Joburi agent interventie

Cauta in 156 locuri de munca agent interventie in 2016

27 Jul
Agent interventie
Bucuresti, Sectorul 1

S.C. ALARM SYSTEMS S.R.L. Angajeaza agent interventie cu atestat, domiciliul stabil in Bucuresti. Interviurile se sustin la sediul societatii din Cal. Dorobantilor Nr. 134-138 bl.11 Sc.1 Ap.1 Int. K497; de luni pana vineri intre orele 14:30 -16:00 .

S.C. ALARM SYSTEMS S.R.L. Angajeaza agent interventie cu atestat, domiciliul stabil in Bucuresti. Interviurile se sustin la sediul societatii din Cal. Dorobantilor Nr. 134-138 bl.11 Sc.1 Ap.1 Int. K497; de luni pana vineri intre orele 14:30 -16:00
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
11 Jul
AGENT INTERVENTIE
Iasi

Candidatul ideal Profilul candidatului: - studii medii; - calificat in meseria de Agent Securitate; - atestat profesional eliberat de Politie; - apt medical si avizat psihologic; - fara antecedente penale pentru infractiuni comise cu intentie; - aptitudini fizice corespunzatoare, seriozitate, fermitate, disciplina - OBLIGATORIU : permis conducere categoria B, minim doi ani vechime - aptitudini

fizice corespunzatoare Descrierea jobului Responsabilitati: - executa misiunile de interventie conform solicitarilor, cu respectarea procedurilor - respecta punctele de stationare - cunoaste si se ingrijeste de starea auto din dotare - raspunde pentru executarea unui serviciu de interventie de calitate Descrierea companiei G4S este cea mai mare companie din lume care furnizeaza o gama completa de produse, servicii si solutii integrate de securitate. G4S este cel mai mare angajator cotat la Bursa de Valori din Londra si listat, de asemenea, la Bursa de Valori din Copenhaga. G4S desfasoara citeste mai mult
Companie
SC G4S SECURE SOLUTIONS SRL - PUNCT DE LUCRU IASI
Categoria jobului
Paza si protectie / Militar Paza si protectie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jul
Agent Call Center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 05-07-2016 Responsabilitati Ofera suport clientilor, preia solicitarile lor si introduce in baza de date informatiile. Activitatea se desfasora in departamentul de call center, la casca. Cerinte Cauti un job pentru perioada vacantei de vara? Lugera angajeaza Agenti call center pentru cel mai mare retailer online.

Beneficii Oferite Oferta: 550 lei net pentru 4 ore / zi + tichete de masa. Disponibilitate: imediata. Locatia: zona Pipera, se asigura transport de la statia de metrou Pipera. Program de lucru: flexibil in intervalul 07:00 – 21:00, L-D, sunt 2 zile libere pe saptamana, la alegere. Descrierea firmei "...Lugera - The People Republic, can I help you? ...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera - The People Republic team in Romania. Like our colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and Slovakia, we are a bunch of dedicated, happy citeste mai mult
Companie
Lugera Makler SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28 Jul
Agent Vanzari
Botosani ROMANIA

Postat la: 07-07-2016 Responsabilitati Pentru clientul nostru, o companie ce activeaza in domeniul producerii si comercializarii de materiale de constructii, angajam Agent Vanzari! Responsabilitati: Negociaza contractele si raspunde pentru corecta executare a acestora si a acordurilor incheiate cu clientii din portofoliu; Urmareste incasarea creantelor ; Urmareste atragerea permanenta de noi

clienti; Urmareste realizarea planului de vanzari lunar si anual stabilit; Stabileste si dezvolta o relatie profesionala cu clientii externi si interni ai organizatiei; Intocmeste periodic materiale de sinteza ( rapoarte, statisticii ) si de prezentare ( bugete estimative ); Acorda asistenta tehnica si comerciala clientilor si potentialilor clienti; Participa activ la sedinte interne si colective impreuna cu clientii si partenerii. Cerinte Experienta minim 1 an pe o pozite similara; Permis conducere categoria B; Cunostinte operare PC; Studii superioare; Limba engleza - reprezinta avantaj. citeste mai mult
Companie
Lugera Makler SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
31Jul
27 Jul
Agent Relatii Clienti Coca Cola
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 05-07-2016 Responsabilitati Preluarea reclamatiilor de la clienti si verificarea autenticitatii acestora (se verifica identitatea clientilor, se noteaza defectiunea); Mentinerea si urmarirea nivelului de multumire a clientilor; Raportari privind atingerea obiectivelor.

