Joburi asistent social sau psihopedagog

Cauta in 23 locuri de munca asistent social sau psihopedagog in 2016

11 Aug
EDUCATOR / ASISTENT SOCIAL / PEDAGAOG
Brasov Codlea Ghimbav Sacele

Criterii de selectie  Peste 1 luna experienta in ONG / Voluntariat Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Persoana eligibila pentru postul de educator: - sunteti educator, asistent social sau aveti alta meserie din domeniul pedagogic (invatator, profesor,etc ) -cunoasteti limba germane scris si vorbit -aveti motivatie puternica pentru lucrul cu copiii si adolescentii -aveti experienta practica in ingrijirea si educarea copiilor -aveti disponibilitate pentru programul de permanenta in schimburi -posedati empatie, rezistenta, calm si echilibru -aveti spirit de initiativa, adaptabilitate -aveti abilitati gospodaresti - doriti sa lucrati in slujba copiilor in dificultate, compensata de un salariu adecvat postului si profilului caritabil al organizatiei precum si al formarii profesionale. citeste mai mult
Companie
FUNDATIA SCHOTTENER SERVICII SOCIALE
Categoria jobului
ONG / Voluntariat Ong
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
24 Aug
Asistent Achizitii
Ploiesti ROMANIA

Postat la: 23-08-2016 Responsabilitati - Culege si analizeaza datele interne si externe pentru a pregati actiunile Managerului de achizitii; - Intocmeste cereri de oferta si comenzi catre furnizori; - Realizeaza listarea/delistarea de produse, modificarile de preturi ale produselor din sistem; - Urmareste stadiul comenzilor si al cererilor de oferta; - Verifica informatiile continute de

cataloagele furnizorilor; - Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de Managerului de achizitii. Cerinte Adecco Permanent Placement cauta pentru clientul sau un Asistent Achizitii. Profilul candidatului: - Studii superioare finalizate (avantaj profil tehnic sau economic); - Abilitati de negociere si comunicare; - Cunostinte utilizare Pachet MS Office; - Abilitati de lucru in echipa; - Cunostinte avansate de limba engleza; - Persoana comunicativa, dinamica, organizata, cu initiativa si interes pentru autodezvoltare. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL Romania, Bucuresti, sector 1, citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
21 Aug
Asistent(a)
STRAINATATE

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Araba, Engleza, Romana Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Ne dorim ,sa gasim un coleg sau colega – pe functia de asistent(a) – care sa coordoneze termenele pentru instantele de judecata internationale. Dorim o persoana cu mintea deschisa, cu spirit de aventura, dar cu piciarele pe pamant, care intelege ca “nu tot ce zboara se mananca” .Dorim sa vorbim cu el, perfect, in limba Engleza si in Romana. Sa poate traduce din Romana in Engleza si vice versa. Sa ne fie de ajutor in sistemele de social media, in domenii economice si juridice. Sa aiba o pregatire universitara.Sa aiba o prezenta decenta, un spirit de observatie dezvoltat, o inteligenta nativa si o capacitate de adaptare rapida.Sa fie disponibil de a calatori. Postul este in citeste mai mult
Companie
Awdi Group
Categoria jobului
Audit / Consultanta Juridic Office / Back-office / Secretariat Publicitate Relatii publice Finante Secretariat Publicitate Juridic
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
24Aug
20 Aug
Asistent Achizitii Legume Fructe
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-08-2016 Responsabilitati Procura toate documentele necesare agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor; Urmareste si actualizeaza datele in Artemis (date privind furnizorii, preturi, promotii, articole, etc); Relationeaza cu furnizorii atunci cand este nevoie; Rezolva probleme zilnice operationale cu magazinele si cu depozitul; Pregateste

toata informatia necesara pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, cifre si informatie stocata in excel; Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii; Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii; Colecteaza documentele logistice, introduce corect datele in Artemis, actualizeaza in mod continuu informatia in programul de gestiune; Raspunde la toate solicitarile venite atat din interiorul companiei (magazine, alte documente), cat si din citeste mai mult
Companie
MEGA IMAGE
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
20 Aug
Asistent Manager (Front desk Officer)
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-08-2016 Responsabilitati Pentru departamentul Administrativ cautam o persoana care sa ocupe pozitia de Asistent Manager – Receptie Sediul central.

