Consultant fiscal

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.05.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Cunostinte de limba engleză, nivel avansat
    • Peste 2 ani de experiență în consultanta fiscala
    • Cunostinte solide de legislatie
    • Responsabilitate si punctualitate

    Responsabilitati

    • Consultantii fiscali - vor face urmarirea centralizata a aspectelor fiscale la nivel de grup:
    • Verificarea declaratiilor fiscale ale societatilor din grup,
    • Asistare de reprezentare in fata autoritatilor pe spete fiscale,
    • Coordonarea proceselor de intocmire a analizelor de preturi de transfer, inclusiv posibilitatea de aplicare pentru acorduri de pret in avans pentru tranzactiile semnificative,
    • Dezvoltarea politicii fiscale si preturilor de transfer,
    • Urmarirea legislatiei si transmiterea catre persoanele interesate din companiile din grup, oferind suport in implementarea modificarilor,
    • Participa activ in grupuri de dezbatere a proiectelor legislative de natura fiscala.

    Alte informatii

    • Grup de companii, stabil, ce confera siguranta locului de munca
    • Posibilitati reale de dezvoltare a carierei
    • Pachet salarial atractiv

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (62)