Joburi institutii publice

Cauta in 545 locuri de munca institutii publice in 2015

01Mar
25 Feb
consilier institutii publice
TIMIS

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul consilier institutii publice in TIMIS este 1 posturi Contract de munca pe perioada determinata cu norma intreaga Cod intern Job: 36/02/1150002069/2 Contact : Timisoara, Str. Republicii Nr. 21 Tel. 0256/294231, e-mail : tm_lmv@tm.anofm.ro .

Numar locuri de munca disponibile pentru jobul consilier institutii publice in TIMIS este 1 posturi Contract de munca pe perioada determinata cu norma intreaga Cod intern Job: 36/02/1150002069/2 Contact : Timisoara, Str. Republicii Nr. 21 Tel. 0256/294231, e-mail : tm_lmv@tm.anofm.ro
Sursa jobului
www.anofm.ro
Aplica la job Detalii job
28 Feb
Junior Advertising Agent – Departamentul de Comunicare si Relatii Publice
Bucuresti,

Descrierea companiei EXCON CONSULTANTA S.R.L. isi desfasoara activitatea in domeniul resurselor umane, fiind orientata in principal spre segmentul de selectie si plasare de personal catre clientii sai.

Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania. Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii. Serviciile noastre se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si persoane cu studii medii, cu diverse calificari) si au ca scop identificarea celei mai citeste mai mult
Companie
EXCON CONSULTANTA
Categoria jobului
Relatii cu publicul Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
28 Feb
SOCICOLOG
Cluj-Napoca,

Descrierea companiei CRCA a fost infiintata pentru a promova spiritul civic, educatia, cultura si responsabilitatea in toate mediile profesionale din Romania, facilitarea accesului la educatie si pe piata muncii a tuturor categoriilor de persoane in mod egal si nediscriminatoriu si pentru a acorda sprijinul necesar tuturor organizatiilor si persoanelor interesate de implicarea in activitati

civice. Scopul asociatiei este definit pentru a veni in sprijinul si a crea o platforma pentru sustinerea integrarii in Uniunea Europeana si atingerea obiectivelor asumata prin strategiile europene. Descrierea postului Centrul de Resurse pentru Cetatenie Activa angajeaza in Cluj-Napoca SOCIOLOG in cadrul proiectului “Egalitate reala, nu conceptuala!”. Durata colaborarii va fi de aproximativ 4 luni. Persoana angajata va face parte dintr-o echipa care va avea ca obiectiv elaborarea unui studiu privind segregarea bazata pe gen existenta pe piata muncii din regiunea Nord-Vest. Obiectivul citeste mai mult
Companie
Centrul de Resurse pentru Cetatenie Activa (C
Categoria jobului
Cercetare Statistica / Matematica Cercetare de piata
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
01Mar
27 Feb
Șef serviciu
Brasov

Șef serviciu Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Brasov 26 februarie 2015 Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante, de sef serviciu – Serviciul contabilitate-salarizare din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Brasov.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare. Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice; vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 2 ani. Concursul se va organiza conform calendarului urmator: 30 citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
27 Feb
Inspectori de specialitate, auditor si sef birou
Bucuresti

Inspectori de specialitate, auditor si sef birou Autoritatea Nationala pentru Calificari 25 februarie 2015 Autoritatea Nationala pentru Calificari organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie/conducere vacante, dupa cum urmeaza: Serviciul Asigurarea Calitatii – Control: inspector de specialitate gradul IA (1 post) inspector

de specialitate gradul II (1 post) Audit : auditor (1 post) Biroul Juridic, Resurse Umane, Administrativ – Achizitii: sef birou (1 post) Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare: a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania; b) cunoaste limba romana, citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
19 Feb
Casier
Bacau

Casier Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Zemes 18 februarie 2015 Unitatea Administrativ Teritoriala Comuna Zemes, Judetul Bacau organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale vacanta, de casier, in cadrul Serviciului de Alimentare cu Apa si Canalizare.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare: a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania; b) cunoaste limba romana, scris si vorbit; c) are varsta minima reglementata de prevederile legale; d) are capacitate deplina de exercitiu; e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
24 Feb
Manipulant materiale reciclabile
Tirgu-Mures

LiceuDetalii Companie:Sempeco Recycling efectueaza servicii de colectare selectiva pentru societati si institutii publice, ce a inceput activitatea in anul 2010, cu clienti in judetele Cluj, Tg Mures, Bistrita, Alba. Colectam hartie, carton, folie, materiale plastice pe care le selectam, balotam si trimitem reciclatorilor din tara.

