Joburi ajofm

Cauta in 49 locuri de munca ajofm in 2016

10 Feb
INSPECTOR RESURSE UMANE (SI SALARIZARE)
Intrarea Abatorului nr. 5, Bucuresti, Municipiul Bucuresti, Romania

Responsabilitati: - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal (contractele individuale de munca, actele aditionale, etc), adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia / inspectia Muncii); - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative

privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; - Intocmeste rapoarte specifice pentru managementul companiei; - Actualizeaza baza de date a sistemului de Resurse Umane cu informatiile despre angajati; - Asigura intocmirea si transmiterea corecta si la timp a raportarilor necesare catre autoritati (ITM, AJOFM, ANPIS, CASMB etc); Cerinte: • absolvent de studii medii sau superioare; • curs de inspector resurse umane; • cunostinte de operare in programul REVISAL; • cunostinte de operare in programul WizSalary; • cunoasterea legislatiei in domeniul de personal – citeste mai mult
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job
11 Feb
Operator call center - limba maghiara
Targu Mures ROMANIA

Postat la: 10-02-2016 Responsabilitati Daca esti o persoana sociabila, interactionezi usor cu cei din jurul tau, poti face parte dintr-o echipa tanara si dinamica! Recrutam Operator vanzari prin telefon – limba maghiara! Principalele atributii ale postului  Contactarea clientilor (Ungaria) din baza de date a companiei cu scopul de a promova si vinde produsele si serviciile companiei;

 Realizarea targetului de vanzari. Cerinte Candidatul ideal:  Limba maghiara – nivel avansat;  Studii medii finalizate;  Cunostinte de Microsoft Office;  Abilitati de persuasiune;  Atitudine deschisa si proactiva;  Abilitati foarte bune de comunicare;  Rezistenta la stres;  Orientare spre client;  Dinamism, spirit de echipa. Beneficii Oferite Beneficii:  Pachet salarial atractiv;  Posibilitatea de a promova in cariera;  Program de training specializat;  Mediu de lucru tanar si dinamic. Descrierea firmei M&CO HR Services, parte a grupului M&CO, este o citeste mai mult
Companie
M CO HR Services
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
11 Feb
Asistent Manager
Targu Mures ROMANIA

Postat la: 10-02-2016 Responsabilitati Responsabilitati: • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat pentru directorul executiv • Reprezentarea societatii in anumite institutii si autoritati locale • Preluarea si directionarea apelurilor telefonice • Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp • Pregatirea de rapoarte si analize

• Preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor • Mentinerea relatiei cu furnizorii si beneficiarii aflati in directa legatura cu directorul executiv • Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management Cerinte • Experienta in domeniul administrativ • Cunostinte de limba engleza si limba maghiara la nivel avansat • Foarte buna stapanire a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Acces) • Foarte bune abilitati de comunicare • Persoana organizata si ordonata • Permis categ. B Beneficii Oferite • Pachet citeste mai mult
Companie
M CO HR Services
Categoria jobului
Secretariat / Administrativ Administratie
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
12Feb
09 Feb
Consilier vanzari
Targu Mures ROMANIA

Postat la: 08-02-2016 Responsabilitati M&Co HR Services recruteaza pentru unul din partenerii sai, o companie care activeaza in domeniul auto: Consilier vanzari.

Cerinte Candidatul ideal: • Experienta relevanta in vanzari • Inclinatii spre domeniul auto • Cunostinte solide operare PC • Cunostinte contabilitate primara • Abilitati de negociere si persuasiune • Atentie la detalii, informare continua, interes catre nou • Experienta in domeniul administrativ • Foarte bune abilitati de comunicare • Creativitate, flexibilitate, initiativa, seriozitate, responsabilitate • Atitudine pozitiva • Permis de conducere categoria B Beneficii Oferite Pachet salarial motivant Posibilitati de avansare Mediu de lucru tanar si dinamic Descrierea firmei M&CO HR Services, parte a grupului M&CO, este o companie tanara formata dintr-o echipa de profesionalisti care se afla in continua dezvoltare. Aceasta isi dedica toate mijloacele necesare pentru a asigura fiecarui client citeste mai mult
Companie
M CO HR Services
Categoria jobului
Vanzari Vanzari
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
10 Feb
Inspector Resurse Umane - Cluj-Napoca
Cluj-Napoca

