Joburi farmacia catena asistent farmacie angajari in craiova

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Alte anunturi asemanatoare cu farmacia catena asistent farmacie angajari in orasul craiova
01 Feb
Asistent-farmacist
Craiova, Judetul Dolj, Romania

CERINTE: a) StudiiAbsolvent al scolii postliceale cu profil farmaceutic sau al altor forme de invatamant postliceal ale carei studii au fost echivalate si care are titlul de asistent de farmacie;b) Experienta Experienta pe un post similar de minim 6 luni;c) InstruireEducatie farmaceutica continua, minim 40 de ore pe an constituie un avantaj;d) AbilitatiAptitudini de comunicare, aptitudinea

de a lucra cu documente, capacitatea de a gestiona informatii (culegere, clasificare, interpretare si transmitere a informatiilor);e) AlteleAutorizatie de libera practica medicala.DESCRIEREA JOBULUI:a) Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor medicamentoase si a altor produse de uz uman la primirea lor in farmacie. Asigura pastrarea medicamentelor conform standardelor prevazute de lege;b) Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor igienico-cosmetice la primirea lor in farmacie;c) Elibereaza numai produsele medicamentoase ce se pot elibera fara prescriptie citeste mai mult
Companie
FARMACIA PRIMA
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
02 Feb
Asistent manager pentru Craiova
Craiova

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii. Candidatul ideal Grup national medical angajeaza asistent manager pentru sediul din Craiova.

Cerinte: - experienta de minim 1 an pe un post similar; - carnet de conducere cat.B Descrierea companiei Companie medicala privata infiintata in anul 1995, astazi una dintre primele companii medicale romanesti. Retea nationala consolidata aflata intr-un proces continuu de evolutie. Mediu de lucru bazat pe perfomanta individuala si colectiva, pe valorile economiei de piata si ale traditiilor nationale romanesti.
Companie
CONFIDENTIAL
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jan
Asistent Vanzari
Calea Aurel Vlaicu Nr. 10-12, Arad, Judetul Arad, Romania;Calea bucuresti nr 80, Craiova, Judetul Dolj, Romania;Calea Unirii Nr. 22, Suceava, Judetul Suceava, Romania;Str zarandului nr 87, Deva, Judetul Hunedoara, Romania;Str. Alexandru Vaida-Voievod Nr.

Descrierea postului de Asistent Vanzari : Cautam un candidat cu urmatoarele aptitudini si abilitati :• Abilitati excelente in domeniul serviciu clienti.• Abilitatea de a recunoaste si efectua oportunitati de vanzare.• Abilitatea si dorinta de a manipula o casa de bani.• Abilitati de comunicare si organizare.• Abilitatea de a indeplini mai multe sarcini intr-un mediu rapid.

• Abilitatea de a lua initiativa pentru a termina sarcinile si rezolva problemele.• Abilitatea de a respecta termenii limita.• Abilitatea de a gestiona timpul si de a prioritiza activitatile.• Trebuie sa fie disponibil in weekenduri.Daca-ti doresti sa folosesti toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult de la liderul vanzarilor in moda – candideaza azi !Pentru a afla mai multe despre acest post du-te inapoi la site-ul nostru pentru cariera si petrece o zi cu Daniella.https://career.hm.com/content/hmcareer/ro_ro/workingathm/what-can-you-do-here/sales/sales-advisor.htmlDescrierea jobului pe citeste mai mult
Companie
H&M Hennes and Mauritz SRL
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jan
Asistent Vanzari : Satu-Mare, Timisoara, Deva, Cluj-Napoca, Craiova
Cluj-Napoca Craiova Deva Satu-Mare Timisoara

Candidatul ideal Cautam un candidat cu urmatoarele aptitudini si abilitati : • Abilitati excelente in domeniul serviciu clienti.• Abilitatea de a recunoaste si efectua oportunitati de vanzare.• Abilitatea si dorinta de a manipula o casa de bani.• Abilitati de comunicare si organizare.• Abilitatea de a indeplini mai multe sarcini intr-un mediu rapid.

• Abilitatea de a lua initiativa pentru a termina sarcinile si rezolva problemele.• Abilitatea de a respecta termenii limita.• Abilitatea de a gestiona timpul si de a prioritiza activitatile.• Trebuie sa fie disponibil in weekenduri.Daca-ti doresti sa folosesti toate abilitatile de mai sus si sa inveti mai mult de la liderul vanzarilor in moda – candideaza azi !Pentru a afla mai multe despre acest post du-te inapoi la site-ul nostru pentru cariera si petrece o zi cu Daniella. https://career.hm.com/content/hmcareer/ro_ro/workingathm/what-can-you-do-here/sales/sales-advisor.html Descrierea jobului Pe scurt :Ca asistent citeste mai mult
Companie
H&M Hennes and Mauritz SRL
Categoria jobului
Confectii / Design vestimentar Vanzari Vanzari Industrie usoara Grafica
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
08 Feb
Asistent departament comercial
Craiova ROMANIA

Postat la: 16-01-2016 Responsabilitati Gestioneaza suportul comercial in relatia cu clientul (intocmeste oferte, preia comenzile de la clienti , urmareste livrarile, intocmeste stocuri) Intocmeste documetele necesare livrarii (avize, facturi, contracte) Intocmeste si elaboreaza situatii zilnice, saptamanale, lunare in legatura cu activitatea de vanzare Cerinte erinte Candidatul ideal va avea

profilul urmator: - studii superioare: experienta in domeniu constituie un avantaj ; - bune cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office); - stapanirea limbii Engleze constituie o cerinta obligatorie, iar a unei a 2 a limbi de circulatie internationala (Germana) constituie un avantaj ; - domiciliu stabil in Craiova sau in imprejurimi ; - persoana activa, foarte organizata, capabila sa coordoneze ; - abilitate de comunicare cu colaboratorii; - seriozitate, responsabilitate, dinamism; - disponibilitate la calatorii ocazionale in interes de serviciu. Beneficii Oferite - Formare si citeste mai mult
Companie
AVI SRL CRAIOVA
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
08Feb
06 Feb
ASISTENT DEPARTAMENT COMERCIAL
Craiova

