Joburi ajofm iasi in iasi

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru ajofm iasi in orasul iasi dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu ajofm iasi in orasul iasi
02 Sep
Gestionar Depozit, Iasi
Iasi

DB Schenker cauta GESTIONAR pentru sediul din Iasi.

Responsabilitati:

- Gestionarea intrarii si iesirilor de marfuri
- Participarea activa la descarcare
- Intocmirea documentatiei specifice a stocurilor
- Evidenta stocurilor
- Relationarea cu clientii alocati

/>
Cerinte:

- Experienta pe un post similar
- Minim studii medii
- Cunostinte de limba engleza - nivel intermediar
- Cunostinte pachet MSOffice 
- Cunostinte solide in domeniul logistica
- Abilitati de coordonare
- Permis de conducere categ. B (avantaj)
- Permis de stivuitorist (avantaj)

Oferta:

- Pachet salarial atractiv
- Echipament de lucru
- Bonuri citeste mai mult
- Sistem de bonusare

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
03Sep
01 Sep
Contabil - Iasi
Iasi

VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta Business to Business, cu peste 450 de angajati, 8 ani de experienta in Romania si o crestere anuala de 70% in ultimii 4 ani.

Activitatea noastra acopera o arie larga de domenii in care activeaza clientii nostri: COMERT INTERNAȚIONAL, IT, FINANTE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanta cu experienta si expertiza internationala. Tot ceea ce facem in VEO, realizam cu pasiune si implicare, iar acest lucru s-a reflectat in cursul celor 8 ani de activitate in cifre si prin crestere continua.

In VEO poti evolua, iti oferim posibilitatea de a te dezvolta, iti propunem lucruri noi si provocari, zi de zi! Incurajam spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenta, originalitatea si munca in echipa. Oferim citeste mai mult

Daca iti doresti un angajament pe termen lung cu un lider al pietei, care le ofera clientilor calitate si profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!

 

Candidatul ideal:


Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- studii economice, cunostinte contabile;
- cunostinte de limba franceza B1-B2 (cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj);
- cunoasterea programului informatic SAP (prezinta un avantaj);
- atentie la detalii si la acuratetea datelor;
- placerea de a lucra cu cifrele si de a gestiona diverse situatii financiare; 


Misiune:

(R51007009150)

Cautam o persoana autonoma, cu spirit organizatoric si atenta la detalii pentru a se alatura Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iasi. 

In calitate de Contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
- realizarea platilor catre furnizorii interni si externi;
- acordarea de suport  la intocmirea, actualizarea, eficientizarea procedurilor de lucru existente manifestand interes si implicare in asimilarea unor noi sarcini conform evolutiei proiectului;
- actualizarea periodica a bazelor de date privind clientii si furnizorii societatilor alocate si asigurarea arhivarii in conditii de maxima confidentialitate a documentelor specifice;
- furnizarea informatiilor coerente si exacte membrilor echipei si superiorului in functie de sarcinile aplicate;
- asigurarea de suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor;
- comunicarea adecvata in cadrul echipei si relationarea de o maniera profesionista cu partenerii din proiect in vederea eficientizarii activitilor desfasurate;
- participarea la realizarea situatiilor financiare periodice pe un portofoliu de clienti avuti in gestiune;
- realizarea declaratiilor si raportarilor fiscale specific sub supravegherea managerului de proiect;
- asigurarea pastrarii confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de angajator si partenerii de proiect.

Beneficii :
- formare la nivel international;
- reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;

- pachet salarial atractiv.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
Referent administrativ Iasi
Iasi

VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta Business to Business, cu peste 450 de angajati, 8 ani de experienta in Romania si o crestere anuala de 70% in ultimii 4 ani.

Activitatea noastra acopera o arie larga de domenii in care activeaza clientii nostri: COMERT INTERNAȚIONAL, IT, FINANTE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanta cu experienta si expertiza internationala. Tot ceea ce facem in VEO, realizam cu pasiune si implicare, iar acest lucru s-a reflectat in cursul celor 8 ani de activitate in cifre si prin crestere continua.

In VEO poti evolua, iti oferim posibilitatea de a te dezvolta, iti propunem lucruri noi si provocari, zi de zi! Incurajam spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenta, originalitatea si munca in echipa. Oferim citeste mai mult

Daca iti doresti un angajament pe termen lung cu un lider al pietei, care le ofera clientilor calitate si profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!

 

Misiune:

(R50902001150)

Cautam o persoana autonoma si organizata, pentru a se alatura Departamentului Administrativ-Financiar, la sediul nostru din Iasi.

