Joburi call center de acasa

Cauta in 688 locuri de munca call center de acasa in 2016

26 Jan
Operator Call Center - Full Time si Part Time Bucuresti
Bucuresti Cluj-Napoca

Candidatul ideal - Experienta anterioara in interactiunea cu clientii/ Call Center, de preferat in domeniul medical;- Studii medii sau superioare medicale sunt un avantaj;- Persoana flexibila, rezistenta la stres;- Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati;- Foarte bun spirit de organizare;- Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8

ore/zi, conform unui program agreat;- Abilitati dezvoltate de comunicare;- Cunostinte operare PC;- Cunostinte foarte bune de limba engleza. Descrierea jobului - Preluarea apelurilor telefonice;- Programarea/reprogramarea pacientilor;- Oferirea de informatii intr-un mod politicos;- Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente;- Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea; Beneficii: - Mediu de lucru placut,- Program flexibil, part-time posibilitate de trecere full-time,- Traininguri periodice,- Abonament medical, citeste mai mult
Companie
Regina Maria
Categoria jobului
Medicina umana Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Medical Call center
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
Operator call center
Bucuresti

Candidatul ideal -Abilitati de comunicare -Atitudine pozitiva -Seriozitate -Dornic de a se autodepasi constant -Orientare catre rezultat Descrierea jobului Ne face placere sa va informam ca BestCall Sales&Marketing cauta noi colegi deoarece avem in desfasurare mai multe proiecte call center pe diferite domenii de activitate. Descrierea companiei Companie call-center.

Pentru detalii suplimentare si demararea cat mai urgenta a proiectului, va rugam sa ne contactati prin e-mail pe adresa loredana.stanescu@bestcall.ro sau telefonic la numarul 0766.931.926722.888.282
Companie
BESTCALL SALES & MARKETING S.R.L
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
Consultant IT & Relatii Clienti - Call Center
Str. Preciziei nr. 20 sector 6 Bucuresti, Bucuresti, Municipiul Bucuresti, Romania

Esti in cautarea unui loc de munca, pasionat de IT si ai o atitudine pozitiva? Ai mai jos job-ul potrivit pentru tine. Consultant IT & Relatii Clienti - Call Center Setrio Soft Responsabilitati Asigura suport tehnic telefonic si prin internet (remote) Preia apelurile clientilor pentru solutionarea problemelor acestora Operatiuni basic cu baze de date Cerinte Studii superioare (profil tehnic de

specialitate constituie avantaj) Cunostinte administrare sisteme desktop - Windows, rapiditate in identificarea eventualelor probleme Buna abilitati de comunicare, negociere si calcul matematic Capacitate de organizare si incadrare in termene Perseverent, responsabil, rapiditate in gandire, rezistenta la stres Atitudine orientate catre client Oferta (bonusuri, beneficii) Pachet salarial motivant Bonuri de masa Decontare transport Telefon de serviciu Bonusuri pentru performante Un colectiv tanar si dinamic O cultura organizationala puternica Participare la cursuri si training-uri citeste mai mult
Companie
SETRIO SOFT
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
06 Feb
AGENT SERVICIU RELATII CLIENTI – CALL CENTER
Bucuresti

Candidatul ideal • Abilitati avansate de comunicare orala si scrisa;• Orientare catre client;• Persoana organizata;• Spirit de echipa;• Precizie in introducerea datelor si atentie la detalii;• Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;• Studii: minim studii liceale;• Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);•

Limba engleza, constituie avantaj;• Experienta anterioara intr-un call center constituie avantaj. Descrierea jobului • Oferirea de informatii si consilierea clientilor cu privire la serviciile companiei;• Utilizeaza tool-urile interne de suport conform procedurilor si reglementarilor existente;• Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor;• Asigurarea intelegerii corecte de catre client a informatiilor despre produse si oferire de informatii suplimentare despre respectivele produse;• Ascultarea atenta a nevoilor clientului, intelegerea nevoilor si empatizarea cu acestea;• citeste mai mult
Companie
MOL ROMANIA Petroleum Products SRL
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
07Feb
06 Feb
Manager Call Center
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Management, Relatii clienti / Call center, Vanzari, Marketing Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal - Obligatoriu: experienta in management de minimum un an, intr-o pozitie similara in industria de contact center / BPO;- Cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (Outlook, Excel);- Persoana foarte organizata, sa se exprime foarte bine, inclusiv in scris (comunicare pe e-mail);- Cunostinte de limba engleza - fluent;- Persoana flexibila, pozitiva, orientata spre solutii si rezultate. Descrierea jobului Responsabilitati specifice privind managementul proiectelor outbound/inbound sales, upsell si cross-sell din domenii diverse: telekom, banking, financiar, retail, e-commerce, auto s.a. - Atingerea obiectivelor cantitative si citeste mai mult
Companie
VALORIS CENTER SRL
Categoria jobului
Management Marketing Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Call center Management Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
05 Feb
Operator Call center
Cluj-Napoca