Responsabilitati: • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; • preluarea si directionarea apelurilor telefonice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea corespondentei companiei; • Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; • Primirea si preluarea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din interiorul companiei; • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei, inclusiv in cazul delegatiilor; • Asigurarea protocolului pentru diverse intalniri, evenimente; • Actualizarea bazei de date documente; • Elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management. Cerinte • Studii superioare finalizate; • Experienta intr-o pozitie similara (secretariat/ receptie) reprezinta un avantaj; • Cunostinte solide de limba engleza citeste mai mult
Companie
MEGA IMAGE
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
16 Aug
Asistent Manager (Front desk Officer)
Bucuresti

Candidatul ideal Studii superioare finalizate; • Experienta intr-o pozitie similara (secretariat/ receptie) reprezinta un avantaj; • Cunostinte solide de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat; • Cunostinte operare PC MS Office (Word, Excel, Power Point) – nivel mediu; • Excelente abilitati de comunicare si relationare, lucru in echipa; • Abilitati de

organizare si planificare; • Atitudine proactiva, dinamism, atentie distributiva. Descrierea jobului Pentru departamentul Administrativ cautam o persoana care sa ocupe pozitia de Asistent Manager – Receptie Sediul central. Responsabilitati: • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; • Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea corespondentei companiei; • Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; • Primirea si preluarea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din citeste mai mult
Companie
Mega Image
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
11 Aug
Asistent Marketing
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Marketing Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal • Experienta profesionala in marketing, campanii publicitare, proiecte de comunicare sau project management• Cunostinte foarte bune de limba engleza - scris si vorbit (limba germana constituie avantaj)• Atentie la detalii, abilitate de gestionare simultana a proiectelor multiple cu termen strans • Intelegere rapida, abilitati de comunicare• Flexibilitate, capacitate ridicata de munca, persoana proactiva si organizata• Cunostinte foarte bune PC (MS Office - Power Point, Word, Excel) Descrierea jobului In calitate de Asistent in cadrul departamentului Marketing va veti ocupa de administrarea diverselor proiecte in cadrul departamentului, de urmarirea acestora si a campaniilor, precum citeste mai mult
Companie
KAUFLAND ROMANIA S.C.S.
Categoria jobului
Marketing Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
17 Aug
SEF DEPARTAMENT MARFURI ALIMENTARE SI NEALIMENTARE ( ASISTENT ) - ECHIPA SHOP & GO
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal - Experienta anterioara (retail, domeniul alimentar) - conditie obligatorie; - Experienta anterioara în coordonarea unei echipe - minim 1 an; - Studii medii finalizate; - Cunostinte operare PC, MS Office (Excel, Word) - nivel mediu; - Cunostinte limba engleza nivel mediu; - Excelente abilitati de comunicare, organizare, coordonare; - Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate; - Responsabilitate si corectitudine; - Rezistenta la program prelungit/flexibil, dar nu program fix; - Capacitatea de solutionare a problemelor în conditii de stres; - Dorinta de a învata si a se dezvolta profesional; - Posibilitate de deplasare în provincie. Descrierea jobului citeste mai mult
Companie
Mega Image
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Alimentatie / HoReCa Vanzari Vanzari Logistica Horeca Industrie alimentara Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
10 Aug
Asistent Achizitii Legume & Fructe - Depozit Popesti Leor...
BUCURESTI ROMANIA Popesti

Postat la: 19-07-2016 Responsabilitati Procura toate documentele necesare agentului contractari si achizitii: fise de produs, date logistice, fise de furnizor; Urmareste si actualizeaza datele in Artemis (date privind furnizorii, preturi, promotii, articole, etc); Relationeaza cu furnizorii atunci cand este nevoie; Rezolva probleme zilnice operationale cu magazinele si cu depozitul; Pregateste

toata informatia necesara pentru intalnirile in care au loc negocieri: documente, cifre si informatie stocata in excel; Pregateste sedintele de buying (studii, comparatii de pret, planograme, etc) impreuna cu agentul contractari si achizitii; Verifica si analizeaza comparatia de preturi si actioneaza cu aprobarea agentului contractari si achizitii; Colecteaza documentele logistice, introduce corect datele in Artemis, actualizeaza in mod continuu informatia in programul de gestiune; Raspunde la toate solicitarile venite atat din interiorul companiei (magazine, alte documente), cat si din citeste mai mult
Companie
MEGA IMAGE
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
09 Aug
MANAGER DIVIZIE ONLINE, OPERATIONAL SI SOCIAL MEDIA / ASISTENT MANAGER
Bucuresti

Candidatul ideal -Abilitati de comunicare si organizare -persoana dinamica, activa, rezistenta la stres -capacitate de sinteza si analiza -cunostinte de limba engleza -operare calculator programe de gestiune -cunostiinte contabilitate primara -capacitate mare de munca -bune cunostiinte operare calculator -disponibilitate program flexibil si prelungit Descrierea jobului Asistenta Directorului

General Abilitati de comunicare Preia comenzile online si le urmareste pana la incasarea banilor -Monitorizeaza,updateaza si urmareste sistemul informatic de gestiune,existenta etichetelor cu coduri de bare,efectuarea periodica a inventarelor. -capacitate foarte buna de organizare, de respectare a termenelor limita -persoana dinamica, activa, rezistenta la stres -capacitate de sinteza si analiza -cunostinte de limba engleza -operare calculator -urmarirea periodica a stocurilor din magazine si depozit si reaprovizionarea magazinelor -receptionarea marfurilor,adaugarea de etichete cu coduri de bare citeste mai mult
Companie
GHERASOS
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 23 locuri de munca ( asistent social sau psihopedagog ) , afisate in 3 pagini.