ASISTENT DIRECTOR
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.05.2024 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
• Studii: superioare (Facultate de Litere/ Limbi străine, Comunicare, Relaţii publice);
• Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară;
• Abilități avansate de utilizare PC (utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide), MSOffice)
• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat (scris/vorbit/citit);
• Capacitatea de organizare a timpului şi a sarcinilor atribuite;
• Capacitatea de a lucra cu documente in vederea planificarii si organizarii operaţiilor şi activităţilor;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, organizare, planificare, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză.
• Primirea, înregistrarea, distribuirea și arhivarea corespondenţei Directorului;
• Pregătirea mapei cu documentele care urmează a fi semnate de Director;
• Elaborarea notelor interne, adreselor scrise și a răspunsurilor la corespondența primită;
• Preluarea şi directionarea apelurilor telefonice;
• Convocarea participanților la reuniuni;
• Asistarea Directorului în timpul întâlnirilor/ședințelor, redactarea ordinei de zi și a minutei, îndeplinirea funcției de translator în cadrul întâlnirilor cu colaboratorii externi;
• Monitorizarea stadiului proiectelor repartizate departamentelor și redactarea rapoartelor, situațiilor și informațiilor solicitate de Director;
• Lansarea comenzilor de produse de papetărie, birotică, protocol, necesare desfășurării activității;
• Participarea la organizarea evenimentelor specifice.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
• Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere,
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare.
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie).
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
Locație post: Str. Alexandru Garian, Nr. 6, Popești-Leordeni, Jud. Ilfov
Program de lucru: 08:00 - 16:00
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT DEPARTAMENT EVALUARI Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la