Joburi call center de acasa

Cauta in 313 locuri de munca call center de acasa in 2015

29Mar
24 Mar
Operator Call Center - Part Time Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 24-03-2015 Responsabilitati - Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea;

Cerinte - Experienta anterioara in call center, de preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avnataj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui program agreat - Abilitati de comunicare - Cunostinte operare PC - Cunostinte foarte bune de limba engleza - Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala poate constitui avantaj Beneficii Oferite - mediu de lucru placut, - program citeste mai mult
Companie
Regina Maria
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
29 Mar
Angajam operator call-center servicii informare clienti
Bucuresti, Sectorul 1

Angajam operator call-center.Atributii; Preluarea comenzilor de la clienti si din sistem si asigurarea finalizarii acestora. Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei.Salariu net;1000 ron,contract de munca. .

Angajam operator call-center.Atributii; Preluarea comenzilor de la clienti si din sistem si asigurarea finalizarii acestora. Furnizeaza informatii despre produsele si serviciile companiei.Salariu net;1000 ron,contract de munca.
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Salariu
2501000 ron
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
26 Mar
Operator call center Limba Franceza
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: franceza, engleza sau germana la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;

Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;
citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii Service Serviciu clienti Service Telecomunicatii Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
29Mar
26 Mar
Operator call center Limba Germana
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: germana sau engleza la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;
Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;

- citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
28 Mar
Operator Call Center Italiana sau Engleza
BUCURESTIStrainatate Italia

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: italiana sau engleza la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;


Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;

- inregistratea citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Consultanta Marketing Serviciu clienti Telecomunicatii Telecomunicatii Relatii clienti Marketing Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
28 Mar
UPA Solutions is looking for : Call Center Advisor, for one of our client
Cluj-Napoca, Tirgu-Mures,

Descrierea companiei UPA Solutions este o companie romaneasca ce ofera o gama larga de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selectie de personal si formare profesionala.

Compania aflata in continua dezvoltare are in prezent un numar de 12 colaboratori in patru centre de contact, Bucuresti, Botosani, Braila si Alba Iulia, urmand sa deschida in perioada urmatoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions in domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre sa asigure servicii de calitate alaturi de garantia identificarii candidatilor potriviti dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro Descrierea postului UPA Solutions is looking for : Call Center Advisor, for one of our client Call Center Advisor • with Swedish- located in Targu Mures Call Center Advisor• with Norwegian- located in Cluj Napoca JOB REQUIREMENTS • Ensuring all tasks allocated are dealt with according citeste mai mult
Companie
UPA Solutions SRL
Categoria jobului
Relatii cu publicul Telecomunicatii Vanzari / Comert Vanzari Telecomunicatii Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
29 Mar
Operator call center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 28-03-2015 Responsabilitati Servicii clienti,promovare servicii firma,consultanta Cerinte Studii medii Abilitati de comunicare Dictie buna Voce placuta Operare PC Beneficii Oferite Salariu motivant Contract de munca Descrierea firmei Servicii de recuparare creante Companie S.C Lex Grup Consulting S.R.

L Posturi disponibile 2 Domeniu Customer service / call center Nivel experienta 6 - 12 luni Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
S.C Lex Grup Consulting S.R.L
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
28 Mar
Operator Call Center Limba Italiana
Cluj Napoca ROMANIA Strainatate Italia

Postat la: 27-03-2015 Responsabilitati Pentru unul dintre clientii nostri, o companie italiana cu domeniul de activitate pe servicii externalizate, angajam Operatori Call Center.

Responsabilitati: Contactarea telefonica a clientilor externi; Identificarea strategiilor optime de recuperare a creditelor din portofoliul departamentului; Elaborarea de propuneri de recuperare a creditelor neperformante conform normelor/procedurilor interne si a informatiilor primite de la client; Urmarirea implementarii masurilor de recuperare aprobate. Cerinte Cunostinte de limba italiana la nivel avansat; Cunostinte minime de utilizare a calculatorului. Descrierea firmei "...Lugera - The People Republic, can I help you? ...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera - The People Republic team in Romania. Like our colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and Slovakia, we citeste mai mult
Companie
Lugera Makler SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
29 Mar
agentie resurse umane angajeaza agentii call center cu experienta
Bucuresti, Sectorul 1

Angajam agenti call center pentru servicii de contactare clienti/prel;uare apeluri si consultanta.Doar cu experienta in call center/vanzari telefonice de servicii.Proba de lucru la interviu.Pentru inscriere trimiteti Scrisoare de Intentie .

Angajam agenti call center pentru servicii de contactare clienti/prel;uare apeluri si consultanta.Doar cu experienta in call center/vanzari telefonice de servicii.Proba de lucru la interviu.Pentru inscriere trimiteti Scrisoare de Intentie
Categoria jobului
Contabilitate / Administratie Finante Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
28 Mar
Operator Call Center limba italiana
Constanta ROMANIA

Postat la: 27-03-2015 Responsabilitati Pentru clientul nostru, companie multinationala de prestigiu pe piata de call center, recrutam la nivel national Operatori Call Center pentru Constanta.

Responsabilitati: Efectuarea/primirea/gestionarea apelurilor; Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente; Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare a cererilor receptionate; Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu. Cerinte Abilitati foarte bune de comunicare verbala in limba italiana; Disponibilitate de relocare in Constanta (Candidatii pot proveni din orice parte a tarii!); Cunostinte generale de operare calculator; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva; Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil; Nu este necesara experienta anterioara in call center. Beneficii Oferite Salarizare atractiva; Tichete de masa; Cazare gratuita in Constanta pe toata perioada contractului. Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 313 locuri de munca ( call center de acasa ) , afisate in 32 pagini.