Joburi resurse angajari

Cauta in 5 locuri de munca resurse angajari in 2015

19 Aug
Specialist resurse umane
Bucuresti

Specialist resurse umane Cerinte:  *Absolvent studii superioare de lunga durata in domeniul juridic/economic/tehnic;  *Experienta in activitati de administrare de personal;  *Experienta de lucru cu REVISAL;  *Experienta in recrutare si selectie de minim 3 ani;  *Absolvent curs de calificare a€“ Inspector resurse umane;  *Cunostinte solide de legislatia

muncii;  *Cunostinte foarte bune de operare PC: Excel, Word, Internet etc;  *Buna capacitate de planificare si organizare;  *Capacitate de a lucra simultan la mai multe proiecte;  *Capacitatea de a respecta termenele de finalizare;  *Abilitate de exprimare orala si scrisa;  *Limba engleza a€“ nivel conversational/mediu; Obiectivele postului:  *Tine evidente specifice activitatii de RU (procese de recrutare, angajari si incetari CIM, calificari, etc.) si efectueaza raportari pe baza acestora;  *Intocmeste contracte individuale de munca, acte citeste mai mult
Companie
S.C. REMATHOLDING Co. S.R.L.
Categoria jobului
Resurse Umane; Resurse Umane/Asistent Resurse Umane; Resurse Umane/Recruiter Resurse umane
Sursa jobului
www.workfinder.ro
Aplica la job Detalii job
17 Aug
Manager resurse umane
Bacau ROMANIA

Postat la: 17-08-2015 Responsabilitati Obiectivul postului: - coordonarea si conducerea tuturor activitatilor de resurse umane – planificarea resurselor umane, recrutare si selectie, orientare, instruire, stabilirea sistemelor de beneficii si de recompense, protectia muncii; crearea si mentinerea unui climat de lucru care sa faciliteze formarea unei forte de munca stabile si eficiente;

Sarcini si responsabilitati: - planifica activitatile de resurse umane; - organizeaza munca personalului din departamentul de resurse umane; - recruteaza, intervieveaza si selecteaza angajati pentru posturile vacante; - asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei; - formuleaza si comunica angajatilor programele de recompensare; - planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie; - tine evidenta documentatiei necesare activitatilor departamentului, privind salarizarea, asigurarile sociale,fluctuatia de citeste mai mult
Companie
Phoenix grup
Categoria jobului
Resurse Umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
25 Aug
HR MANAGER SUPPLY CHAIN
Bucuresti

Obiectivul postului de HR Manager Supply Chain

- coordonarea si conducerea tuturor activitatilor de resurse umane – planificarea resurselor umane, recrutare si selectie, orientare, instruire, stabilirea sistemelor de beneficii si de recompense, protectia muncii;
- crearea si mentinerea unui climat de lucru care sa faciliteze formarea unei forte

de munca stabile si eficiente;

Responsabilitati:
- planifica activitatile de resurse umane;
- organizeaza munca personalului din departamentul de resurse umane;
- recruteaza, intervieveaza si selecteaza angajati pentru posturile vacante;
- asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale companiei;
- formuleaza si comunica angajatilor programele de recompensare;
- planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita citeste mai mult
- tine evidenta documentatiei necesare activitatilor departamentului, privind salarizarea, asigurarile sociale,fluctuatia de personal,angajari, promovari, transferuri si plecari din organizatie;
- investigheaza accidentele de munca si recomanda masurile corespunzatoare;
- intermediaza raporturile dintre angajati si conducerea firmei;
- realizeaza studii de piata pentru determinarea nivelului salariilor oferite de firmele concurente;
- intocmeste bugetul pentru activitatile de resurse umane;
- participa la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor;
- redacteaza instiintarile privind terminarea contractului de munca, conduce interviuri de parasire a firmei, pentru a determina cauzele;
- se implica in negocierea si redactarea contractelor colective si individuale de munca, alaturi de reprezentantii salariatilor;
- asigura activitati legate de evaluarea performantelor, implementarea politicilor de resurse umane;
- identifica nevoile de formare si instruire, livreaza sesiuni de instruire avand ca tematica specificul activitatilor de depozitare si transport.

Cerinte:

- Studii superioare; de preferinta cu specializare in managementul resurselor umane;
- Minimum 3 ani experienta in acest domeniu;
- Capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si motiva oamenii, de a lua decizii;
- Foarte bune abilitati de relationare si comunicare;
- Abilitati de planificare, organizare si follow-up;
- Bune cunostinte de utilizare a pachetul MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Limba engleza- nivel avansat.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
26 Aug
HR Administrator
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 26-08-2015 Responsabilitati • Intocmirea formelor de angajare si de desfacere a contractului individual de munca • Inregistrarea in registrul de evidenta al salariatilor a tuturor schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare • Transmite catre furnizorul de servicii de administrare personal si salarizare informatiile cu privire la

noile angajari si detaliile contractuale; • Verifica corectitudinea datelor din contractul de munca si notifica furnizorul de servicii pentru operarea eventualelor modificari; • Asista angajatul la semnarea actelor de angajare si obtine semnatura reprezentantului legal acolo unde este cazul; • Colecteaza, verifica si trimite documentele de angajare catre furnizorul de servicii in timp util; • Colecteaza informatiile privind orice modificare a conditiilor de angajare, asigurandu-se ca acestea au fost aprobate in prealabil de catre persoanele autorizate; • Completeaza machetele de citeste mai mult
Companie
GENPACT ROMANIA
Categoria jobului
Resurse Umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
31Aug
14 Aug
Coordonator Soferi
Cluj Napoca ROMANIA

Postat la: 13-08-2015 Responsabilitati Carrion Expedition selectioneaza: COORDONATOR SOFERI pentru birourile din Cluj Napoca. Responsabilitati: - Supervizarea indeplinirii si respectarii politicilor de resurse umane, a procedurilor si standardelor de munca stabilite; - Analiza si monitorizarea productivitatii de munca a soferilor: consum de combustibil, plata taxelor, respectarea orelor de

conducere si de repaus, analiza comportamentului si a disciplinei angajatilor; - In colaborare cu Departamentul de Trafic, organizarea si monitorizarea activitatii soferilor in privinta orelor de repaus, vacante, etc. - Recrutarea si formarea noilor soferi, conform politicii interne stabilite; - Rezolvarea problemelor, in general. Cerinte Cerinte, experienta si cunostinte minime: - Informatica: cunostinte operare calculator; - Minim 2 ani de experienta in organizarea si gestionarea echipelor de lucru; - Abilitati: Cautam o persoana cu aptitudini si clare abilitati de gestiune a persoanelor, citeste mai mult
Companie
SC Carrion Expedition SRL
Categoria jobului
Logistica Logistica
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job