Joburi anuntul de la a la z

Cauta in 49 locuri de munca anuntul de la a la z in 2016

20 Sep
CABINET DE AVOCAT TONEL POP recruteaza avocati stagiari& definitivi si studenti la drept pentru colaborare.
Bucuresti

Candidatul ideal – membru în Baroul Bucuresti (traditional-legal) sau student/a la drept – cunostinte juridice-teoretice temeinice; – dorinta de a învata si de a se perfectiona, capacitatea de a gândi si actiona responsabil; – abilitati în operare PC si redactarea de acte/documente juridice; – abilitati în vederea documentarii juridice;

– abilitati de comunicare, exprimare coerenta si corecta, atât verbal, cât si în scris in limba romana; –integritate profesionala; Descrierea jobului –Se ofera indrumare profesionala de elita pentru toate domeniile de drept; –Sediu ultracentral langa Palatul de Justitie; –Conditii de munca-colaborare occidentale; –Conditiile de remuneratie in functie de situatie Descrierea companiei CABINET DE AVOCAT TONEL POP recruteaza avocati stagiari& definitivi si studenti la drept pentru colaborare. Candidatii interesati pot trimite CV-ul eventual citeste mai mult
Companie
Cabinet de Avocat Tonel Pop
Categoria jobului
Juridic Juridic
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
15 Sep
Operator baza de date
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Pe langa cerintele obligatorii din descrierea postului, candidatul ideal trebuie sa detina si urmatoarele aptitudini si trasaturi de caracter: - aptitudine generala de invatare si comunicare - bune aptitudini de calcul si de a lucra cu documente - bun spirit organizatoric si punctualitate - atentie concentrata si distributiva, memorie vizuala - aptitudini de comunicare si buna capacitate de a lucra cu oamenii - atitudine deschisa si pozitiva Descrierea jobului Responsabilitati: - Asigura mentinerea bazei de date - Introduce / modifica articolele din baza de date - Efectueaza raportari privind situatia bazei de date si modificarile aferente - Asigura miscarea articolelor din componenta bazei de date citeste mai mult
Companie
SC Parfumerie Douglas SRL
Categoria jobului
Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
21 Sep
CONTABIL ECONOMIST
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Esti persoana potrivita pentru a ni te alatura daca:Esti absolvent al Facultatii de Contabilitate si Informatica de GestiuneAi cunostinte bune de contabilitate financiara si de fiscalitateAi o experienta de cel putin doi ani in domeniul contabilitatiiAi fie experienta fie abilitatile necesare pentru a gestiona un portofoliu de clientiCunosti limba engleza la nivel avansatAi cunostinte bune de operare ȋn Word si ExcelEsti o persoana organizata, responsabila, pozitiva si prietenoasaIti doresti sa te dezvolti in domeniul financiar-contabil Descrierea jobului Ce vei face aici:Vei gestiona un portofoliu de clienti si te vei ocupa de activitati precum:- Contabilitate financiara si de gestiune pana la citeste mai mult
Companie
Accountess Profile
Categoria jobului
Financiar / Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
27Sep
26 Sep
Analist relatii clienti
Cluj-Napoca

Ce oferim: -Salar fix; -Oportunitati de invatare si dezvoltare; -Posibilitatea de avansare; -Buna dispozitie alaturi de colege super! Ce asteptam de la tine: -Sa fii organizata si sa pui accent pe detalii; -Sa cunosti Microsoft Office (in special: Word, Excel, Powerpoint); -Sa iti placa sa vorbesti cu clientii, deoarece vei face asta in fiecare zi, atat telefonic cat si la atelier; -Sa iti

placa distractia deoarece noi nu acceptam negativitatea in firma noastra! :) Responsabilitati: -Preluarea si confirmarea comenzilor online si telefonice (mentinerea legaturilor cu clientii); -Impachetarea coletelor si trimiterea acestora; -Preluarea clientilor de la atelier; -Verificarea stocului si gestionarea acestuia; -Mentinerea relatiilor cu furnizorii; Daca simti ca ti se potriveste, ce trebuie sa faci pentru a veni la un interviu cu noi? Adauga CV-ului tau o poza recenta cu tine. Data limita de depunere a CV-ului: 1 octombrie 2016. Oferta salariala se va stabili in urma interviului, nu citeste mai mult
Companie
SC FELICITY STORE SRL-D
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
22 Sep
Broker de Asigurare
Sibiu

Companie nationala – broker de asigurare - cautam persoane care doresc sa obtina venituri suplimentare. Daca esti in cautarea unui loc de munca sau doresti sa lucrezi in timpul liber pentru suplimentarea veniturilor, trimite un cv.

