Joburi institutii publice

Cauta in 85 locuri de munca institutii publice in 2016

10Feb
30 Jan
Junior Advertising Agent – Departamentul de Comunicare si Relatii Publice
Bucuresti,

Descrierea companiei EXCON CONSULTANTA S.R.L. isi desfasoara activitatea in domeniul resurselor umane, fiind orientata in principal spre segmentul de selectie si plasare de personal catre clientii sai.

Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania. Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii. Serviciile noastre se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si persoane cu studii medii, cu diverse calificari) si au ca scop identificarea celei mai citeste mai mult
Companie
EXCON CONSULTANTA
Categoria jobului
Relatii cu publicul Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
09 Feb
Secretar General - asociatie non-profit
Cluj-Napoca, Cluj County, Romania

Kienbaum Executive Consultants recruteaza pentru Serviciul de Ajutor Maltez in Romania o persoana pentru rolul de Secretar General. Serviciul de Ajutor Maltez in Romania (SAMR) este o asociatie non-profit cu sediul central la Cluj-Napoca.

De 25 de ani, prin intermediul a 17 filiale si sucursale in tara, deruleaza programe in beneficiul celor aflati in nevoie – varstnici, bolnavi, persoane cu deficiente si alte grupuri vulnerabile. 1200 de voluntari se implica in mod constant pentru a-i ajuta sa duca o viata demna, fara distinctie de etnie, religie, sex sau apartenenta politica. Valorile crestine si principiile umanitare se afla la fundamentul actiunilor: Serviciul de Ajutor Maltez in Romania este purtatorul misiunii Ordinului Suveran de Malta, „Tuitio fidei et obsequium pauperum”, adica „Pastrarea credintei si ajutorarea nevoiasilor”. Atributii si responsabilitati Organizarea si conducerea activitatii structurii centrale, in departamentele (referatele, pozitiile citeste mai mult
Companie
Kienbaum Executive Consultants GMBH
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
09 Feb
Consultant in management
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-01-2016 Responsabilitati Cum ar trebui sa fie aceasta persoana ca sa fie si ea si noi multumiti de colaborare? 1. Experienta in elaborarea si implementarea sistemului de control intern managerial (OSGG 400/2015, OMFP 946/2005) – reprezinta un avantaj; 2. Experienta de lucru cu mediul de invatamant preuniversitar – reprezinta un avantaj; 3.

Cunoasterea cadrului legislativ al institutiilor publice din Romania; 4. Capacitate de organizare si planificare; 5. Livrarea rezultatelor agreate si respectarea in acest sens a deadline-urilor; 6. Interes fata de informatii noi si usurinta in asimilarea acestora; 7. Excelente abilitati de comunicare (orala & scrisa), prezentare si relationare; 8. Foarte bune abilitati de operare PC - Microsoft Office; 9. Integritatea sa fie caracteristica sa principala. Aceasta e valoarea noastra cea mai importanta si tinem neaparat sa avem aceeasi filosofie de viata; 10. Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invata, nu creste. Daca nu creste, citeste mai mult
Companie
SC VIVA ASIST SRL
Categoria jobului
Consultanta Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
09 Feb
Asistent Administrativ Platforma Logistica
Arad

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Franceza Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Cautam o persoana responsabila, cu spirit de initiativa si cu abilitati foarte bune de organizare pentru un proiect in plina dezvoltare in Arad. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de: - Experienta relevanta intr-un domeniu administrativ (preferabil Logistica/ Aprovizionare/ Platforme logistice/ Depozite/Retail/Productie) ;- Cunostinte de limba franceza – nivel minim B2;- Foarte bune abilitati de organizare si de lucru cu documente si indicatori numerici;- Cunostinte foarte bune in utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office (Excel prioritar) si SAP/COGNOS (reprezinta un avantaj);- Bune abilitati de comunicare (orala/ in scris) si capacitatea de a interactiona cu diverse citeste mai mult
Companie
Veo Worldwide Services
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Import - export Transport / Distributie Transport Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
10Feb
09 Feb
Coordonator contabilitate _R55511001150

Candidatul ideal:Lansam o provocare unei persoane capabile sa lucreze intr-un ritm alert, atenta la detalii, adaptabila, determinata si dornica sa ni se alature la sediul nostru din Iasi.

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:- Experienta relevanta in domeniul financiar - contabil de minimum 5 ani;- Experienta relevanta de 2- 3 ani in coordonarea si managementul de proximitate al unei echipe (minim 2-3 persoane);- Cunostinte de limba franceza - reprezinta un avantaj;- Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor;- Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;- Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate si atentie la detalii;- Orientare catre rezultate, echipa si client.Descrierea jobuluiCoordonatorul echipei de contabili juniori (si Responsabil portofoliu societati) va avea urmatoarele responsabilitati:- Analizeaza rezultatele echipei, pregateste si valideaza planninguri pentru membrii echipei, si se asigura de respectarea citeste mai mult
Companie
VEO WORLDWIDE SERVICES
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
09 Feb
Coordonator contabilitate
Iasi