Criterii de selectie  Cunostinte de limba Engleza Peste 3 ani experienta in Resurse umane / Psihologie Ce reprezinta criteriile de selectie? Aceste criterii sunt considerate esentiale in procesul de selectie de catre angajator. Inainte de a aplica, verifica CV-ul si asigura-te ca indeplinesti toate aceste criterii.

Candidatul ideal CERINTE:- Minim 3 ani experienta in domeniul administrarii de personal.- Studii superioare finalizate. - Atestat de inspector resurse umane- Cunostinte solide de legislatie a muncii- Cunostinte de operare Excel, SAGA ti Inernet.- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat- Capacitatea de a gestiona un portofoliu de clienti. - Cunoasterea programului SAGA.- Experienta in cadrul unei firme de contabilitate reprezinta un avantaj. Descrierea jobului ResponsabilitatiADMINISTRARE PERSONAL:-Completarea la zi a registrului de evidenta a salariatilor .-Intocmirea, verificarea si inregistrarea actelor aferente dosarelor de personal.-Redactarea si citeste mai mult
Companie
STRATEGIC EXPERT ACCOUNTING
Categoria jobului
Resurse umane / Psihologie Educatie Resurse umane
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.ejobs.ro
Aplica la job Detalii job
10 Feb
Payroll Specialist
Brasov ROMANIA

Postat la: 09-02-2016 Responsabilitati The Payroll Specialist is responsible for providing support and coordination on various projects and activities regarding the payroll administration processes, in order to support the operational initiatives and development.

The Payroll Specialist serves as the link between the organization and its employees and represents the company in Payroll issues such as managing the employee files and employee database, keeping all personnel files up to date due with the changes in the individual labor contracts, in order to provide complete and accurate data that supports the monthly salary calculation process. The Payroll Specialist is also responsible for offering support to all colleagues in the offices he/she manages (Brasov) in matters regarding the issuance of necessary confidential certificates, internal regulations and job descriptions. What will your responsibilities look like? Prepare correct and timely documents requested by employees citeste mai mult
Companie
iQuest Group
Categoria jobului
Banci / Finante Finante
Tipul jobului
full-time
Salariu
66 euro
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
05 Feb
Muncitori necalificati circuri
Polonia Varsovia

Titlu: Muncitori necalificati circuri Status: Activat Locuri disponibile: 6 Tara: Polonia Orase: Varsovia Tip job: Full time Domeniu: Muncitori Tehnicieni - Muncitori Nivel cariera: Incepator, Intermediar, Senior, Executiv Descriere: Renta Cred HR Agency recruteaza candidati pentru posturile de muncitori necalificati in cadrul unui circ.

Locatia locurilor de munca este : Varsovia,PoloniaCandidatii vor avea activitati precum: montare /demontare a cupolie circului in momentul mutarii circului in alta locatie pentru a-si sustine spectacolele.Programul de lucru : 10-12 ore /zi . 1/2 zile libere pe saptamana.Salariul se vireaza la fiecare sfarsit de luna .Salariul lunar va fi de 750 euro.Angajatorul asigura cazare si masa gratuit.(sunt asigurate trei mese pe zi).Cazarea va fi asigurata in rulote conditionate -avand : apa curenta , electricitate , spatiu pentru dormit ,baie .Se incheie contract pe perioada de sezon si anume :Februarie 2016-Noiembrie 2016Cunoasterea limbii engleze nu este citeste mai mult
Companie
SC RENTA CRED-H.R.AGENCY SRL
Categoria jobului
Muncitori Tehnicieni - Muncitori Tehnician Muncitori
Tipul jobului
full-time
Salariu
750750 euro
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
11 Feb
Facturist
Targu Mures ROMANIA

Postat la: 11-02-2016 Responsabilitati M&Co HR Services recruteaza pentru unul din partenerii sai, o companie care activeaza in domeniul auto: Facturist.

