Joburi carrefour era iasi in iasi

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru carrefour era iasi in orasul iasi dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu carrefour era iasi in orasul iasi
04 Jul
AGENT DE VANZARI - Botosani, Iasi, Neamt
Botosani, Iasi, Piatra Neamt,

Descrierea companiei Psihoselect este compania de consultanta in resurse umane cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania. Asistam firmele in proiecte de recrutare si selectie de personal pentru pozitii de top si middle management.

Pe langa serviciile de recrutare si selectie, clientii beneficiaza si de proiecte de consultanta pentru stabilirea grilei salariale si a structurii optime de personal, precum si de proiecte de dezvoltare personala si training. Descrierea postului PSIHOSELECT asista o companie nationala specializata in comertul cu ridicata al echipamentelor si furniturilor de fierarie pentru instalatii sanitare si de incalzire, in procesul de recrutare si selectie pentru pozitia de AGENT VANZARI. LOCATIE: Botosani, Iasi, Neamt Responsabilitati: Prezinta si promoveaza produsele comercializate in conformitate cu standardele si politica comerciala a companiei; Mentine si dezvolta relatia cu clientii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora; Identifica si citeste mai mult
Companie
Psihoselect
Categoria jobului
Vanzari / Comert Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
06Jul
02 Jul
PHP Developer - IASI
Iasi ROMANIA

Postat la: 01-07-2015 Responsabilitati - Design, implement and support multiple applications across various platforms; - Develop high-performance, reliable and maintainable code whether implementing architectural improvements, features, or fixing bugs; - Collaborate with other technical team members to design, implement, quickly troubleshoot and resolve any critical issues; - Stay

in-tune with the latest technologies; proactively identify areas for improvement and propose viable solutions. Cerinte 1+ years of overall development experience using web technologies; Extensive experience in design and development of web applications with PHP, Zend Framework, HTML, CSS, Java Script, AJAX; Experience with databases like MySQL, MSSQL; Focused on code quality and high development standards; Solid foundation in computer science fundamentals, object oriented programming, design patterns and software engineering best practices; Analytical thinking and strong initiative; Flexible, citeste mai mult
Companie
eMAG.ro
Categoria jobului
IT Software Software
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
01 Jul
Asistent administrativ Departament Formare - Iasi/Bucuresti/Brasov/Constanta
Iasi, Bucuresti, Brasov, Constanta

VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta Business to Business, cu peste 450 de angajati, 8 ani de experienta in Romania si o crestere anuala de 70% in ultimii 4 ani. Activitatea noastra acopera o arie larga de domenii in care activeaza clientii nostri: COMERT INTERNAȚIONAL, IT, FINANTE, RESURSE UMANE.

Suntem o companie de consultanta cu experienta si expertiza internationala. Tot ceea ce facem in VEO, realizam cu pasiune si implicare, iar acest lucru s-a reflectat in cursul celor 8 ani de activitate in cifre si prin crestere continua. In VEO poti evolua, iti oferim posibilitatea de a te dezvolta, iti propunem lucruri noi si provocari, zi de zi! Incurajam spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenta, originalitatea si munca in echipa. Oferim training-uri la nivel international in domenii multidisciplinare, spirijin si continuitate in cariera. Daca iti doresti un angajament pe termen citeste mai mult

 

Misiune:

In calitate de Asistent administrativ Departament Formare in Veo, principalele tale misiuni vor fi :

-       Planificarea, organizarea si urmarirea derularii stagiilor de formare la sediul clientului astfel incat acestea sa se desfasoare in cele mai bune conditii;

-          Realizarea si completarea corecta a programelor de formare derulate de client pentru integrarea fiecarui stagiar si urmarirea derularii acestora ;

-       Participarea la organizarea logistica a sesiunilor de formare derulate in cadrul societatii cat si la sediul clientului, pentru a asigura stagiarilor necesarul pe durata formarii (efecturea de rezervari la hotel, restaurant, bilete de tren, punerea la dispozitie a echipamentele/produselor necesare, verificarea disponibilitatii participantilor, etc);

-          Gestionarea relatiei cu partenerii firmei: clienti, furnizori, etc, precum si cu alte departamente din cadrul societatii (ex. Contabilitate, Plati, etc.);

-    Verificarea si validarea facturilor si a altor documente primite, legate de activitatea financiar-contabila si transmiterea catre persoanele din Departamentul Financiar-Contabil;

 

-          Respectarea procedurilor de lucru si termenelor limita, in elaborarea documentelor de lucru.

