Joburi magazin auchan in oradea

Cauta in 2 locuri de munca magazin auchan in oradea in 2016

29Jul
22 Jul
Manager Segment Stagiar
Brasov Bucuresti Cluj-Napoca Craiova Deva Galati Iasi Oradea Pitesti Ploiesti Satu-Mare Suceava Timisoara

Criterii de selectie  Peste 1 luna experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Daca esti o persoana pasionata de comert, daca-ti plac provocarile si doresti sa-ti dezvolti o cariera de succes in compania noastra,alaturi de o echipa puternica si ambitioasa, te invitam sa ni te alaturi! In viziunea noastra candidatul ideal indeplineste urmatoarele conditii:-Studii medii/superioare absolvite-Minim un an experienta profesionala in comert/ intr-o pozitie manageriala-Cunostinte operare PC-Mc Office-Capacitate rapida de invatare si adaptare, implicare activa in desfasurarea activitatii echipei-Buna capacitate de organizare, prioritizare si gestiune a situatiilor inedite-Responsabilitate, abilitati de calcul, atitudine pozitiva,orientare catre rezultate, rigurozitate, orientare citeste mai mult
Companie
AUCHAN ROMANIA S.A.
Categoria jobului
Merchandising / Promoteri Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
16 Jul
Controlor de Gestiune
Bucuresti Craiova Deva Oradea Pitesti Satu-Mare Timisoara

Criterii de selectie  Peste 2 ani experienta in Financiar / Contabilitate, Vanzari, Administrativ / Logistica Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal - Studii superioare economice finalizate- Minim 2 ani experienta in domeniul gestiunii (experienta in cadrul marii distributii reprezinta un avantaj)- Gandire analitica si structurata, viziune globala, atentie deosebita la detalii, rigurozitate,adaptabilitate, foarte buna capacitate de comunicare si anticipare,perseverenta, orientare catre client- Abilitati de coordonare si management al echipei- Foarte bune cunostinte Excel, baze de date, notiuni contabile de baza- Cunostinte de limba franceza/engleza- reprezinta un avantaj Descrierea jobului Daca esti o persoana pasionata de comert si cifre, daca iti plac provocarile profesionale si doresti citeste mai mult
Companie
AUCHAN ROMANIA S.A.
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Financiar / Contabilitate Vanzari Vanzari Logistica Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
29Jul