Joburi call center de acasa

Cauta in 630 locuri de munca call center de acasa in 2016

20 Jul
Operator call center de la domiciliu
Bacau

Companie specializata in constructie de site-uri web, angajeaza operator vanzare, tip call center de acasa. Experienta in vanzari sau call center reprezinta un atu. Cunostinte de operare calculator si excell sunt necesare. Descrierea jobului: Consultantul trebuie sa sune diverse firme (din baza noastra de date) si sa le propuna un contract de promovare a afacerii.

Pentru fiecare contract realizat consultantul primeste 20% din valoarea acestuia. Se lucreaza de acasa full time sau part time, in functie de posibilitati. Chiar daca lucrati de acasa, programul de lucru il intocmiti voi de luni pana vineri si se respecta. Lasati mesaj cu CV -ul.
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jul
Operator Comenzi / Call Center / Piese si Accesorii Auto la Magazin Online - pentru Barbati
Aiud Alba Iulia Blaj Cluj-Napoca Cugir

Candidatul ideal Candidatul acestui post trebuie sa aiba cunostinte minime in domeniul auto, sa fie pasionat de acest domeniu pentru a lucra cu placere. Ideal ar fi sa deti experienta in acest domeniu. Sa fii calm atunci cand un client devine stresant . Descrierea jobului Operator magazin online, preluare comenzi telefonice, adaugare comenzi in admin. Se lucra dupa un model exact.

Se face instruire online. Sediul nostru este atat in Sebes cat si in Alba Iulia, insa se pot oferii posturi de munca si de acasa pentru ale localitati. Daca esti din Cluj-Napoca ai putea munci de acasa, de pe propriul calculator, poti alege un program flexibil. Descrierea companiei Cel mai complex magazin de produse auto: Piese Auto, Accesorii si Tuning! AutoLux.ro Peste 400.000 de produse pentru masini! Prezenti pe piata de peste 14 ani!
Companie
SC Promotor SRL (AutoLux.ro)
Categoria jobului
Achizitii Auto / Echipamente Marketing Vanzari Vanzari Achizitii Service auto Marketing
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jul
Operator Call Center
Bucuresti

• Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound); • Introducerea datelor in calculator. • Persoane cu experienta in call center, dar si studenti dornici sa invete si sa progreseze; • Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv; • Persoane cu gandire logica, structurata, cu memorie buna si spontaneitate; • Persoane

cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite; • Persoane cu aptitudini PC (Microsoft Office). • Persoane cu experienta in call center, dar si studenti dornici sa invete si sa progreseze; • Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv; • Persoane cu gandire logica, structurata, cu memorie buna si spontaneitate; • Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite; • Persoane cu aptitudini PC (Microsoft Office).
Companie
2 Work Labour Solutions
Categoria jobului
Serviciu Clienti Relatii clienti
Sursa jobului
www.locuri-munca.com
Aplica la job Detalii job
26Jul
24 Jul
Agent Servicii Client (Call Center)
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 2 ani experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal - Cunostinte operare calculator: nivel mediu-avansat de cunostere a programului Microsoft Office (Word si Excel) - Cunostinte medii-avansate de limba engleza (cunoasterea unei alte limbi straine de circulatie europeana constituie un avantaj); - Experienta in activitatea de call center reprezinta un avantaj; - Studii medii (cerinta obligatorie); - Excelente abilitati de comunicare (inclusiv dictie), lingvistice si relationare cu oamenii; - Persoana calma, rabdatoare, politicoasa, convingatoare, care actioneaza cu tact; - Foarte bune abilitati de organizare si multi-tasking; - Capacitate de respectare a regulilor, procedurilor si termenelor limita; - O persoana care se caracterizeaza ca fiind citeste mai mult
Companie
CONFIDENTIAL
Categoria jobului
Office / Back-office / Secretariat Relatii clienti / Call center Traduceri Secretariat Traduceri
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jul
Operator Call Center
Bucuresti Slobozia

Candidatul ideal • Sa îti placa sa vorbesti si sa comunici cu lejeritate cu ceilalti; • Sa ai cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) si de navigare online; • Sa fii orientat catre client, sa fii sensibil la nevoile sale si atent la detalii; • Sa îti doresti sa înveti neîncetat lucruri noi; • Sa ai spirit de echipa; • Sa ai

abilitatea de a negocia si de a convinge; • Sa îti doresti sa faci lucrurile sa se întâmple; • Sa privesti proiectele ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare; • Daca, în plus fata de cele de mai sus, mai ai si experienta în vânzari (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), esti candidatul ideal si te asteptam sa ne cunoastem. Descrierea jobului • Sa comunici la telefon, însa nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge si a vinde produse si servicii; • Sa propui oferte adaptate pe nevoile clientilor, pentru a le citeste mai mult
Companie
Blue Point Telecom SRL
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center Marketing
Tipul jobului
full-time , part-time , project-based
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jul
Operator call center experienta vanzari online
Pitesti Targoviste

Candidatul ideal Tanar, dornic de realizarea unei cariere de viitor. Descrierea jobului Operator call center cu experienta in vanzari online si recuperari creante. Descrierea companiei Companie tanara care imbina activitatea creatoare cu cea distractiva..