Avem de asemenea ca activitate si colectarea deseurilor feroase si neferoase. Oferim consultanta in mod gratuit pentru cea mai buna solutie disponibila societatii d-voastra in domeniul reciclarii.
Companie
Sempeco Recycling
Categoria jobului
Altele Achizitii/Logistica Logistica Altele
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
jobs.bizoo.ro
Aplica la job Detalii job
21 Feb
Coordonator Echipa Retail - locatii multiple
Cluj Napoca ROMANIA

Postat la: 30-01-2015 Responsabilitati Este responsabil pentru vanzarea si promovarea efectiva a produselor si serviciilor retail catre clientii existenti si potentiali, implicit pentru atingerea bugetului sucursalei; Efectueaza deplasari in afara sucursalei, in vederea identificarii de clienti, promovarii ofertei bancii in institutii publice/sedii de firme sau centre comerciale si vanzarii de

produse si servicii ale bancii; Supervizeaza activitatea zilnica de back office din cadrul sucursalei; Asigura asistenta in rezolvarea tuturor aspectelor operationale din cadrul sucursalei; Asigura suport operational eficient pentru activitatea de retail si corporate; Raspunde de raportarile interne si externe ale sucursalei. Cerinte Studii superioare economice (diploma de licenta); Minim 2 ani experienta in domeniul operatiunilor bancare; Minim 1 an experienta in coordonarea unei echipe si experienta de 1 an in lucrul cu clientela si activitatea de creditare; Cunostinte solide despre produse citeste mai mult
Companie
Banca Romaneasca
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
21 Feb
Administrator/ Analist credite retail - bancar, Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 30-01-2015 Responsabilitati Recrutam pentru clientul nostru din domeniul bancar Administrator si Analist credite. Perioada contractuala initiala determinata de 3 luni cu posibilitate de prelungire.

Program de lucru: L-V: 9:00 - 18:00 (zona Metro Militari) Responsabilitati: Analist Credite: Analizeaza si propune spre aprobare sau respingere cereri de acordare credite de consum negarantate pentru persoane fizice (carduri de credit, descoperit de cont, credite de nevoi personale, credite de refinantare negarantate), in conformitate cu procedurile interne de lucru ale bancii, normele si reglementarile in vigoare. • preia in analiza solicitarile de acordare credite/ credit card/ facilitati de descoperit de cont primite de la unitatile bancii si canale alternative de vanzare; • analizeaza documentele din dosarele de credit din punct de vedere al existentei tuturor documentelor si corectitudinii/ completitudinii lor, conform procedurilor interne de lucru; • efectueaza, citeste mai mult
Companie
TRENKWALDER
Categoria jobului
Alte domenii Alte domenii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
19 Feb
Locuri de munca in domeniul ingrijirii la domiciliu i...
Arad ROMANIA

Postat la: 18-02-2015 Responsabilitati Ingrijire la domiciliu: • Asistenta transport pentru activitati curente • Asistenta planificare activitati • Gatit si/sau asistenta la gatit • Monitorizare alimentatie • Cumparaturi si/sau asistenta la cumparaturi • Menaj • Spalare si/sau calcare rufe (la domiciliul clientului sau in spatiul SES-ului) • Igiena si/sau asistenta

igiena(cupride si ajutor la imbracare-dezbracare,asistenta imbaiere) • Monitorizare parametrii fiziologici (temperatura, respiratie, puls) • Insotire la plimbare, alergare usoara, exercitii fizice Mai multe detalii si inscrieri: http://www.asistentaladomiciliu.ro Cerinte Se asigura participarea la sesiuni de informare, consiliere, evaluare si certificare in domeniul ingrijirii la domiciliu. Pot participa la sesiunile de certificare persoanele apartinand urmatoarelor grupuri vulnerabile: • persoane provenind din familii cu peste 2 copii; • persoane provenind din familii monoparentale; citeste mai mult
Companie
Fundatia Teofania
Categoria jobului
Asistenta sociala Asistenta sociala
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 545 locuri de munca ( institutii publice ) , afisate in 55 pagini.