Joburi www mercador ro in oradea

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru www mercador ro in orasul oradea dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu www mercador ro in orasul oradea
10 Dec
Sef Magazin
Oradea ROMANIA

Postat la: 09-12-2014 Responsabilitati - Organizeaza activitatea echipei de vanzare a magazinul in vederea atingerii obiectivelor comerciale - Gestioneaza stocurile de marfa din magazin, intocmeste si verifica documentele de contabilitate primara zilnice si lunare - Responsabil de implementarea si respectarea standardelor de imagine a magazinului - Recruteaza, instruieste, motiveaza si

evalueaza echipa de vanzare - Este responsabil de nivelul de servire al clientilor in magazin, participand activ in procesul de vanzare - Gestioneaza relatiile cu clientii, cu autoritatile locale, cu administratia centrului comercial - Mentine in magazin un mediu de lucru placut, profesionist si bazat pe performanta. Cerinte - Experienta de minim 2 ani in domeniul retail, ca sef de magazin - Bune calitati de organizare, coordonare, motivare si control a unei echipe dinamice - Putere de decizie, asumare a raspunderii si lucru cu termene - Capacitate de a construi si lucra in echipa - Capacitate foarte citeste mai mult
Companie
SC Active Job Consulting SRL
Categoria jobului
Alimentatie / Comert
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
10 Dec
Consultant Asigurari de Viata- Oradea
Oradea

Companie
ING Asigurari de Viata
Categoria jobului
Asigurari - Intermedieri financiare Banci Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.hipo.ro
Aplica la job Detalii job
06 Dec
Agent de vanzari zona Brasov/Constanta/Craiova/ Iasi/Oradea/Ploiesti/Sibiu/Timisoara
Cluj-Napoca, Brasov Constanta Craiova Iasi Oradea Ploiesti Sibiu Timisoara

Descrierea companiei Import si distributie de consumatible in idustria prelucrarii, scule electrice si pneumatice. Productia si comercializarea de abrazive. Descrierea postului Agent de vanzari zona Brasov/Constanta/Craiova/ Iasi/Oradea/Ploiesti/Sibiu/Timisoara. Candidatii trebuie sa aiba domiciliul in orasele mentionate. Asiguram masina de serviciu, laptop si telefon de serviciu.

Salariul net intre 2000 lei si 3500 lei, in functie de targetul asumat la angajare, la care se adauga comision de 15% din adaosul comercial calculat la vanzarile catre clientii noi atrasi, peste targetul asumat. www.oldindustry.ro Cerintele postului Studii superioare tehnice, cunostinte PC si de limba engleza, experienta de minim 3 ani in domeniul comercializarii: sculelor aschietoare/ pneumatice/ electrice/ produselor abrazive catre utilizatorii finali.
Companie
oldindustry
Categoria jobului
Vanzari / Comert
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
10 Dec
Asistent Vanzari Oradea
Oradea ROMANIA

Postat la: 10-12-2014 Responsabilitati Efectuarea tuturor activitatilor specifice firmei Cerinte -Ambitios -Descurcaret -Cunostinte medii PC- Word,Excel, Internet Beneficii Oferite -1 an vechime- 1000 euro net -Calificare profesionala/meserie in timpul programului platita de Audionova -Posibilitate de promovare in cadrul companiei Descrierea firmei AudioNova - companie capital romano-danez,

raspandire in intreaga tara,43 centre specializate, lider de 15 ani pe piata in vanzarea aparatelor auditive in Romania. Daca vrei bani, stabilitate, o meserie pe viata, aplica acum!!! Pentru a afla mai multe despre echipa AudioNova, te asteptam pe site-ul www.audionova.ro sau intr-unul din cele 43 de centre din toata tara. Accepta provocarea de a face diferenta impreuna. www.audionova.ro Facebook.com/AudionovaRomania Companie AUDIONOVA Posturi disponibile 1 Domeniu Vanzari Nivel experienta 2 - 3 ani Tip contract Full-time Nivel studii Facultate (absolvent) Nivel salarial 700 - 1000 Euro citeste mai mult
Companie
AUDIONOVA
Categoria jobului
Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
20Dec
10 Dec
Lucrator comercial - magazin mobila
Oradea ROMANIA

Postat la: 18-11-2014 Responsabilitati • Prezentarea si informarea clientilor cu privire la produsele prezente in magazin • Vanzarea articolelor de mobilier • Gestionarea stocurilor operatiuni de facturare/incasare • Preluarea comenzilor si programarea acestora pentru livrari.

Cerinte • Studii medii - conditie obligatorie • Cunostiinte de contabilitate primara • Experienta in vanzari constituie un avantaj • Simt estetic dezvoltat, atentie la detalii • Abilitati de comunicare si negociere foarte bune • Abilitati numerice • Abilitati de organizare si coordonare • Initiativa si proactivitate. Descrierea firmei ActiveJobConsulting is an important Human Resources Agency in Romania, offering complete HR solutions. ActiveJobConsulting is offering more than well trained candidates to the hiring companies or job oportunities for the candidates, it offers advantageous and adapted recruiting services, detailed and complete information, specific recruiting methods and citeste mai mult
Companie
SC Active Job Consulting SRL
Categoria jobului
Serviciu Clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
06 Dec
Infirmieri/Asistenti medicali UK
Cluj-Napoca, Iasi, Oradea,

Descrierea companiei BRG este agentie de recrutare a fortei de munca infiintata in 2005, implicata in dezvoltarea programelor de schimb cultural si experienta practica: au pair, career training, work and travel, step up etc in tari precum: Grecia, SUA, Anglia, Canada, Germania. Noi iti vom oferi o experienta de viata pornind de la propria noastra experienta.