 

Candidatul ideal:

Cautam o persoana autonoma, organizata si responsabila pentru a se alatura echipei Departamentului de Formare in Veo, la unul dintre sediile noastre din Iasi/Bucuresti/Brasov/Constanta.

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :

-          Cunoasterea la nivel avansat a limbii franceze (minim B2) ;

-          Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office ;

-          Rezistenta la stres ;

-          Dinamism ;

-          Spirit de initiativa ;

 

-          Perseverenta.

 

Beneficii :

-         Formare la nivel international;

-    Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica de succes ;

 

-       Pachet salarial atractiv (parte fixa plus sistem de bonusare lunar) .

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
01 Jul
Ingineri proiectanti cu specializarea CFDP Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 30-06-2015 Responsabilitati Proiectare drumuri si poduri Cerinte • AUTOCAD – cunostinte avansate • Limba engleza – nivel avansat • Experienta in proiectare (avantaj) • Civil 3D (avantaj) • Revit MEP (avantaj) • Atentie la detalii • Orientare spre client si foarte bune abilitati de comunicare • Lucru in echipa, atitudine proactiva, dorinta de invatare Beneficii

Oferite Beneficii: • Acces la cele mai noi instrumente de proiectare la nivel mondial • Training de specialitate • Sansa de a lucra la proiecte de anvergura europeana / mondiala • Conditii de lucru excelente • Pachet salarial corelat cu nivelul de cunostinte&experienta in proiectare Descrierea firmei Antal is the leader in EMEA & Asia Executive Search & Selection with a network of over 130 fully-staffed offices in 32 countries, recruiting talent in a range of industry sectors & skill functions. Since inception in 1993 Antal has placed executives in over 75 countries and offers clients citeste mai mult
Companie
Antal International
Categoria jobului
Inginerie / Tehnologie It&c Inginerie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jun
Asistent administrativ Departament Formare - Iasi/Bucures...
BUCURESTI ROMANIA Iasi

Postat la: 08-06-2015 Responsabilitati (R50309002150) In calitate de Asistent administrativ Departament Formare in Veo, principalele tale misiuni vor fi : - Planificarea, organizarea si urmarirea derularii stagiilor de formare la sediul clientului astfel incat acestea sa se desfasoare in cele mai bune conditii; - Realizarea si completarea corecta a programelor de formare derulate de client

pentru integrarea fiecarui stagiar si urmarirea derularii acestora ; - Participarea la organizarea logistica a sesiunilor de formare derulate in cadrul societatii cat si la sediul clientului, pentru a asigura stagiarilor necesarul pe durata formarii (efecturea de rezervari la hotel, restaurant, bilete de tren, punerea la dispozitie a echipamentele/produselor necesare, verificarea disponibilitatii participantilor, etc); - Gestionarea relatiei cu partenerii firmei: clienti, furnizori, etc, precum si cu alte departamente din cadrul societatii (ex. Contabilitate, Plati, etc.); - Verificarea si citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
06Jul
28 Jun
.NET Web Developers for eCommerce - Iasi office
Iasi, Bacau, Suceava, Botosani, Chisinau, Vaslui

We invite you to be part of our new team in Iasi along with other experienced developers, with strong background in Microsoft technologies.

Benefits:
# Stable project, long term partnership
# Well-established ramp-up up plan, that allows knowledge transfer

Why Join Us:
# Because we are a

growing team working on several challenging products, eager to continuously improve while delivering high quality solutions in a fast paced business environment.
# .NET Engineers will be joining agile global project teams working closely with our US partners. We are involved in multiple projects, ranging from high-traffic web applications, eCommerce, web services, and mobile apps, to internal support applications.
# You will have the opportunity to be part of an expanding business, travel on-site and get involved throughout all stages of the development citeste mai mult

Our Partner:
US based leading provider of digital solutions and services for retail grocery, connecting retail brands to their consumers through eCommerce and online tools.