In calitate de Referent administrativ in Veo, principalele tale misiuni vor fi:

- Optimizarea costurilor furnizorilor existenti (site-uri de recrutare de personal, servicii de cazare locale si nationale, (hotel/regim hotelier); optimizarea costurilor cu serviciile cu adresabilitate generala (Medicina Muncii, Protectia Muncii);

- Verificarea indeplinirii conditiilor contractuale cu prestatorii generali: SSM, Medicina Muncii etc;

- Prospectarea de furnizori noi, solicitarea si negocierea tarifelor, scadente, termene de executie/livrare, perfectarea conditiilor contractuale si transmiterea contractelor pentru validare juridical;

- Colaborarea cu juristul  pentru : verificare, modificare, prelungiri, rezilieri contracte (prestari servicii, achizitii, contracte de inchiriere apartamente);

- Gestionarea apartamentelor inchiriate (centralizare, actualizare si transmitere istoric lunar salariati cazati, etc);

- Gestionarea cladirilor (verificare si efectuare prelungiri contracte de inchiriere, evidenta  chirii spatii, facturi de utilitati, etc );

- Verificarea si validarea comenzilor de materiale birotica si pepetarie, materialelor  igienico-sanitare.

 

Candidatul ideal:

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:

- Cunostinte de limba franceza (reprezinta un avantaj);

- Experienta relevanta pe un post similar, de minim 2 ani;

- Rigurozitate;

- Atentie la detalii si la acuratetea datelor.

 

Beneficii:

- Formare la nivel international;

- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;

 - Pachet salarial atractiv.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
01 Sep
Vanzatoare Magazin Mangalia, Bacau, Iasi, Mizil
Bacau ROMANIA Iasi Mangalia Mizil

Postat la: 11-08-2015 Responsabilitati titularul postului asigura buna desfasurare a activitatii din punctul sau de lucru Cerinte seriozitate,program de lucru in ture Beneficii Oferite salariu fix,comision vanzari, bonuri de masa, Descrierea firmei Ana si Cornel este o companie romaneasca cu activitate in domeniul productiei de preparate din carne, cu capacitate de peste 20.

000 de tone pe an si cu peste 800 de angajati. De peste 20 de ani, Ana si Cornel produce mezeluri de familie create si certificate la standarde de calitate: salamuri, carnati, specialitati, crud-uscate, semipreparate, precum si carne proaspata de porc, vita si pasare. Produsele “ De la Ana si Cornel” sunt comercializate in peste 100 de magazine proprii si prin intermediul distributiei proprii la peste 3000 de distribuitori, hypermarketuri si export. In ultimii 5 ani, compania Ana si Cornel, se mentine in Top 3 a celor mai importante companii din industria carnii din Romania. Companie S.C. Ana&Cornel S.R.L. citeste mai mult
Companie
S.C. Ana Cornel S.R.L.
Categoria jobului
Alimentatie / Comert Comert Industrie alimentara
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
31 Aug
Contabil Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 10-08-2015 Responsabilitati Misiune: (R51007009150) Cautam o persoana autonoma, cu spirit organizatoric si atenta la detalii pentru a se alatura Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iasi.

In calitate de Contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi : - realizarea platilor catre furnizorii interni si externi; - acordarea de suport la intocmirea, actualizarea, eficientizarea procedurilor de lucru existente manifestand interes si implicare in asimilarea unor noi sarcini conform evolutiei proiectului; - actualizarea periodica a bazelor de date privind clientii si furnizorii societatilor alocate si asigurarea arhivarii in conditii de maxima confidentialitate a documentelor specifice; - furnizarea informatiilor coerente si exacte membrilor echipei si superiorului in functie de sarcinile aplicate; - asigurarea de suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor; - comunicarea adecvata in citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
03Sep
27 Aug
Asistent contabil cu limba franceza Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 06-08-2015 Responsabilitati (R51007008150) Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iasi.

In calitate de Asistent contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi: - realizarea platilor catre furnizorii interni si externi; - acordarea de suport la intocmirea, actualizarea, eficientizarea procedurilor de lucru existente manifestand interes si implicare in asimilarea unor noi sarcini conform evolutiei proiectului; - actualizarea periodica a bazelor de date privind clientii si furnizorii societatilor alocate si asigurarea arhivarii in conditii de maxima confidentialitate a documentelor specifice; - furnizarea informatiilor coerente si exacte membrilor echipei si superiorului in functie de sarcinile aplícate; - asigurarea de suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor; - comunicarea adecvata in cadrul echipei si relationarea citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
02 Sep
Responsabil Vanzari – B2B/B2C - limba franceza - Iasi, Craiova, Ploiesti
Iasi, Craiova, Ploiesti

