Joburi angajari call center in bucuresti

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Nu am gasit nici o cautare pentru angajari call center in orasul bucuresti dar noi iti recomandam urmatoarele joburi:
Alte anunturi asemanatoare cu angajari call center in orasul bucuresti
24 Jan
Angajam Operatori Call Center
Bucuresti

In numele clientului nostru, importanta companie pe piata telecomunicatiilor, angajam operatori call center vanzari. Trainingul initial va fi pe o perioada de o luna pe un program de 8h/zi, ulterior se va lucra in programul dorit: de 8h , 6h sau 4h.

- Studii medii/superioare; - Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj; - Abilitati de vanzare si negociere, abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa; - Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti; - Cunostinte despre produsele si serviciile companiei; - Cunostinte operare PC. - Limba engleza la nivel avansat este obligatorie Responsabilitati: Beneficii: - salariu fix; - bonuri de masa; - comision din vanzari; - traininguri de specialitate
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
26Jan
24 Jan
Operatori Call Center
Bucuresti

Candidatul ideal: • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent; • Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp; • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • Auto-motivat si cu spirit de echipa; • Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere ; • Cunostiinte de operare pe calculator

(Windows, MS Office) • Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj; Descrierea jobului: • Efectuarea/primirea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice; • Documentarea interactiunilor in sistemele specifice; • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; • Pachet salarial atractiv; • Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; • Echipa tanara si dinamica; • Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; • Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; • citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
23 Jan
Operator Call Center - Part Time Bucuresti
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 23-01-2015 Responsabilitati - Preluarea apelurilor telefonice; - Programarea/reprogramarea pacientilor; - Oferirea de informatii intr-un mod politicos; - Capacitatea de a structura, de a stabili prioritati; - Rezolva prompt si intr-un mod profesionist problemele intampinate de clienti, prin colaborarea cu celelalte departamente; - Raporteaza catre Manager/Team Leader activitatea;

Cerinte - Experienta anterioara in call center, de preferat in domeniul medical constituie avantaj - Studii medii sau superioare medicale sunt un avnataj - Persoana flexibila, rezistenta la stres - Foarte bun spirit de organizare - Cunoaste piata serviciilor medicale - constituie avantaj; - Are disponibilitatea de a lucra 4,6 sau 8 ore/zi, conform unui program agreat - Abilitati de comunicare - Cunostinte operare PC - Cunostinte foarte bune de limba engleza - Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala poate constitui avantaj Beneficii Oferite - mediu de lucru placut, - program citeste mai mult
Companie
Regina Maria
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jan
Operator call center Limba Germana
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: germana sau engleza la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;
Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;

- citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii Telecomunicatii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jan
Operator Call Center PT
Bucuresti

? Efectuarea/primirea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice; ? Documentarea interactiunilor in sistemele specifice; ? Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; ? Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; ? Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; ? Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte

abilitatile; ? Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic; ? Oportunitati de promovare; ? Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti. Aplica la acest job Cerinte:? Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office), viteza mare de dactilografiere; ? Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; ? Auto-motivare si spirit de echipa; ? Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistenta; ? Punctualitate si abilitatea de a realiza mai multe citeste mai mult
Companie
Valoris
Categoria jobului
Serviciu Clienti/Call Center Relatii clienti
Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
21 Jan
Agent call center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 21-01-2015 Responsabilitati - Contactarea prin telefon a clientilor din Canada; - Oferirea de asistenta si informatii prin telefon; - Obtinerea de informatii prin telefon de la clientii italieni; Cerinte - Limba engleza si franceza (vorbit / scris - nivel avansat); - Abilitati de comunicare, de gestionarea relatiei cu clientii; - Cunostinte PC; - Capacitatea de a se adapta

schimbarilor; - Orientare catre client. Beneficii Oferite -Training; -Atmosfera de lucru agreabila; -Mediu de lucru multicultural; -Bonusuri pentru atingerea target-urilor; Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala. Companie HUMANGEST GROUP Posturi disponibile 5 Domeniu Alimentatie / citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Alimentatie / Comert Comert Industrie alimentara
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26Jan
19 Jan
Operator call-center
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 28-12-2014 Responsabilitati Angajam o persoana pentru postul de operator call center. Cerinte Abilitati de comunicare si negociere,voce placuta,rabdare. Operare PC Studii medii Beneficii Oferite Salariu net 1000 Ron+bonus Contract individual de munca Program full time L-V 09.00-17.

