Joburi call center de acasa

Cauta in 262 locuri de munca call center de acasa in 2015

30Jan
23 Jan
Operator Call Center - Part Time Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 23-01-2015 Responsabilitati - Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea;

Cerinte - Experienta anterioara in call center, de preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avnataj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui program agreat - Abilitati de comunicare - Cunostinte operare PC - Cunostinte foarte bune de limba engleza - Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala poate constitui avantaj Beneficii Oferite - mediu de lucru placut, - program citeste mai mult
Companie
Regina Maria
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 29-01-2015 Responsabilitati Operator call center.servicii clienti.Post disponibil full sau part time. Cerinte -Studii medii -Abilitati de comunicare -Operare PC Beneficii Oferite Pachet salarial atractiv Descrierea firmei 463 - Comert cu ridicata al produselor alimentare, al bauturilor si al tutunului Companie ROMARI & S.A.S. S.R.

L Posturi disponibile 5 Domeniu Customer service / call center Nivel experienta Fara experienta 6 - 12 luni 1 - 2 ani Tip contract Full-time Part-time Nivel studii Liceu Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
ROMARI S.A.S. S.R.L
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center limba italiana
Targu Jiu ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center limba italiana
Iasi ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30Jan
30 Jan
Operator Call Center limba italiana
Bacau ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center - inbound, Bucuresti - full time
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Recrutam pentru clientul nostru, companie de telecomunicatii din Bucuresti Agent servicii client cu activitati de Retentie&Back Office&Telesales Responsabilitati: - Procesarea reclamatiilor/cererilor de reziliere si oferirea solutiilor optime in vederea retinerii si loializarii clientului; - Inregistrarea solicitarilor scrise, primite in cadrul

departamentului "Relatii cu clientii", atat din partea clientilor externi, cat si interni; - Contactarea clientilor, cu scopul promovarii si vanzarii serviciilor si produselor companiei. Se lucreaza in 2 schimburi a cate 8 h/zi incepand cu ora 10:00/ 12:00. Contract initial pe perioada determinata de 6 luni, cu posibilitate de prelungire. Locatia postului este sector 1, zona Pipera - langa statia de metrou. Pachetul salarial este format din salariu fix de 850 lei net la care se adauga tichete de masa (cate 1 tichet a 9.35 lei pentru fiecare zi lucrata) Pentru aplicatie, va rog sa trimiteti cv-ul pe citeste mai mult
Companie
TRENKWALDER
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator Call Center limba italiana
Caracal ROMANIA

Postat la: 09-01-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jan
Agenti Call Center servicii clienti.
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 07-01-2015 Responsabilitati Agenti Call Center servicii clienti.Program part-time,contacteaza clientii din baza de date,ofera informatii referitoare la promotiile si produsele firmei. Cerinte Vorbitor de limba Romana corect,Limba engleza nivel mediu,Dictie buna.Seriozitate. Beneficii Oferite Salariu 700 ron+bonusuri.

Descrierea firmei CLIMATIZARE- MONTAJ AER CONDITIONAT, AMENAJARI INTERIOARE, AGENTIE IMOBILIARA Companie ETERN GRUP Posturi disponibile 3 Domeniu Alte domenii Nivel experienta Sub 6 luni Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Nivel salarial sub 200 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
ETERN GRUP
Categoria jobului
Alte domenii Alte domenii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 Jan
Operator call-center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 29-01-2015 Responsabilitati Angajam o persoana pentru postul de operator call center. Cerinte Abilitati de comunicare si negociere,voce placuta,rabdare. Operare PC Studii medii Beneficii Oferite Salariu net 1000 Ron+bonus Contract individual de munca Program full time L-V 09.00-17.

00 Descrierea firmei Consultanta financiara, juridica, dezvoltare afaceri, resurse umane, training, contabilitate, audit, managementul calitatii. Companie Ascent Business Development S.R.L Posturi disponibile 1 Domeniu Customer service / call center Nivel experienta 6 - 12 luni Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
Ascent Business Development S.R.L
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28 Jan
Call Center / Telesales
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 27-01-2015 Responsabilitati - contactarea si actualizarea datelor clientilor potentiali,utilizand bazele de date disponibile - mentinerea ai dezvoltarea portofoliului de clienti - asigurarea suportului administrativ in toate aspectele legate de colaborarea cu clientii - indeplinirea targetului.

Cerinte - absolvent studii superioare sau medii - experienta minim in vanzari si relatii cu clientii (constituie avantaj) - voce placuta, abilitati de comunicare si negociere, limbaj fluent, vocabular bogat si putere de convingere - mod de gandire orientat spre client - seriozitate, perseverenta si initiativa in atingerea obiectivelor propuse - capacitate de planificare si organizare - cunostinte de baza utilizare calculator - stapanirea gramaticii limbii romane Beneficii Oferite - salariu fix -comisioane nelimitate din vanzari, corelate cu rezultatele -telefon de serviciu - training de specialitate in cadrul companiei - posibilitati avansare -mediu de lucru placut Asteptam citeste mai mult
Companie
Confidential
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 262 locuri de munca ( call center de acasa ) , afisate in 27 pagini.