Joburi call center de acasa

Cauta in 360 locuri de munca call center de acasa in 2015

25 Aug
Operator Call Center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 25-08-2015 Responsabilitati  Identifica si contacteaza potentiali clienti noi cu scopul de a promova, a convinge si a vinde produsele si serviciile companiei  Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute  Preia cererile de la clienti si le transmite catre departamentul de vanzari Cerinte - Experienta in call center de minim 6 luni - Experienta in relatiile cu

clientii prin telefon; - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon; - Persoana proactiva : orientare catre client : rabdare, determinare, empatie - Persoana dinamica, persuasiva, ambitioasa, spirit de echipa - Cunostinte minime PC - Disponibilitate pentru program full-time. Descrierea firmei GoPrint a luat nastere in anul 2005, cu scopul de a oferi solutii de calitate pentru tiparire. Valorile care au stat inca de la inceput la baza conceptului au fost profesionalismul, adaptabilitatea, respectul si integritatea. Echipa noastra reprezinta baza solida a tuturor serviciilor citeste mai mult
Companie
SC TIPOGRAFIA GOPRINT SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
19 Aug
Operator Call Center - Full Time si Part Time Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-08-2015 Responsabilitati - Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza catre Manager/Team Leader

activitatea;Beneficii: - mediu de lucru placut, - program flexibil, part-time posibilitate de trecere full-time, - traininguri periodice, - abonament medical, pachet special pentru angajati, - posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala in domeniu Cerinte - Experienta anterioara in call center, de preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avantaj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui citeste mai mult
Companie
Regina Maria
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
21 Aug
Operator Call Center - Bucuresti
Bucuresti

Operator Call Center - Bucuresti (Part time / Full time) Responsabilitati: - Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza

catre Manager/Team Leader activitatea; Cerinte: - Experienta anterioara in call center, de preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avnataj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui program agreat - Abilitati de comunicare - Cunostinte operare PC - Cunostinte foarte bune de limba engleza - Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala poate constitui avantaj Oferta (bonusuri, citeste mai mult
Companie
Regina Maria
Categoria jobului
Call Center; Call Center/Operator call center Call center
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.workfinder.ro
Aplica la job Detalii job
01Sep
28 Aug
Manager call center
Full time

Pentru clientul nostru, lider pe piata franceza de telecomunicatii, recrutam MANAGER CALL CENTER. Principale responsabilitati: Candidatul pe care il cautam va ocupa o pozitie cheie in cadrul companiei.

Va participa activ la punerea in functiune a call centerului, ocupandu-se de: - Stabilirea procedurilor de lucru - Echiparea call centerului, pentru atingerea celor mai inalte standarde de performanta - Constituirea echipelor, jucand un rol activ in recrutarea operatorilor vorbitori de limba franceza In activitatea curenta, managerul de call center va: - Monitoriza si evalua activitatea operatorilor de call center - Forma operatorii, asigurandu-se de insusirea si asumarea standardelor si exigentelor companiei - Lua toate masurile necesare in vederea atingerii obiectivelor - Intocmi rapoartele periodice - Fi in permanenta legatura cu interlocutorii din Franta Asteptam candidatura ta pe mail:recrutare.pac@gmail.comsau fax 0268471251. Compensatii:- Pachet salarial motivant, plus citeste mai mult
Companie
Power Alliance Construction
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Call center
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
28 Aug
Operator call-center
Full time

MyProHR - agentie profesionista de recrutare si plasare de personal medical- recruteaza candidati interesati sa lucreze in domeniul resurselor umane, pe postul de operator call-center pentru Germania si Anglia.Compensatii:-Detalii Companie:MyProHR este o agenţie profesionistă de recrutare şi plasare de personal medical, cu sedii atât în România, cât şi în Germania.

Astfel, MyProHR recrutează medici specialişti, medici rezidenţi şi asistente medicale pentru posturi în clinicile private din Germania.
Companie
MyProHR
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Call center
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
29 Aug
Operator call center - italiana
Cluj Napoca ROMANIA

Postat la: 07-08-2015 Responsabilitati •Gestionarea de apeluri outbound - realizarea de interviuri telefonice in baza unui chestionar cu intrebari prestabilite, •Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem, •Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.

