Joburi call center de acasa

Cauta in 275 locuri de munca call center de acasa in 2015

30 Jun
Operator Call Center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 08-06-2015 Responsabilitati RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Contactarea clientilor restantieri si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite; - Recuperarea sumelor restante datorate de clienti, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient; - Instruirea

debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor; - Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala; - Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare; - Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor; - Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei; - Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei. Cerinte CANDIDATUL IDEAL: - Abilitati dovedite de negociere; - Putere de convingere; citeste mai mult
Companie
S.C. Kredyt Inkaso Investments RO S.A.
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jun
OPERATOR call center
BUCURESTI

OPERATOR call center, esti o persoana comunicativa? Ai minim liceul? Vino in echipa noastra,
indiferent de varsta. Angajare 8, 6 sau 4 ore cu carte de munca in
firma europeana stabila.Detalii Companie:prestari servicii..

OPERATOR call center, esti o persoana comunicativa? Ai minim liceul? Vino in echipa noastra,
indiferent de varsta. Angajare 8, 6 sau 4 ore cu carte de munca in
firma europeana stabila.Detalii Companie:prestari servicii.
Companie
NetJobs
Categoria jobului
ALTELE Altele
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jun
Operatori Call Center - Limba Italiana
Curtea de Arges, Ramnicu Valcea, Gaesti, Mioveni, Pitesti, Campulung Strainatate Italia

Adecco Resurse Umane recruteaza la nivel national pentru clientul sau, o companie multinationala ce activeaza in domeniul telecomunicatiilor, Operatori Call Center in orasele Craiova, Pitesti, Constanta.



OPERATOR CALL CENTER

Descrierea activitatii:
Posibilitate de a-ti incepe cariera si a te dezvolta in industrie la clientul nostru, cunoscuta companie multinationala, jucator cheie in piata de telecomunicatii romaneasca

Responsabilitati principale:
• Efectuarea/primirea/gestionare de apeluri, asistenta telefonica
• Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente
• Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare
• Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu

Profilul candidatului:
• Nu este necesara experienta in call center
• Abilitati excelente de comunicare in limba citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
30Jun
25 Jun
Operator Call Center - Proiect Financiar-Bancar
Bucuresti

Descrierea activitatii:

- Program de lucru flexibi de 6 ore/zi;
- Efectuarea de apeluri de tip telemarketing si telesales si gestionarea lor conform procedurilor specifice;
- Indeplinirea obiectivelor stabilite per proiect/serviciu;
- Documentarea interactiunilor in sistemele de lucru utilizate.



Beneficii:

- Oportunitatea de a lucra pentru clienti renumiti pe piata;
- Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate;
- Candidatii fara experienta, dar cu potential, vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile;
- Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic;
- Oportunitati reale de promovare in cadrul companiei.

Cerinte:

- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office);
- Abilitatea de a face mai multe activitati citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
26 Jun
Manager call center
Full time

Pentru clientul nostru, lider pe piata franceza de telecomunicatii, recrutam MANAGER CALL CENTER. Principale responsabilitati: Candidatul pe care il cautam va ocupa o pozitie cheie in cadrul companiei.

Va participa activ la punerea in functiune a call centerului, ocupandu-se de: - Stabilirea procedurilor de lucru - Echiparea call centerului, pentru atingerea celor mai inalte standarde de performanta - Constituirea echipelor, jucand un rol activ in recrutarea operatorilor vorbitori de limba franceza In activitatea curenta, managerul de call center va: - Monitoriza si evalua activitatea operatorilor de call center - Forma operatorii, asigurandu-se de insusirea si asumarea standardelor si exigentelor companiei - Lua toate masurile necesare in vederea atingerii obiectivelor - Intocmi rapoartele periodice - Fi in permanenta legatura cu interlocutorii din Franta Asteptam candidatura ta pe mail:recrutare.pac@gmail.comsau fax 0268471251. Compensatii:- Pachet salarial motivant, plus citeste mai mult
Companie
Power Alliance Construction
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Call center
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jun
Operator Call Center - limba italiana avansat
Craiova ROMANIA

Postat la: 25-06-2015 Responsabilitati - Activitate in limba italiana pentru clienti din industria telecom din Italia; - Preluarea apelurilor telefonice; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.

