Joburi astra vagoane arad in arad

Pentru cautarea facuta de dumneavoastra nu s-a gasit nici un loc de munca.

Alte anunturi asemanatoare cu astra vagoane arad in orasul arad
30 Jun
Manager de productie - Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 08-06-2015 Responsabilitati Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, o companie multinationala din industria automotive, un MANAGER DE PRODUCTIE Responsabilitati: - Planifica activitatea de productie in sectii in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti.

- Elaboreaza si supune spre aprobare politicile firmei in ceea ce priveste productia. - Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie - Organizeaza si coordoneaza introducerea in prelucrare a produselor noi si raspunde de asigurarea parametrilor prevazuti in documentatie. - Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului de productie, urmarind realizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari. - Stabileste conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post. - Raspunde de citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Inginerie / Tehnologie It&c Inginerie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
15 Jun
Project manager-Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 15-06-2015 Responsabilitati Adecco is looking for its client,one of the leading global producers of automotive safety systems,for a Project Manager.

PROJECT MANAGER - Engineering Center - About the job:  -Steering of customer project and successful launch into serial production;  -Leading an interdisciplinary project team within a matrix organization;  -Definition and control of project plans in regard of timing, cost, risks and resources;  -Documentation of projects according customer requirements and company PMS;  -Project milestone reporting to OEM and Project Steering Meeting;  -Motivation and development of the project team;  -Handling mass production changes requested by OEM. Cerinte Requirements for the ideal candidate:  -Technical university degree;  -Experience in project management and / or minimum 3 years in automotive industry with disciplinary responsibility;  -Excellent technical and analytical skills;  -Fluent in English. German language citeste mai mult
Companie
Adecco Romania
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
01Jul
01 Jul
Asistent marketing - Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 30-06-2015 Responsabilitati In calitate de Asistent Marketing principalele tale responsabilitati vor fi : - Receptionarea si inregistrarea dosarelor de achizitie prezentate de Asistentii comerciali/Buyeri ; - Examinarea dosarelor in conformitate cu procedurile interne si cu directivele superiorului ierarhic, in vederea determinarii pretului de achizitie si de vanzare a unui lot de

produse ; - Urmarirea administrativa a dosarelor ( gestionarea comenzilor, validarea esantioanelor, etc.) sub indrumarea responsabilului de departament; - Urmarirea si analiza statisticilor de vanzare si de achizitionare a produselor; - Efectuarea studiilor de piata. Cerinte Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate foarte buna de organizare pentru a se alatura echipei noastre din Arad. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de: - Cunostinte de limba franceza si engleza la nivel avansat – minim B2 ; - Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Marketing / Cercetare de piata Cercetare de piata
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
29 Jun
Tractorist Arad
Arad

Societatea Europakraft Jobs recruteaza fara comision sau taxe de mediere, soferi ( tractoristi ) pentru tractoarele unei companii agricole cu sediu principal in Republica Federala Germana cu activitate principala in Arad si Lipova.



- salarii atractive si negociabile in functie de experienta
- contracte de munca cu asigurare pe perioada nedeterminata
- parc de utilaje nou si in continua crestere


- experienta in conducerea tractoarelor tip New Holland, cat si in manevrarea echipamentelor agricole
- seriozitate, punctualitate
- cunostinte de limba engleza, germana sau olandeza prezinta un avantajDetalii Companie:Companie recrutare personal pentru munca in strainatate si in Romania.
Companie
NetJobs
Categoria jobului
Agricultura/Silvicultura Agricultura
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.netjobs.ro
Aplica la job Detalii job
01Jul
30 Jun
EVALUATOR - Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 08-06-2015 Responsabilitati - Se deplaseaza la obiectivele care constituie garantii/potentiale garantii, in vederea inspectarii acestora, atat in etapa de - analiza a acordarii creditelor, cat si ori de cate ori i se solicita acest lucru de catre superiorii ierarhici; - Evalueaza bunurile propuse a fi aduse in garantie la acordarea creditelor si intocmeste “Raport de evaluare”/

“Nota de opinie evaluator”; - Procedeaza la inspectarea periodica si reactualizarea valorii juste de piata a bunurilor aduse in garantie la creditele acordate; - Acorda asistenta in domeniul evaluarii bunurilor aduse in garantie ori de cate ori se solicita de catre persoanele cu responsabilitati pe acest segment; Cerinte - Pregatirea necesara: studii superioare tehnice absolvite (se vor lua in considerare numai absolventii Facultatii de Constructii, Politehnica sau Arhitectura); - Atestat ANEVAR - cu drept de semnatura si stampila; - Experienta profesionala preferabil minim 1 an intr-o citeste mai mult
Companie
Banca Transilvania
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jun
MANAGER DE PRODUCTIE - ARAD
Arad, Oradea, Deva, Hunedoara, Timisoara

Responsabilitati:

- Planifica activitatea de productie in sectii in functie de planul de productie stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti.
- Elaboreaza si supune spre aprobare politicile firmei in ceea ce priveste productia.


- Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie 
- Organizeaza si coordoneaza introducerea in prelucrare a produselor noi si raspunde de asigurarea parametrilor prevazuti in documentatie.
- Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului de productie, urmarind realizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari.
- Stabileste conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
- Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, citeste mai mult
- Raspunde de organizarea optima a programului de lucru, in raport cu planul de productie
- Raspunde de identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia
- Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare. 
- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.


Cerinte:
- Studii superioare finalizate, ideal constructii de masini
- Experienta in industria automotive minim 5 ani
- Limba engleza-nivel mediu – scris si vorbit
- Bune cunostinte de operare PC ( MS Office)
- Flexibilitate /spirit de echipa/disponibilitate pentru calatorii
- Creativ/obiectiv/gandire analitica/open-mind
- Responsabil, perseverent in atingerea obiectivelor
Constituie avantaj:
- Cunostinte SAP
- Experienta in productie de linie
- Experienta in industria metalurgica / turnatorie
- Cunostinte in domeniul cnc
- Limba germana – nivel mediu
- Domiciliu in Arad

Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.smartdreamers.com
Aplica la job Detalii job
25 Jun
Director credite sucursala Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 03-06-2015 Responsabilitati -Prospectarea si identificarea de noi clienti; -Promovarea si vanzarea produselor de creditare; -Cunoasterea caracteristicilor produselor oferite de societate, a avantajelor acestora in raport cu produsele concurentei si adoptarea unei atitudini de vanzari orientata catre client in scopul cresterii portofoliului de clienti si atingerii obiectivelor de

vanzari trasate; -Analiza economico financiara a clientilor care solicita finantare; -Verificarea documentatiei de credit; -Urmarirea incadrari solicitarilor de credit in Norme/Reglementari si proceduri interne; Cerinte - Studii superioare economice; - Experienta in activitatea de creditare de cel putin 2 ani, preferabil intr-o institutie financiar bancara; - Foarte bune competente de vanzare, comunicare si persuasiune; - Atitudine proactive; - Bune cunostinte de analiza financiara; - Permis de conducere categoria B; - Cunoasterea pietei si a mediului de afaceri din zona. Beneficii Oferite - citeste mai mult
Companie
ROCREDIT IFN SA
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
01 Jul
Sef de produs - Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 30-06-2015 Responsabilitati In calitate de Sef de produs principalele tale responsabilitati vor fi : - Asigurarea unei aprovizionari calitative a retelei de magazine prin implementarea de strategii si campanii de achizitii produse (selectionarea produselor, determinarea cantitatilor necesare si a preturilor de vanzare etc.

) ; - Asigurarea dezvoltarii gamei de produse comercializate in reteaua de magazine prin elaborarea si implementarea de strategii si proiecte de Marketing (analize pe costuri, cantitati achizitionate, cifra de afaceri generata, rentabilitate, concurenta etc.) ; - Elaborarea de analize si rapoarte cu privire la loturi, cheltuieli, propuneri de imbunatatire a procedurilor, de reducere a costurilor si crestere a gradului de rentabilitate la nivelul intregii retele de magazine etc. ; - Managerierea echipei de Asistenti Marketing (organizare, planificare, coordonare si optimizare activitati specifice) ; - Respectarea politicilor, procedurilor si citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Marketing / Cercetare de piata Cercetare de piata
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
26 Jun
SOFER DISTRIBUITOR ARAD
Full time Arad

- Incarca, transporta si livreaza conform programului de distributie marfa refrigerata si congelata pe baza avizelor si facturilor intocmite; - Raspunde de primirea, pastrarea si eliberarea marfurilor; - Preda la timp si complete, documentele aferente marfurilor transportate; - Asigura buna functionare si curatenia autoturismului in folosinta; - Efectueza incasari - Zona de operare: Arad si

TimisCompensatii:- Pachet salarial atractiv; - Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara, dinamica, un mediu de lucru placutDetalii Companie:Agrirom este o companie romaneasca cu capital privat infiintata in 1997 cu activitati in domeniul produselor agroalimentare. De-a lungul timpului activitatea Agrirom a fost extinsa si spre alte domenii de activitate.
Companie
SC AGRIROM SRL
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Sursa jobului
www.zoomjobs.ro
Aplica la job Detalii job
25 Jun
Functionar administrativ cu limba franceza - Arad
Arad ROMANIA

Postat la: 03-06-2015 Responsabilitati In calitate de Functionar administrativ cu limba franceza principalele tale responsabilitati vor fi : - Traducerea etichetelor de pe produse (compozitie,gramaj), conform legislatiei in vigoare ; - Generarea si printarea etichetelor pentru produsele din magazinele noastre din ARAD ; - Efectuarea inventarului marfii receptionate ; - Introducerea

informatiilor traduse in baza de date ; - Etichetarea produselor – daca situatia o va cere . Cerinte Cautam o persoana dinamica, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei noastre din Arad. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de: - Cunostinte de limba franceza la un nivel mediu – nivel B2; - Abilitati de analiza si prelucrare a informatiilor; - Cunostinte in utilizarea programelor din pachetul Office; - Spirit de echipa, seriozitate, viteza de reactie si multitasking . Beneficii Oferite - Formare la nivel international; - Reale oportunitati citeste mai mult
Companie
SC Veo Worldwide Services SRL
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job