Joburi inspector in mediu la hidroserv bistrita sa in bucuresti

Cauta in 10 locuri de munca inspector in mediu la hidroserv bistrita sa in bucuresti in 2015

30May
11 May
Inspector (2 posturi)
Bucuresti

Inspector (2 posturi) Primaria Municipiului Bucuresti 8 mai 2015 Primaria Municipiului Bucuresti, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a  functiilor  publice, de executie vacante, dupa cum urmeaza: Inspector, grad profesional superior – Directia de Mediu: Inspector, grad profesional principal.

 Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare. Concursul se va organiza conform calendarului urmator: 10 iunie 2015, ora: 11:00: proba scrisa; data interviului va fi comunicata ulterior.  Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului. Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
27 May
Manager resurse umane / inspector resurse umane
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 27-05-2015 Responsabilitati Asigura angajarea, formarea si perfectionarea personalului necesar firmei Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal Intocmeste documentatia necesara privind incheierea, modificarea, suspendarea, incetarea contractului individual de munca, completeaza decizii, acte aditionale Coordoneaza activitatea de remunerare a personalului firmei Elaboreaza si

implementeaza programe de evaluare a personalului Elaboreaza si implementeaza sisteme de motivare a personalului Asigura buna gestionare a relatiilor de munca Stabileste si urmareste respectarea regulilor generale de comportament – Elaboreaza instrumente de formalizare a politicilor de personal: organigrama, ROI, manualul angajatului, proceduri de lucru etc. Conduce si organizeaza activitatea departamentului Cerinte - Studii superioare, de preferat economice; - Experienta in domeniu de minim 3 ani; - Cunostinte temeinice de legislatia muncii (Curs de Inspector Resurse Umane- constituie citeste mai mult
Companie
CHRONAX CABINET CONTA SRL
Categoria jobului
Resurse Umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
25 May
Inspector de specialitate IA
Bucuresti

Inspector de specialitate IA Primaria Municipiului Bucuresti 22 mai 2015 Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a functiei contractuale de executie, vacanta, de inspector de specialitate, grad profesional IA din cadrul Directiei Cultura, Sport, Turism – Serviciul Turism.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare: a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania; b) cunoaste limba romana, scris si vorbit; c) are varsta minima reglementata de prevederile legale; d) are capacitate deplina de exercitiu; e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
30May
13 May
Agenti vanzari in mall - Paris, Berlin - Fara taxe
Romania Alba Iulia, Arad, Bacau, Blaj, Botosani, Braila, Alexandria, BUCURESTI, Bistrita, Buzau, Carei, Cernavoda, Chisinau, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Hunedoara, Ilfov, Pitesti, Sibiu, Sighisoara, Strainatate, Suceava, Targoviste, Tim

Titlu: Agenti vanzari in mall - Paris, Berlin - Fara taxeStatus: ActivatLocuri disponibile: 6Tara: RomaniaOrase: Alba Iulia, Arad, Bacau, Blaj, Botosani, Braila, Alexandria, BUCURESTI, Bistrita, Buzau, Carei, Cernavoda, Chisinau, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Hunedoara, Ilfov, Pitesti, Sibiu, Sighisoara, Strainatate, Suceava, Targoviste, Timisoara, Ramnicu Valcea, Tulcea,

TurdaTip post: Full timeDomeniu: Vanzari - B2B Vanzari - Imobiliare Vanzari - Retail / Comert Vanzari - Serviciu clienti Vanzari - VanzariNivel cariera: IncepatorDescriere: CONSULTANTI VANZARI COSMETICE - PARIS & BERLINVrei sa traiesti in una din cele mai mari capitale europene si sa vinzi produse cosmetice naturale, intr-un mall luxos din Paris sau Berlin?Head-Hunting iti ofera oportunitatea de a avea propria afacere cu produse cosmetice la standuri elegante si de a castiga bani proportional cu efortul depus.NU SE PLATESTE NICI UN FEL DE COMISION SAU TAXA!Castiguri medii intre 1500 – 3500 leuro pe citeste mai mult
Companie
Head-Hunting
Categoria jobului
Vanzari - B2B Vanzari - Imobiliare Vanzari - Retail / Comert Vanzari - Serviciu clienti Vanzari - Vanzari Vanzari Imobiliare Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Salariu
35003500 euro
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
28 May
Administrator Payroll (Determinat 1 an)
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 07-05-2015 Responsabilitati Asigura suport in activitatea de administrare personal – intocmirea contractelor de munca, acte aditionale, documente eliberate la lichidare; - Redacteaza si elibereaza adeverinte de salariat; - Este responsabil de organizarea documentatiei de resurse umane, de verificarea si completarea dosarelor de personal; - Actualizarea in aplicatia software a

oricaror modificari privitoare la datele salariatilor. - Opereaza in registrul electronic de evidenta al salariatilor (Revisal) toate inregistrarile prevazute de legislatia in vigoare si il transmite la ITM (on line); - Intocmeste rapoarte/centralizari solicitate de seful direct. Cerinte - Absolvent studii superioare; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Experienta minim 1 an in activitati de payroll si administrare de personal; - Cunostinte Excel la nivel avansat; - Bune abilitati de organizare; - Atentie la detalii; - Atitudine proactiva, spirit de initiativa. Beneficii Oferite - Conturarea citeste mai mult
Companie
LIBRA INTERNET BANK SA
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
30 May
Specialist Resurse Umane
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 29-05-2015 Responsabilitati Asigura suport permanent conducerii in ceea ce priveste managementul personalului; Actualizare organigrama, ROF, ROI; Intocmire de rapoarte specific resurselor umane la solicitarea conducerii, respectiv a altor departamente; Mentinerea legaturii si colaborarea cu furnizorii de servicii externalizate specific resurselor umane (SSM, salarizare);

