Joburi la ascent business development srl

Companie: Ascent Business Development Srl
Vezi toate informatii le despre aceasta firma: Ascent Business Development Srl
Aici vezi toate locurile de munca ale companiei / firmei Ascent Business Development Srl.

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Filtre suplimentare Alte anunturi asemanatoare cu
07 Feb
Asistent manager
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 06-02-2016 Responsabilitati Administrativ Cerinte Cunostinte pc.microsoft office,windows,internet,facturare Beneficii Oferite Salariu fix,contract individual de munca,bonuri de masa Descrierea firmei Consultanta financiara, juridica, dezvoltare afaceri, resurse umane, training, contabilitate, audit, managementul calitatii. Companie Ascent Business Development S.R.

L Posturi disponibile 1 Domeniu Secretariat / Administrativ Nivel experienta Fara experienta Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Facultate (in curs) Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
Ascent Business Development S.R.L
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
25 Jan
Asistent manager
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 03-01-2016 Responsabilitati Administrativ Cerinte Cunostinte pc.microsoft office,windows,internet,facturare Beneficii Oferite Salariu fix,contract individual de munca,bonuri de masa Descrierea firmei Consultanta financiara, juridica, dezvoltare afaceri, resurse umane, training, contabilitate, audit, managementul calitatii. Companie Ascent Business Development S.R.

L Posturi disponibile 1 Domeniu Secretariat / Administrativ Nivel experienta Fara experienta Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Facultate (in curs) Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
Ascent Business Development S.R.L
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
08Feb
05 Feb
Broker imobiliar - Dep. Rezidentiale noi: EUROINVEST
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 6 luni experienta in Imobiliare Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Experienta in domeniul imobiliar ,obligatorie Persoana motivata Spirit antreprenorial Viziune Dorinta continua de autodepasire Descrierea jobului Promovarea ansamblurilor rezidentiale din portofoliu Coordonarea cu echipele de vanzari Prezentarea proiectelor catre solicitanti Mentinerea relatiilor parteneriale cu dezvoltatorul Evidenta tranzactiilor Realizarea targetului de vanzari lunare Conditii de munca: Se discuta in cadrul interviului Beneficii : Job pe termen lung cu posibilitati de promovare Salariu fix + bonusuri motivante Sediu modern Logistica moderna Colectiv cu experienta Descrierea companiei IMOCAPITAL - NEW HOME DIVISION BY EUROINVEST Euroinvest este o companie fondata sa citeste mai mult
Companie
IMOCAPITAL BUSINESS MANAGEMENT SRL
Categoria jobului
Imobiliare Imobiliare
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
HR Specialist with Croatian
Bucuresti

Candidatul ideal • Advanced CROATIAN language knowledge (oral and written) • Customer service focus and strong interpersonal skills required • Listening skills • Reliability • Strong analytical and problem solving skills • Strong verbal/written skills and attention to detail • Ability to consistently deliver high quality customer service in a professional manner

• Taking initiative in a proactive manner to improve own and team work practices Descrierea jobului • Answers employee, manager or candidate inquiries using the Knowledge tools and system available at the Front Office • Forwards employee inquiries to Tier 2 specialists when specific, in-depth functional knowledge is required • Completes simple Human Resources and Payroll related transactions • Documents and follows up all employee inquiries, issues and transactions • Recognizes unusual events or consistent problem areas and work with Team Lead to resolve • citeste mai mult
Companie
Deutsche Telekom Business Services SRL
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Relatii clienti / Call center Resurse umane / Psihologie Traduceri Logistica Educatie Administratie Resurse umane Traduceri
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
05 Feb
Angajam Sofer TIR Comunitatea Europeana
Bucuresti, Municipiul Bucuresti, Romania

Grup de firme Bucuresti - Constanta cu o experienta si renume pe piata transporturilor cauta : Sofer TIR Comunitatea Europeana Un singur sofer pe camion. Nu se schimba soferii de pe masini. Camioane noi,Volvo Euro 6 cu prelata pe role. Se lucreaza 3 Luni cu doua saptamani pauza. Cerinte: - EXPERIENTA MINIM 1 AN PE COMUNITATE; - Experienta min.

2 ani - Permis de conducere categoria C+E; - Atestat transport rutier de marfa; - Atestat Marfa generala; - Card Tahograf; - Cazier personal si de trafic, curat; - Cunostinte minime de intretinere a camionului. Se ofera: - Contract de munca; - Salariu atractiv. - Seriozitate maxima din toate punctele de vedere. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa office@mateioil.ro cu specificatie in titlul mailului Sofer camion
Companie
BUSINESS MULTISISTEM SRL
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
08Feb
06 Feb
Redactor de carte juridica
Bulevardul Iuliu Maniu, Bucuresti, Municipiul Bucuresti, Romania

