Joburi carrefour angajari in bucuresti

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru carrefour angajari in orasul bucuresti dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu carrefour angajari in orasul bucuresti
01 Sep
Junior Broker Asigurari - Carrefour Tom, Constanta
BUCURESTI, Constanta

Clientii nostri sunt atat persoane fizice, cat si companii mici si mijlocii, pe care trebuie sa ii ajuti sa inteleaga care sunt produsele de asigurare care le acopera cel mai bine riscul la care sunt expusi.De asemenea, pentru ca politele de asigurare sunt documente cu regim special trebuie sa fii atent cand le emiti sau reinnoiesti si sa incasezi corect primele.

Nu in ultimul rand, cand clientul are o problema legata de riscul respectiv il ghidam cum sa foloseasca asigurarea pe care o detine. Un an experienta cu noi este garantia viitorului tau in Asigurari! Verifica daca ai stofa de Otto Broker, pentru o experienta valoroasa in vanzari! Sunt un bun comunicator! – Le povestesc prietenilor lucruri noi mereu, am rabdare sa le explic lucuri pe care eu le stiu si nu ma enervez daca trebuie sa le mai spun inca o data. Imi ajut prietenii cand trebuie sa ia decizii chiar daca pentru asta trebuie sa fiu rabdator si perseverent. Sunt organizat si atent la detalii!- Stiu tot timpul cum citeste mai mult
Companie
Otto Broker
Categoria jobului
Asigurari - Intermedieri financiare Asigurari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.buzzjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Aug
Vanzatoare magazin bijuterii Carrefour Orhideea-Urgent!
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 26-08-2015 Responsabilitati -cunoasterea caracteristicilor produselor oferite clientilor spre vanzare -consilierea clientului in alegerea produsului dorit -gestionarea stocului de marfa existent -mentinerea unei bune imagini de piata a companiei prin respectarea esteticii aspectului propriu si a magazinului Cerinte -minim studii medii (diploma de bacalaureat) -persoana dinamica,

motivata, responsabila -abilitati de comunicare, experienta in domeniul vanzarilor sau determinare in acumularea cunostiintelor intr-un timp cat mai scurt -preferabil sa locuiasca in apropiere de Carrefour Orhideea Beneficii Oferite Salariu 1000 lei la care se adauga comision din vanzari Descrierea firmei Domeniul de activitate al firmei este distribuirea de accesorii vestimentare si bijuterii in marile hipermarketuri. Companie PARIS MILAN BRANDS SRL Posturi disponibile 2 Domeniu Vanzari Nivel experienta 6 - 12 luni Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Nivel salarial Confidential Localitate citeste mai mult
Companie
PARIS MILAN BRANDS SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
04Sep
31 Aug
Angajari consultanti recuperari creante, manager, asisten...
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 30-08-2015 Responsabilitati Experienta caracteristica fiecarui tip de job pentru care se aplica. Cerinte Experienta caracteristica fiecarui tip de job pentru care se aplica. Descrierea firmei Firma specializata in recuperari creante persoane fizice si juridice.

Companie RECUPERARI CREANTE MUNTENIA Posturi disponibile 100 Domeniu Consultanta Legal / Juridic Management Secretariat / Administrativ Serviciu Clienti Nivel experienta 3 - 5 ani 5 - 10 ani Tip contract Full-time Part-time Nivel studii Facultate (absolvent) Nivel salarial Confidential Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
RECUPERARI CREANTE MUNTENIA
Categoria jobului
Consultanta Consultanta
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
24 Aug
Vanzatoare magazin accesorii Carrefour Colosseum
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 24-08-2015 Responsabilitati -cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor oferite clientilor spre vanzare -consilierea clientului in alegerea produsului dorit -gestionarea stocului de marfa existent -mentinerea unei bune imagini de piata a companiei prin respectarea esteticii aspectului propriu si a magazinului Cerinte minim studii medii (diploma de bacalaureat) -persoana

dinamica, motivata, responsabila -abilitati de comunicare, experienta in domeniul vanzarilor sau determinare in acumularea cunostiintelor intr-un timp cat mai scurt Beneficii Oferite Beneficii : -posibilitati de dezvoltare a unei cariere in domeniu si de promovare in functii superioare -pachet salarial motivant compus din salariu fix, 1200 ron si comision -mediu de lucru placut, feminin Descrierea firmei Domeniul de activitate al firmei este distribuirea de accesorii vestimentare si bijuterii in marile hipermarketuri. Companie PARIS MILAN BRANDS SRL Posturi disponibile 2 Domeniu Vanzari Nivel citeste mai mult
Companie
PARIS MILAN BRANDS SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Salariu
3001200 ron
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
04Sep
16 Aug
ANGAJARI URGENTE-HOTELURI GERMANIA
Bucuresti, Germania

Descrierea companiei -- Descrierea postului Noi posturi disponibile in domeniul hotelier pentru barmani, ospatari cu experienta. Se lucreaza in Germania, si se cere limba engleza sau germana(nivel incepator-mediu). Se ofera conditii bune de lucru, si cazare. Programari la 0742 646 298, 0732 998 527, 0743 578 048.V Cerintele postului Experienta, limba engleza sau germana .