Descrierea postului Cautan infirmieri si asistenti medicali in cadrul unui Azil de batrani in UK,oferim contracte pe cel putin 12 luni si garantam 35 ore/saptamana cu o plata 6.5GBP.Pentru mai multe delatii puteti suna la 0264591118 sau http://www.brgwork.ro/cat.php?pid=4&id=34 Cerintele postului Varsta maxima de 50 ani Cunostiinte de limba engleza,nivel conversational
Companie
BRG
Categoria jobului
BabySitter / Menaj / Servicii curatenie Management / Consultanta Medicina Relatii cu publicul Vanzari / Comert
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
05 Dec
Field sales executive - Oradea
Oradea ROMANIA

Postat la: 24-11-2014 Responsabilitati Adecco Permanent Placement cauta pentru clientul sau o companie multinationala de curierat rapid , un Field Sales Executive, pentru Oradea FIELD SALES EXECUTIVE Profilul job-ului • Identifica nevoile clientilor, le analizeaza, promoveaza serviciile de baza, completate –atunci cand e cazul- cu alte solutii/servicii speciale.

• Comunice eficient (clar) clientilor care sunt serviciile pe care le ofera compania ; • Indeplineste planurile individuale de vanzare prin dezvoltarea clientilor existenti si castigarea de noi clienti. • Efectueaza numarul cerut de vizite de vanzari la sediile clientilor conform normelor comerciale si de vanzari ; • Planifica activitatile de vanzare, pentru a utiliza eficient timpul si resursele alocate. • Urmareste cresterea profitabilitatii vanzarilor in procesul achizitionarii de venituri suplimentare de la clienti existenti/ noi ; • Urmareste si actioneaza eficient asupra tuturor informatiilor noi citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
05 Dec
Asistent Vanzari Oradea
Oradea ROMANIA

Postat la: 07-11-2014 Responsabilitati Efectuarea tuturor activitatilor specifice firmei Cerinte -Ambitios -Descurcaret -Cunostinte medii PC- Word,Excel, Internet Beneficii Oferite -1 an vechime- 1000 euro net -Calificare profesionala/meserie in timpul programului platita de Audionova -Posibilitate de promovare in cadrul companiei Descrierea firmei AudioNova - companie capital romano-danez,

raspandire in intreaga tara,43 centre specializate, lider de 15 ani pe piata in vanzarea aparatelor auditive in Romania. Daca vrei bani, stabilitate, o meserie pe viata, aplica acum!!! Pentru a afla mai multe despre echipa AudioNova, te asteptam pe site-ul www.audionova.ro sau intr-unul din cele 43 de centre din toata tara. Accepta provocarea de a face diferenta impreuna. www.audionova.ro Facebook.com/AudionovaRomania Companie AUDIONOVA Posturi disponibile 1 Domeniu Vanzari Nivel experienta 2 - 3 ani Tip contract Full-time Nivel studii Facultate (absolvent) Nivel salarial 700 - 1000 Euro citeste mai mult
Companie
AUDIONOVA
Categoria jobului
Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
08 Dec
Consultant Vanzari Bihor
Oradea ROMANIA Bihor

Postat la: 17-11-2014 Responsabilitati • Analiza si prospectarea permanenta a pietei, pentru identificarea de noi clienti; • Identificarea nevoilor clientilor si oferirea celor mai potrivite solutii; • Crearea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din portofoliu; • Perfectarea contractelor si derularea eficienta a acestora; • Mentinerea unui nivel ridicat al satisfactiei

clientilor. Cerinte • Studii superioare finalizate • Experienta de 1-3 ani in vanzari business to business; • Orientare catre client, proactivitate, auto-motivare; • Abilitati excelente de comunicare si vanzare consultativa; • Bune abilitati de negociere si persuasiune; • Disponibilitatea si motivatia de a efectua vanzari pe teren • Capacitate de analiza si sinteza; • Cunostinte de operare MS Office- nivel avansat prezinta avantaj; • Permis conducere categoria B. Descrierea firmei AUSTRAL TRADE este un lider pe piata importului, productiei si distributiei de articole de citeste mai mult
Companie
AUSTRAL TRADE SRL
Categoria jobului
Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
05 Dec
Assistant Manager ORADEA
Oradea

CANDIDATUL IDEAL: Studii universitare Experienta pe o pozitie similara (avantaj) Foarte bune abilitati de organizare, comunicare si relationare Capacitatea de a gestiona activitati multiple in termene stabilite Cunostinte de limba engleza, scris si vorbit- nivel avansat.

Disponibilitate pentru deplasari frecvente in interes de serviciu Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, Outlook)-nivel avansat; RESPONSABILITATI / BENEFICII: - asigurarea suportului administrativ - elaborarea si redactarea documentelor, rapoartelor, analizelor si situatiilor solicitate; - participarea la sedinte periodice DESCRIEREA COMPANIEI: PROFI ROM FOOD SRL este o companie in plina expansiune, ce activeaza in domeniul comertului alimentar si detine o retea de peste 250 de magazine in Romania. Date suplimentare despre companie puteti gasi pe site-ul www.profi.ro.
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job