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Romana Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Lansam o provocare unei persoane capabile sa lucreze intr-un ritm alert, atenta la detalii, adaptabila, determinata si dornica sa ni se alature la sediul nostru din Iasi. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de: - Experienta relevanta in domeniul financiar - contabil de minimum 5 ani;- Experienta relevanta de 2- 3 ani in coordonarea si managementul de proximitate al unei echipe (minim 2-3 persoane);- Cunostinte de limba franceza - reprezinta un avantaj;- Abilitati de comunicare, analiza si prelucrare a informatiilor;- Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;- Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate si atentie la detalii;- Orientare catre rezultate, echipa si citeste mai mult
Companie
Veo Worldwide Services
Categoria jobului
Audit / Consultanta Financiar / Contabilitate Management Finante Management Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
Agent Ofertare Bucuresti
Romania BUCURESTI

Titlu: Agent Ofertare Bucuresti Status: Activat Locuri disponibile: 1 Tara: Romania Orase: BUCURESTI Tip job: Full time Domeniu: Office jobs - Administrativ Office jobs - Back Office Office jobs - Secretariat Nivel cariera: Intermediar Descriere: Pentru clientul nostru, cel mai important furnizor de solutii pentru medicina de urgenta din tara, cautam Agent Ofertare.

Responsabilitati:Oferirea informatiilor telefonice sau prin email asupra serviciilor si produsele oferite;Preluarea comenzilor de la clienti (institutii publice sau private);Informarea clientilor cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie, oferte promotionale, etc;Inregistrarea cererile de oferte de la clienti in sistemul informatic intern;Redactarea si transmiterea clientilor ofertele tehnice si financiare;Urmarirea incasarilor in termen a sumelor datorate de catre clientii din portofoliu;Pregatirea ofertei tehnice pt licitatiile de echipamente medicale si consumabile la care participam;Intocmirea documentelor citeste mai mult
Companie
SC Lugera & Makler SRL
Categoria jobului
Office jobs - Administrativ Office jobs - Back Office Office jobs - Secretariat Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
04 Feb
Manager Sucursala - Cluj-Napoca
Cluj Napoca

Misiunea postuluiPlanifica, coordoneaza si ofera suport in desfasurarea tuturor operatiunilor/ activitatilor sucursalei si se ocupa de personalul acesteia, in scopul cresterii bazei de clienti a Bancii, a maximizarii profitabilitatii sucursalei, dezvoltarii afacerilor prin vanzari incrucisate (cross-selling) si asigurarii unui nivel ridicat al satisfactiei si retentiei clientilor.

Responsabilitati- Coordoneaza toate operatiunile sucursalei, astfel incat sa asigure indeplinirea obiectivelor zilnice, saptamanale, lunare, trimestriale si anuale si implementarea cu succes a oricarei campanii de vanzari;- Efectueaza deplasari in afara sucursalei in timpul programului de lucru, in vederea identificarii de clienti, promovarii ofertei bancii in institutii publice/sedii de firme sau centre comerciale si vanzarii de produse si servicii ale Bancii;- Coordoneaza si participa la promovarea tuturor produselor si serviciilor retail, prin intalnirea cu clientii semnificativi;- Coordoneaza servirea citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Feb
Agent de vanzari
Pitesti

Candidatul ideal - Persoana cu initiativa si autoritate, orientata catre obtinerea de rezultate; - Abilitati de planificare si organizare; - Inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza); - Abilitati excelente de comunicare, persuasiune si negociere; - Disponibilitate de învatare continua, flexibilitate si deschidere la nou; - Capacitate de a prelucra informatiile,

de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali; - Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; - Flexibilitate si responsabilitate profesionala, loialitate; - Orientare catre client; - Cunostinte utilizare PC: Windows, MS Office (Excel); - Experienta in activitati care implica lucrul in relatii cu clientii, in comert sau distributie de echipamente electrice constituie un avantaj. Descrierea jobului - Promovarea produselor firmei; - Administrarea si dezvoltarea citeste mai mult
Companie
Biotricity Power
Categoria jobului
Inginerie Vanzari Vanzari Inginerie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
08 Feb
AGENT VANZARI
Bucuresti Giurgiu

Candidatul ideal -orientat spre rezultate-ambitios-motivat Descrierea jobului - Mentinerea relatiei cu clientii pe perioada derularii creditului in vederea acordarii unei asistente de specialitate complete.

- Activitate bazata pe vanzari directe si consultanta in companii si institutii publice pentru identificarea potentialilor clienti; - Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul bancii prin prezentari directe, individuale sau de grup organizate la sediul potentialilor clienti; - Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare depunerii spre aprobare a dosarelor de credit; Beneficii:- Cel mai generos sistem de comisionare de pe piata bancara ; - Flexibilitate si deduceri in regim PFA;SRL - Training oferit de companie; - Posibilitatea avansarii in urma rezultatelor; - Recunosterea meritelor prin organizarea de concursuri lunare, trimestriale. Descrierea companiei CONSULTANTA FINANCIARA
Companie
ZGAF CONSULT SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 85 locuri de munca ( institutii publice ) , afisate in 9 pagini.