Gestioneaza suportul comercial in relatia cu clientul (intocmeste oferte, preia comenzile de la clienti , urmareste livrarile, intocmeste stocuri) Intocmeste documetele necesare livrarii (avize, facturi, contracte) Intocmeste si elaboreaza situatii zilnice, saptamanale, lunare in legatura cu activitatea de vanzare Candidatul ideal va avea profilul urmator: - studii superioare: experienta in

domeniu constituie un avantaj ; - bune cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office); - stapanirea limbii Engleze constituie o cerinta obligatorie iar a unei a 2 a limbi de circulatie internationala Germana constituie un avantaj ; - domiciliu stabil in Craiova sau in imprejurimi ; - persoana activa, foarte organizata, capabila sa coordoneze ; - abilitate de comunicare cu colaboratorii; - seriozitate, responsabilitate, dinamism; - disponibilitate la calatorii ocazionale in interes de serviciu. Candidatul ideal va avea profilul urmator: - studii superioare: experienta in domeniu constituie un citeste mai mult
Companie
SC specializata in proiectarea, producerea si comercializarea pentru piata externa de piese din compozite pentru industria feroviara (metrouri, tramvaie, trenuri, etc)
Categoria jobului
Productie si Confectionare Industrie
Sursa jobului
www.locuri-munca.com
Aplica la job Detalii job
02 Feb
Asistent Shop Manager
Bucuresti Craiova Petrosani Turda

Criterii de selectie  Peste 2 ani experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal * coordonarea unei echipe min 1 ani* administrarea resurselor materiale min 1 ani* experineta in vanzari min 2 ani* cunostinte de marketing si management (preferabil cursuri sau training-uri in domeniu)* studii superioare* dorinta puternica de dezvoltare, perfectionare si afirmare profesionala* situarea intr-o pozitie asecendenta pe traseul profesional Descrierea jobului Job-ul consta in secondarea Shop Manager-ului in coordonarea activitatii magazinului:* participare la conducerea echipei* participare la instruirea si evaluarea permanenta a angajatilor* intocmirea periodica a unor rapoarte de activitate* implicare in vanzarea produselor si serviciilor* monitorizarea resurselor materiale ale citeste mai mult
Companie
EuroGsm
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Logistica Administratie Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
03 Feb
Maseur - Asistent medical balneofizioterapeut - Ki
Oradea, Judetul Bihor, Romania;Targu Mures, Judetul Mures, Romania;Craiova, Judetul Dolj, Romania;Sibiu, Judetul Sibiu, Romania;Satu Mare, Judetul Satu Mare, Romania

Candidatul ideal Educatie Absolvent/a al/a Scolii Postliceale Sanitare de Asistenti Medicali BFT/BFKT (Balneofiziokinetoterapie) si masaj. Absolvent/a al/a Facultatii de Kinetoterapie. Absolvent/a al/a unui curs de calificare in specialitatea MASAJ, cu o durata de minim 6 luni.

Competente / Abilitati Orientare catre client; Initiativa si entuziasm in a oferi clientilor servicii de inalta calitate; Capacitate de a lucra in echipa, organizat, flexibil; Foarte bune abilitati de comunicare; Cunostinte de specialitate – anatomo-patologice. Descrierea jobului Scopul postului: Prestarea serviciilor de On-Site Chair Massage precum si diferite activitati de Wellness, la cel mai inalt nivel de pe piata. Responsabilitatile postului: - Presteaza serviciul de masaj pentru clientii companiei conform procedurilor si standardelor Companiei - Atitudine proactiva cu scopul de a identifica nevoile clientilor si pentru a le oferi cu promptitudine informatii complete si corecte despre afectiunile lor citeste mai mult
Companie
Relaxopedia
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
01 Feb
Asistent contabil
Craiova, Judetul Dolj, Romania

Candidatul ideal: experienta minima in evidenta financiar -contabila completa a unei societaticunostinte operare PC(Office), program contabilitate Petrescupersoana deschisa care sa comunice la nivel profesional cu colegii si terte persoana(clienti, banci, etc)capacitate de insusire a legislatiei in vigoare la zi pe domeniul in care activam permis categ B reprezinta un avantaj de preferat

sa fia absolventa a Facultatii de Stiinte Economice - promotia 2015
Companie
EURODINAMIC SRL
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
ASISTENT DEPARTAMENT COMERCIAL
Raului 393, Craiova, Judetul Dolj, Romania

Candidatul ideal va avea profilul urmator:- studii superioare: experienta in domeniu constituie un avantaj ;- bune cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office);- stapanirea limbii Engleze constituie o cerinta obligatorie iar a unei a 2 a limbi de circulatie internationala (Germana) constituie un avantaj ;- domiciliu stabil in Craiova sau in imprejurimi ;- persoana activa, foarte

organizata, capabila sa coordoneze ;- abilitate de comunicare cu colaboratorii;- seriozitate, responsabilitate, dinamism;- disponibilitate la calatorii ocazionale in interes de serviciu. Oferta (bonusuri, beneficii)- Formare si dezvoltare profesionala la locul de munca;- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica;- Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern.- Pachet salarial motivant.
Companie
SC AVI SRL
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job