Descrierea companiei -- Descrierea postului Noi posturi disponibile in domeniul hotelier pentru barmani, ospatari cu experienta. Se lucreaza in Germania, si se cere limba engleza sau germana(nivel incepator-mediu). Se ofera conditii bune de lucru, si cazare. Programari la 0742 646 298, 0732 998 527, 0743 578 048.V Cerintele postului Experienta, limba engleza sau germana
Companie
eov
Categoria jobului
Turism / Hotel staff Hoteluri
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ofertelocuridemunca.ro
Aplica la job Detalii job
02 Sep
Agent Instalari si Reparatii
Bucuresti, Arad, Bacau, Oradea, Braila, Brasov, Buzau, Cluj Napoca, Constanta, Covasna, Galati, Iasi, Baia Mare, Targu Mures, Piatra Neamt, Ploiesti, Sibiu, Tulcea, Focsani

Directia Executiva Procese Clienti Romania
Divizia: Operare si Intetinere Retea Romania

Judetele unde se fac angajari: Arad, Bacau, Bihor, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Cluj, Constanta, Covasna, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Harghita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui,

Vrancea
Tip contract: perioada determinata , 6 luni, cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata.

Scop: Efectueaza in timp util si la un nivel de calitate ridicat, activitati in vederea instalarii sau repararii de servicii in reteaua Telekom, asigurand functionarea acestora in parametrii optimi.

Responsabilitati:

• Instaleaza/activeaza servicii de voce, date si televiziune precum si servicii conexe, repara la locatiile clientilor defectiuni sau disfunctionalitati ale retelei Telekom, conform citeste mai mult
• In cadrul activitatilor de instalare si reparatii se asigura ca parametrii tehnici de functionare sunt in conformitate cu specificatiile tehnice ale serviciilor;
• Executa lucrari specifice de instalare si reparatii servicii in repartitoarele aflate in zona deservita sau in zone apropiate, in functie de nevoile de business ale companiei ; 
• Identifica deficientele si localizeaza deranjamentele utilizand instrumente de diagnosticare si testare, pentru a inlocui sau repara componentele defecte, asigurand calitatea serviciilor si reducerea timpilor de nefunctionare;
• Respecta standardele companiei si contribuie la pastrarea imaginii acesteia, prin prestarea unor servicii de calitate si printr-un comportament profesional fata de toti clientii interni sau externi.
• Identifica si semnaleaza starea infrastructurii retelei Telekom ce necesita lucrari de reabilitare: stalpi, cable, bransamente, cutii terminale, repartitoare, cabinete stradale, etc.;
• Completeaza formulare si rapoarte standard (in scris sau automat) conform procedurilor departamentului ; Intocmeste contracte, anexe specifice si efectueaza instalari si reparatii integrale fara erori, lucrari de dezvoltare si dezafectare a retelei;

CERINTELE POSTULUI:

Cerinte obligatorii:

• Aviz medical „Apt”
• Permis de conducere categoria B (minim 1 an vechime) 
• Disponibilitate pentru lucrul pe teren indiferent de conditiile meteo, in vederea remedierii tuturor avariilor tehnice;
Studii: 
• Scoala profesionala sau liceu + curs de calificare;

Experienta

• Experienta in munca la angajare nu este necesara, dar constituie avantaj; 

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati: 

• Bune abilitati de comunicare, relationare si orientare catre solutionarea problemelor clientilor;
• Angajament, integritate, adaptabilitate si flexibiliate;
• Constituie un avantaj:
o Cunoasterea portofoliului de produse si servicii oferite de Telekom Romania 
o Cunostinte in domeniul IT
o Abilitati de negociere, influentare si vanzare

Beneficii:

• Oportunitatea de a lucra, invata si dezvolta intr-un mediul profesionist si international;
• Acces la o mare varietate de programe de training;
• Pachet de beneficii flexibil;
• Instrumente de lucru performante;
• Salariu fix + bonusuri de instalare.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
02 Sep
Reprezentant medical in bucuresti
Bucuresti

Loc de munca Cu norma intreaga. Locurile de munca se afla in Bucuresti, iar angajatii lucreaza „home office” si li se ofera gratuit masina de serviciu full time pentru a se putea deplasa cu usurinta la clientii din zona alocata.