Administrarea de personal (contracte, decizii, acte aditionale, dosarul de personal); Actualizarea si transmiterea Revisalului; Evidenta concedii de odihna, concedii medicale, pontaj; Efectuarea comenzilor si distribuirea tichetelor de masa; Gestionarea serviciilor de medicina muncii; Inregistrarea si actualizarea datelor salariatilor in aplicatiile utilizate de departamentul resurse umane; Planificare si organizare cursuri de pregatire profesionala interna si externa; Evaluari profesionale anuale; Cercetari disciplinare; Redactare si eliberare diferite documente solicitate de salariati. Cerinte Studii citeste mai mult
Companie
SC GETBACK RECOVERY SRL
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 May
Operator vanzari prin telefon ( TELESALES )
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 05-05-2015 Responsabilitati Initierea apelurilor telefonice in scopul promovarii si vanzarii produselor companiei - Identificarea nevoile clientilor, oferirea de raspunsuri profesioniste, - Inregistrarea in baza de date a rezultatelor obtinute, actualizarea constanta - Activitatea se desfasoara exclusiv in cadrul call center-ului - Realizarea planurilor de vanzari - Raportarea

zilnica si/sau saptamanala, dupa caz. Cerinte Experienta obligatorie de minim 1 an in domeniul vanzarilor prin telefon - Constituie avantaj experienta in vanzarea de produse de credit - Studii superioare sau in curs - Cunostinte operare PC: Word, Excel - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu - Calitati excelente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu tertii - Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala - Buna memorie a datelor si cifrelor - Excelente abilitati de planificare si organizare - Rezistenta la stres si flexibilitate Beneficii Oferite - Contract de munca citeste mai mult
Companie
Easy Asset Management IFN SA
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 May
Inspectori de specialitate si referenti ( 9 posturi)
Bucuresti

Inspectori de specialitate si referenti ( 9 posturi) Administratia Fondului Imobiliar din Bucuresti 25 mai 2015 Administratia Fondului Imobiliar din Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, astfel: inspector de specialitate (S) gr.

IA – Serviciul Vanzari (Colectivul de Achizitii Publice); inspector de specialitate (S) – gr. I – Serviciul Contabilitate CFP; inspector de specialitate (S) – gr. I – Biroul Tehnic Amplasamente Evaluari; inspector de specialitate (S) – gr. I – Biroul Comenzi Reparatii; referent (M) – tr. IA – Serviciul Contabilitate CFP (2 posturi); referent (M) – tr. IA – Serviciului Financiar; referent (M) – tr. IA – Compartimentul Administrativ si Securitatea Muncii; referent (M) – tr. I – Oficiul de Administrare nr. 3. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
23 May
Telesales Representative – Immediate start!
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 22-05-2015 Responsabilitati - Initierea apelurilor telefonice in scopul promovarii si vanzarii produselor companiei - Inregistrarea in baza de date a rezultatelor obtinute, actualizarea constanta - Realizarea planurilor de vanzari - Raportarea zilnica si/sau saptamanala, dupa caz.

Cerinte Experienta in domeniul vanzarilor prin telefon (avantaj experienta in vanzarea de produse de credit) - Studii superioare sau in curs - Cunostinte operare PC: Word, Excel - Calitati excelente de comunicare si usurinta in stabilirea contactelor cu tertii - Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala Beneficii Oferite - Mediu de lucru modern si colectiv tanar - Program de lucru full time, grad crescut de flexibilitate - Salariu fix si bonus de performanta, concursuri periodice - Pachete de servicii medicale Medicover, la preturi preferentiale pentru angajatii Companiei - Pachete la operatorii de telefonie mobile parteneri, cu beneficii pentru angajatii Companiei - Oportunitati de citeste mai mult
Companie
Easy Asset Management IFN SA
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
13 May
Junior sous chef - UK - Fara comision!
Romania Alba Iulia, Arad, Bacau, Baia Mare, Beius, Botosani, Braila, Bistrita, Aiud, Blaj, Buzau, BUCURESTI, Campia Turzii, Chisinau, Constanta, Craiova, Cluj Napoca, Deva, Dej, Curtea de Arges, Drobeta Turnu-Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Huned

Titlu: Junior sous chef - UK - Fara comision!Status: ActivatLocuri disponibile: 3Tara: RomaniaOrase: Alba Iulia, Arad, Bacau, Baia Mare, Beius, Botosani, Braila, Bistrita, Aiud, Blaj, Buzau, BUCURESTI, Campia Turzii, Chisinau, Constanta, Craiova, Cluj Napoca, Deva, Dej, Curtea de Arges, Drobeta Turnu-Severin, Focsani, Galati, Giurgiu, Iasi, Hunedoara, Ilfov, Ludus, Lugoj, Medias, Miercurea Ciuc,

Piatra Neamt, Pitesti, Oradea, Ramnicu Valcea, Resita, Sighisoara, Sfantu Gheorghe, Targoviste, Tarnaveni, Targu Jiu, Strainatate, Sibiu, Satu Mare, Suceava, Tulcea, Timisoara, Tirgu MuresTip post: Full timeDomeniu: Servicii - Hoteluri Servicii - Restaurante Servicii - TurismNivel cariera: Intermediar, SeniorDescriere: BUCATARI CU EXPERIENTA PENTRU RESTAURANTE DIN UK Va oferim oportunitatea de a lucra in lanturi de restaurante din Marea Britanie, fara a plati nici un fel de comision sau taxa!Pozitiile disponibile in acest moment sunt:- Bucatar-sef (Sous chef) cu minim 8 ani experienta in citeste mai mult
Companie
Head-Hunting
Categoria jobului
Servicii - Hoteluri Servicii - Restaurante Servicii - Turism Hoteluri Service
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job