Joburi angajari call center in bucuresti

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru angajari call center in orasul bucuresti dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu angajari call center in orasul bucuresti
19 Dec
Operator Call Center
BUCURESTI

Scurta descriere a companiei 2K Telecom opereaza o retea nationala cu acoperire in majoritatea oraselor si localitatilor cu peste 10000 de locuitori, construita peste tehnologie de ultima generatie si echipamente de top, infrastructura ce permite furnizarea de servicii de date/voce/video de mare capacitate destinate clientilor business.

Cerinte - Studii medii/superioare; - Experienta in sfera vanzarilor / telecom si a relatiilor cu clientii este considerata un avantaj; - Experienta anterioara intr-un call center este considerata un avantaj; - Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; - Abilitati de vanzare si negociere; - Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti; - Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi; - Auto-motivat si cu spirit de echipa; - Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse; - Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office). Responsabilitati - Contacteaza telefonic clientii actuali citeste mai mult
Companie
2K TELECOM
Categoria jobului
Telecomunicatii Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.hipo.ro
Aplica la job Detalii job
20 Dec
OPERATOR call center
BUCURESTI

OPERATOR call center, esti o persoana comunicativa? Ai minim liceul? Vino in echipa noastra,
indiferent de varsta. Angajare 8, 6 sau 4 ore cu carte de munca in
firma europeana stabila.Detalii Companie:prestari servicii..

OPERATOR call center, esti o persoana comunicativa? Ai minim liceul? Vino in echipa noastra,
indiferent de varsta. Angajare 8, 6 sau 4 ore cu carte de munca in
firma europeana stabila.Detalii Companie:prestari servicii.
Companie
NetJobs
Categoria jobului
ALTELE
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
20 Dec
Operator Call Center - colectare debite, Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-12-2014 Responsabilitati Recrutam pentru clientul nostru, companie de telecomunicatii din Bucuresti Agent Call Center - departamentul de colectare debite.

Responsabilitati: - Contactarea clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate - Inregistrarea solicitarilor scrise, primite in cadrul departamentului "Relatii cu clientii", atat din partea clientilor externi, cat si interni; Se lucreaza in 4 schimburi a cate 8 h/zi incepand cu ora 8:00/ 09:00/10:00/11:30. Contract initial pe perioada determinata de 3 luni, cu posibilitate de prelungire. Locatia postului este zona Semanatoarea. Pachetul salarial este format din salariu fix de 850 lei net la care se adauga tichete de masa (cate 1 tichet a 9.35 lei pentru fiecare zi lucrata) + bonus Pentru aplicatie, va rog sa trimiteti cv-ul dvs. pe adresa de e-mail i.achim@trenkwalder.com , specificand postul pentru care aplicati. Cerinte • Cunostinte operare PC: Word, Excel, e-mail; • Cunostinte de limba engleza - citeste mai mult
Companie
TRENKWALDER
Categoria jobului
Customer service / call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
15 Dec
Angajam Urgent Operatori Call Center
BUCURESTI

Scurta descriere a companiei Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate. 62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.

Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii. Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim Cerinte a Persoana communicativa, activa, dinamica, cu initiative, dornica citeste mai mult
Companie
Teleperformance Romania
Categoria jobului
Customer support - Client service Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.hipo.ro
Aplica la job Detalii job
13 Dec
Agenti Call Center servicii clienti.
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 22-11-2014 Responsabilitati Agenti Call Center servicii clienti.Program part-time,contacteaza clientii din baza de date,ofera informatii referitoare la promotiile si produsele firmei. Cerinte Vorbitor de limba Romana corect,Limba engleza nivel mediu,Dictie buna.Seriozitate. Beneficii Oferite Salariu 700 ron+bonusuri.

