Joburi asistent social sau psihopedagog

Cauta in 26 locuri de munca asistent social sau psihopedagog in 2016

28 Jan
Asistent social
Anglia Kent

Titlu: Asistent social Status: Activat Locuri disponibile: 10 Tara: Anglia Orase: Kent Tip job: Full time Domeniu: Sanatate - Sanatate Nivel cariera: Intermediar Descriere: Best Recruitment Network este o companie de plasare de personal cu peste 7 ani experienta in domeniul recrutarii, cu sediul central in UK, care in prezent cauta candidati pentru pozitii cu durata temporara sau nedeterminata.

Compania noastra a facilitat angajarea de candidati pe posturi ce nu necesita experienta, dar si pe posturi cu o complexitate crescuta.Noi cautam profesionisti pasionati si motivati, care sunt interesati de oportunitatile profesionale disponibile in UK.SCOPUL POSTULUI este ca angajatul sa ofere sprijin si sa sustina beneficiarii in toate aspectele vietii cotidiene. Sa se asigure ca ofera un standard ridicat al ingrijirii fizice, emotionale si sociale.RESPONSABILITATI- DOMENIUL ADMINISTRATIVSa-si asume nivelul de responsabilitate solicitat de manager / team leaderSa cunoasca si sa inteleaga citeste mai mult
Companie
Crownwell Recruitment
Categoria jobului
Sanatate - Sanatate Medical
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jan
Cautam un baiat, asistent social
Bucuresti, Sectorul 1

Firma Cleaning Babysitting recruteaza un baiat care sa fie sau sa fi fost asistent social sau asistent medical, pentru un copilas de 10 ani ce se deplaseaza doar cu ajutorul mainilor. Programul este de luni pana vineri + duminica de la ora 10:00 la ora 15:00.Salariul 800-1000 lei. Persoanele interesate sunt rugate sa ne trimita un CV cu poza pe adresa de email. Multumim.

Tipul jobului
part-time
Sursa jobului
www.olx.ro
Aplica la job Detalii job
02 Feb
Asistent social
Locatii diverse Anglia

"Sanatatea omului este telul suprem al actului medical. Obligatia ingrijitorului consta in a apara sanatatea fizica si mentala a omului, in a usura suferintele, in respectul vietii si demnitatii persoanei umane, fara discriminari in functie de varsta, sex, rasa, etnie, religie, nationalitate, conditie sociala, ideologie politica sau orice alt motiv" Recrutam ingrijitori, cu sau fara experienta,

buni cunoscatori ai limbii engleze, pentru a lucra in cadrul familiilor gazda din Marea Britanie. Se asigura contract pe durata nedeterminata, perioada de proba va fi de 1 luna.Toate persoanele acceptate pentru ocuparea postului beneficiaza de trainig. Cazarea este asigurata prin sprijinul angajatorului. Alte facilitati: concediu de odihna 5-6 saptamani pe an, zile libere (Sarbatorile legale, Craciunul, Ziua Cadourilor), concediu medical platit, suport in obtinerea NMC, mentor,preluare de pe aeroport la sosire.Salariul se plateste in regim de tarif orar, intre 7,60-9,80 GBP/ora. Saptamanal citeste mai mult
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.tjobs.ro
Aplica la job Detalii job
23 Jan
Pedagog social
BUCURESTI ROMANIA

Postat la: 22-01-2016 Responsabilitati -Responsabilitati specifice socio- educative, cu diverse grade de dificultate (ex. efectuare teme scolare cu copii de clasele I – VIII, organizare activitati educative, de socializare si de timp liber cu copiii; -Rapoarte de activitate; Cerinte -Studii de pedagogie sociala sau licenta in asistenta sociala; -Cunoasterea legislatiei din domeniul social;

-Limba engleza (cel putin nivel mediu); -Operare PC (minim pachetul Microsoft Office); -Pregatirea de pedagog social sau asistent social constituie avantaj; Descrierea firmei - SPRIJIN SOCIO-EDUCATIV PENTRU COPII, TINERI SI FAMILII IN DIFICULTATE Companie FUNDATIA JOYO Posturi disponibile 1 Domeniu Asistenta sociala Voluntariat / nonprofit / ONG Nivel experienta Sub 6 luni 6 - 12 luni 1 - 2 ani 2 - 3 ani 3 - 5 ani 5 - 10 ani 10 - 20 ani Tip contract Full-time Nivel studii Colegiu / Studii postliceale Facultate (absolvent) Nivel salarial Confidential Localitate BUCURESTI Tara ROMANIA
Companie
FUNDATIA JOYO
Categoria jobului
Asistenta sociala Asistenta sociala
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
06Feb
01 Feb
Asistent Contabil
Brasov ROMANIA

Postat la: 11-01-2016 Responsabilitati Echipa tanara, profesionista si in continua dezvoltare, cautam coleg/a! Daca iti doresti sa faci un pas urmator in domeniul financiar-contabil, esti o persoana responsabila si comunicativa, alatura-te echipei noastre.

