Joburi call center de acasa

Cauta in 373 locuri de munca call center de acasa in 2015

18Apr
17 Apr
Angajam operator Call Center de la domiciliu
Bucuresti, Sectorul 6

Angajam operatori Call Center de la domiciliu cu procent 20% din fiecare vanzare efectuata. Preturile pachetelor noastre variaza intre 99 si 299 lei pe AN. Cautam colaboratori din toata tara. Cum functioneaza? Alofirme reprezinta un concept menit sa ajute utilizatorii sa gaseasca cele mai bune informatii, atunci cand utilizatorii au nevoie de acestea.

Deoarece dincolo de antreprenori, ingineri sau medici suntem cu totii utilizatori ai informatiilor, noi am ales ca acestea sa poata parveni utilizatorilor intr-un mod sigur si concis, astfel incat rezultatul sa poata fi satisfacator pentru ambele parti implicate in acest proces. Alofirme este mai mult decat un simplu site informativ sau de promovare. Ne adresam tuturor categoriilor de oameni, indiferent din ce domeniu de activitate provin acestea. Incercam sa oferim clientilor nostri servicii de calitate, de care acestia sa se poata bucura si a caror rezultate sa poata fi mentinute pentru cat mai mult timp. Suntem seriosi in ceea ce citeste mai mult
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
04 Apr
Call center de la domiciliu
Bucuresti, Sectorul 6

Angajam operatori call center de la domiciliu, comision motivant la fiecare vanzare efectuata, plata la zi sau la luna

Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
15 Apr
Operator Call Center - Part Time Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 24-03-2015 Responsabilitati - Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea;

Cerinte - Experienta anterioara in call center, de preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avnataj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui program agreat - Abilitati de comunicare - Cunostinte operare PC - Cunostinte foarte bune de limba engleza - Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala poate constitui avantaj Beneficii Oferite - mediu de lucru placut, - program citeste mai mult
Companie
Regina Maria
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
08 Apr
Operator Call Center - Part Time Bucuresti
Bucuresti

- Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea; - Experienta anterioara in call center, de

preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avantaj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui program agreat - Abilitati de comunicare - Cunostinte operare PC - Cunostinte foarte bune de limba engleza - Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala poate constitui avantaj
Companie
REGINA MARIA
Categoria jobului
Serviciu Clienti Relatii clienti
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.carieranoua.ro
Aplica la job Detalii job
18Apr
08 Apr
Operator Call Center - Part Time Bucuresti
Bucuresti

- Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea; - Experienta anterioara in call center, de

preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avantaj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui program agreat - Abilitati de comunicare - Cunostinte operare PC - Cunostinte foarte bune de limba engleza - Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala poate constitui avantaj
Companie
REGINA MARIA
Categoria jobului
Serviciu Clienti Relatii clienti
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.carieranoua.ro
Aplica la job Detalii job
18 Apr
Operator Call Center Italiana sau Engleza
BUCURESTIStrainatate Italia

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: italiana sau engleza la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;


Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;

- inregistratea citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Consultanta Marketing Serviciu clienti Telecomunicatii Telecomunicatii Relatii clienti Marketing Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
17 Apr
Operator call center Limba Franceza
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: franceza, engleza sau germana la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;

Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;
citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii Service Serviciu clienti Service Telecomunicatii Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
18 Apr
Pitesti Operator Back Office / Call Center
Pitesti ROMANIA

Postat la: 17-04-2015 Responsabilitati Comdata Service , per la nuova sede di PITESTI, cerca persone dinamiche e intraprendenti, che abbiano voglia di misurarsi ogni giorno con nuove sfide e opportunità, per crescere insieme a noi con spirito di squadra . Per ulteriori informazioni : 0732 67 11 08 oppure inviate un CV all`indirizzo mail hrservice@comdata.

it COMDATA e’ uno dei principali Outsourcer , che offre servizi di Customer Care e Telecomunicazioni in Italia ed all’estero.Per ulteriori informazioni visitate il nostro sito www.comdata.it Cerinte Il candidato ideale deve : • conoscere ad un buon livello la lingua italiana . • avere conoscenza minima del PC ( Word, Excel ) • avere capacita di lavorare individualmente e/o in gruppo per il raggiungimento degli obbiettivi, anche in situazioni di stress. Non e` necessaria esperienza nel settore dei call center Beneficii Oferite Offriamo: - Contratto di lavoro - Formazione continua - Specifiche opportunità di sviluppo citeste mai mult
Companie
SC COMDATA SERVICE SRL
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Tipul jobului
full-time
Salariu
100100 euro
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
18 Apr
SC Orion Call Bacau angajeaza operatori call center-1500Ron
Bacau ROMANIA

Postat la: 27-03-2015 Responsabilitati Orion Consulting Bacau angajeaza consultanti servicii clienti. Descriere: activitati de promovare telefonica Cerinte SE CERE: •Vorbirea limbii italiene la un nivel mediu • Conostinte minime utilizare calculator •Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva •Nu este necesara experienta anterioara in call center.

Beneficii Oferite SE OFERA: • Contract de munca perioada nedeterminata • Program de munca full time sau part time 10.00-19.00 sau 10.00-14.00 -15.00-19.00 • Salariu fix + bonuri de masa • bonusuri la atingerea obiectivelor de echipa • premi in functie de atingerea targetului lunar(200- 1000euro) • salarizare si pe perioada trainingului • Formare profesionala gratuita Descrierea firmei ORION CONSULTING Bacau posseduta dalla multinazionale italiana di BT Group,, gruppo britannico di telecomunicazioni già noto con il nome di British Telecom; nata nel 1995 come Albacom da una società mista tra l'allora citeste mai mult
Companie
ORION CONSULTING
Categoria jobului
Consultanta Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
18 Apr
SC Orion Call Bacau angajeaza operatori call center-1500Ron
Bacau ROMANIA

Postat la: 27-03-2015 Responsabilitati Orion Consulting Bacau angajeaza consultanti servicii clienti. Descriere: activitati de promovare telefonica Cerinte SE CERE: •Vorbirea limbii italiene la un nivel mediu • Conostinte minime utilizare calculator •Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva •Nu este necesara experienta anterioara in call center.

Beneficii Oferite SE OFERA: • Contract de munca perioada nedeterminata • Program de munca full time sau part time 10.00-19.00 sau 10.00-14.00 -15.00-19.00 • Salariu fix + bonuri de masa • bonusuri la atingerea obiectivelor de echipa • premi in functie de atingerea targetului lunar(200- 1000euro) • salarizare si pe perioada trainingului • Formare profesionala gratuita Descrierea firmei ORION CONSULTING Bacau posseduta dalla multinazionale italiana di BT Group,, gruppo britannico di telecomunicazioni già noto con il nome di British Telecom; nata nel 1995 come Albacom da una società mista tra l'allora citeste mai mult
Companie
ORION CONSULTING
Categoria jobului
Consultanta Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 373 locuri de munca ( call center de acasa ) , afisate in 38 pagini.