Editura Universul Juridic recruteaza redactori de carte juridica Daca va doriti o cariera in domeniul juridic, in cadrul unei edituri de prestigiu, aflata in proces de permanenta dezvoltare si extindere, in regim de colaborare full time - ati absolvit facultatea de drept - sunteti sau ati fost redactor de carte juridica (constituie un avantaj) - aveti cunostinte temeinice de gramatica si de

ortografie - doriti sa fiti permanent la curent cu stirile din domeniul juridic - sunteti interesat de cercetare juridica si aveti capacitate de intelegere, analiza si prelucrare a textelor juridice (legislatie, doctrina si jurisprudenta) - stapaniti foarte bine Microsoft Office Word si programele legislative - aveti rabdare si grija pentru detalii - aveti capacitatea de a respecta termenele-limita, de a va organiza si de a va prioritiza proiectele in lucru; - intelegeti importanta etapelor redactionale executiv-administrative, precum si necesitatea unei bune relationari interumane (cu colegii, citeste mai mult
Companie
PBM PROFESSIONAL BUSINESS MANAGEMENT SRL
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
05 Feb
Angajam persoana pentru intretinere spatiu de birou si ac...
Brasov ROMANIA

Postat la: 14-01-2016 Responsabilitati GoSocial cauta o persoana pentru activitati de intretinere / curatenie, precum si activitati simple de secretariat: - mentinerea curateniei in birouri / bucatarie / bai - organizarea materialelor din inventar - activitati de organizare hartii/documente Programul este flexibil si lejer avand in vedere suprafata biroului.

Avem o ambianta placuta, cu o echipa tanara si dinamica. Spatiul este de aprox. 300mp si avem 15 angajati. Cerinte Cautam o persoana cu initiativa si ambitioasa. Descrierea firmei GoSocial este unul dintre cei mai mari advertiseri pe Facebook din Europa. Daca vrei sa conduci departamentul de development al unei companii in continua crestere asta e sansa ta. Companie GOSOCIAL DEVELOPMENT SRL Posturi disponibile 1 Domeniu Secretariat / Administrativ Nivel experienta Sub 6 luni Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Nivel salarial Confidential Localitate Brasov Tara ROMANIA
Companie
GOSOCIAL DEVELOPMENT SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
04 Feb
Administrator imobile
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 13-01-2016 Responsabilitati Asigura activitatea societatii din punct de vedere administrativ si logistic; Planifica si asigura necesarul de materiale, produse non-alimentare; Se asigura de buna desfasurare a activitatii departamentului Logistica; Intermediaza relatia cu diverse institutii: banci, administratii financiare, posta etc.

prin depunerea si/ sau ridicarea de documente; Plata facturi; Cerinte - abilitatea de a lucra in echipa; - abilitatea de a lucra sub presiune; - capacitate de organizare si prioritizare; - minim studii medii; - permis de conducere categoria B; - excelente abilitati de comunicare si negociere; Descrierea firmei Simtim ca, in afaceri, INCREDEREA ESTE ESENTIALA. Analizam in profunzime fiecare caz in parte, gasim cele mai bune solutii, vorbim prin fapte si facem mai mult decat promitem. Actionam cu convingerea ca, in afaceri, TIMPUL ESTE IMPORTANT .Performanta depinde de un management eficient. Ne mobilizam pentru a obtine cea mai rapida solutie citeste mai mult
Companie
Sc Reinvent Business Vision SRL
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
01 Feb
Interior / Exterior Development Engineer (m/f)
Cluj-Napoca

Candidatul ideal YOUR QUALIFICATIONS: An engineering degree in mechanical- automotive engineering or equivalent is required Knowledge of injection molding/manufacturing technologies Proficient use of CATIA V5 or NX – parametric modeling, assembly design and experience in detailing/drafting Proficient use of MS Office tools Good organizational ability Communication skills in English and/or

German (written and spoken) mandatory Descrierea jobului KEY ASPECTS OF YOUR JOB: Development of exterior injection molded parts such as pillar trims, rear quarter panels, front and rear bumpers, grilles Design of interior components like elements of the center consoles, dashboard, door trims Documenting projects and presenting results, nevertheless coordination with the development partner Independent interfacing and supplier management as well as openness for deployment Concept development, functional design, optimizing and feasibility analysis of particular environments INTERESTED?: If so, citeste mai mult
Companie
ARRK Research & Development SRL
Categoria jobului
Auto / Echipamente Inginerie Service auto Inginerie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
HR Specialist with Czech
Bucuresti

Candidatul ideal • Advanced CZECH language knowledge (oral and written) • Customer service focus and strong interpersonal skills required • Listening skills • Reliability • Strong analytical and problem solving skills • Strong verbal/written skills and attention to detail • Ability to consistently deliver high quality customer service in a professional manner

• Taking initiative in a proactive manner to improve own and team work practices Descrierea jobului • Answers employee, manager or candidate inquiries using the Knowledge tools and system available at the Front Office • Forwards employee inquiries to Tier 2 specialists when specific, in-depth functional knowledge is required • Completes simple Human Resources and Payroll related transactions • Documents and follows up all employee inquiries, issues and transactions • Recognizes unusual events or consistent problem areas and work with Team Lead to resolve • citeste mai mult
Companie
Deutsche Telekom Business Services SRL
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Resurse umane / Psihologie Traduceri Educatie Call center Resurse umane Traduceri
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job