Descrierea firmei CLIMATIZARE- MONTAJ AER CONDITIONAT, AMENAJARI INTERIOARE, AGENTIE IMOBILIARA Companie ETERN GRUP Posturi disponibile 3 Domeniu Alte domenii Nivel experienta Sub 6 luni Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Nivel salarial sub 200 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
ETERN GRUP
Categoria jobului
Alte domenii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
22Dec
15 Dec
Agent vanzari call-center
BUCURESTI

Scurta descriere a companiei Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate. 62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.

Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii. Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim Cerinte - bune abilitati de comunicare - claritate in exprimare - putere de citeste mai mult
Companie
Teleperformance Romania
Categoria jobului
Asigurari - Intermedieri financiare Customer support - Client service Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.hipo.ro
Aplica la job Detalii job
11 Dec
Operator call center Limba Germana
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: germana sau engleza la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;
Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;

- citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
18 Dec
Operator Call Center - part-time, Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 17-12-2014 Responsabilitati Clientul nostru este o companie multinationala care activeaza in domeniul bancar. - Initierea apelurilor telefonice catre clienti si potentiali clienti ai bancii in scopul promovarii si vanzarii produselor si serviciilor bancare; - Consilierea clientilor in alegerea produsului bancar care li se potriveste; - Efectuarea calculelor estimative pentru

clientii interesati si efectuarea verificarilor necesare in platformele dedicate; - Intocmirea situatiilor post-apel conform discutiilor purtate cu clientii sau potentialii clienti contactati; - Stabilirea intalnirilor pentru clienti si potentiali clienti cu reprezentantii unitatilor teritoriale; - Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor si potentialilor clienti interesati de campaniile in derulare. Activitatea va incepe in prima jumatate a lunii ianuarie. Pentru aplicatie, va rog sa trimiteti cv-urile pe adresa i.achim@trenkwalder.com , specificand postul pentru care aplicati. citeste mai mult
Companie
TRENKWALDER
Categoria jobului
Banci / Finante
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
18 Dec
Operator Call Center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 17-12-2014 Responsabilitati Operator call center.servicii clienti.Post disponibil full sau part time. Cerinte -Studii medii -Abilitati de comunicare -Operare PC Beneficii Oferite Pachet salarial atractiv Descrierea firmei 463 - Comert cu ridicata al produselor alimentare, al bauturilor si al tutunului Companie ROMARI & S.A.S. S.R.

L Posturi disponibile 5 Domeniu Customer service / call center Nivel experienta Fara experienta 6 - 12 luni 1 - 2 ani Tip contract Full-time Part-time Nivel studii Liceu Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
ROMARI S.A.S. S.R.L
Categoria jobului
Customer service / call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
10 Dec
Call-Center-Agent/in technischer Support mit Deutsch Kenntnissen
BUCURESTI

Scurta descriere a companiei Valoris este o companie in plina dezvoltare, cu experienta dovedita pe piata de contact center. Valoris construieste si dezvolta servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center pentru a deveni un reper de excelenta in domeniul relatiilor cu clientii si pentru a sustine dezvoltarea companiilor partenere.

Cerinte Ihr Profil: - Freude am Telefonieren; - ZuverlAssigkeit; - Call Center-Erfahrung von Vorteil; - Deutsch in Wort und Schrift sowie erweiterete Sprachkenntnisse in Englisch; - gute EDV-Kenntnisse sind zwingend erforderlich; - PAnktlichkeit und Multi-Tasking; - Selbstmotiviert und Teamgeist. Was wir erwarten... - Sie interessieren sich sehr fAr den Internetbereich und verfAgen in Sachen Hardware (Modem, Router, Firewall, etc.) als auch im Gebrauch der gAngigen Standardsoftware/ Betriebssysteme Aber gute bis sehr gute Kenntnisse. - Sie sind in der Lage Fehlermeldungen und Probleme aus diesem Umfeld zu qualifizieren, citeste mai mult
Companie
Valoris Center
Categoria jobului
Customer support - Client service
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.hipo.ro
Aplica la job Detalii job