Joburi asistent social in bucuresti

Cauta in 11 locuri de munca asistent social in bucuresti in 2016

25Jul
22 Jul
Asistent Marketing
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Marketing Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal • Experienta profesionala in marketing, campanii publicitare, proiecte de comunicare sau project management• Cunostinte foarte bune de limba engleza - scris si vorbit (limba germana constituie avantaj)• Atentie la detalii, abilitate de gestionare simultana a proiectelor multiple cu termen strans • Intelegere rapida, abilitati de comunicare• Flexibilitate, capacitate ridicata de munca, persoana proactiva si organizata• Cunostinte foarte bune PC (MS Office - Power Point, Word, Excel) Descrierea jobului In calitate de Asistent in cadrul departamentului Marketing va veti ocupa de administrarea diverselor proiecte in cadrul departamentului, de urmarirea acestora si a campaniilor, precum citeste mai mult
Companie
KAUFLAND ROMANIA S.C.S.
Categoria jobului
Marketing Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
20 Jul
Asistent Achizitii Legume & Fructe - Depozit Popesti Leor...
BUCURESTI ROMANIA Popesti

Postat la: 19-07-2016 Responsabilitati Procura toate documentele necesare agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor; Urmareste si actualizeaza datele in Artemis (date privind furnizorii, preturi, promotii, articole, etc); Relationeaza cu furnizorii atunci cand este nevoie; Rezolva probleme zilnice operationale cu magazinele si cu depozitul; Pregateste

toata informatia necesara pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, cifre si informatie stocata in excel; Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii; Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii; Colecteaza documentele logistice, introduce corect datele in Artemis, actualizeaza in mod continuu informatia in programul de gestiune; Raspunde la toate solicitarile venite atat din interiorul companiei (magazine, alte documente), cat si din citeste mai mult
Companie
MEGA IMAGE
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
19 Jul
Asistent Achizitii Legume & Fructe - Depozit Popesti Leordeni
Bucuresti Popesti

Candidatul ideal Procura toate documentele necesare agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor;Urmareste si actualizeaza datele in Artemis (date privind furnizorii, preturi, promotii, articole, etc);Relationeaza cu furnizorii atunci cand este nevoie;Rezolva probleme zilnice operationale cu magazinele si cu depozitul;Pregateste toata informatia necesara

pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, cifre si informatie stocata in excel;Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii;Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii;Colecteaza documentele logistice, introduce corect datele in Artemis, actualizeaza in mod continuu informatia in programul de gestiune;Raspunde la toate solicitarile venite atat din interiorul companiei (magazine, alte documente), cat si din exteriorul acesteia (furnizori), citeste mai mult
Companie
Mega Image
Categoria jobului
Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
25Jul
19 Jul
Asistent Achizitii
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 18-07-2016 Responsabilitati Procura toate documentele necesare agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor; Urmareste si actualizeaza datele in Artemis (date privind furnizorii, preturi, promotii, articole, etc); Relationeaza cu furnizorii atunci cand este nevoie; Rezolva probleme zilnice operationale cu magazinele si cu depozitul; Pregateste

toata informatia necesara pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, cifre si informatie stocata in excel; Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii; Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii; Colecteaza documentele logistice, introduce corect datele in Artemis, actualizeaza in mod continuu informatia in programul de gestiune; Raspunde la toate solicitarile venite atat din interiorul companiei (magazine, alte documente), cat si din citeste mai mult
Companie
MEGA IMAGE
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
15 Jul
Asistent Manager – Cabinet Presedinte
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 24-06-2016 Responsabilitati • Organizarea agendei Presedintelui; • Participarea la sedintele de lucru/intalniri si intocmirea minutei intalnirii; • Asigurarea de traduceri in cadrul intalnirilor sau traduceri ale documentelor; • Redactarea si urmarirea corespondentei de protocol; • Redactare de rapoarte necesare Presedintelui; • Organizarea intalnirilor de lucru,

sedinte, etc; • Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hotel, bilete de avion, etc); • Pastrarea confidentialitatii informatiilor de serviciu; • Pregatirea documentelor pentru diverse proiecte aflate in derulare; Cerinte • Studii superioare absolvite; • Experienta pe o pozitie similara – minim 3 ani; • Cunostinte de operare PC (MS Office, Outlook – email, agenda)- nivel utilizator avansat; • Cunostinte de limba engleza – nivel avansat; • Cunostinte a doua limba straina – constituie avantaj; • Aptitudini foarte bune de organizare; • Capacitatea de a ierarhiza si citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
16 Jul
Asistent evaluator
Bucuresti

