Joburi resurse angajari

Cauta in 56 locuri de munca resurse angajari in 2016

13Feb
11 Feb
Specialist Resurse Umane
Bucuresti, Municipiul Bucuresti, Romania

RESPONSABILITATI: ▒ Operationale si de coordonare interne: o Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului o Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante,

aprobate de managerul companiei o Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate o Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca o Integrarea in societate a noilor salariati o Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii o Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei o Eliberare citeste mai mult
Companie
SIM TOP PROMOTION SRL
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
05 Feb
Manager Resurse Umane
Romania BUCURESTI

Titlu: Manager Resurse Umane Status: Activat Locuri disponibile: 1 Tara: Romania Orase: BUCURESTI Tip job: Full time Domeniu: Marketing - Hostess / Promoteri Marketing - Marketing Marketing - Publicitate Nivel cariera: Intermediar, Senior Descriere: RESPONSABILITATI:▒Operationale si de coordonare interne:oDezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor

de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului oOrganizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei oIntocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societateoIntocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de muncaoIntegrarea in societate a noilor salariatioPlanificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din citeste mai mult
Companie
SC SIM TOP PROMOTION SRL
Categoria jobului
Marketing - Hostess / Promoteri Marketing - Marketing Marketing - Publicitate Hostess Publicitate
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
31 Jan
Specialist Resurse Umane
Bucuresti - 29.01.2016

Nivel cariera: Entry level (sub 3 ani exp) Denumire firma: GROUP QLT consultanta in resurse umane Localitatea: Bucuresti Domeniile ofertei: Resurse Umane/Psihologie Data introducerii: 29.01.

2016 CONSULTANTA IN HR ESTE AFACEREA QLT ™Consultanta de succes genereaza afaceri de succes!Recrutari de succes QLT ™Credem in puterea voastra de a schimba lucrurile. Credem in capacitatea voastra de a inova, de a identifica solutii performante. Credem in capacitatea noastra de a fi un bun intermediar intre candidati si angajatori.Organizatiile mari s-au dezvoltat prin agentii de recrutare, prin identificarea si valorificarea potentelor. Doar potentele valorificare pot deveni RESURSE. Oamenii, vazuti ca parteneri, resursa umana sau forta de munca in cadrul unei companii, sunt cele mai importante investitii. Acestia gestioneaza inclusiv resursele informationale si financiare. Firmele care isi aleg oamenii potriviti sunt cele care sunt in citeste mai mult
Companie
GROUP QLT consultanta in resurse umane
Categoria jobului
Resurse Umane/Psihologie Educatie Resurse umane
Sursa jobului
cariereonline.ro
Aplica la job Detalii job
13Feb
03 Feb
Manager Resurse Umane
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 5 ani experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Clientul nostru este unul dintre cei mai importanti jucatori din industria de procesare a carnii din Romania, cu o traditie de peste 20 de ani in domeniu, in continua expansiune, aflandu-se in topul producatorilor de mezeluri, la nivel national. Acest post are rolul in coordonarea si implementarea politicilor de resurse umane la nivelul organizatiei. Cerinte: - Experienta relevanta de 5 ani; - Studii superioare finalizate; - Experienta in coordonarea implementarii de aplicatii informatice HR reprezinta un avantaj; - Cunostinte de limba engleza; - Cunostinte avansate de MS Office; - Capacitatea de a coordona echipe; - Capacitatea de a lua decizii; - Foarte bune abilitati de relationare. citeste mai mult
Companie
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Categoria jobului
Resurse umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
05 Feb
Manager Resurse Umane
Bucuresti

PROFIL CANDIDAT:

 

      Studii superioare finalizate

      Atestat de Inspector Resurse Umane/Inspector Salarizare;

      Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare

      Bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel)

      O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii

      Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar

 

      Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare

 

RESPONSABILITATI:

 

      Operationale si de coordonare interne:

 

o       Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului

o       Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei

o       Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate

o       Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Integrarea in societate a noilor salariati

o       Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii

o       Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei

o       Eliberare de diverse adeverinte pentru salariati

o       Intocmirea procedurii de cercetare disciplinara conform prevederilor legale

o       Mentinerea evidentei zilierilor, precum si completarea si gestionarea Registrului de evidenta a zilierilor

o       Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, pe parte de angajari, promovari (mutari), plecari din societate

o       Modificare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Planificarea/evidenta concediului de odihna

o       Evidenta timpului lucrat si realizarea pontajului

o       Evidenta orelor suplimentare/de recuperare/de noapte/de week-end si operarea acestora in statul de plata si pontaj, conform prevederilor legale

o       Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor

o       Coordonarea activitatii echipei departamentului de resurse umane

 

      Operationale de coordonare cu parti externe companiei:

 

o       Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal

o       Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal pentru angajatii societatii

o       Tine evidenta si introduce in programele specifice concediile medicale, de odihna, etc., pontajele lunare si orice alte date necesare calcularii salariilor

o       Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Emiterea tuturor documentelelor referitoare la salarizarea angajatilor

o       Calcularea si intocmirea statelor de plata, a declaratiei D112

o       Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile din domeniu: Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectia muncii, CNPAS, etc.

