Joburi call center acasa

Cauta in 20 locuri de munca call center acasa in 2016

28Jul
22 Jul
Recrutam personal call center (la domiciliu sau la biroul...
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 21-07-2016 Responsabilitati - Desfasurarea de activitati de telemarketing prin contactarea telefonica zilnica a clientilor; - Promoveaza si vinde produsele si serviciile companiei, la fiecare apel telefonic cu clientul; - Trimite e-mail-uri cu oferta companiei personalizata dupa nevoile clientilor; - Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientul, atunci cand este

cazul, pentru a-i oferi informatiile necesare. Cerinte - Abilitati excelente de comunicare, negociere si o atitudine orientate spre client; - Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent, putere de convingere; - Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp; - Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectictivelor propuse Beneficii Oferite - Salariu motivant in functie de fiecare proiect in parte - Training de specialitate - Program flexibil - Se lucreaza de acasa -In limba romana Descrierea firmei Suntem o companie ce se ocupa cu citeste mai mult
Companie
GXG ENGINEERING SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
21 Jul
Operatori Call Center - toate localitatile
Toate orasele,

Descrierea companiei Marketing Research Descrierea postului GBD Research, companie de cercetare de piata, cauta colaboratori operatori de interviu Call Center din toate localitatile tarii. Colaboratorii nostri pentru postul de operatori Call Center lucreaza de acasa, de aceea este nevoie de acces la internet, un laptop/calculator + casti cu microfon.

Se asigura instructaj pentru fiecare proiect in parte. VA RUGAM SA NE TRIMITETI CV-UL PE ADRESA DE EMAIL: office@gbd-research.ro Responsabilitati: • Realizarea de chestionare/sondaje de opinie telefonice, de acasa prin conectarea la internet si accesarea platformei de call center. Beneficii: • Remuneratie in functie de fiecare proiect in parte • Se lucreaza de acasa VA RUGAM SA NE TRIMITETI CV-UL PE ADRESA DE EMAIL: office@gbd-research.ro Pentru mai multe informatii legate de compania noastra, puteti vizita site-ul www.gbd-research.ro Cerintele postului Cerinte: • Studii medii sau superioare • Seriozitate si promptitudine • citeste mai mult
Companie
GBD Research
Categoria jobului
Cercetare Internet Marketing Prestari servicii Vanzari / Comert Vanzari Prestari servicii It&c Marketing
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jul
Operator Comenzi / Call Center / Piese si Accesorii Auto la Magazin Online - pentru Barbati
Aiud Alba Iulia Blaj Cluj-Napoca Cugir

Candidatul ideal Candidatul acestui post trebuie sa aiba cunostinte minime in domeniul auto, sa fie pasionat de acest domeniu pentru a lucra cu placere. Ideal ar fi sa deti experienta in acest domeniu. Sa fii calm atunci cand un client devine stresant . Descrierea jobului Operator magazin online, preluare comenzi telefonice, adaugare comenzi in admin. Se lucra dupa un model exact.

Se face instruire online. Sediul nostru este atat in Sebes cat si in Alba Iulia, insa se pot oferii posturi de munca si de acasa pentru ale localitati. Daca esti din Cluj-Napoca ai putea munci de acasa, de pe propriul calculator, poti alege un program flexibil. Descrierea companiei Cel mai complex magazin de produse auto: Piese Auto, Accesorii si Tuning! AutoLux.ro Peste 400.000 de produse pentru masini! Prezenti pe piata de peste 14 ani!
Companie
SC Promotor SRL (AutoLux.ro)
Categoria jobului
Achizitii Auto / Echipamente Marketing Vanzari Vanzari Achizitii Service auto Marketing
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
20 Jul
Operator call center de la domiciliu
Bacau

Companie specializata in constructie de site-uri web, angajeaza operator vanzare, tip call center de acasa. Experienta in vanzari sau call center reprezinta un atu. Cunostinte de operare calculator si excell sunt necesare. Descrierea jobului: Consultantul trebuie sa sune diverse firme (din baza noastra de date) si sa le propuna un contract de promovare a afacerii.

Pentru fiecare contract realizat consultantul primeste 20% din valoarea acestuia. Se lucreaza de acasa full time sau part time, in functie de posibilitati. Chiar daca lucrati de acasa, programul de lucru il intocmiti voi de luni pana vineri si se respecta. Lasati mesaj cu CV -ul.
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
28Jul
14 Jul
Agent Servicii Client pentru AMAZON (Lucru de acasa) - Li...
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 14-07-2016 Responsabilitati - Raspunde prompt si solutioneaza cererile si intrebarile clientilor in scris (e-mail, chat) si verbal (telefon) - Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor - Utilizeaza tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente - Inregistreaza actiunile realizate conform procedurilor existente.

Cerinte - Nivel avansat scris/citit/verbal pentru limbile spaniola / italiana - Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora - Abilitati excelente de comunicare - Capacitate de a lucra independent intr-o maniera profesionista si eficienta - Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare - Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e-mail, camere de chat si Internet) - Familiarizat/a cu site-urile de cumparaturi on-line - Disponibilitatea de a participa si de a finaliza cu succes trainingul initial de patru saptamani, 40 de ore pe saptamana. Trainingul se realizeaza citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jul
Agent Vanzari Prin Telefon ( se lucreaza de acasa)
Brasov

Cautam un agent de vanzari prin telefon B2B care sa fie pasionat de vanzari si dispus sa vorbeasca cu oameni de afaceri din toata Europa. Candidatii nostri au oportunitatea de a lucra de acasa sau de oriunde exista o conexiune la internet stabila. Programul este flexibil in limita a 30 de ore pe saptamana.