Candidatul ideal Cerinte: - excelente abilitati de comunicare - lejeritate in utilizarea calculatorului - atitudine pozitiva - orientare spre client - abilitati minime de vanzare - spirit de echipa si colaborare - experienta anterioara in call center, reprezinta avantaj Descrierea jobului Responsabilitati - prezentarea noilor oferte/ servicii clientilor -relatii contract nou sau prelungire

contract vechi - suport in ceea ce priveste serviciile oferite Se ofera: - pachet salarial motivant - program de lucru flexibil - bonuri de masa - bonusuri in functie de performanta Descrierea companiei Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile. La inceputul anului 2009, a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Barnett McCall Recruitment, adaugand la cei peste 10 ani de experienta ai BMR metode de recrutare inovatoare si expertiza internationala. Gi citeste mai mult
Companie
GI GROUP STAFFING COMPANY S.R.L.
Categoria jobului
MLM / Vanzari directe Merchandising / Promoteri Relatii clienti / Call center Vanzari Call center
Tipul jobului
full-time , part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
05 Feb
Operator call center
Iasi

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Marketing, Vanzari, Relatii clienti / Call center, Turism / Hotel staff Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Inainte de a aplica la acest job, va rugam sa consultati site-ul nostru www.renteasy.ro. - Absolvent de studii superioare;- Experienta anterioara in call center sau pe un post similar reprezinta avantaj;- Cunostinte de limba engleza si franceza, atat scris cat si vorbit;- Competente de utilizare si operare PC, Internet, E-mail, retele de socializare;- Abilitati de prezentare, promovare si vanzare a serviciilor firmei;- Abilitati de comunicare si relationare cu clientii(vocabular bogat, fluenta si claritate in exprimare);- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata catre client si rezultate;- Asimilarea rapida a informatiilor si citeste mai mult
Companie
RENTEASY CONSULTING
Categoria jobului
Marketing Relatii clienti / Call center Turism / Hotel staff Vanzari Vanzari Hoteluri Call center Marketing
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
03 Feb
Call Center Concierge - $1650/month (English + Second Language)
Bucuresti Cluj-Napoca Constanta Iasi Timisoara

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Engleza Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii. Candidatul ideal Trilogy Automotive customers recognize our support as the industry’s best.

Trilogy offers a complete concierge center to assist dealers by immediately responding to prospect inquiries and by scheduling appointments for customers to visit the dealership. As a remote Trilogy Automotive concierge, you will be expected to speak with customers in a fast-paced, web-based call center. You will be responsible for outbound calls to customers requesting information on vehicles and scheduling them to see the car at the dealership. You don’t have to worry about performing any cold calls because all customers will have already expressed interest in our services before being transferred to you. Our concierge citeste mai mult
Companie
Crossover
Categoria jobului
Auto / Echipamente Relatii clienti / Call center Service auto Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
03 Feb
Lant de clinici medicale angajeaza personal call center si functionar administrativ
Galati

Candidatul ideal Centru medical din Galati angajeaza personal call center si functionar administrativ in urmatoarele conditii: - studii superioare - persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati de comunicare cu o buna prezenta de spirit - inteligenta si spontaneitate, persoana ordonata, placuta, comunicativa, adaptabila - atentie concetrata si distributiva -

rezistenta la stres - seriozitate, punctualitate, corectitudine - abilitati de negociere - aptitudinea de a lucra cu documentele - spirit de echipa - usurinta, claritate si coerenta in exprimare - comportament adecvat ( limbaj, verstimentatie, reguli de politete ) - cunoasterea si folosirea calculatorului - cunostinte foarte bune de operare PC: Word, Excel, Outlook, Internet Explorer Descrierea jobului Personal call center: Activitatea principala o constituie preluarea apelurilor telefonice atat ale clientilor cat si ale potentialilor clienti, informarea acestora privind serviciile medicale oferite de citeste mai mult
Companie
CONFIDENTIAL
Categoria jobului
Achizitii Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Relatii clienti / Call center Vanzari Vanzari Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
03 Feb
Collection Officer (Call Center - Vodafone)
Bucuresti

Candidatul ideal -Abilitati dovedite de negociere -Putere de convingere -Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala -Atentie la detalii -Disponibilitate in relatia cu clientii interni si externi -Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru -Orientare catre rezultate -Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational -Experienta in activitatea

de colectare debite/lucru cu clientii in regim call center reprezinta un avantaj -Diploma Universitara -Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel,Outlook -Atitudine pozitiva si orientata catre client -Disponibilitate de a lucra in ture , part-time Descrierea jobului RESPONSABILITATI • Recuperarea sumelor restante datorate de clienti, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionnd politicos si eficient. • Contactarea clientilor restantieri in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite. • citeste mai mult
Companie
Manpower
Categoria jobului
Relatii clienti / Call center Relatii publice Resurse umane / Psihologie Telecomunicatii Vanzari Vanzari Educatie Telecomunicatii Call center Resurse umane
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 688 locuri de munca ( call center de acasa ) , afisate in 69 pagini.