Acesta e un proiect de recrutare care se adreseaza persoanelor cu experienta in vanzari directe, de preferat din domeniul farma sau pe o pozitie asemanatoare si ofera beneficii multiple acestora, cum ar fi: salariu atractiv, laptop, telefon, masina de serviciu, full time etc. Despre compania angajatoare: O importanta companie ce activeaza de peste 20 de ani la nivel national in domeniul medical, se ocupa cu vanzarea, distributia si servisarea echipamentelor medicale din portofoliu. Sunt specializati pe chipamente de optica medicala si cu ajutorul reprezentantilor medicali distribuie la nivel national produsele din portofoliu. Au de asemenea si service propriu, aparatura vanduta beneficiind de garantie si citeste mai mult
Companie
JobsAlert.ro
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.jobsalert.ro
Aplica la job Detalii job
25 Aug
HR MANAGER SUPPLY CHAIN
Bucuresti

Obiectivul postului de HR Manager Supply Chain

- coordonarea si conducerea tuturor activitatilor de resurse umane – planificarea resurselor umane, recrutare si selectie, orientare, instruire, stabilirea sistemelor de beneficii si de recompense, protectia muncii;
- crearea si mentinerea unui climat de lucru care sa faciliteze formarea unei forte

de munca stabile si eficiente;

Responsabilitati:
- planifica activitatile de resurse umane;
- organizeaza munca personalului din departamentul de resurse umane;
- recruteaza, intervieveaza si selecteaza angajati pentru posturile vacante;
- asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale companiei;
- formuleaza si comunica angajatilor programele de recompensare;
- planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita citeste mai mult
- tine evidenta documentatiei necesare activitatilor departamentului, privind salarizarea, asigurarile sociale,fluctuatia de personal,angajari, promovari, transferuri si plecari din organizatie;
- investigheaza accidentele de munca si recomanda masurile corespunzatoare;
- intermediaza raporturile dintre angajati si conducerea firmei;
- realizeaza studii de piata pentru determinarea nivelului salariilor oferite de firmele concurente;
- intocmeste bugetul pentru activitatile de resurse umane;
- participa la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor;
- redacteaza instiintarile privind terminarea contractului de munca, conduce interviuri de parasire a firmei, pentru a determina cauzele;
- se implica in negocierea si redactarea contractelor colective si individuale de munca, alaturi de reprezentantii salariatilor;
- asigura activitati legate de evaluarea performantelor, implementarea politicilor de resurse umane;
- identifica nevoile de formare si instruire, livreaza sesiuni de instruire avand ca tematica specificul activitatilor de depozitare si transport.

Cerinte:

- Studii superioare; de preferinta cu specializare in managementul resurselor umane;
- Minimum 3 ani experienta in acest domeniu;
- Capacitatea de a intelege comportamentul uman, de a conduce si motiva oamenii, de a lua decizii;
- Foarte bune abilitati de relationare si comunicare;
- Abilitati de planificare, organizare si follow-up;
- Bune cunostinte de utilizare a pachetul MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook);
- Limba engleza- nivel avansat.

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
25 Aug
International Key Account
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 03-08-2015 Responsabilitati Adecco Permannet Placement cauta pentru clientul sau un distribuitor autorizat accesorii si consumabile pentru electrocasnice, un INTERNATIONAL KEY ACCOUNT.

Profilul job-ului • Stabilirea si mentinerea unei relatii profesionale cu clientii alocati; • Negocierea promotiilor; • Mentinerea relatiei cu furnizorii si solutionarea problemelor aparute; • Mentinerea si cresterea vanzarilor pe zona alocata. Cerinte • Minim 3 experienta in relatia cu lanturile internationale METRO, SELGROS, CARREFOUR, AUCHAN, CORA, KAUFLAND – departament household; • Limbi straine: engleza – avansat; • Cunostinte operare PC: Ms Office – avansat; • Permis conducere: categ B; • Negociere, Organizare, Bune abilitati de comunicare . Beneficii Oferite • Salariu atractiv+ comision; • Masina+ telefon de serviciu; • Prime anuale. Toti candidatii care corespund cerintelor de mai sus sunt invitati sa aplice online. Vor fi contactati doar candidatii citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
27 Aug
Agent Instalari si Reparatii
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 05-08-2015 Responsabilitati Directia Executiva Procese Clienti Romania Divizia: Operare si Intetinere Retea Romania Judetele unde se fac angajari: Arad, Bacau, Bihor, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Cluj, Constanta, Covasna, Dambovita, Dolj, Galati, Giurgiu, Harghita, Iasi, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui, Vrancea Tip

contract: perioada determinata , 6 luni, cu posibilitate de prelungire pe perioada nedeterminata. Scop: Efectueaza in timp util si la un nivel de calitate ridicat, activitati in vederea instalarii sau repararii de servicii in reteaua Telekom, asigurand functionarea acestora in parametrii optimi. Responsabilitati: • Instaleaza/activeaza servicii de voce, date si televiziune precum si servicii conexe, repara la locatiile clientilor defectiuni sau disfunctionalitati ale retelei Telekom, conform dispecerizarii centrelor de coordonare, incadrandu-se in termenul alocat; • In cadrul activitatilor citeste mai mult
Companie
Telekom Romania Communications S.A.
Categoria jobului
IT&C It&c
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job