Oferim suport tehnic si toate indrumarile necesare pentru a avea succes in in cariera de agent telemarketing. Noii agenti trebuie sa determine nevoile clientilor de a-si imbunatati cunostintele si a progresa in cariera si sa ii determine sa se alature unui Institut International care ofera dezvoltare personala, traininguri in locatii exclusiviste. Profilul candidatului: - studii medii - Inclinare spre vanzari , responsabil - o personalitate puternica - Energic si pozitiv - Fluent in limba engleza Descrierea Companiei: NCVM este o companie olandeza , un call center B2B care ofera suport organizatiilor internationale , oferind cei mai buni agenti de vanzari. Salariul este bazat pe citeste mai mult
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
15 Jul
B2B Sale Persons
Germania

Postat la: 24-06-2016 Responsabilitati We are looking for Sales Partners who would like to commit for a longer period for a minimum of 30 hours per week. You can work from home in which you can easily log in via our call system. During office hours you will acquire participants for different expertise groups who come together to share, develop and renew knowledge.

You have to determine the needs and challenges that participants are facing. Your ultimate aim is to engage new members to an exclusive International knowledge institute. Cerinte ­ Minimum of higher education ­ Sales minded and responsible, independent personality ­ Proven communication and listening competencies ­ Energetic and result­oriented ­ Fluently knowledge of English ­ Freelancer ­ Internet connection more than 2 Mb Beneficii Oferite - freelancing - home based Descrierea firmei The NCVM is a B2B call center that supports organizations with high­quality sales conversations. We offer you a work citeste mai mult
Companie
NCVM Nederlandse Cooperatie voor Marktontwikkeling
Categoria jobului
Educatie / Training Training
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
12 Jul
Asistent Manager
Ilfov

Criterii de selectie  Peste 6 luni experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii. Candidatul ideal Seriozitatea si responsabilitatea trebuie sa faca parte din caracterul tau.

Bineinteles punctualitatea si asumarea greselilor. Cu umorul si bunadispozitie trebuie sa vii de acasa, cu toate ca il oferim si noi. Descrierea jobului Asistent Manager/Secretariat Responsabiitati: Intocmirea documentelor de contabilitate primara(facturi,chitante,niruri) Relatii clienti /call center Intocmirea comenzilor la fabrica(extern) Plati si Gestiune de stocuri Intocmirea comenzilor la furnizori si distribuitori Beneficii: Salariu fix motivant in functie de experienta Abonament mijloc transport in comun Bonusuri si comisioane in functie de responsabilitati Program de lucru L-V 9:00/17:00 Descrierea companiei citeste mai mult
Companie
Neo International Group S.R.L.
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
12 Jul
Amazon Customer Advisor – Spaniola sau Italiana
Toate orasele ROMANIA Strainatate Italia

Postat la: 11-07-2016 Responsabilitati - Oferirea de asistenta clientilor prin telefon, e-mail sau chat; - Gestionarea si solutionarea reclamatiilor primite din partea clientilor in conformitate cu politicile companiei; - Inregistrarea activitatilor realizate conform politicilor si procedurilor aplicabile.

Cerinte Pentru clientul nostru Amazon, lider de piata in domeniul e-Commerce, deschidem noi oportunitati pentru vorbitorii de limba spaniola sau italiana! Candidatul ideal Cunosti limba spaniola sau italiana la nivel avansat? Iti doresti un job flexibil ce iti da posibilitatea sa lucrezi de acasa? Daca raspunsul este “Da”, atunci avem job-ul ideal pentru tine! Cerinte: - Bune cunostinte de limba spaniola sau italiana (scris, citit si vorbit); - Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa; - Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestora; - Capacitate foarte bune de organizare si de a lucra autonom/independent; - Conexiune la Internet, telefon fix si citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
13 Jul
Consilieri Suport pentru Amazon vorbitori de limba itali...
Toate orasele ROMANIA

Postat la: 12-07-2016 Responsabilitati Ce presupune activitatea de suport? Tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi in limba italiana solicitarilor transmise de clientii Amazon via telefon, email sau chat in stilul si conform standardelor Amazon.

Cerinte Ai bune cunostinte de limba italiana si iti doresti sa lucrezi de acasa? Avem job-ul perfect pentru tine! Recrutam Consilieri Suport pentru Amazon, vorbitori de limba italiana! Ce conditii trebuie sa indeplinesti? Ai nevoie de: - un telefon, - un calculator - conexiune la Internet, - o camera linistita si - bune cunostinte de limba italiana, pe care sa le folosesti atat in scris, cat si vorbit. Beneficii Oferite Participi la traininguri de customer support, adaptate ritmului si nevoilor tale de dezvoltare si beneficiezi de suportul mentorului tau, ori de cate ori ai nevoie; Ai un venit lunar peste medie, care include salariu fix si bonusuri de performanta; Poti opta pentru un program de lucru full-time sau part time cu ture fixe sau citeste mai mult
Companie
Lugera Makler SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 20 locuri de munca ( call center acasa ) , afisate in 2 pagini.