Responsabilitati:  Intocmeste documentele fiscale aferente livrarilor;  Intocmeste dispozitiile de livrare pentru produsele ce se livreaza clientilor direct din depozit;  Pastreaza o evidenta separata a documentelor specifice activitatii;  Tine evidenta incasarii lor prin completarea registrului de casa si a tuturor documentelor necesare;  Trimite in atentia coordonatorului un raport legat de calitatea serviciului de transport. Cerinte Candidatul ideal:  1 an experienta pe un post similar;  Atentie distributiva;  Persoana calma si sigura pe sine;  Studii superioare economice – avantaj;  Bune abilitati de operare PC. Beneficii Oferite Beneficii  Mediu de lucru dinamic, intr-o companie in plina ascensiune;  Salariu motivant. Descrierea firmei M&CO HR Services, parte a grupului M&CO, este o citeste mai mult
Companie
M CO HR Services
Categoria jobului
Contabilitate Finante
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.myjob.ro
Aplica la job Detalii job
10 Feb
Bucatari cu experienta
Anglia diverse locatii

Titlu: Bucatari cu experienta Status: Activat Locuri disponibile: 20 Tara: Anglia Orase: diverse locatii Tip job: Full time Domeniu: Servicii - Restaurante Nivel cariera: Incepator, Intermediar, Senior, Executiv Descriere: Recrutam urmatoarele categorii de personal, pentru a lucra in restaurante ale unor hoteluri de 3 si 4 stele din Marea Britanie: - chef de partie - head chef - demi/CDP -

demi chef - commis chef - sous chef Se asigura contract pentru perioada nedeterminata, cazare(contra cost, masa inclusa), salariu anual intre 13217 GBP si 26500 GBP, in functie de experienta si postul repartizat. Experienta de lucru in domeniul ales este obligatorie, de asemenea este necesara o buna cunoastere a limbii engleze(nivel mediu/avansat). Aplicantii trebuie sa aiba cunostinte de bucatarie internationala si sa poata crea meniuri. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita aplicatia(CV in limba engleza insotit de fotografii color-inclusiv meniuri) pe adresa de e-mail a firmei noastre. citeste mai mult
Companie
SC RENTA CRED-H.R.AGENCY SRL
Categoria jobului
Servicii - Restaurante Restaurante Service
Tipul jobului
full-time
Sursa jobului
www.infomunca.ro
Aplica la job Detalii job
03 Feb
Inspector Resurse Umane
Bucharest, Bucharest, Romania

Candidatul ideal Absolvent de studii medii sau superioare; Experienta profesionala minim 3 -5 ani; Certificat de inspector resurse umane - conditie obligatorie Cunostinte temeinice de operare in programul REVISAL; Cunostinte in utlizarea aplicatiilor de salarizare - SAGA - conditie obligatorie Cunoasterea legislatiei in domeniul de personal – salarizare; Capacitate de analiza si sinteza;

Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent; Cunostinte MS Office (Word, Excel); Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limita.Descrierea jobului 1.Administrare dosare de personal Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal (contractele individuale demunca, actele aditionale, incetari de contracte etc.), adeverinte (adeverinte de venit, adeverinte pentru medic de familie, adeverinte pentru somaj), alte documente solicitate intern sau externe de legislatia/inspectia Muncii); Asigura evidenta corecta a inscrierilor citeste mai mult
Companie
Confidential
Sursa jobului
www.bestjobs.ro
Aplica la job Detalii job

Au fost gasite 49 locuri de munca ( ajofm ) , afisate in 5 pagini.