarea activa si monitorizarea tuturor activitatilor desfasurate in cadrul magazinului (receptionarea produselor, expunerea acestora, inventare periodice, intretinerea suprafetei de vanzare pentru o imagine impecabila a serviciilor oferite clientilor etc.). Cerinte Cautam o persoana dinamica, comunicativa, cu spirit comercial si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei de vanzari din Arad. Pentru reusita in aceasta misiune aveti nevoie de : - Experienta in domeniul retail si in coordonarea si formarea unei echipe de minim 5 persoane ; - Capacitate de adaptare si citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Aug
Asistent contabil cu limba franceza Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 06-08-2015 Responsabilitati (R51007008150) Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iasi.

In calitate de Asistent contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi: - realizarea platilor catre furnizorii interni si externi; - acordarea de suport la intocmirea, actualizarea, eficientizarea procedurilor de lucru existente manifestand interes si implicare in asimilarea unor noi sarcini conform evolutiei proiectului; - actualizarea periodica a bazelor de date privind clientii si furnizorii societatilor alocate si asigurarea arhivarii in conditii de maxima confidentialitate a documentelor specifice; - furnizarea informatiilor coerente si exacte membrilor echipei si superiorului in functie de sarcinile aplícate; - asigurarea de suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor; - comunicarea adecvata in cadrul echipei si relationarea citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Aug
Manager proiect Control de Gestiune Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 04-08-2015 Responsabilitati (R51907001150) Cautam o persoana riguroasa si organizata pentru a se alatura departamentului Control de Gestiune, la sediul nostru din Bucuresti.

In calitate de Manager Proiect Control de Gestiune, principalele tale misiuni vor fi: - Analizarea rezultatelor echipei, pregatirea si propunerea de planninguri si strategii de lucru pentru membrii echipei, spre validare Managerului financiar; - Respectarea procedurilor si a strategiilor stabilite; - Supravegherea activitatii zilnice a echipei, identificarea eventualelor intarzieri/dificultati; - Transmiterea rapoartelor de activitate a echipei catre responsabil si semnalarea eventualelor intarzieri si probleme identificate; - Definirea instrumentelor de control si indicatorilor de performanta in vederea monitorizarii evolutiei activitatii si a anticiparii eventualelor neconcordante; - Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice. Cerinte citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Aug
Stivuitorist
Sibiu ROMANIA

Postat la: 27-08-2015 Responsabilitati Manipularea marfii in depozit (incarcare/descarcare paleti) Efectueaza operatiunea de paletizare, manipulare marfa.

Cerinte Studii: minim 12 clase (liceu /scoala profesionala); Experienta minim 1 an intr-un post similar; Autorizatie ISCIR pentru electrostivuitor Disponibilitate de lucru in 2 schimburi Beneficii Oferite Salariu motivant (ore suplimentare platite conform legislatiei) Tichete de masa Transport gratuit pe raza orasului Sibiu Descrierea firmei Societatea S.C. Thrace Greiner PackagingS.R.L. este un joint-venture intre grupul Greiner Packaging International din  Austria si grupul Thrace Plastics Grecia, fiind unul dintre cei mai importanti producatori locali de ambalaje injectate din polipropilena adresate in egala masura industriilor alimentare si nealimentare. Companie SC THRACE GREINER PACKAGING SRL Posturi disponibile 1 Domeniu Logistica Nivel experienta 6 - 12 luni 1 - 2 ani Tip contract Full-time Nivel studii Scoala citeste mai mult
Companie
SC THRACE GREINER PACKAGING SRL
Categoria jobului
Logistica Logistica
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28Aug
28 Aug
Export Manager
Full time

proven success in sales ability and demonstrable full knowledge of the sales process -confident negotiator and ability to "close the deal" -strong client management skills and ability to keep promises -capable of hands on problem-solving,with ability to generate ideas and solutions -excellent organizational and time management skills positive attitude to dealing with people.