Candidatul ideal Tanar, dornic de realizarea unei cariere de viitor. Descrierea jobului Operator call center cu experienta in vanzari online si recuperari creante. Descrierea companiei Companie tanara care imbina activitatea creatoare cu cea distractiva.
Companie
Impro Pentru Toti S.R.L.
Categoria jobului
Internet / e-Commerce Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari It&c Call center Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jul
Operator Call Center / Agent de Vanzari prin Telefon / Operator Telesales
Bucuresti

Candidatul ideal Iti doresti o cariera in vanzari si nu ai idee cum si de unde sa incepi?Echipa Telbridge iti creeaza oportunitati in dezvotarea carierei si iti oferta un mediu profesional si placut de lucru.

Ce cautam:- Sa ai cel putin diploma de Bacalaureat,- Sa fii motivat, responsabil si hotarat sa te dezvolti permanent,- Sociabil, deschis dialogului, un bun ascultator,- Dornic de comunicare, de contactarea clientilor prin intermediul telefonului,- Experienta in vanzari poate reprezenta un avantaj dar nu este neaparat obligatorie. Descrierea jobului Ce vei face?- Vanzari prin telefon, contactarea unei baze de date deja existente.- Campanii de promovare prin telefon.Experienta nu este neaparat necesara. Se ofera training la locul de munca si posibilitatea de dezvoltare a unei cariere pe termen lung. Pentru munca si seriozitatea ta, noi iti oferim:- Salariu competitiv, 9.5 lei pe ora lucrata + bonus pentru fiecare vanzare;- Contract individual de munca declarat;- O calificare citeste mai mult
Companie
Telbridge
Categoria jobului
Altele Asigurari Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Asigurari Call center Marketing Altele
Tipul jobului
full-time , part-time , project-based
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
24 Jul
Operator call center - Ofiter colectare debite
Bucuresti

Candidatul ideal CARIERA TA INCEPE CU NOI! Cautam colegi dornici sa invete, sa se afirme in cadrul companiei noastre prin calitatea muncii depuse, prin initiativa si entuziasm.

Daca esti la inceput de drum sau iti doresti o schimbare in cariera, noi iti oferim oportunitatea de a te dezvolta in cadrul unei companii multinationale si de a beneficia de training-uri de formare profesionala alaturi de un colectiv tanar si un management participativ. - Abilitati dovedite de negociere; - Putere de convingere; - Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; - Atentie la detalii; - Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru; - Orientare catre rezultate; - Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call-center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie; - Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook; - Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate; - Disponibilitate de a lucra in ture, citeste mai mult
Companie
KREDYT INKASO Investments RO S.A.
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center Marketing
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jul
Operatori call center
Constanta

cautam persoane vorbitoare de limba italiana pentru call center in Constantacerinte:buna cunoastere a limbii italieneabilitati de comunicarepreferabil experienta in call centerpunctualitate,atitudine pozitivaresponsabilitati:promovarea si vanzarea prin telefon a produselor si serviciilor companieiindeplinirea obiectivelor specifice proiectuluise ofera:contract de munca de 8 ore pe zisalariu 1400

ron bonusuri in functie de performanta
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Tipul jobului
full-time
Salariu
3501400 ron
Sursa jobului
www.jobscop.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jul
Operator Call Center
Bucuresti

Candidatul ideal Experienta de lucru in call-center/vanzari, customer care sau customer service reprezinta un avantaj Aptitudini de comunicare si negociere - stil clar si convingator; Abilitati de ascultare si intelegere a nevoilor clientului; Capacitate de concentrare, flexibilitate in gandire; Spirit de initiativa, proactivitate in relatia cu clientii; Capacitate de a lucra in conditii de

stres; Spirit de echipa, dar si capacitate de organizare individuala a activitatii. Cunostinte de operare MS Office, internet si e-mail. Orientare continua spre obtinerea de rezultate. Descrierea jobului Responsabilitati: Contacteaza potentiali clienti prin telefon pe baza industriilor segmentate/campaniilor planificate; Informeaza clientii potentiali despre oferta si beneficiile serviciului; Prezinta caracteristicile serviciului, pachetelor de servicii si explica beneficiile aferente; Identifica nevoile clientilor si pachetele de servicii potrivite; Convinge clientii/ castiga angajamentul citeste mai mult
Companie
SC NETVOIP SRL
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center Marketing
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 630 locuri de munca ( call center de acasa ) , afisate in 63 pagini.