Joburi contact dedeman in galati

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru contact dedeman in orasul galati dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu contact dedeman in orasul galati
20 May
Front Office Support / Receptionera
Galati Romania

Responsabilitati: - Administreaza zona de receptie pentru a asigura comunicarea eficienta prin telefon si expediere posta atat intern cat si extern pentru a mentine o imagine profesionala. - Proceseaza cereri de verificare pentru stocurile de birou si mobilier, echipament de birou, etc.

- Intampina vizitatorii - Raspunde la si da telefoane - Administreaza rezervarile la sala de conferinte si organizeaza intalnirile in toate aspectele - Serveste drept persoana de contact pentru organizarea tuturor expedierilor postale mari - Indeplineste alte sarcini administrative generale dupa necesitate.
Categoria jobului
Administratie/Office Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.tjobs.ro
Aplica la job Detalii job
20 May
Digital writer with spanish at Galati
Galati ROMANIA

Postat la: 28-04-2015 Responsabilitati Publishing the special offers in the field of tourism Targeting as best as possible the needs of our clients Collecting information in collaboration with our commercials Writing original offers and ensure the good publication of the deals Cerinte Webhelp Romania is a growing company searching for new enthusiastic and communicative colleagues, that like

working in teams. Knowing that you will be in a perpetual contact with our clients, you will learn how to answer to our needs and to rapidly adapt to changes while having a positive attitude. We are going to work together in order to help you master the art of communication and that of client realtions in order to deliver services of the highest quality. Integrating our teams in order to enrich you personnel experience and elarn to master in Spanish the communication tools and great number of activities. Beneficii Oferite In prder to help you during your professional career, Webhelp Romania is citeste mai mult
Companie
Webhelp Romania
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
24May
19 May
Reprezentant vanzari business
Arad, Bacau, Bucuresti, Constanta, Craiova, Focsani, Galati, Iasi, Oradea, Sibiu, Suceava, Timisoara

Candidatul ideal:

Candidatul ideal:

Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);

Experienta de minimum 3 ani in domeniul vanzarilor de servicii, de preferat catre clienti business (avantaj vanzarea de servicii de telecomunicatii);

Cunostinte in domeniul

telecomunicatiilor;

Abilitati excelente de comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;

Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;

Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);

Cunostinte limba engleza;

Permis de conducere - categoria B.

Descrierea jobului:

Descrierea jobului:


Descrierea jobului:

Analizeaza constant piata si identifica potentialii clienti din zona alocata;

Implementeaza strategia de vanzare agreata de citeste mai mult

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
13 May
Referent informatii clienti - Galati
Galati ROMANIA

Postat la: 21-04-2015 Responsabilitati # Ofera informatii clientilor privind produsele si serviciile oferite de companie # Preia o parte din sarcinile contabilului sef atunci cand acesta nu este disponibil # Inregistreaza datele persoanelor fizice si juridice, in baza de date a magazinului # Completeaza si mentine evidenta documentelor specifice de retur si de transport marfa la domiciliu #

Completeaza certificatele de garantie pentru produsele cumparate de clienti # Colecteaza, triaza si distribuie corespondenta primita # Desfasoara activitati cu caracter administrativ (trimite fax-uri si mail-uri, realizeaza legaturi telefonice, completeaza necesarul de papetarie si emite comanda catre sediu) Cerinte # Absolvent al unei facultati cu profil economic, sectia finante/contabilitate # Experienta in domeniul financiar-contabil # Cunoasterea unui program de gestiune reprezinta un avantaj # Excelente abilitati de comunicare si interrelationare # Orientare catre client, diplomatie si citeste mai mult
Companie
DEDEMAN
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
13 May
Galati operatori Back Office/ Call Center
Galati ROMANIA

Postat la: 12-05-2015 Responsabilitati Hai conoscenze della lingua italiana ? Sai usare il computer? Offriamo: - Contratto di lavoro - Formazione continua - Specifiche opportunità di sviluppo professionale - Squadra giovane e dinamica Cerinte Hai conoscenze della lingua italiana ? Sai usare il computer? Il candidato ideale deve : • conoscere ad un buon livello la lingua italiana .

