Joburi angajari call center

Cauta in 4 locuri de munca angajari call center in 2016

27 Jan
Team Leader, Call Center
Bucuresti

Candidatul ideal • Minim 6 luni experienta pe o pozitie similara;• Studii superioare finalizate;• Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;• Abilitati de comunicare;• Orientare catre client;• Orientare catre rezultate;• Cunostinte de project management;• Limba englenza - nivel avansat.

Descrierea jobului • Asigura furnizarea la cele mai inalte standarde de politete si professionalism a serviciilor de informare a clientilor eMAG, existenti si potentiali;• Realizeaza obiectivele departamentului si sprijina managerul departamentului in aplicarea tacticilor Operatiuni Clienti – Relatii cu Clienti;• Coordoneaza si isi dezvolta echipa in spiritual valorilor companiei, asigurandu-se ca oamenii sunt motivate si implicati in atingerea obiectivelor companiei;• Participa la realizarea proiectelor departamentului ca resursa sau coordonator;• Monitorizeaza activitatea zilnica a echipei conform planului si planificarii stabilite;• citeste mai mult
Companie
eMAG
Categoria jobului
Internet / e-Commerce It&c
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jan
Operator Call Center (vorbitori limba Maghiara)
Bucuresti

Candidatul ideal Descriere pozitie Companie: eMAG Locatie: Bucuresti, Romania Status Job: Full Time, Permanent Categorie Job: Vanzari Industrie: Internet Nivel cariera: Entry Data start: ASAP Cerinte Studii superioare (absolvent sau in curs); Foarte bune cunostinte tehnice; Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet); Limba maghiara: nivel avansat.

Descrierea jobului Responsabilitati Analizeaza cerintele clientilor si ofera consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare; Indeplineste obiectivele de vanzari stabilite; Furnizarea de informatii cu privire la oferta eMAG, disponibilitatea produselor, produse alternative, oferte promotionale etc; Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent; fidelizarea clientilor; Realizeaza rapoarte de activitate. Aptitudini Capacitatea de a asimilia rapid noi cunostinte tehnice; Autocontrol; Rabdare; Gandire logica, structurata. citeste mai mult
Companie
eMAG
Categoria jobului
Internet / e-Commerce Relatii clienti / Call center Traduceri Vanzari Vanzari It&c Call center Traduceri
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jan
Operator Call Center (disponibilitate imediata)
Bucuresti

Candidatul ideal Descriere pozitie• Companie: eMAG• Locatie: Bucuresti, Romania• Job Category: Vanzari• Industrie: Internet• Nivel cariera: Junior/Middle• Data start: ASAP Cerinte: • Studii superioare (absolvent sau in curs);• Foarte bune cunostinte tehnice;• Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);• Limba engleza: nivel mediu/avansat.

Descrierea jobului Constituie un avantaj:• Minim 1 an experienta pe un post similar;• Cursuri in domeniul tehnicilor de vanzare. Responsabilitati: • Analizeaza cerintele clientilor si ofera consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;• Indeplineste obiectivele de vanzari stabilite;• Furnizarea de informatii cu privire la oferta emag, disponibilitatea produselor, produse alternative, oferte promotionale etc;• Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent;• Realizeaza rapoarte de activitate. citeste mai mult
Companie
eMAG
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center Marketing
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
10Feb
04 Feb
Customer Service Representative - Back Office
Brasov ROMANIA

Postat la: 13-01-2016 Responsabilitati Acesta este un proiect de recrutare destinat vorbitorilor de limba Germana la nivel mediu, care doresc sa faca o cariera in cadrul unei companii multinationale unde au oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist.

Avantajele postului: - Loc de munca interesant intr-un domeniu inovatov in plina dezvoltare - Program intensiv de training - Pachet de beneficii atractiv - Bonusuri lunare - Tichete de masa - Bonusuri de performanta - Asigurare medicala privata - Activitate in cadrul unei echipe de profesionisti - Oportunitati de crestere in cariera - Angajari urgente in cadrul unei companii de prestigiu Responsabilitati: - Colecteaza datele din bazele de date si programele clientului - Inregistreaza datele in sistemul informatic, in conformitate cu procedurile de lucru - Promoveaza imaginea companiei prin atitudine, cunostinte, orientare catre client si disponibilitate fata de nevoile clientilor - Acorda suport colegilor mai putin citeste mai mult
Companie
BANCA DE JOBURI
Categoria jobului
Alte domenii Alte domenii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job