Joburi sofer categoria b in caransebes

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru sofer categoria b in orasul caransebes dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu sofer categoria b in orasul caransebes
22 Aug
Agent Vanzari Caras Severin si Hunedoara
Caransebes ROMANIA Hunedoara Caras Severin

Postat la: 21-08-2015 Responsabilitati •Implementeaza strategia de vanzari stabilita pentru aria de responsabilitate alocata respectand regulile si procedurile companiei; •Reprezinta compania, produsele si politica de vanzari in relatiile cu clientii; •Stabileste si mentine legatura cu clientii importanti din zona alocata si asigura informarea acestora; •Prospecteaza piata in zona

alocata in vederea identificarii si contactarii potentialilor clienti; •Asigura acoperirea zonei alocate, respectand planul de vizite stabilit; •Asigura prezentarea profesionista a tuturor produselor noi, utilizand diferite instrumente si metode–cataloage, pliante etc; •Analizeaza nevoile clientilor si formuleaza cele mai potrivite oferte; poate asigura suport tehnic si comercial pentru clienti existenti sau cei potentiali; •Responsabil de negocierea si incheierea contractelor comerciale cu clientii din zona arondata si raspunde de corecta executare si derulare a acestora; •Se asigura citeste mai mult
Companie
Telekom Romania Communications S.A.
Categoria jobului
IT&C It&c
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
12 Aug
Agent Vanzari Caras Severin si Hunedoara
Caransebes, Resita, Hunedoara, Deva Caras Severin

DESCRIEREA COMPANIEI:

Membra a Grupului GERMANOS, SUNLIGHT FILIALA BUCURESTI S.R.L. este specializat in distributia si comercializarea cartelelor telefonice

Germanos Telecom Romania S.A.

face parte din Grupul de Companii Germanos, specializat in retail si distributie de produse si servicii tehnologice, precum si in productia si distributia de baterii.

SCOP: implementeaza strategia de afaceri si vanzari a companiei si promoveaza serviciile si produsele acesteia in regiunea de responsabilitate alocata.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

•Implementeaza strategia de vanzari stabilita pentru aria de responsabilitate alocata respectand regulile si procedurile companiei;
•Reprezinta compania, produsele si politica de vanzari in relatiile cu clientii;
•Stabileste si mentine legatura cu clientii importanti din zona alocata si citeste mai mult
•Prospecteaza piata in zona alocata in vederea identificarii si contactarii potentialilor clienti;
•Asigura acoperirea zonei alocate, respectand planul de vizite stabilit;
•Asigura prezentarea profesionista a tuturor produselor noi, utilizand diferite instrumente si metode–cataloage, pliante etc;
•Analizeaza nevoile clientilor si formuleaza cele mai potrivite oferte; poate asigura suport tehnic si comercial pentru clienti existenti sau cei potentiali;
•Responsabil de negocierea si incheierea contractelor comerciale cu clientii din zona arondata si raspunde de corecta executare si derulare a acestora;
•Se asigura ca toate facturile emise de catre el /ea sunt complete in ceea ce priveste mentiunile obligatorii, ca sunt stampilate si semnate de catre beneficiari, si de a se asigura ca a solicitat si a primit biletele la ordin sau CEC, cu exceptia cazului in care plata se face in numerar, prin ordin de plata sau alta modalitate;
•Lanseaza saptamanal, conform instructiunilor superiorului sau ierarhic, comanda scrisa de produse catre depozitul punctului de lucru in cadrul caruia isi desfasoara activitatea. 
•Semnaleaza eventualele nereguli constatate cu ocazia aprovizionarii clientului sau ex-van (gestiunea proprie, din masina alocata), de indata, superiorului sau ierarhic si incheie un proces verbal de constatare pe care il va semna impreuna cu persoana care livreaza marfa.
•Asigura si raspunde pentru integritatea produselor aflate in gestiunea sa; marfa al carei ambalaj este deteriorat pe durata aflarii in gestiunea sa va fi considerata ca lipsind din stoc, cu ocazia inventarelor. 
•Tine la zi evidenta documentelor cu regim special care i-au fost repartizate, si prezinta de indata si oricand ii va fi solicitat acest lucru de catre superiorul sau ierarhic;
•Se prezinta la inventarul organizat de companie, ori de cate ori este solicitat in acest sens de catre superiorul sau ierarhic.
•Preda toate documentele intocmite de catre el cu ocazia vizitelor efectuate la clientii, precum si dovezile de depunere in banca a banilor incasati, persoanei responsabile cu preluarea si verificarea acestora;
•Raspunde de livrarea fizica a marfurilor comandate de clienti, de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (chitante si dispozitii de plata/incasare), etc. In cazul in care clientii opteaza pentru achitarea contravalorii produselor achizitionate prin emiterea de Bilete la Ordin sau file CEC, are obligatia de a se asigura ca acestea au fost completate corect, si de a le transmite imediat persoanei insarcinate cu depunerea lor in banca in vederea incasarii;
•Depune banii incasati din vanzarea marfurilor companiei in conturile firmei in ziua incasarii sau maxim a doua zi dupa incasare. Predarea banilor se poate face si la sediul punctului de lucru in care isi desfasoara activitatea, persoanei responsabile;
•Prezinta zilnic, la timp, superiorului sau ierarhic raportul de vanzari pentru ziua anterioara si raportul de incasari precum si prognozele solicitate.
•Va lua toate masurile necesare pentru a pastra marfa in siguranta, de a verifica toate intrarile si iesirile produselor din gestiunea proprie, si asigura disponibilitatea produselor;
•Are obligatia de a-l anunta pe superiorul sau ierarhic ( in termen 48 ore de la depistarea situatiei) in cazul in care intampina dificultati la recuperarea soldurilor de la clienti si de a lua toate masurile necesare pentru recuperarea soldurilor.
•Reactualizeaza baza de date a clientilor si tine evidenta cheltuielor (deconturilor);
•Pastreaza in bune conditii, si utilizeaza conform destinatiei lor, toate bunurile care i-au fost incredintate in vederea desfasurarii activitatii (autoturism, chitantier, facturier, telefon, etc), anuntandu-si superiorul ierarhic imediat de orice problema aparuta in legatura cu acestea; mentine masina curata si in buna stare de functionare si raporeaza superiorului orice incident aparut.
•Are o atitudine si o prezentare ireprosabila fata de clientii companiei, respectand standardele companiei in aceasta privinta.
•Participa la programele de training si dezvoltare propuse de companie pentru pozitia lui si isi actualizeaza in permanenta cunostintele despre produse;
•Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului;
•Se asigura ca toata corespondenta legata de activitatea profesionala ajunge la destinatie;
•Asigura prezenta si vizibilitatea materialelor promotionale la toate punctele de vanzare din zona alocata, in vederea cresterii volumului de vanzare ale companiei;
•Aranjeaza materialele promotionale in spatiile identificate respectand politica de mercantizare stabilita de companie;
•Respecta si implementeaza in activitatea zilnica Regulamentul Intern, politicile companiei si procedurile departamentului precum si Legea sanatatii si securitatii in munca nr. 319/2006, detaliata in Anexa 2 la contractul de munca.

CERINTELE POSTULUI: 

Studii: 
•Minim studii medii.

Cunostinte si Experienta in munca: 
•Minim 6 luni – 1 an experienta intr-o pozitie similara;
•Permis de conducere categoria: B (valid, fara cazier).

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati: 
•Initiativa;
•Orientare catre client (esential);
•Orientare catre rezultate (esential);
•Flexibilitate;
•Solutionarea problemelor;
•Munca in echipa (esential);
•Impact si influenta (esential).

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job