Profil: - Esti proaspat absolvent cu studii superioare in domeniul economic; - Iti doresti sa te dezvolti in continuare in acest domeniu; - Reprezinta un avantaj daca: ai deja o baza de lucru in contabilitate primara si simti ca lucrul cu cifrele este pentru tine. Responsabilitati: In acest rol, vei avea urmatoarele atributii principale: - Activitati de contabilitate primara; - Indosariere, arhivare documente ; - Emitere facturi; - Emitere procese verbale (primire/predare); - Relatia cu bancile, institutiile locale si alti parteneri Cerinte - Studii superioare economice finalizate, profil finante-contabilitate; - Cunostinte bune de limba Engleza; - Cunostintele bune de limba Franceza este reprezinta un avantaj; - Cunostinte citeste mai mult
Companie
GRUP PENTALOG
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
01 Feb
ASISTENT VANZARI
Cluj-Napoca

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal - studii superioare; - minimum 1 an experienta intr-un post similar (sau relatii cu clientii/telesales/vanzari); - cunostinte avansate de limba engleza / franceza / germana; - cunostinte de operare PC (Word, Excel, Internet); - excelente abilitati de comunicare si interrelationare; - orientare spre rezultate si spre client. Descrierea jobului Atributii: - activitati de prospectare a pietei si telesales; - suport acordat echipei de vanzari (calculatii de distante, intocmire de oferte, confirmare transporturi etc); Oferta: - pachet salarial motivant; - oportunitati de dezvoltare a carierei in domeniul vanzarii de servicii. Descrierea companiei Infiintata la inceputul anilor ‘90 in citeste mai mult
Companie
LOGISTIC E VAN WIJK
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Vanzari Vanzari Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jan
Asistent / Coordonator proiect
Arad

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Engleza Peste 6 luni experienta in munca Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal Daca esti: persoana cu abilitati si cunostinte avansate in limba romana si engleza; deschisa spre nou, empatica, inclinata spre gasirea de solutii pozitive si munca cu diverse persoane; cu abilitati de comunicare foarte bune si cunostinte MS Office; persoana capabila sa invete rapid si sa se concentreze pe atingerea obiectivelor; persoana capabila sa isi organizeze propriile activitati precum si ale unei echipe; flexibila, usor adaptabila la diverse medii; persoana rezistenta la stres si cu abilitati de indeplinire simultana a mai multor sarcini diferite; Constituie avantaje: implicarea precedenta ca stagiar/voluntar in organizatie sau in alte organizatii, proiecte; citeste mai mult
Companie
Asociatia Millennium Center
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Educatie / Training / Arte Management ONG / Voluntariat Logistica Training Administratie Management Ong
Tipul jobului
full-time , part-time , project-based
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
27 Jan
Asistent receptie
Bucuresti

Criterii de selectie  Peste 1 an experienta in Administrativ / Logistica, Office / Back-office / Secretariat Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal • Studii superioare in curs sau finalizate; • Experienta in pozitii similare cel putin un an; • Bune abilitati de utilizare Ms Office (in special Excel), Internet, e-mail; • Limba engleza; • Abilitati foarte bune de organizare si prioritizare; • Orientare catre client; • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare. Descrierea jobului • Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora dupa caz catre persoanele solicitate. • Pastrarea interfetei cu furnizorii de servicii administrative (curierat, curatenie, protocol, rechizite, asigurari, firma de turism / rezervari bilete, etc) in citeste mai mult
Companie
Novartis Pharma Services Romania SRL
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jan
Asistent depozit
Brasov ROMANIA

Postat la: 29-01-2016 Responsabilitati - corecturi de stoc, inventar periodic - Solutionarea de retururi si reclamatii - Activitati administrative: activitati de amenajare si mentenanata a cladirii si anexelor - Legatura cu furnizorii externi Cerinte Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, un asistent de depozit.

Cerinte; - Experienta in depozit - Certificat stivuitorist ISCIR - Limba engleza – cel putin nivel mediu - Organizat, dispus la ore suplimentare (platite dublu), dorinta de a invata, buna comunicare, statornic Descrierea firmei ADECCO RESURSE UMANE SRL Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4 Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037 Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005 Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005 Nr. Operator Date Personale: 15866 Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54 E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro ADECCO ROMANIA SRL Romania, citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Aprovizionare / Achizitii Achizitii
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jan
Asistent Manager (Front desk Officer) - perioada determinata 8 luni
Bucuresti

Candidatul ideal • Studii superioare finalizate; • Experienta intr-o pozitie similara (secretariat/ receptie) reprezinta un avantaj; • Cunostinte solide de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat; • Cunostinte operare PC MS Office (Word, Excel, Power Point) – nivel mediu; • Excelente abilitati de comunicare si relationare, lucru in echipa; •

Abilitati de organizare si planificare; • Atitudine proactiva, dinamism, atentie distributiva. Descrierea jobului Pentru departamentul Administrativ cautam o persoana care sa ocupe pozitia de Asistent Manager – Receptie Sediul central. Responsabilitati: • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; • preluarea si directionarea apelurilor telefonice; • Preluarea, inregistrarea, distribuirea corespondentei companiei; • Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; • Primirea si preluarea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din citeste mai mult
Companie
Mega Image
Categoria jobului
Administrativ / Logistica Office / Back-office / Secretariat Logistica Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 26 locuri de munca ( asistent social sau psihopedagog ) , afisate in 3 pagini.