Joburi call center acasa

Cauta in 6 locuri de munca call center acasa in 2016

20 Jan
Marketing/team leader/call center limba ITALIANA, FRANCEZA
Bucuresti; Timis

VivaCALL este o companie in plina ascensiune cu sediul central in Bucuresti si de 16 luni am deschis inca 2 noi sedii in Timisoara si Irlanda. Pentru cele 2 call centers din Romania vom recruta peste 200 de operatori, buni cunoscatori de limba ITALIANA sau FRANCEZA nivel B2/C1. CERINTE: Abilitati excelente de comunicare in limba ITALIANA sau FRANCEZA (B2/C1).

Cunostinte de operare pe calculator Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil (6 sau 8 ore/zi) Abilitati de negociere si vanzare, abilitati de comunicare (argumentare concisa si logica), persuasiune, dictie, profesionalism, empatie. Experienta in sfera vanzarilor sau a relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj, dar, nu este necesara experienta in call center RESPONSABILITATI: initiere apeluri telefonice pentru promovarea si vanzarea produselor noastre clientilor internationali, propunerea de servicii aditionale sondaje telefonice consultant marketing/ agent vanzari web pentru servicii GOOGLE, Google citeste mai mult
Companie
VivaCall (Powered by Carmedia Concept Group)
Categoria jobului
Call Center; Call Center/Asistenta clienti; Call Center/Operator call center; IT Telecomunicatii; Marketing; Servicii; Turism Turism It&c Call center
Tipul jobului
full-time , part-time
Salariu
4251700 ron
Sursa jobului
www.workfinder.ro
Aplica la job Detalii job
03 Feb
Operator Call-Center / Relatii Clienti - Brasov
Brasov

Venit stabil cu carte de munca. Se ofera salariu fix 1.000 RON (in mana) + bonusuri lunare de performanta. Se poate lucra de la domiciliu. Mediu de lucru modern. Program de lucru full time (L-V intre orele 9-18) sau part time .

Operator Call-Center / Relatii Clienti - Brasov Candidatul ideal: - Ofera in timp real asistenta clientilor companiei, identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti; - raspunde in timp real la mesajele clientilor si initiaza apeluri telefonice catre clienti imediat ce sesizeaza nevoia de a contacta telefonic un client; - furnizeaza solicitantilor date specifice, corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a aplicatiilor interne de lucru; - inregistreaza solicitarile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice; - preia apelurile telefonice ale clientilor (7 linii telefonice integrate fix si mobil). - suna clientii existenti citeste mai mult
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time , part-time
Salariu
2501000 ron
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
04 Feb
Operator interviu - italiana
Cluj Napoca ROMANIA

Postat la: 13-01-2016 Responsabilitati •Gestionarea de apeluri outbound - realizarea de interviuri telefonice in baza unui chestionar cu intrebari prestabilite, •Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem, •Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.

Cerinte •Excelente abilitati lingvistice in limba italiana, •Capacitate de a invata lucruri noi, •Persoane dinamice si optimiste, •Seriozitate si punctualitate, •Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, orientare spre procedura. Beneficii Oferite Posibilitate de a lucra part time (4,6h/zi) in intervalul 16.30 - 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxiul, pana acasa), Training de specialitate si indrumare permanenta, Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa. Descrierea firmei Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera citeste mai mult
Companie
SC CONTACTCENTER RO SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jan
Asistent cercetare si RELATII CU CLIENTII
Bucuresti

Candidatul ideal Angajam Asistent cercetare si RELATII CU CLIENTII Ultimii 3 ani au fost fantastici pentru compania noastra (ESOP a tranzactionat peste 103.000 mp de spatii de birouri si vrem ca in urmatorii 3 ani sa tranzactionam de cel putin doua ori mai mult. De aceea avem nevoie de forte noi si oameni talentati in echipa noastra de business development si relatii cu clientii.

Avem doua posturi disponibile la departamentul de business development si relatii cu clientii. Cum ar trebui sa fie persoanele pe care le cautam astfel incat sa fie atat ele, cat si noi multumiti de colaborare? Pe scurt ar trebui sa aiba rabdarea, organizarea si perseverenta unui soricel de biblioteca, dar si inteligenta si forta unui tigru. 1. sa fie pozitive si zambitoare2. sa fie energice3. sa fie responsabile4. sa le placa munca de detectiv si cea de hunter5. sa le placa sa faca conexiuni intre lucuri si intre oameni6. sa aiba rabdare pentru a merge pana la esenta lucrurilor7. sa fie atente la detalii8. citeste mai mult
Companie
ESOP Consulting
Categoria jobului
Imobiliare MLM / Vanzari directe Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Imobiliare Call center Marketing
Tipul jobului
full-time
Salariu
2501000 ron
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
06Feb
25 Jan
Backoffice Role for Financial Business Intelligence Website
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 03-01-2016 Responsabilitati PensionMandate.com is creating the benchmark research and database reference destination for the investment fund management communities by delivering real-time intelligence about institutional investor mandate activity.

As member of Level39 Technology Accelerator in London, PensionMandate is a growing ambitious fintech firm which offers long-term opportunities for the right people. We are looking for candidates to cover backoffice roles: 1. Customer Support-The main responsibilities involve liaising with the team in London and with clients and potential clients about our product offers. The operator should be able to answer by email in English a wide range of questions regarding subscriptions, online purchases, produce invoices from templates,update CRM data and manage client lists etc. 2. Data Entries- The main responsibilities involve desktop research about different areas of investment data and database updating. Training will be citeste mai mult
Companie
Institutional Investor Intelligence Limited
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jan
Afacere turism din Elvetia - cautam colaboratori
Strainatate Elvetia

Descrierea companiei: -din 2011 pe piata turismului online -clienti din peste 93 de tari -peste 35.000 de distribuitori -oferte la peste 1.200.000 de hoteluri/192 de tari -bilete de avion la peste 900 de companii aeriene/dintre care 230 LOW COST -servicii de transfer/aeroport/hotel/gara/port -bilete la diverse atractii turistice( bilete la muzee, concerte, diferite activitati sportive, diverse

spectacole, etc) -portalul TripAdvisor si recenziile a milioane de turisti integrate pe platfioma - ghiduri turistice -Rent a car - peste 500 de companii aprox. 98 % din piata mondiala de inchirieri masini - asigurari de calatorie - acces la Call Center - linie de asistenta Non Stop in mai multe limbi de circulatie internationala pe perioada calatoriei- disponibila si in LIMBA ROMANA -etc... In dezvoltare: - croaziere, serviciul de obtinere de vize, zboruri Charter, pachete dinamice, tur operator, etc Avantajele colaborarii cu echipa noastra: -posibilitatea venituri substantiale din turismul citeste mai mult
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job