Requirements:
# Minimum 2+ years of software systems experience
# Experience in .NET middle tier and back-end development
# Working experience with ASP.NET MVC and Web Services
# Working knowledge of C#, HTML, CSS, JavaScript, Ajax, jQuery, XML, SQL
# Knowledge experience with at least one of the following: Entity Framework, NHibernate or relevant ORM framework
# Experience with UnitTesting and/or SpecFlow, UserStories
# Focused on code quality and high development standards

Soft Skills:
# Self-starter possessing the initiative to improve systems with new ideas and technologies, without explicit requests by internal managers/leads
# Excellent writing and communication skills
# Excellent English language skills

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
30 Jun
Stagiu de practica in Libra Internet Bank(Bucuresti, Iasi...
BUCURESTI ROMANIA Iasi

Postat la: 08-06-2015 Responsabilitati Te caracterizeaza spiritul dinamic, ambitia si entuziasmul? Atunci incepe cu un stagiu de practica in Libra Internet Bank! Responsabilitati Te vei implica activ in activitatile sucursalelor Libra Internet Bank din Bucuresti, Iasi, Brasov, Cluj atat pe partea de Operatiuni, cat si pe Vanzari.

Vei avea astfel oportunitatea de a descoperi ce zona te atrage cel mai mult si in ce directive iti doresti sa te dezvolti. * Stagiul de practica se poate realiza doar in baza unui Acord cadru de colaborare privind efectuarea stagiului de practica in cadrul programelor de studii universitare de licenta sau de master eliberat de catre facultate. Cerinte Esti student in cadrul unei universitati de stat? Esti dinamic, cu spirit de initiative si ambitios? Iti doresti sa inveti de la profesionisti din domeniul bancar? Atunci te invitam sa aplici la acest program de internship! Beneficii Oferite Internship-ul dureaza intre 1 si 2 luni, programul fiind flexibil, citeste mai mult
Companie
LIBRA INTERNET BANK SA
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
05 Jul
Agent de vanzari zona Brasov/Constanta/Craiova/ Iasi/Oradea/Ploiesti/Sibiu/Timisoara
Cluj-Napoca, Brasov Constanta Craiova Iasi Oradea Ploiesti Sibiu Timisoara

Descrierea companiei Import si distributie de consumatible in idustria prelucrarii, scule electrice si pneumatice. Productia si comercializarea de abrazive. Descrierea postului Agent de vanzari zona Brasov/Constanta/Craiova/ Iasi/Oradea/Ploiesti/Sibiu/Timisoara. Candidatii trebuie sa aiba domiciliul in orasele mentionate. Asiguram masina de serviciu, laptop si telefon de serviciu.

Salariul net intre 2000 lei si 3500 lei, in functie de targetul asumat la angajare, la care se adauga comision de 15% din adaosul comercial calculat la vanzarile catre clientii noi atrasi, peste targetul asumat. www.oldindustry.ro Cerintele postului Studii superioare tehnice, cunostinte PC si de limba engleza, experienta de minim 3 ani in domeniul comercializarii: sculelor aschietoare/ pneumatice/ electrice/ produselor abrazive catre utilizatorii finali.
Companie
oldindustry
Categoria jobului
Vanzari / Comert Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
01 Jul
Contabil Junior - Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 09-06-2015 Responsabilitati In calitate de Contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi : - Realizeaza plati catre furnizorii interni si externi; - ajuta la intocmirea, actualizarea, eficientizarea procedurilor de lucru existente manifestand interes si implicare in asimilarea unor noi sarcini conform evolutiei proiectului; - actualizeaza periodic bazele de date privind clientii

si furnizorii societatilor alocate si asigura arhivarea in conditii de maxima confidentialitate a documentelor specifice; - furnizeaza informatii coerente si exacte membrilor echipei si superiorului in functie de sarcinile aplícate; - asigura suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor; - comunica adecvat in cadrul echipei si relationeaza de o maniera profesionista cu partenerii din proiect in vederea eficientizarii activitilor desfasurate; - participa la realizarea situatiilor financiare periodice pe un portofoliu de clienti citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Audit Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
02 Jul
Report Analyst / VBA Developper - Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 01-07-2015 Responsabilitati CANDIDATUL IDEAL : Cautam o persoana cu dorinta de dezvoltare permanenta, cu spirit de echipa si cu un grad ridicat de adaptabilitate care sa se alature echipei Control de Gestiune la sediul nostru din Iasi.

Cerinte Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de : - cunostinte solide de Excel, Visual Basic,experienta relevanta in utilizarea tabelelor pivot, a graficelor, macro -urilor ; - real interes si pasiune pentru tehnologie si inovatie; - buna intelegere a limbii franceze; - experienta de minim 1-2 ani in dezvoltare de aplicatii VBA / Excel. Beneficii Oferite Beneficii : - formare la nivel international; - reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa tinara, dinamica si de succes; - oportunitati de evolutie in cariera in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv. Descrierea firmei VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job