Candidatul ideal Abilitati de analiza si sintetiza Cunostiinte bune de MS Office(Word, Excel, Powerpoint) Cunostiinte foarte bune ale limbii engleze (scris si vorbit) Persoana ordonata, implicata profesional, dornica sa invete Carnet de conducere categoria B (constituie un avantaj) Descrierea jobului Participarea la activitati specifice intocmirii si editarii rapoartelor de evaluare pentru

proprietati imobiliare, bunuri mobile si intreprinderi Studii de piata Contactarea clientilor Activitati de secretariat Corectarea si traducerea de texte in lb romana si engleza *Activitatea se desfasoara in zona Calea Mosilor/ Pta Pache Protopopescu Descrierea companiei Societate noastra este membru corporativ ANEVAR si are ca obiect de activitate acordarea de consultanta în domeniul evaluarii de bunuri imobile, bunuri mobile si întreprinderi. Echipa noastrӑ este formatӑ din experti evaluatori autorizati, membri titulari si acreditati ai Asociatiei Nationale a Evaluatorilor Autorizati citeste mai mult
Companie
Logos Project S.R.L.
Categoria jobului
Audit / Consultanta Constructii / Instalatii Imobiliare Inginerie Constructii Finante Imobiliare Inginerie Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
07 Jul
Asistent manager - multinationala
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 06-07-2016 Responsabilitati - Intocmeste rapoarte pentru directorul general sau dep. vanzari - Ofera suport departamentului vanzari (gestionare contracte, licitatii) - Organizeaza agenda Directorului General - Monitorizeaza informatiile din presa ce prezinta interes pentru activitatea companiei (realizarea revistei presei) - Organizeaza evenimente si activitati de protocol -

Organizeaza intalnirile de afaceri si deplasarile interne/externe ale colegilor - Gestioneaza documentele primite si de expediat - Organizeaza activitati administrative din sediu (office) - Asigura back-up activitatilor colegilor din dept. Operational (in caz de urgente sau concedii de odihna) - Asigura suport activitatilor privind Procedurile de Mediu Cerinte Adecco Permanent Placement cauta pentru clientul sau, o companie multinationala: Asistent manager Candidatul ideal - Studii superioare; - Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj; - Cunostinte solide in utilizarea: Microsoft Office citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Serviciu Clienti Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
25 Jul
Asistent Manager
Bucuresti, Sectorul 1

ASISTENT MANAGER secretara, cu/fara experienta in domeniul imobiliar, cunostinte birotica, cunostinte PC (MS Office), social media, contabilitate primara, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, rezistenta la stres. Pachet salarial: bonusuri in functie de performante. Rugam seriozitate Asteptam cv-uri-le dvs. Selectia se face in baza anlizei cv-ul-ui.

Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
20 Jul
Amgajam secretara Locuri de munca » Personal administrativ - Contabilitate Bucuresti, Sectorul 4 Azi 00:36 Fara fotografii Angajez Asistent Manager
Bucuresti, Sectorul 4

S.C. angajam pentru activitate de birou ,secretariat(Asistent/asistenta Manager ),persoana serioasa,organizata ,abilitati de comunicare, cunostinte PC(word,excel,photo shop,point,office,platforme social media),contabilitate primara,aranjare dosare,actualizari indexari anunturi,call center ,resurse umane .Program de lucru de luni - vineri de la ora 11.00-19.00 . Cerem si oferim seriozitate .

Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jul
Asistent Manager
Bucuresti, Sectorul 1

ASISTENT MANAGER secretara, cu/fara experienta in domeniul imobiliar, cunostinte birotica, cunostinte PC (MS Office), social media, contabilitate primara, dinamica, spirit de echipa, bun organizator, rezistenta la stres. Pachet salarial: bonusuri in functie de performante. Rugam seriozitate Asteptam cv-uri-le dvs. Selectia se face in baza anlizei cv-ul-ui.

Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 11 locuri de munca ( asistent social ) in bucuresti , afisate in 2 pagini.