Responsabilitati - Promoveaza serviciile companiei;
- Mentine si dezvolta relatii de business deja existente;
- Identifica si contacteaza potentiali clienti din zona alocata;
- Negociaza / incheie noi contracte si urmareste desfasurarea acestora;
- Intocmeste

periodic rapoarte de activitate;
- Ajuta clientii in gasirea solutiilor corespunzatoare cerintelor acestora;
- Transmite catre manager eventualele cerinte, probleme sau reclamatii ale clientilor.
Job type Full time
Locatie Craiova, Iasi, Ploiesti
Cerinte - Limba franceza - nivel avansat;
- Experienta relevanta in vanzari business-to-business/business-to-consumer in domeniul citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
26 Aug
Manager Relatii Clienti (Corporate) - Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 26-08-2015 Responsabilitati Promoveaza si vinde produsele bancii, oferind clientilor corporate/profesii liberale consiliere financiara prin servicii bancare de calitate, la timp si conform nevoilor acestora; - Dezvolta portofoliul de clienti corporate si volumul de afaceri, in conformitate cu obiectivele sucursalei; - Urmareste evolutia relatiilor cu clientii din portofoliul detinut

si fidelizarea acestora prin activitatea de cross selling; - Analizeaza si verifica actele necesare acordarii creditului, intocmeste documentatia si sustine dosarul de finantare in comitetul de credite al bancii; - Ofera clientilor informatii referitoare la operatiunile bancare derulate. Cerinte - Absolvent studii superioare cu profil economic; - Permis de conducere (B); - Foarte bune competente de vanzare, comunicare si persuasiune; - Atitudine proactiva; - Bune cunostinte de analiza financiara (reprezinta un plus); - Cunoasterea pietei si a mediului de afaceri din zona. Beneficii Oferite - citeste mai mult
Companie
LIBRA INTERNET BANK SA
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
31 Aug
RM Large Corporate Iasi
Iasi ROMANIA

Postat la: 10-08-2015 Responsabilitati Descrierea postului: Ai drept calitati spiritul dinamic, perseverenta si entuziasm? Iti doresti o cariera de succes in mediul financiar-bancar? Libra Internet Bank iti ofera oportunitati profesionale si tot suportul de care ai nevoie pentru a-ti construi cariera pas cu pas, trecand prin pozitii specifice unei institutii bancare.

Iti oferim un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-ti contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii. Suntem o echipa tanara si dinamica. Vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala. Responsabilitati: - Raspunde de promovarea si vanzarea activa a produselor bancii, oferind clientilor large corporate consiliere financiar citeste mai mult
Companie
LIBRA INTERNET BANK SA
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Aug
Asistent contabil cu limba franceza Iasi
Iasi

VEO Worldwide Services este o companie fondata in anul 2006, care furnizeaza servicii de consultanta Business to Business, cu peste 450 de angajati, 8 ani de experienta in Romania si o crestere anuala de 70% in ultimii 4 ani.

Activitatea noastra acopera o arie larga de domenii in care activeaza clientii nostri: COMERT INTERNAȚIONAL, IT, FINANTE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanta cu experienta si expertiza internationala. Tot ceea ce facem in VEO, realizam cu pasiune si implicare, iar acest lucru s-a reflectat in cursul celor 8 ani de activitate in cifre si prin crestere continua.

In VEO poti evolua, iti oferim posibilitatea de a te dezvolta, iti propunem lucruri noi si provocari, zi de zi! Incurajam spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenta, originalitatea si munca in echipa. Oferim training-uri la nivel international in domenii multidisciplinare, spirijin si citeste mai mult

Daca iti doresti un angajament pe termen lung cu un lider al pietei, care le ofera clientilor calitate si profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!

 

Misiune:

(R51007008150)

Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura Departamentului Financiar–Contabil, la sediul nostru din Iasi.

 

In calitate de Asistent contabil in Veo, principalele tale misiuni vor fi:

- realizarea platilor catre furnizorii interni si externi;
- acordarea de suport la intocmirea, actualizarea, eficientizarea procedurilor de lucru existente manifestand interes si implicare in asimilarea unor noi sarcini conform evolutiei proiectului;
- actualizarea periodica a bazelor de date privind clientii si furnizorii societatilor alocate si asigurarea arhivarii in conditii de maxima confidentialitate a documentelor specifice;
- furnizarea informatiilor coerente si exacte membrilor echipei si superiorului in functie de sarcinile aplícate;
- asigurarea de suport managerului de proiect in vederea realizarii de studii si sinteze conform necesitatilor partenerilor;
- comunicarea adecvata in cadrul echipei si relationarea de o maniera profesionista cu partenerii din proiect in vederea eficientizarii activitilor desfasurate;
- participarea la realizarea situatiilor financiare periodice pe un portofoliu de clienti avuti in gestiune;
- realizarea de declaratii si raportari fiscale specifice sub supravegherea managerului de proiect;
- asigurarea pastrarii confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de angajator si partenerii de proiect.

 

Candidatul ideal:

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:

- studii economice, cunostinte contabile;
- atentie la detalii si la acuratetea datelor;
- placerea de a lucra cu cifrele si de a gestiona diverse situatii financiare;
- cunostinte de limba franceza la un nivel avansat;

 

Beneficii:

- formare la nivel international;
reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;           pachet salarial atractiv (parte salariala fixa + prime de performanta dupa 3 luni de activitate).

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job