00 Descrierea firmei Consultanta financiara, juridica, dezvoltare afaceri, resurse umane, training, contabilitate, audit, managementul calitatii. Companie Ascent Business Development S.R.L Posturi disponibile 1 Domeniu Customer service / call center Nivel experienta 6 - 12 luni Tip contract Full-time Nivel studii Liceu Nivel salarial 200 - 450 Euro Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
Ascent Business Development S.R.L
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
19 Jan
Agent call center - limba engleza
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 19-01-2015 Responsabilitati - Contactarea telefonica a clientilor; - Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie; - Agentii trebuie sa incheie asigurari pentru proprietati, precum si pentru continutul acestora; - Realizarea procedurii de vanzare si a planului de vanzari.

Cerinte - Cunostinte de limba engleza - nivel avansat; - Cunostinte in domeniul vanzarilor prezinta un avantaj; - Cunostinte bune de operare pe calculator; - Disponibilitate pentru un program full time: 14.00 - 22.00 - luni - vineri. Beneficii Oferite - salariu fix - tichete de masa - bonusuri si comisioane din vanzari, corelate cu rezultatele Descrierea firmei COMPANY DESCRIPTION: HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si citeste mai mult
Companie
HUMANGEST GROUP
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
22 Jan
Operator call center Limba Franceza
BUCURESTI

Noi credem ca lucrurile din jurul nostru trebuie provocate pentru ca fiecare sa poata deveni mai bun in ceea ce face. Tu vino cu entuziasm ANDamp;351;i perseverenANDamp;355;a, iar noi iANDamp;355;i oferim cadrul ANDamp;351;i resursele sa te dezvolANDamp;355;i.




Cum trebuie sa fii:

- orientat catre soluANDamp;355;ionarea problemelor - Puzzle Solver;

- adaptabil la tipologii diverse de oameni - People Guru;

- abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;

- pasionat de provocari care sa te scoata din zona de confort - Challenge Collecter;

- spirit de echipa;

- experienta anterioara intr-un call center (constituie un avantaj).


Ce ar trebui sa ANDamp;351;tii:


- Microsoft Office basic;

- una din limbile: franceza, engleza sau germana la nivel conversaANDamp;355;ional avansat;

Ce trebuie sa faci:

- efectuarea si / sau preluarea de apeluri;
citeste mai mult
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Telecomunicatii Service Serviciu clienti Service Telecomunicatii Relatii clienti
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jan
Operator call-center vanzari pagini web
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 02-01-2015 Responsabilitati Se prezinta telefonic, catre firme, oferte de pagini web Se face folow up Se trimit e-mailuri cu oferte personalizate Activitatea se face de acasa. Cerinte Persoana energica si sociala, pozitiva si orientata pe rezultae. Minim 4 ore pe zi Beneficii Oferite Venitul incepe de la 1000 ron , conditionat de rezultate minime.

Pentru informatii complete si pentru completare interviu on line, te rog sa accesezi linkul: https://docs.google.com/presentation/d/10FBS92UoHtxzEQxCajaKmsU3uykJnlLuUacTVnHYPig/edit?usp=sharing (copiaza linkul in adresa browserului de internet si acceseaza direct) Descrierea firmei Suntem o echipa dinamica si in plina dezvoltare. Lucram la nivel national si avem nevoie de oamenii capabili asa cum speram sa fii si tu pentru a dezvolt proiectul la nivel international. Suntem in domeniu de aproape 10 ani si tot ce facem este cu pasiune si ne bazam pe propria experienta. Stim ca succesul nostru este interdependent cu succesul citeste mai mult
Companie
s.c. Legal Solution s.r.l.
Categoria jobului
Customer service / call center Service Call center
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job