-resumes can be sent both in Romanian and EnglishCompensatii: -resumes can be sent both in Romanian and EnglishDetalii Companie:We design the luxury collection for the high class ambient. Please visit our web site: www.maercharme.com. citeste mai mult
Companie
sc maer import export srl
Categoria jobului
Arhitectură / Design interior Constructii / Instalatii Import - export Management Marketing Vanzari Vanzari Constructii Management Marketing Grafica
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
26 Aug
Angajam reprezentant vanzari
Timisoara ROMANIA

Postat la: 04-08-2015 Responsabilitati -intocmirea si respectarea planului/routing-lui de reprezentant vanzari -contactarea telefonica a clientilor si luarea pre-comenzilor -planificarea incasarilor, incasarea soldurilor de la beneficiari, intocmirea monetarului si predarea incasarilor la caserie sau la sucursale bancare -cresterea numarului beneficiarilor pe rutele alocate, prezentare oferte

curente, cresterea vanzarilor -efectuarea reviziilor, consemnarea acestora, facturarea serviciilor -comunicarea permanenta cu beneficiari si medierea problemelor de service, livrarea aparatelor pentru inlocuire sau a celor remediate -solutionarea impreuna cu personalul financiar contabil a problemelor privind neconcordanta soldurilor la beneficiari Cerinte -experienta minima necesara:2-3 ani -carnet de conducere: cat.B minim 3 ani experienta -limbi straine: engleza mediu -utilizare PC: Windows, Office Descrierea firmei comert cu ridicata cu cafea, ceai, cacao si condimente Companie sc espresso citeste mai mult
Companie
sc espresso system group srl
Categoria jobului
Alimentatie / Comert Comert Industrie alimentara
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28 Aug
menajera-bona
Full time

MENAJ CASA, FAMILIE 3 PERSOANE ( fetita 4 ani).

Companie
SC PETIT PRIX TEX SRL
Categoria jobului
Au pair / Babysitter / Curatenie Ingrijire copil Servicii curatenie
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
28 Aug
WEB Developer/Designer
Part time

Echipa Goodmorning Recruitment cauta WEB Designer/Developer. Candidatul ideal trebuie sa fie creativ si cu o buna experienta in realizarea de proiecte software, sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, de a gasi solutii, de a interpreta si folosi feedback-ul primit de la client.Compensatii:-Detalii Companie: Goodmorning B.V.

a fost înfiinţată în Olanda, la 22 iunie 2001 cu numele Exotic Green. Iniţial, Exotic Green îşi desfăşura activitatea în domeniul plasării de angajaţi temporari în sectorul agriculturii de seră. Cu timpul, firma şi-a extins domeniile de specializare, plasând din ce în ce mai mulţi angajaţi în alte sectoare, printre care cel industrial, alimentar, de construcţii şi logistică. Goodmorning, în trecut Exotic Green, și-a început activitatea în România în anul 2011. În ultimii 3 ani, sute de angajați români cu cetățenie ungară au fost angajați de citeste mai mult
Companie
SC Exotic Green Recruitment SRL
Categoria jobului
IT Software IT Hardware Software
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
26 Aug
Asistent administrativ proiect comercial
Iasi ROMANIA

Postat la: 26-08-2015 Responsabilitati (R50307001150) Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura Departamentului Comercial, la sediul nostru din Iasi.

In calitate de Asistent administrativ in Veo, principalele tale misiuni vor fi: - Gestionarea contractelor de munca, programarea interviurilor si toate aspectele administrative asociate acestora; - Gestionarea aspectelor administrative asociate activitatilor de training si coaching - inclusiv deplasari, cazari, diurne; - Gestionarea aspectelor administrative ale platformei de e-learning - conturi utilizatori + material; - Mentinerea contactului intre Romania- Franta (calitate si proceduri); - Participarea la zilele de recrutare asociate proiectului comercial; Cerinte Candidatul ideal: Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de: - Cunostinte de limba franceza si engleza (minim B2); - Experienta de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); - Atentie la detalii si atentie distributiva; - Bune citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job