Cerinte Bune abilitati de comunicare si relationare; Bune abilitati de rezolvare a problemelor; Atitudine orientata catre clienti; Proactivitate; Dinamism; Adaptabilitate. Engleza - nivel mediu (nivelul avansat constituie avantaj); Excel - nivel mediu. Descrierea firmei "...Lugera - The People Republic, can I help you? ...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera - The People Republic team in Romania. Like our colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and Slovakia, we are a bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your citeste mai mult
Companie
Lugera Makler SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
18 Jul
Customer Support Agent
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal For one of our clients, one of the biggest players in the gaming industry, we are looking for a Customer Support Agent. Fluency in English; Previous technical support experience required; Experience of handling customer complaints and escalations preferred; Supervisory or management experience would be beneficial; Good knowledge of client’s range of products; Excellent communication and time management skills; Ability to work with minimum supervision and under pressure; Highly motivated. Descrierea jobului Assisting the Customer Support Representatives; Handling escalated tickets, account issues, code problems; Assisting and deputising the Team Leader; Troubleshooting and researching citeste mai mult
Companie
LUGERA & MAKLER SRL
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jul
AGENT / OPERATOR CALL CENTER
Bucuresti

Candidatul ideal Profilul candidatului-          Studii medii/ superioare- Vorbitor de limba engleza -          Persoana riguroasa, tenace, organizata -          Capacitate foarte buna de comunicare, relationare si concentrare-          Seriozitate-          Rezistenta la stres Descrierea jobului Postul vizeaza persoanele care sunt in

cautarea unui loc de munca permanent cu norma de lucru full time. Programul de lucru este in ture de zi si de noapte.Responsabilitati:- managementul apelurilor inbound si outbound- preluarea si programarea comenzilor de asistenta rutiera- mentinerea legaturii cu operatorii din teren- introducerea datelor in baza de date- intocmirea rapoartelor de activitateBeneficii: - salariu atractiv- posibilitati de formare a unei cariere in functie de performanta Descrierea companiei Lider in furnizarea serviciilor de asistenta rutiera pe plan national Millenium Assistance este prima societate de profil care citeste mai mult
Companie
MILLENNIUM ASSISTANCE SRL
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
19 Jul
Customer Support Agent
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 18-07-2016 Responsabilitati Assisting the Customer Support Representatives; Handling escalated tickets, account issues, code problems; Assisting and deputising the Team Leader; Troubleshooting and researching technical and gaming issues; Taking responsibility for developing own product knowledge for all client products; Assisting with development and delivering the training

programmes; Ensuring that client escalation procedures are adhered to; Researching new resolutions for addition to knowledge base; Managing contacts with customers to required quality standard; Providing coaching and feedback to Customer Support Representatives. Cerinte For one of our clients, one of the biggest players in the gaming industry, we are looking for a Customer Support Agent. Fluency in English; Previous technical support experience required; Experience of handling customer complaints and escalations preferred; Supervisory or management experience would be beneficial; Good knowledge of citeste mai mult
Companie
Lugera Makler SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
11 Jul
Agent colectare | Collection | Vodafone
Bucuresti

Candidatul ideal Daca eficienta, diplomatia si negocierea se numara printre atuurile tale, echipa de Colectare Debite din Vodafone va fi nerabdatoare sa te cunoasca. În portofoliul tau de calitati trebuie sa se mai regaseasca: luarea deciziilor atât în functie de nevoia clientului, cât si de nevoia companiei prin personalizarea apelurilor.

Când clientul întâmpina greutati în plata facturii tu vei fi acolo sa îl ajuti, sa îl asculti si sa îi creionezi un plan personalizat de rambursare. Managerul tau si echipele de suport te vor ajuta pas cu pas, te vor îndruma catre programele de training si planurile de dezvoltare care ti se potrivesc. O sa ai parte de o perioada de adaptare si învatare a unei game complexe de produse si servicii Vodafone care sa te ajute sa îi oferi clientului solutii eficiente. Însa dezvoltarea ta nu se opreste aici. Vei regasi, în timp, multiple oportunitati care sa citeste mai mult
Companie
LUGERA & MAKLER SRL
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Telecomunicatii Vanzari Vanzari Telecomunicatii Call center Marketing
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
12 Jul
Agent colectare | Collection | Vodafone
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 11-07-2016 Responsabilitati Daca eficienta, diplomatia si negocierea se numara printre atuurile tale, echipa de Colectare Debite din Vodafone va fi nerabdatoare sa te cunoasca. In portofoliul tau de calitati trebuie sa se mai regaseasca: luarea deciziilor atat in functie de nevoia clientului, cat si de nevoia companiei prin personalizarea apelurilor.

Cand clientul intampina greutati in plata facturii tu vei fi acolo sa il ajuti, sa il asculti si sa ii creionezi un plan personalizat de rambursare. Managerul tau si echipele de suport te vor ajuta pas cu pas, te vor indruma catre programele de training si planurile de dezvoltare care ti se potrivesc. O sa ai parte de o perioada de adaptare si invatare a unei game complexe de produse si servicii Vodafone care sa te ajute sa ii oferi clientului solutii eficiente. Insa dezvoltarea ta nu se opreste aici. Vei regasi, in timp, multiple oportunitati care sa raspunda aspiratiilor tale. Pe langa atitudinea pozitiva si dorinta citeste mai mult
Companie
Lugera Makler SRL
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 156 locuri de munca ( agent interventie ) , afisate in 16 pagini.