Joburi fisa post consultant financiar

Cauta in 8 locuri de munca fisa post consultant financiar in 2015

17 Jan
Consultant Financiar
Alba Iulia,

Descrierea companiei Asigurari de Viata si Pensii Descrierea postului 3 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 1500 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca

persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerintele postului Candidatul ideal: - varsta minima 25 de ani - studii medii finalizate - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere citeste mai mult
Companie
SC Profesional Consult Agent de Asigurare SRL
Categoria jobului
Asigurari / Intermedieri financiare Vanzari / Comert Vanzari Asigurari
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
28 Jan
Consultant Financiar
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 06-01-2015 Responsabilitati CARE VA FI ROLUL TAU? • Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; • Contactarea potentialilor clienti; • Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; • Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vanzarilor; • Ofererirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

Cerinte CE ASTEPTAM DE LA TINE? • Studii medii, studiile superioare constituie avantaj; • Sa ai cunostinte operare calculator; • Sa fii intreprinzator; • Sa fii persuasiv si perseverent; • Sa ai spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ; • Sa ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare catre rezultate; • Experienta in vanzari constituie un avantaj. Beneficii Oferite Beneficii financiare • Finantare pentru primele 12 luni de activitate, grile de comisionare progresive, care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si citeste mai mult
Companie
S.C. Silviu Popa Agent de Asigurare S.R.L.
Categoria jobului
Asigurari Asigurari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jan
Consultant financiar / Manager de vanzari
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 05-01-2015 Responsabilitati • Analiza financiara si planificarea/consilierea viitorilor clienti in vederea alegerii celui mai potrivit produs financiar din piata pliabil nevoilor lor. • Mentinerea lagaturii cu clientul pe durata produsului ales.

Cerinte Candidatul ideal • Dornic de a invata lucruri noi si de a le aplica intr-o maniera cat mai eficienta • Orientat catre rezultat • Dispus sa lucreze in tinuta business • Gandire pozitiva, deschis • Personalitate puternica • Cunostinte Microsoft Office Beneficii Oferite • Programe de training specializate pe: - Dezvoltarea abilitatilor de comunicare - Vanzari - Produse financiare - Leadership • Posibilitatea de a crea o cariera solida; promovarea se face pe baza conditiilor stabilite la semnarea contractului • Venituri motivante, plus bonus de performanta • Licentiere internationala in consultanta financiara ••• Pentru Pozitia de Manager ••• • Cunostinte financiare si de afaceri citeste mai mult
Companie
Confidential
Categoria jobului
Asigurari Asigurari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
18 Jan
Consultant financiar departament viata si sanatate
Bucuresti

Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare si de sanatate,
Contactarea potentialilor clienti;
Identificarea nevoilor de cumparare ale clientilor;
Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vanzarilor;
Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.


-Studii medii, studiile superioare constitue avantaj;
-Cunostinte operarea calculator;
-Persuasiv si perseverent;
-Intreprinzator;
-Cu spirit de initiativa si capacitatea de a relationa cu diverse tipologii de oameni;
-Experienta in vanzari, asigurari si relationarea cu clientii constitue un avantaj.Detalii Companie:Companie de consultanta
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Consultanta Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
29Jan
17 Jan
Consultant financiar
Bucuresti,

Descrierea companiei asigurari Descrierea postului CV-ul sa fie trimis la adresa: recrutare_generali@yahoo.com Parte fixa + comision; Bonusuri de performanta; Birou si mediu placut de lucru; Posibilitatea de promovare pe planul de cariera in functie de rezultate; Participare la cursuri atat in agentie cat si in alte orase; Se ofera cursuri de certificare organizate in statiuni montane, toate

costurile fiind acoperite de catre companie; Dezvoltare profesionala si personala; Program flexibil full time sau part time. Cerintele postului Prospectarea permanenta a pietei si promovarea produselor si serviciilor noastre- asigurari de sanatate, viata si generale(RCA, CASCO, locuinta); Contactarea potentialilor clienti; Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vanzarilor; Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei citeste mai mult
Companie
Generali
Categoria jobului
Asigurari / Intermedieri financiare Banci Vanzari / Comert Vanzari Banci
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
15 Jan
Consultant Financiar
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 14-01-2015 Responsabilitati  Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;  Contactarea potentialilor clienti;  Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ;  Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vanzarilor;  Ofererirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.

Cerinte  Studii medii, studiile superioare constituie avantaj;  Sa ai cunostinte operare calculator;  Sa fii intreprinzator;  Sa fii persuasiv si perseverent;  Sa ai spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni ;  Sa ai bune abilitati de comunicare, negociere si orientare catre rezultate;  Experienta in vanzari constituie un avantaj. Beneficii Oferite Finantare pentru primele 12 luni de activitate, grile de comisionare progresive, care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii desfasurate; Posibilitatea de a promova profesional si de a citeste mai mult
Companie
Decorativ garden Serv SRL
Categoria jobului
Asigurari Asigurari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
20 Jan
Consultant ERP
Timisoara ROMANIA

Postat la: 20-01-2015 Responsabilitati • Organizeaza, executa si controleaza activitatile de suport-mentenanta si concepere a aplicatiilor integrate de tip ERP; • Determina nevoile specifice ale clientilor, modifica si adapteaza solutiile si implementarea acestora; • Optimizeaza solutiile existente; • Intretine sistemul clientilor si ofera suport post-implementare; • Urmareste

modificarile legislative; • Participa cu solutii la stabilirea specificatiilor economice si de business logic aferente unui viitor sistem; • Stabileste specificatiile economice ale proiectelor de implementat; • Verifica, ca si membru in echipa de proiect de implementare, in mod continuu si post-implementare ca specificatiile economice ale proiectului sunt respectate; • Elaboreaza Caietul de analiza PAC – Proiect Analiza Client – care reflecta specificatia fluxurilor si proceselor aplicatiei ERP din punct de vedere economic ce va fi ghidul business logic al proiectului ce se va avea in citeste mai mult
Companie
Step Up Professional HR Services
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
13 Jan
Expert achizitii publice
Galati ROMANIA

Postat la: 12-01-2015 Responsabilitati Achizitii publice:  Intocmire lista achizitii publice conform cererii de finantare coroborata cu Contractul de finantare;  Stabilirea tipurilor de proceduri;  Asigurarea derularii procedurilor de achizitie publica in concordanta cu Instructiunile institutiilor finantatoare si a O.U.G. nr.

34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune servicii si lucrari, cu modificarile si completarile ulterioare;  Elaborare note justificative privind cerintele minime de calificare, alegerea criteriului de atribuire, alegerea procedurii de atribuire;  Intocmire documentatie de atribuire ( fisa de date a achizitiei, diferite modele de formulare ce trebuie completate de catre operatorii economici in vederea depunerii ofertelor, model de contract, caiet de sarcini);  Publicarea in SEAP a anunturilor de participare la procedurile de achizitie publica;  Raspuns la solicitarile de clarificari citeste mai mult
Companie
CENTIVA SOLUTIONS SRL
Categoria jobului
Agricultura / Silvicultura / Pescuit Agricultura
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job