Cerinte Clientul nostru este o companie de outsourcing cu capital italian care se ocupa cu oferirea de servicii si consultanta catre companii din domeniul telecom si finance. Cerinte: - Cunostinte avansate de limba italiana; - Studii medii sau superioare; - Abilitati de comunicare si relationare; - Disponibilitatea de a lucra in schimburi; - Bune cunostinte de operare Windows, Internet, Microsoft Office. Beneficii Oferite - Programe de formare continua; - Oportunitati de dezvoltare profesionala; - Echipa tanara si dinamica. Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jun
Operator call center limba italiana
Full time

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora. .

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora.
Companie
Media Center Communications
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
25 Jun
SC Orion Call Bacau angajeaza operatori call center
Bacau ROMANIA

Postat la: 25-06-2015 Responsabilitati Orion Consulting Bacau angajeaza consultanti servicii clienti. Descriere: activitati de promovare telefonica Cerinte SE CERE: •Vorbirea limbii italiene la un nivel mediu • Conostinte minime utilizare calculator •Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva •Nu este necesara experienta anterioara in call center.

Beneficii Oferite SE OFERA: • Contract de munca perioada nedeterminata • Program de munca full time sau part time 10.00-19.00 sau 10.00-14.00 -15.00-19.00 • Salariu fix + bonuri de masa • bonusuri la atingerea obiectivelor de echipa • premi in functie de atingerea targetului lunar(200- 1000euro) • salarizare si pe perioada trainingului • Formare profesionala gratuita Descrierea firmei ORION CONSULTING Bacau posseduta dalla multinazionale italiana di BT Group,, gruppo britannico di telecomunicazioni già noto con il nome di British Telecom; nata nel 1995 come Albacom da una società mista tra l'allora citeste mai mult
Companie
ORION CONSULTING
Categoria jobului
Consultanta Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jun
Operator Call Center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 22-06-2015 Responsabilitati Pentru unul dintre clientii nostri, angajam Call Center Operator, tineri motivati sa isi inceapa cariera profesionala intr-un mediu tanar si dinamic.

Cerinte Bune abilitati de comunicare si relationare; Punctualitate, seriozitate si amabilitate Capacitatea de a gestiona eficient sarcini multiple; Cunostinte de baza operare calculator Bune abilitati de organizare si atentie la detalii. Experienta minima in domeniu reprezinta un avantaj Beneficii Oferite Contract de munca full time Se ofera salariu fix si posibilitate de a castiga bonusuri suplimentare in functie de rezultate Descrierea firmei Career Boutique este o agentie de recrutare si resurse umane. Oferim servciii atat clientilor persoane juridice cat si clientilor persoane fizice din Romania. Consultantii nostrii sunt experti in domeniul resurselor umane si au experienta vasta in zone precum: Recrutare si Selectie personal, Executive Search, Direct Search, Audit Resurse umane si citeste mai mult
Companie
Career Boutique
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jun
Angajam Operatori Call Center - Limba Italiana
Campulung Muscel ROMANIA Strainatate Italia

Postat la: 22-06-2015 Responsabilitati Adecco Resurse Umane recruteaza la nivel national pentru clientul sau, o companie multinationala ce activeaza in domeniul telecomunicatiilor, Operatori Call Center in orasele Craiova, Pitesti, Constanta.

OPERATOR CALL CENTER Descrierea activitatii: Posibilitate de a-ti incepe cariera si a te dezvolta in industrie la clientul nostru, cunoscuta companie multinationala, jucator cheie in piata de telecomunicatii romaneasca Responsabilitati principale: • Efectuarea/primirea/gestionare de apeluri, asistenta telefonica • Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente • Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu Cerinte • Nu este necesara experienta in call center • Abilitati excelente de comunicare in limba italiana • Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office) • Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
IT&C It&c
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 275 locuri de munca ( call center de acasa ) , afisate in 28 pagini.