Joburi fisa post consultant financiar

Cauta in 4 locuri de munca fisa post consultant financiar in 2014

06 Dec
Consultant Financiar
Alba Iulia,

Descrierea companiei Asigurari de Viata si Pensii Descrierea postului 3 posturi de consultant financiar in domeniul pensiilor si asigurarilor de viata la cea mai puternica companie de pe piata romaneasca si unul dintre cele mai puternice brand- uri la nivel international Contract de colaborare : venit minim brut 1500 lei Reprezinta atuuri: - experienta in domeniul asigurarilor (mai ales daca

persoana detine cod RAF) - experienta in vanzari directe - experienta in domenii de activitate ce implica relationare si negociere directa cu oamenii - experienta in domenii de activitate ce implica pragatire si instruire de persona - orice fel de experienta de viata care va face un centru de influenta social Cerintele postului Candidatul ideal: - varsta minima 25 de ani - studii medii finalizate - profil si atitudine de liber profesionist - relationeaza usor si ii face placere sa cunoasca oameni noi - stie ca pentru a avea succes e nevoie de disciplina si perseverenta - sustine cu incredere citeste mai mult
Companie
SC Profesional Consult Agent de Asigurare SRL
Categoria jobului
Asigurari / Intermedieri financiare Vanzari / Comert
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
06 Dec
Consultant financiar
Bucuresti,

Descrierea companiei asigurari Descrierea postului CV-ul sa fie trimis la adresa: recrutare_generali@yahoo.com Parte fixa + comision; Bonusuri de performanta; Birou si mediu placut de lucru; Posibilitatea de promovare pe planul de cariera in functie de rezultate; Participare la cursuri atat in agentie cat si in alte orase; Se ofera cursuri de certificare organizate in statiuni montane, toate

costurile fiind acoperite de catre companie; Dezvoltare profesionala si personala; Program flexibil full time sau part time. Cerintele postului Prospectarea permanenta a pietei si promovarea produselor si serviciilor noastre- asigurari de sanatate, viata si generale(RCA, CASCO, locuinta); Contactarea potentialilor clienti; Identificarea nevoilor de asigurare ale clientilor ; Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vanzarilor; Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului. Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii si acordarea asistentei citeste mai mult
Companie
Generali
Categoria jobului
Asigurari / Intermedieri financiare Banci Vanzari / Comert
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
07 Dec
Consultant financiar departament viata si sanatate
Bucuresti

Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare si de sanatate,
Contactarea potentialilor clienti;
Identificarea nevoilor de cumparare ale clientilor;
Construirea de oferte pentru clienti si finalizarea vanzarilor;
Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.


-Studii medii, studiile superioare constitue avantaj;
-Cunostinte operarea calculator;
-Persuasiv si perseverent;
-Intreprinzator;
-Cu spirit de initiativa si capacitatea de a relationa cu diverse tipologii de oameni;
-Experienta in vanzari, asigurari si relationarea cu clientii constitue un avantaj.Detalii Companie:Companie de consultanta
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
08 Dec
Economist
Timisoara ROMANIA

Postat la: 17-11-2014 Responsabilitati Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, companie multinationala ce activeaza in domeniul trasporturilor rutiere de marfuri - ECONOMIST.

Responsabilitati: • Contabilizeaza si inregistreaza: registrul de casa, deconturile salariatiilor, facturile furnizorilor interni, externi si clientiilor; • Intocmeste conform pregatirii si legii in vigoare , situatiile financiare semestriale si anuale (bilantul la sase luni si la inchiderea exercitiului financiar); • Finalizeaza si depune documentele financiar-contabile la autoritatile publice competente, in forma ceruta sau acceptata prin lege; • Intocmeste lunar pe baza jurnalelor urmatoarele declaratii: Declaratia 394,300, 390, Intrastat si a altora daca este cazul (Impozit nerezidenti, etc); • Intocmeste trimestrial Declaratia 100, cu privirea la impozitul pe profit datorat de societate; • Asigura elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare; citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Banci / Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
22Dec