Iti oferim: - Acces gratuit la o platforma performanta de emitere online a politelor de asigurare - Sprijin permanent in dezvoltarea afacerii; - Program de lucru flexibil. Se acorda comisioane atractive in functie de vanzari, prime, bonusuri in bani, obiecte si excursii, training de specialitate, posibilitatea de promovare in cariera. Oferim posibilitatea obtinerii codului RAF recunoscut la nivel national de catre CSA. CERINTE MINIME: cel putin absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat; dorinta de a lucra in mediu financiar; aptitudini de comunicare; dorinta de perfectionare profesionala; perseverenta. Ce trebuie sa faci? Incheiere contracte asigurari de Non Life (RCA, Casco, Locuinte- facultative si obligatorii, etc) Life (de Viata, Sanatate, citeste mai mult
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
07 Sep
Junior & Senior Recruiter
Timisoara

Candidatul ideal Ne dezvoltam departamentul de resurse umane si avem nevoie de oameni pasionati de HR.Avem nevoie pentru inceput de un Junior Rercuiter si de un Senior Recruiter: Ca si cerinte de baza ar fi:- Studii superioare absolvite (stiinte sociale);- Experienta de minim 2 ani in domeniul recrutarii si selectiei de personal;- Structura personala dinamica, atitudine pro activa, excelente

abilitati de comunicare;- Atentie crescuta la detalii si spirit de observatie;- Spirit de echipa dezvoltat;- Bune abilitati de operare PC;- Permis de conducere categ. B si disponibilitate la deplasari in tara;- OBLIGATORIU: DOMICILIUL / RESEDINTA IN TIMISOARA. Printre responsabilitati putem enumera:- Coordoneaza si desfasoara programul si strategia de recrutare si selectie a resurselor umane;- Realizeaza profilul postului pentru care urmeaza sa recruteze si sa selectioneze personal;- Concepe anuntul de angajare pe care urmeaza sa-l publice in mediile pe care le considera oportune si productive;- citeste mai mult
Companie
Casa Rusu
Categoria jobului
Resurse umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
19 Sep
Persoana contabilitate la TIR
Pitesti

Angajam fata sau baiat cunoscatoare ,sa lucreze transportul de marfa international : -Intocmire deconturii la sosirea din cursa a soferului, -evidenta primara in transport international marfa cunoscator: -Intocmire deconturii -calcularea cheltuelilor facute pe cursa, -verificarea facturilor, -verificare trasea efectuta corect de catre soferi, -operatiuni contabilitate primara, -operatiuni pe

calculator, -foi de parcurs, -geografie, -limba straina. -Trimiteti C.V-ul sau mesaj cu o scurta prezentare si date de contact la rubrica "Trimite mesaj" din anuntul postat. -Rugam aplicati numai daca ati lucrat in domeniu sau aveti notiuni privind transportul de marfa international
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
20 Sep
DIRECTOR GENERAL AL SOCIETATII NATIONALE PLAFAR S.A.
Bucuresti

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Engleza Peste 5 ani experienta in Management, Marketing, Administrativ / Logistica, Vanzari Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal CRITERII DE RECRUTARE SI SELECTARE In cadrul procesului de recrutare si selectare a directorului general pot depune candidaturi persoane fizice romane sau straine. Criterii de recrutare si selectare, necesar a fi îndeplinite cumulativ - Minim 10 ani experienta profesionala, dintre care minim 5 ani în functii de conducere în companii/societati cu cifra de afaceria anuala de minim EUR 1 milion sau care au cel putin 50 de angajati. - Absolvent(a) de studii superioare; - Cunoasterea limbii române Criterii specifice care constituie avantaj: - Experienta de management relevanta în citeste mai mult
Companie
S.N. Plafar SA
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Management Marketing Vanzari Vanzari Logistica Administratie Management Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
27 Sep
Reprezentant vanzari echipamente electrice
Cluj-Napoca

Candidatul ideal Esti o persoana dinamica, dornica de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru placut si provocator? Daca si cele de mai jos fac parte din profilul tau, atunci aplica la anuntul nostru! - studii medii sau superioare in domeniul Electrotehnic sau similar;- capacitate de analiza si sinteza;- abilitati de comunicare si negociere cu o atitudine pozitiva, spirit de echipa,

disciplina si perseverenta;- spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta, initiative;- proactivitate in relatia cu clientii si colegii;- motivare, determinare, orientarea catre obtinerea de rezultate;- capacitate si dorinta de invatare si perfectionare;- experienta in domeniu. Descrierea jobului Responsabilitati:- mentine si dezvolta portofoliul de clienti al companiei;- promoveaza produsele din portofoliu, urmarind extinderea acestuia in colaborarea cu partenerii;- urmareste si abordeaza proiectele specifice, obtinand informatiile necesare in vederea ofertarii;- asigura livrarea citeste mai mult
Companie
PROMELEK XXI SA.
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
18 Sep
JOB after Training GRATUIT Service Desk, Iasi
Iasi,

Descrierea companiei InITinvest Consulting este companie romaneasca cu capital privat, ce ofera servicii de consultanta si training pentru afaceri, atat pentru mediul privat, cat si pentru cel public. Punem accent pe expertiza acumulata in domeniul dezvoltarii afacerilor, precum si parteneriate strategice cu experti din mediile de interes pentru piata serviciilor pe care le oferim.

Incepand cu februarie 2016 dorim sa ne marim echipa, asteptandu-te cu entuziasm sa ni te alaturi! Descrierea postului Gasiti cele mai importante informatii pe site-ul programului: www.justgetit.ro. Pentru ca iti place si esti sigur ca doresti sa ai o cariera in domeniul IT, dar specialitatea ta nu iti ofera posibilitatea de a trimite CV-ul la o companie IT, pachetul de servicii integrate oferite de compania noastra te ajuta sa iti atingi scopul. Iata ce contine pachetul de servicii integrate: - Evaluare psihologica initiala si a abilitatilor tehnice si de soft skills - Pregatirea tehnica pentru domeniul citeste mai mult
Companie
Initinvest Consulting
Categoria jobului
IT Hardware IT Software Relatii cu publicul Software Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 49 locuri de munca ( anuntul de la a la z ) , afisate in 5 pagini.