Cerinte •Excelente abilitati lingvistice in limba ITALIANA, •Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, •Persoane dinamice si optimiste, •Persoane orientate spre rezultate si procedura. Beneficii Oferite Posibilitate de a lucra part time (4,6h/zi) in intervalul 16.30 - 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxiul, pana acasa), Training de specialitate si indrumare permanenta, Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa. Descrierea firmei Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - citeste mai mult
Companie
SC CONTACTCENTER RO SRL
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Aug
Operator call center - suport tehnic
Bucuresti,

Descrierea companiei Servicii de HR este o companie romaneasca care ofera servicii complete clientilor sai in domeniul resurselor umane. Descrierea postului Servicii de HR angajeaza pentru unul dintre clientii sai 2 Operatori call center.

Principalele atributii sunt: - Asigura suport tehnic clientilor din strainatate (preponderent SUA) cu privire la aparatura medicala produsa si comercializata in Romania si care este utilizata in medicina alternativa - electromedicina / bioenergetica - Realizeaza traduceri ale unor articole in si din limba engleza Program 17 - 01 (se deconteaza transportul cu taxiul) Cerintele postului Engleza - nivel avansat Cunostinte operare PC (word, excel) Studii - minimum 12 clase Experienta nu este obligatorie Cunostinte despre medicina alternativa poate constitui avantaj Absolvent/Student la medicina - poate constiui avantaj
Companie
Servicii de HR
Categoria jobului
Relatii cu publicul Reparatii / Intretinere / Service Service Servicii infrumusetare Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
28 Aug
Operator call center limba italiana
Full time

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora. .

OPERATORI VANZARI PRIN TELEFON (CALL CENTER) - LIMBA ITALIANA-Compensatii:Misiunea consta in contactarea telefonica a clientilor folosind tehnologii moderne de call center prin care se promoveaza produsele si serviciile companiei precum si beneficiile acestora.
Companie
Media Center Communications
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
24 Aug
Operator call center
Bucuresti

Operator Call Center - Bucuresti Cerinţe minime pentru ocuparea postului: Studii: medii sau superioare; Cunostinte operare PC (MS Office); Cunostinte limba engleza; Cunostiinte geografie; Cunoştinţe privind piaţa de produse turistice ; Abilitaţi foarte bune de comunicare; Persoana calma si rabdatoare; Sarcini si responsabilitati Contacteaza

clientii (actuali si potentiali) in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate; ofera informatii de specialitate in ceea ce priveste: ofertele/campaniile/procedurile companiei; efectueaza si preia apeluri telefonice, conform indicatiilor superiorului ierarhic; ofera asistenta clientilor in alegerea pachetului de servicii turistice (customer service); Oferta (bonusuri, beneficii): - mediu de lucru placut, - program flexibil, - traininguri periodice, - posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala in domeniuCerinte:Bacalaureat
Companie
MAREEA COMTUR SRL
Categoria jobului
Call Center; Call Center/Operator call center; Turism Turism Call center
Sursa jobului
www.workfinder.ro
Aplica la job Detalii job
27 Aug
CALL CENTER MANAGER – distributie farma
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 27-08-2015 Responsabilitati • Realizeaza zilnic analiza vanzarilor la nivelul fiecarui operator de vanzari prin telefon; • Realizeaza zilnic analiza incasarilor la nivelul fiecarui operator de vanzari prin telefon; • Verifica respectarea procedurilor interne, a comunicarii programarilor de incasare, etc.

• Solicita si analizeaza limitele de credit pentru clientii operatorilor de vanzari prin telefon; • Realizeaza analiza calitativa a activitatii operatorilor de vanzari prin telefon; • Realizeaza periodic sesiuni de evaluare individuala cu fiecare operator telesales dar si la nivelul echipei; • Preia responsabilitatea de operator vanzari prin telefon, atunci cand este necesar; • Se informeaza permanent asupra pietei si competitorilor, colecteaza si transmite catre superiori cu acuratete si promptitudine aceste informatii (informatii despre actiuni de marketing, despre oferte si/sau actiuni specifice derulate in farmacii de firmele concurente) citeste mai mult
Companie
ABC Human Capital
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 360 locuri de munca ( call center de acasa ) , afisate in 36 pagini.