 

o       Mentinerea legaturii cu firma responsabila pentru SSM si PSI, precum si pentru Medicina muncii

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
28 Jan
Inspector Resurse Umane SSM/PSI
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 06-01-2016 Responsabilitati Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite. Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit.

In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013. Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc. Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane. RESPONSABILITATI: • Administreaza Sistemul Informational de Management al Resurselor Umane (avizari, activari, modificari, inchideri de profile, verificarea inregistrarilor etc.); • Intocmeste citeste mai mult

PROFIL CANDIDAT:

 

      Studii superioare finalizate

      Atestat de Inspector Resurse Umane/Inspector Salarizare;

      Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare

      Bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel)

      O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii

      Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar

 

      Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare

 

RESPONSABILITATI:

 

      Operationale si de coordonare interne:

 

o       Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului

o       Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei

o       Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate

o       Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Integrarea in societate a noilor salariati

o       Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii

o       Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei

o       Eliberare de diverse adeverinte pentru salariati

o       Intocmirea procedurii de cercetare disciplinara conform prevederilor legale

o       Mentinerea evidentei zilierilor, precum si completarea si gestionarea Registrului de evidenta a zilierilor

o       Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, pe parte de angajari, promovari (mutari), plecari din societate

o       Modificare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Planificarea/evidenta concediului de odihna

o       Evidenta timpului lucrat si realizarea pontajului

o       Evidenta orelor suplimentare/de recuperare/de noapte/de week-end si operarea acestora in statul de plata si pontaj, conform prevederilor legale

o       Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor

o       Coordonarea activitatii echipei departamentului de resurse umane

 

      Operationale de coordonare cu parti externe companiei:

 

o       Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal

o       Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal pentru angajatii societatii

o       Tine evidenta si introduce in programele specifice concediile medicale, de odihna, etc., pontajele lunare si orice alte date necesare calcularii salariilor

o       Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Emiterea tuturor documentelelor referitoare la salarizarea angajatilor

o       Calcularea si intocmirea statelor de plata, a declaratiei D112

o       Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile din domeniu: Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectia muncii, CNPAS, etc.

 

o       Mentinerea legaturii cu firma responsabila pentru SSM si PSI, precum si pentru Medicina muncii

Companie
Easy Asset Management IFN SA
Categoria jobului
Resurse Umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jan
Asistent Resurse Umane
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Cerintele postului:Nivel studii: studii superioare, constituie avantaj studiile superioare in psihologie, sociologie, comunicare, resurse umane, dom. juridic etc.). Atestat Inspector personal – conditie obligatorie;Experienta profesionala: min. 1,5 ani in domeniul resurselor umane/pe un post similar; Constituie avantaj in selectie: experienta in administrarea de personal (peste 100 angajati), legal, salarizare, recrutare, soft-uri/aplicatii resurse umane;Relatii: - Ierarhice - se subordoneaza Managerului Resurse Umane;- Functionale - colaboreaza cu toate departamentele F64;- Reprezentare – cu autoritatile de stat (daca e cazul), furnizorii de servicii HR etc. Cunostinte, citeste mai mult

PROFIL CANDIDAT:

 

      Studii superioare finalizate

      Atestat de Inspector Resurse Umane/Inspector Salarizare;

      Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare

      Bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel)

      O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii

      Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar

 

      Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare

 

RESPONSABILITATI:

 

      Operationale si de coordonare interne:

 

o       Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului

o       Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei

o       Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate

o       Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Integrarea in societate a noilor salariati

o       Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii

o       Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei

o       Eliberare de diverse adeverinte pentru salariati

o       Intocmirea procedurii de cercetare disciplinara conform prevederilor legale

o       Mentinerea evidentei zilierilor, precum si completarea si gestionarea Registrului de evidenta a zilierilor

o       Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, pe parte de angajari, promovari (mutari), plecari din societate

o       Modificare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Planificarea/evidenta concediului de odihna

o       Evidenta timpului lucrat si realizarea pontajului

o       Evidenta orelor suplimentare/de recuperare/de noapte/de week-end si operarea acestora in statul de plata si pontaj, conform prevederilor legale

o       Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor

o       Coordonarea activitatii echipei departamentului de resurse umane

 

      Operationale de coordonare cu parti externe companiei:

 

o       Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal

o       Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal pentru angajatii societatii

o       Tine evidenta si introduce in programele specifice concediile medicale, de odihna, etc., pontajele lunare si orice alte date necesare calcularii salariilor

o       Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Emiterea tuturor documentelelor referitoare la salarizarea angajatilor

o       Calcularea si intocmirea statelor de plata, a declaratiei D112

o       Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile din domeniu: Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectia muncii, CNPAS, etc.

