Joburi inspector in mediu la hidroserv bistrita sa in bucuresti

Cauta in 6 locuri de munca inspector in mediu la hidroserv bistrita sa in bucuresti in 2015

28 Jul
Consilier si inspector de specialitate (5 posturi)
Bucuresti

Consilier si inspector de specialitate (5 posturi) Ministerul Afacerilor Interne – Directia Generala pentru Monitorizarea, Controlul Operational si Inspectia Activitatii Serviciilor de Ambulanta si UPU/CPU 24 iulie 2015 Ministerul Afacerilor Interne – Directia Generala pentru Monitorizarea, Controlul Operational si Inspectia Activitatii Serviciilor de Ambulanta si UPU/CPU din

Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, respectiv: 4 posturi de consilier gradul I (medic) – personal contractual cu studii superioare la Serviciul Monitorizare si Coordonare; 1 post de inspector de specialitate gradul I – personal contractual cu studii superioare la Serviciul Monitorizare si Coordonare. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
25 Jul
Inspector debutant
Bucuresti

Inspector debutant Primaria Municipiului Bucuresti 23 iulie 2015 Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a functiei publice de executie,  vacanta, de inspector, clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Directiei de Mediu – Serviciul Monitorizarea Calitatii Mediului.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare. Concursul se va organiza conform calendarului urmator: 26 august 2015, ora 11:00: proba scrisa; data si ora interviului vor fi comunicate ulterior. Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului. Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
31 Jul
Referenti, director (5 posturi)
Bucuresti

Referenti, director (5 posturi) Autoritatea Rutiera Romana 29 iulie 2015 Autoritatea Rutiera Romana organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale, vacante : referent de specialitate gradul II – Agentia A.R.R.

Bistrita-Nasaud – (1 post pe durata nedeterminata, studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta); referent debutant – Agentia A.R.R. Dolj – (1 post pe durata nedeterminata, studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta); referent de specialitate gradul II – Agentia A.R.R. Tulcea – (1 post pe durata nedeterminata, studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta); director – Directia Juridic, Petitii si Relatii Internationale – (1 post pe durata nedeterminata, studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta); referent de specialitate gradul IA citeste mai mult
Companie
Guvernul Romaniei
Sursa jobului
posturi.gov.ro
Aplica la job Detalii job
02Aug
29 Jul
Specialist resurse umane
Bucuresti

Specialist resurse umane Cerinte:  *Absolvent studii superioare de lunga durata in domeniul juridic/economic/tehnic;  *Experienta in activitati de administrare de personal;  *Experienta de lucru cu REVISAL;  *Experienta in recrutare si selectie de minim 3 ani;  *Absolvent curs de calificare a€“ Inspector resurse umane;  *Cunostinte solide de legislatia

muncii;  *Cunostinte foarte bune de operare PC: Excel, Word, Internet etc;  *Buna capacitate de planificare si organizare;  *Capacitate de a lucra simultan la mai multe proiecte;  *Capacitatea de a respecta termenele de finalizare;  *Abilitate de exprimare orala si scrisa;  *Limba engleza a€“ nivel conversational/mediu; Obiectivele postului:  *Tine evidente specifice activitatii de RU (procese de recrutare, angajari si incetari CIM, calificari, etc.) si efectueaza raportari pe baza acestora;  *Intocmeste contracte individuale de munca, acte citeste mai mult
Companie
S.C. REMATHOLDING Co. S.R.L.
Categoria jobului
Resurse Umane; Resurse Umane/Asistent Resurse Umane; Resurse Umane/Recruiter Resurse umane
Sursa jobului
www.workfinder.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jul
CONTABIL Senior
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 06-07-2015 Responsabilitati • Organizeaza si asigura efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, potrivit planurilor de conturi si normelor legale emise de institutiile de reglementare legala, pe baza documentelor justificative primite pentru toate operatiunile ; • Efectueaza inregistrarile extraselor bancare si verifica

corectitudinea inregistrarilor; • Efectueaza inregistrarile contabile ale operatiunilor efectuate in casieriile punctelor de lucru; • Efectueaza platile on-line; • Verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; • Verifica si/sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli • Asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a registrelor contabile, conform cu legislatia in vigoare; • Verifica si/sau stabileste impozitele de plata, verifica/intocmeste declaratiile fiscale obligatorii si raspunde de inregistrarea in termenele legale a citeste mai mult
Companie
Easy Asset Management IFN SA
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jul
Manager Departament Administrativ -limba BULGARA
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 01-07-2015 Responsabilitati Traducerea documentelor interne scrise sau prin interpretare din/in limba bulgara-romana; Coordonarea tuturor activitatilor privind parcul auto al companiei (inregistrarea daunele masinilor, asigura suport colegilor, tine legatura cu service-uri auto si altele) Raspunde pentru administrarea si fluxul documentelor referitoare la masinile de serviciu Aproba

cheltuieli pentru transport si reparatii autovehicule Coordoneaza expedierea corespondentei cu firmele de curierat care deservesc Biroul Central al Societatii. Distribuie corespondenta de intrare si iesire de la/catre Biroul Central, dupa prelucrarea si inregistrarea ei. Sprijina activitatea Directorului General, Directorilor/Managerilor de departamente in Biroul Central. Tine legatura cu furnizorii companiei precum si stabileste parteneriate noi Elaboreaza rapoarte privind activitatea pe care o desfasuara Organizarea deplasarilor, intalnirilor, delegatii pentru Biroul Central si coordoneaza citeste mai mult
Companie
Easy Asset Management IFN SA
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job