Joburi angajari call center

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru angajari call center dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu angajari call center
30 Jan
Call Center Advisor - candiates master admission
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 08-01-2015 Responsabilitati • Developing good knowledge of postgraduate education, and especially business education. • Contacting young professionals who have demonstrated interest in advancing their careers through business education consulting them on the schools coming to their cities.

• Reviewing CVs and profiles of candidates who have registered for the events and assessing their suitability for a range of international business schools and programmes. • Following up with candidates to book them into meetings with schools via email campaigns and phone calls, ensuring a high conversion rate of registrations to booked interviews. • Assisting prospective candidates with advice on programmes, GMAT, entry requirements, visas and funding Masters programs. • Managing and updating database of schools information involving a range of the clients’ admission criteria. • Attending QS events when required. • Training new Masters consultants. Cerinte citeste mai mult
Companie
QS Quacquarelli Symonds
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28 Jan
Agente Call Center per la nuova sede di Bacau
Bacau

Scurta descriere a companiei Xerox (NYSE: XRX) is a global business services, technology and document management company helping organizations transform the way they manage their business processes and information. Headquartered in Norwalk, Conn., we have more than 140,000 Xerox employees and do business in more than 180 countries.

Together, we provide business process services, printing equipment, hardware and software technology for managing information -- from data to documents. In Romania, Xerox operates through 3 sites in Iasi, 2 in Bucharest, 1 in Oradea and 1 in Bacau. Learn more at www.xerox.com. Cerinte NUOVE OPPORTUNITA` DI CARRIERA! Xerox, azienda multinazionale leader nel mondo nei processi aziendali esternalizzati e la gestione dei documenti, inaugura una nuova sede a Bacau. Se sei una persona proattiva, responsabile e desideri dare una svolta alla tua carriera, questo e il posto adatto per te! Assumiamo persone che hanno un buon livello d`italiano per la nuova sede di citeste mai mult
Companie
Xerox
Categoria jobului
Customer support - Client service Telecomunicatii Service Telecomunicatii Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.hipo.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 29-01-2015 Responsabilitati Operator call center.servicii clienti.Post disponibil full sau part time. Cerinte -Studii medii -Abilitati de comunicare -Operare PC Beneficii Oferite Pachet salarial atractiv Descrierea firmei 463 - Comert cu ridicata al produselor alimentare, al bauturilor si al tutunului Companie ROMARI & S.A.S. S.R.

L Posturi disponibile 5 Domeniu Customer service / call center Nivel experienta Fara experienta 6 - 12 luni 1 - 2 ani Tip contract Full-time Part-time Nivel studii Liceu Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
ROMARI S.A.S. S.R.L
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center limba italiana
Targu Jiu ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call-Center PART-TIME
Bucuresti

Candidatul ideal: • Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office), viteza mare de dactilografiere; • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • Auto-motivare si spirit de echipa; • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistenta; • Punctualitate si abilitatea de a realiza mai multe activitati in acelasi timp; • Experienta

anterioara intr-un call center constituie avantaj. Descrierea jobului: • Efectuarea/primirea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice; • Documentarea interactiunilor in sistemele specifice; • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; • Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; • Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; • Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; • Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic; • Oportunitati de citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
31Jan
30 Jan
Operator Call Center limba italiana
Iasi ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
31 Jan
OPERATOR call center
BUCURESTI

OPERATOR call center, esti o persoana comunicativa? Ai minim liceul? Vino in echipa noastra,
indiferent de varsta. Angajare 8, 6 sau 4 ore cu carte de munca in
firma europeana stabila.Detalii Companie:prestari servicii..

OPERATOR call center, esti o persoana comunicativa? Ai minim liceul? Vino in echipa noastra,
indiferent de varsta. Angajare 8, 6 sau 4 ore cu carte de munca in
firma europeana stabila.Detalii Companie:prestari servicii.
Companie
NetJobs
Categoria jobului
ALTELE Altele
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center limba italiana
Bacau ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28 Jan
Agente Call Center per la nuova sede di Bacau
Bacau

Scurta descriere a companiei Xerox (NYSE: XRX) is a global business services, technology and document management company helping organizations transform the way they manage their business processes and information. Headquartered in Norwalk, Conn., we have more than 140,000 Xerox employees and do business in more than 180 countries.

Together, we provide business process services, printing equipment, hardware and software technology for managing information -- from data to documents. In Romania, Xerox operates through 3 sites in Iasi, 2 in Bucharest, 1 in Oradea and 1 in Bacau. Learn more at www.xerox.com. Cerinte NUOVE OPPORTUNITA` DI CARRIERA! Xerox, azienda multinazionale leader nel mondo nei processi aziendali esternalizzati e la gestione dei documenti, inaugura una nuova sede a Bacau. Se sei una persona proattiva, responsabile e desideri dare una svolta alla tua carriera, questo e il posto adatto per te! Assumiamo persone che hanno un buon livello d`italiano per la nuova sede di citeste mai mult
Companie
Xerox
Categoria jobului
Customer support - Client service Telecomunicatii Service Telecomunicatii Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.hipo.ro
Aplica la job Detalii job
31 Jan
Director Call Center - BACAU
Bacau România

PSIHOSELECT asista un Call Center in procesul de recrutare si selectie pentru pozitia de DIRECTOR CALL CENTER - BACAU Atributii: Recrutarea si instruirea noilor angajati; Gestionarea activitatii call center-ului; Asigurarea realizarii targetelor stabilite; Comunicarea cu angajatii si colaboratorii/ partenerii companiei..

PSIHOSELECT asista un Call Center in procesul de recrutare si selectie pentru pozitia de DIRECTOR CALL CENTER - BACAU Atributii: Recrutarea si instruirea noilor angajati; Gestionarea activitatii call center-ului; Asigurarea realizarii targetelor stabilite; Comunicarea cu angajatii si colaboratorii/ partenerii companiei.
Categoria jobului
Administratie/Office Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.tjobs.ro
Aplica la job Detalii job