• avere conoscenza minima del PC ( Word, Excel ) • avere capacita di lavorare individualmente e/o in gruppo per il raggiungimento degli obbiettivi, anche in situazioni di stress Beneficii Oferite Per ulteriori informazioni ci trovate su Via George Cosbuc, nr 116 - 118 ,oppure al numero 0236.313.120 Comdata Service fa parte del gruppo Comdata http://www.comdata.it Welcome to Comdata L’AZIENDA LEADER NEL BPO Con 11.000 risorse nel mondo Comdata è il partner industriale di riferimento per il BPO (Business Process Outsourcing) dei maggiori operatori nei settori Telco, Energy & Utilities, Finance e citeste mai mult
Companie
SC COMDATA SERVICE SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
24May
13 May
Front Office Support / Receptionera
Romania Galati

Titlu: Front Office Support / ReceptioneraStatus: ActivatLocuri disponibile: 1Tara: RomaniaOrase: GalatiTip post: Full timeDomeniu: Office jobs - Back Office Office jobs - AdministrativNivel cariera: Intermediar, SeniorDescriere: Den Breejen Work selecteaza Front Office Suport/ReceptionerResponsabilitati cheie:- Administreaza zona de receptie pentru a asigura comunicarea eficienta prin telefon

si expediere posta atat intern cat si extern pentru a mentine o imagine profesionala.- Proceseaza cereri de verificare pentru stocurile de birou si mobilier, echipament de birou, etc.- Intampina vizitatorii- Raspunde la si da telefoane- Administreaza rezervarile la sala de conferinte si organizeaza intalnirile in toate aspectele- Serveste drept persoana de contact pentru organizarea tuturor expedierilor postale mari- Indeplineste alte sarcini administrative generale dupa necesitate.Cerinte: Cerinte:- Cunostinte de limba Engleza la un nivel avansat- Relatii interpersonale si abilitati de citeste mai mult
Companie
DB Work
Categoria jobului
Office jobs - Back Office Office jobs - Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
15 May
Hardware Team Leader
Bucuresti, Galati, Iasi, Suceava, Sibiu

Candidatul ideal:

Adecco Human Resources is looking for it's client, an automotive multinational company, a Hardware Team Leader for the location Iasi.

Descrierea jobului:

The Hardware Team Leader is the person responsible for hardware development and hardware support after delivery. He manages a hardware team.


The Hardware Team Leader is responsible for the human resources management within the team, the costs, the schedule and the quality of the hardware development
Manages the tasks or work packages in accordance with the customer needs and the specifications given, from request analysis to delivery of the results
Ensures technical management and support about the common and specific HW development process of the tasks for which he is responsible
Is the interface for new external technical requests about known tasks
Plans the technical development of the task
Supervises the work of HW Engineers, takes citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
05 May
Consultant vanzari - raion instalatii termice - Ga...
Galati ROMANIA

Postat la: 05-05-2015 Responsabilitati Consiliaza clientii in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului Receptioneaza marfa din cadrul raionului Aseaza si expune marfa conform procedurilor interne Se implica activ in activitatile de promotie desfasurate in cadrul magazinului Respecta si aplica principiile de vanzare invatate in cadrul training-urilor Cerinte

Studii medii/superioare Experienta in comercializarea instalatiilor termice, instalatiilor de climatizare si ventilatie Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa Harnic, perseverent, onest, cu simt al responsabilitatii Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza Disponibilitate la efort fizic si manipulare de marfa Operare MS Office ( Excel, Word) Beneficii Oferite Pachet salarial motivant (salariu fix, bonuri de masa, bonus de performanta) Training-uri de vanzari si produse Posibilitatea dezvoltarii in cariera Descrierea firmei Lider de piata in citeste mai mult
Companie
DEDEMAN
Categoria jobului
Serviciu Clienti Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
13 May
Purchasing Team Leader with German
Bacau, Galati, Iasi, Piatra Neamt, Suceava

Candidatul ideal:

Adecco Human Resources is looking for it's client, an automotive multinational company, a Purchasing Team Leader with German for the location Iasi.

Descrierea jobului:

• Disciplinary and functional responsible for Purchasing team members in Procurement Center Iasi
• Ensure cross-functional communication / co-operation in order to improve information flow inside his / her team. Keep the contact with the business partners. Organize regular team meetings
• Technical coaching of team members in order to obtain expected project results. Help team members to easily integrate in his / her organisation
• Establish and maintain the appropriate Purchasing resources and ensure consistency in competence, motivation and efficiency of the Purchasing team members
• Carries out all purchasing activities in the area of materials for which is responsible
• Consults internal citeste mai mult

Requirements:

• University degree in a technical or commercial field (e.g. Electronics, Mechanics, Economics)
• More than 3 years of experience is required (in various procurement/purchasing functions)
• SAP user knowledge MM: medium level
• MS Office knowledge: advanced level
• German & English language: fluent

Benefits:

• Integration Program in a professional, young & dynamic team
• Competitive Salaries (based on performance) & Benefits
• Health & Wellness (Private Health and Life Insurance, Sport activities etc.)
• Professional Development Opportunities (in Technical and Managerial Area)
• Stability
• International Work Environment & Traveling Opportunities
• Relocation Package

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job