 

o       Mentinerea legaturii cu firma responsabila pentru SSM si PSI, precum si pentru Medicina muncii

Companie
F64 Studio SRL
Categoria jobului
Resurse umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
ASISTENT RESURSE UMANE
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Resurse umane / Psihologie Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;Studii superioare finalizate sau in curs;Cunostinte solide privind legislatia muncii;Nivel avansat cunostinte operare Excel;Persoana organizata, puternic orientata spre rezolvarea solicitarilor;Atentie crescuta la detalii;Capacitate de comunicare si relationare. Descrierea jobului - Intocmirea, verificare si gestionarea actelor necesare pentru dosarul angajatilor;- Intocmirea, centralizarea si verificarea evidentelor de personal (pontaje, cereri concedii, angajari, lichidari, adeverinte, conturi bancare, delegatii, etc);- Inregistrarea modificarilor in REVISAL si transmiterea acestora pe Portalul ITM;- Mentinerea relatiilor cu citeste mai mult

PROFIL CANDIDAT:

 

      Studii superioare finalizate

      Atestat de Inspector Resurse Umane/Inspector Salarizare;

      Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare

      Bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel)

      O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii

      Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar

 

      Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare

 

RESPONSABILITATI:

 

      Operationale si de coordonare interne:

 

o       Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului

o       Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei

o       Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate

o       Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Integrarea in societate a noilor salariati

o       Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii

o       Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei

o       Eliberare de diverse adeverinte pentru salariati

o       Intocmirea procedurii de cercetare disciplinara conform prevederilor legale

o       Mentinerea evidentei zilierilor, precum si completarea si gestionarea Registrului de evidenta a zilierilor

o       Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, pe parte de angajari, promovari (mutari), plecari din societate

o       Modificare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Planificarea/evidenta concediului de odihna

o       Evidenta timpului lucrat si realizarea pontajului

o       Evidenta orelor suplimentare/de recuperare/de noapte/de week-end si operarea acestora in statul de plata si pontaj, conform prevederilor legale

o       Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor

o       Coordonarea activitatii echipei departamentului de resurse umane

 

      Operationale de coordonare cu parti externe companiei:

 

o       Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal

o       Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal pentru angajatii societatii

o       Tine evidenta si introduce in programele specifice concediile medicale, de odihna, etc., pontajele lunare si orice alte date necesare calcularii salariilor

o       Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Emiterea tuturor documentelelor referitoare la salarizarea angajatilor

o       Calcularea si intocmirea statelor de plata, a declaratiei D112

o       Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile din domeniu: Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectia muncii, CNPAS, etc.

 

o       Mentinerea legaturii cu firma responsabila pentru SSM si PSI, precum si pentru Medicina muncii

Companie
F.M.C.G. Marketing & Distributie
Categoria jobului
Resurse umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jan
Specialist Junior Resurse Umane
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 29-01-2016 Responsabilitati Compania ofera servicii medicale de inalta calitate (protezare auditiva si optica medicala) , cu o retea de cabinete la nivel national.

Responsabilitati: Intocmirea dosarelor de personal pentru noii angajati– contract de munca, fisa de post, acte studii, acte stare civila, acord confidentialitate, alte acte privind incadrarea in munca; Asigura inregistrarea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor la ITM Bucuresti prin aplicatia REVISAL; Intocmirea/completare adeverintelor solicitate de catre angajati; intocmirea de decizii, acte aditionale, note de lichidare; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, situatii, adrese, cereri, instiintari, alte documente referitoare gestionarea resurselor umane; Monitorizeaza acordarea concediilor de odihna, zile libere, evidenta concediilor fara plata si absentelor nemotivate; Comunica lunar catre departamentul financiar citeste mai mult

PROFIL CANDIDAT:

 

      Studii superioare finalizate

      Atestat de Inspector Resurse Umane/Inspector Salarizare;

      Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare

      Bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel)

      O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii

      Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar

 

      Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare

 

RESPONSABILITATI:

 

      Operationale si de coordonare interne:

 

o       Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului

o       Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei

o       Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate

o       Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Integrarea in societate a noilor salariati

o       Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii

o       Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei

o       Eliberare de diverse adeverinte pentru salariati

o       Intocmirea procedurii de cercetare disciplinara conform prevederilor legale

o       Mentinerea evidentei zilierilor, precum si completarea si gestionarea Registrului de evidenta a zilierilor

o       Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, pe parte de angajari, promovari (mutari), plecari din societate

o       Modificare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Planificarea/evidenta concediului de odihna

o       Evidenta timpului lucrat si realizarea pontajului

o       Evidenta orelor suplimentare/de recuperare/de noapte/de week-end si operarea acestora in statul de plata si pontaj, conform prevederilor legale

o       Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor

o       Coordonarea activitatii echipei departamentului de resurse umane

 

      Operationale de coordonare cu parti externe companiei:

 

o       Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal

o       Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal pentru angajatii societatii

o       Tine evidenta si introduce in programele specifice concediile medicale, de odihna, etc., pontajele lunare si orice alte date necesare calcularii salariilor

o       Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Emiterea tuturor documentelelor referitoare la salarizarea angajatilor

o       Calcularea si intocmirea statelor de plata, a declaratiei D112

o       Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile din domeniu: Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectia muncii, CNPAS, etc.

 

o       Mentinerea legaturii cu firma responsabila pentru SSM si PSI, precum si pentru Medicina muncii

Companie
QLT
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Inspector resurse umane/Asistent manager
Vasile Lucaciu 82-84, Bucuresti, Municipiul Bucuresti, Romania

Societate comerciala ce activeaza in domeniul confectii textile angajeaza pe perioada nedeterminata INSPECTOR RESURSE UMANE in conditii avantajoase.Titularii posturilor vor avea urmatoarele atributii si responsabilitati:- Asigurarea tuturor activitatilor legate de evidenta personalului si de salarizare;- Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca;- Gestionarea dosarelor

personale ale angajatilor.- Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei;- Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca / registrul de evidenta a salariatilor.- Calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.- Asigura completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii;- Aduce la cunostinta Departamentului Financiar-Contabil modificarile aparute in relatiile de citeste mai mult

PROFIL CANDIDAT:

 

      Studii superioare finalizate

      Atestat de Inspector Resurse Umane/Inspector Salarizare;

      Excelente cunostinte referitoare la practicile din domeniul administrarii de personal si salarizare

      Bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office – Word, Excel)

      O foarte buna cunoastere a legislatiei muncii

      Experienta 2-3 ani in domeniul Resurse Umane, pe un post similar

 

      Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si prioritizare a activitatii, dinamism, atentie distributiva, capacitate de observare

 

RESPONSABILITATI:

 

      Operationale si de coordonare interne:

 

o       Dezvoltarea procedurilor de resurse umane in cadrul companiei: implementarea procedurilor de angajare a personalului, pornind de la asteptarile managerului care doreste angajarea pana la derularea efectiva a procesului

o       Organizarea si coordonarea intregului procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, aprobate de managerul companiei

o       Intocmirea si reactualizarea fiselor de post la nivel de societate

o       Intocmirea documentelor pentru angajare, modificare, suspendare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Integrarea in societate a noilor salariati

o       Planificarea si coordonarea activitatii angajatilor, urmarind la anumite perioade evolutia acestora, din punct de vedere al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii

o       Crearea si implementarea unei proceduri de stimulare, motivare si dezvoltare a angajatilor impreuna cu managerul companiei

o       Eliberare de diverse adeverinte pentru salariati

o       Intocmirea procedurii de cercetare disciplinara conform prevederilor legale

o       Mentinerea evidentei zilierilor, precum si completarea si gestionarea Registrului de evidenta a zilierilor

o       Evidenta documentatiei necesare activitatii biroului, pe parte de angajari, promovari (mutari), plecari din societate

o       Modificare si incetare a contractelor individuale de munca

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Planificarea/evidenta concediului de odihna

o       Evidenta timpului lucrat si realizarea pontajului

o       Evidenta orelor suplimentare/de recuperare/de noapte/de week-end si operarea acestora in statul de plata si pontaj, conform prevederilor legale

o       Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor

o       Coordonarea activitatii echipei departamentului de resurse umane

 

      Operationale de coordonare cu parti externe companiei:

 

o       Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal

o       Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal pentru angajatii societatii

o       Tine evidenta si introduce in programele specifice concediile medicale, de odihna, etc., pontajele lunare si orice alte date necesare calcularii salariilor

o       Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa

o       Asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar conducerii societatii;

o       Emiterea tuturor documentelelor referitoare la salarizarea angajatilor

o       Calcularea si intocmirea statelor de plata, a declaratiei D112

o       Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile din domeniu: Inspectoratul Teritorial de Munca, Inspectia muncii, CNPAS, etc.

 

o       Mentinerea legaturii cu firma responsabila pentru SSM si PSI, precum si pentru Medicina muncii

Companie
Chanttal Design
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 56 locuri de munca ( resurse angajari ) , afisate in 6 pagini.